The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




F1 manager
#31
ja net nadat ik het postte zat ik ook al te denken...lastig lastig lastig...de tijden in mijn groep zijn wel erg snel en zelfs met 30 L red ik pole niet. MIsschien toch maar 2 stops ofzo...maar ja dan moet ik wel weer de zachte of normale compound nemen..
Reply
#32
@mac. Volgens mij gaat het niet om de pole te halen. Maar om de goede strategie voor de race te hebben. Volgens mij kan je ook al start je als laatste nog de race winnen. Ik denk niet dat je veel tijd verliest door het inhalen van de andere rijders. Zoals echt in de formule 1.
In klasse 6 had vaak degene die de pole had ook de snelste coureur/auto. Maar daar boeide alleen of je de goede instelling had gevonden. En degene op pole had dat vaak standaard. Maar hier wordt naar mijn mening de racestrategie bepalend.
Reply
#33
Door de promotie naar de 5de klasse kreeg ik voor 2 wedstrijden data-assistant. Heb nu maar ff naar de cocurentie in miujn klasse gekeken. En het bleek dat ik met mijn coureur van 50 overall en een auto van tussen de 60 en 70 tot de kneusjes van de klasse hoor. Heb me ook als 16de op dit moment gekwalificeerd. Dus punten halen gaat wel erg moeilijk worden. Dus een behoudende ractiek op normale banden gaat me niet echt ver brengen. Ga dus nu ook maar een éénstopsstrategie toepassen. Halverwege gooien we er dan maar 120 liter erbij. en dan maar hopen dat ik veel tijdwinst boek door maar één keer te stoppen.

ik zie dat de race ook pas donderdag is. Dat komt een beetje slecht uit. Want ik vertrek vrijdagochtend vroeg naar Luik voor een weekendje tourstart. En heb niet de mogelijkheid om naar de race nog ee instelling voor zondag te maken. dus dat wordt race mislopen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#34
Op zoek naar een internetcafe in Luik dan maar. ff Googelen Forever
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
hmmm ben in de race gespind ofzo stond iig naast de baan...op zich werkte mn 1 stop strategie best aardig. Lag in ieder geval 7e toen ik eraf ging...iemand anders nog ervaringen hiermee?
Reply
#36
Ben in klasse 6 2x er af gespind, omdat ik in de race met vol risico reed.
Nu 8e geworden met 3 stops (fout gemaakt met de kwalificatie, zie eerder bericht).
Inmiddels heb ik getraind met de afstelling 844.
Ik ga met zachte banden rijden en doe een 3- stopper.9-10-10-9.
Extra zacht is de slijtage erg hoog, verbruik benzine ligt tussen de 4 en 4,5.
Voor de rest heb ik niet uitgerekend wat de beste strategie is. Wie zich daartoe geroepen vind, ik lees het graag :Big Grin ( wel voor Zaterdagmiddag, daarna ben ik voor 3 weken alleen op de Zaterdagen ongeveer een uurtje aanwezig.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
Zo heb sinds afgelopen race een redelijke coureur, afgelopen woesdag 3e in de race.

Ga maar weer eens trainen.
Reply
#38
hmmm 10e geeindigt...die 1 stop strategie werkt toch niet optimaal. Deze race waarschijnlijk 2 of 3 stops. Afstelling is 7-5-2
Reply
#39
Wederom 3e geworden met overall 50 coureur die trouwens niet stijgt.

Ook de merchandiseverkopen gaan redelijk.
Reply
#40
Nog niet echt veel succes in mijn klasse geboekt. Vorige week donderdag met tactiek een 10de plek geboekt. Afgelopen zondag zonder tactiek een 13de plek. Hoop het in de laatste wedstrijd voor de vakantie beter te scoren dan de 10de plaats.
De instellingen van mijn auto zijn 7-5-2. Ik rij op zachte banden met een 3-stops-strategie
Reply
#41
Heb vandaag me weer gekwalificeerd, maar nu met normale banden. De reden is dat ik de kwalificatie toch niet zo goed doe ten opzichte van de andere teams in mijn divisie. Bij normale banden zal ik maar 1 keer stoppen in de pitstraat. Hierdoor had ik bij de kwalificatie voor 110 liter getankt en zal ik bij de enige stop voor 80 liter tanken en de race doorrijden. Maar dat zal pas gebeuren eind augustus.
Reply
#42
jaja zondag gaat het weer beginnen jongens!
Reply
#43
Mac Wrote:jaja zondag gaat het weer beginnen jongens!

goed dat je het ff zegt, nu nog ff checken of ik me al gekwalificeerd heb. Ik denk het van wel.

jep als 14de en laatste
Reply
#44
Ik zag dit ook bij mijn nieuws staan:

Nieuws van het F1competitie team: De aanpassing m.b.t. de pitstoptijd en hoeveelheid benzine die getankt wordt (klasse 5 en hoger) wordt pas ingevoerd ná de race van zondag.

heb nog niks gevonden wat die aanpassing inhoudt? Jullie al iets gelezen hierover?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#45
heb mailtje gekregen erover. De lengte van je pitstop wordt straks afhankelijk van het aantal liter dat je tankt.
Reply
#46
Mac Wrote:heb mailtje gekregen erover. De lengte van je pitstop wordt straks afhankelijk van het aantal liter dat je tankt.

dus de éénstopsstrategie zal tot het verleden gaan behoren. Sad
Deze strategie gebruikte ik nog weleens omdat ik toch de langzaamste auto van mijn groep heb. Want dan won je tijd doordat je maar één keer stopte. Maar dat zal nu veel minder effectief zijn.
En je had al last van die extra benzine door de langzamere rondetijden die je rijdt.
Reply
#47
idd dat vind ik ook jammer..iedereen moet nu wel voor een 2 of 3 stops strategie gaan.
Reply
#48
Hoeft niet, misschien zal de 1 stop strategie nog steeds handig zijn maar in iets mindere mate.
Reply
#49
Mijn eerste 2 punten in de race van vandaag door mijn 7e plaats.
Reply
#50
waarschijnlijk voor de vakantie een rekenfoutje gemaakt, want we gingen 2 rondjes voor het einde de spits in. Daardoor ben ik als 13de geëindigd. Anders waarschijnlijk 8ste.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#51
Wederom een 3e plaats, wacht nog steeds op mijn eerste zege.
Reply
#52
5e geworden gister...die 2 stops tactiek werkt vrij aardig...iig beter dan een 1 stops.
Reply
#53
Bij mij dus andersom.
Reply
#54
kan me niet voorstellen...als je 1 stop doet moet je en heel zwaar rijden de hele tijd en op slechte banden weg. Dit scheelt gemiddeld denk ik 7a 8 tiende per rondje. Die 20 seconden winst door een pitstop te missen win je dus nooit terug.
Reply
#55
Nieuwe circuit wel getraind niet gekwalificeert. De vleugels zijn 7-4, alleen ben er niet uit hoe hoog de onderkant moet. Iig boven de 6. Kan iemand mij dat vertellen?
Bvd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#56
Mijn coureur kwam op een rijhoogte van 8 uit.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#57
tip voor de training...begin op 5-5-5...dan kun je de vleugels naar boven of beneden afstellen ga naar 3 als ze zeggen lager ga naar 7 als ze zeggen hoger en zo ga je door...je moet dan binnen 6 trainingen eigenlijk altijd wel de juiste afstelling bereiken
Reply
#58
ik vind dat er weinig tijdsverschil zit tussen de normale en de zachte band. Ik ga dan ook voor een éénstopsstrategie met normale banden onder de bolide
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#59
Mac Wrote:kan me niet voorstellen...als je 1 stop doet moet je en heel zwaar rijden de hele tijd en op slechte banden weg. Dit scheelt gemiddeld denk ik 7a 8 tiende per rondje. Die 20 seconden winst door een pitstop te missen win je dus nooit terug.
Maar heb met een 1 stop strategie voor het eerst punten gepakt en daar gaat het om.
Reply
#60
maar met 2 stops had je misschien wel meer punten gepakt en daar gaat het nog meer om Wink

(bovendien had ik ook voor t eerst punten gepakt)
Reply


Forum Jump: