The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




F1 manager
Ik wist niet dat er mensen degraderen uit klasse 2.
Reply
Aangezien mensen kunnen degraderen uit klasse 2 en mijn groep niet zo zwaar lijkt (op 3 na) heb ik toch besloten om mijn coureur en pitmanager te houden.
Reply
EB Sports, graag zie ik je reactie tegemoet in dit topic:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com/~jazz/phpBB2/viewtopic.php?p=74184#74184">http://www.sportdreamzz.com/~jazz/phpBB ... 4184#74184</a><!-- m -->

Bij voorbaat dank,
uw Matador!
Reply
Voor de 2e maal in de top 8 geëindigd in klasse 2, gaat wel goed. Heb ook nog mijn voor- en achtervleugel op 46 staan.
Reply
Vandaag een leuke prestatie: 1e podiumplek (3e plaats) in klasse 2, heb wel de instellingen op "scheuren met die bak!" en "ogen dicht en gaan!" gezet.
Reply
Zit in dit seizoen nog steeds in klasse 2, maar in een zwaardere groep. Hierdoor heb ik besloten om te concentreren aan de upgrade van mijn auto. Hievoor moet ik mijn beste coureur verkopen, maar doe dat pas als mijn motor/versnellingsbak/remmen zijn geüpgrade naar 45. Daarna kan ik pas het kantoor kopen en upgraden om tenslotte een testbank te kopen, zodat ik mijn motor/versnellingsbak/remmen kan upgraden boven de 45.
Reply
Een tijdje geleden ben ik er mee gekapt. Misschien dat ik over een paar maanden weer eens ga kijken
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag heeft mijn coureur 3 punten binnen weten te sprokkelen, een leuke afscheid voor Jonah Turksma.
Reply
Turksma heb ik inmiddels verkocht voor maar liefst 1.670.000 euro en heb ik hiervoor een kantoorpand, een upgrade daarvan en een testbank gekocht. De auto heb ik ook nog op alle punten geüpgrade. De rest heb ik ook al gedaan voor de volgende race en heb ik nog ruim 17.000 euro over.
Reply
ssssssssttttttttt.
Reply
Speelt iemand dit nog?

ik niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hehe nee ik ben ook al lang geleden gestopt...de uitdaging was er een beetje uit. Toch jammer speelde best hoog klasse 2 ofzo maar op een gegeven moment leek het wel onmogelijk om nog het verschil te kunnen maken
Reply
...................
Reply


Forum Jump: