The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




F1 manager
#91
Laatste update: mijn vorige coureur is verkocht voor 1.260.000 euro en sta ik nu ruim 800k in de plus.
Reply
#92
Matador! Wrote:EB hoe speelde je dit weekend met Managerzone?
Dat hoef ik niet eens te melden.
Reply
#93
Vandaag de race als 3e geëindigd, waardoor ik in de lijst van promotie sta.
Reply
#94
ik ook 3e geeindigd met een geniale 3 stops strategie Wink stond al in de promotie lijst nu alleen iets sterker gaat de goeie kant op!
Reply
#95
Volgend seizoen zit ik in 5, want dit seizoen win ik bijna alles, alleen in het begin gooide ik net te weinig benzine er in. Ben trouwens ook begonnen aan Megatycoon van dezelfde maker. Ziet er grappig en uitgebreid uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#96
Zelf doe ik ook mee met Megatycoon, Adder ben je daar al in de onderwereld geweest?
Reply
#97
EB Sports Wrote:Zelf doe ik ook mee met Megatycoon, Adder ben je daar al in de onderwereld geweest?

Ga dit weekend een auto stelen in Assen :wink:
Volgende week ga ik kijken voor een ramkraak, moet nl. 4 ronden actief zijn eer je wat mag doen en ik zit nu in ronde 3. Zwarte markt ga ik ook op kopen, vanaf volgende week
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#98
Mijn race vandaag uitgereden en op de 2e plaats geëindigd. Mac eindigde als 7e en kom ik dichterbij hem met nog 1 punt achterstand.
Reply
#99
Mijn laatste race had ik trouwens gewonnen.
Reply
Ik ben uit het spel verwijderd nadat ik me een paar keer niet had gekwalificeerd.
Reply
Mijn race voor de 2e keer gewonnen, gaat weer lekker.
Reply
Adder Wrote:
EB Sports Wrote:Zelf doe ik ook mee met Megatycoon, Adder ben je daar al in de onderwereld geweest?

Ga dit weekend een auto stelen in Assen :wink:
Volgende week ga ik kijken voor een ramkraak, moet nl. 4 ronden actief zijn eer je wat mag doen en ik zit nu in ronde 3. Zwarte markt ga ik ook op kopen, vanaf volgende week
Vandaag had ik 4 uitroeptekens bij mijn negatief saldo van ruim 230.000 euro staan, totdat ik ontdekte dat ik bij de geldmarkt kon lenen. In totaal heb ik nu 400.000 euro geleend en sta ik nu weer positief. Was even bang dat ik failliet zou gaan.
Reply
jah zeg open voor dat boutspel es ff een nieuw topic ofzo. We gaan niet het f1 topic verneuken hoor
Reply
Vandaag de laatste race van het seizoen op de 3e plaats geëindigd. Klasse 3, here I come!
Reply
ik ook 3e en daardoor ook naar de 3e klasse...bijna 2 miljoen in kas gaat lekker
Reply
Ik heb er ruim 1,3 miljoen, maar waarschijnlijk met een betere coureur. Misschien komen we elkaar tegen in klasse 3.
Reply
ik tuf er achteraan naar klasse 4. Heb veel merchandising voorraad, dus slechts 4 ton heb ik
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hetzelfde als Adder zit nu ook in de 4de. Heb net mijn auto geüpgrade. Mensen nog wat adviezen wat betreft het aanschaffen van een pitmanager.
Ik heb nog 1.4 miljoen te besteden.

laatste 2 races zelfs nog gewonnen. Jammer genoeg dus net voor de seizoensswitch. Dus geen verbetering bij mijn coureur.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
wees er snel bij, bij die pitmanager. er zijn er namelijk maar een beperkt aantal
Reply
Mac Wrote:wees er snel bij, bij die pitmanager. er zijn er namelijk maar een beperkt aantal

Heb er dus maar gelijk 1 gekocht.
Ik ga hem maar op organisatie trainen

ID nr Naam Overall Snelheid Organisatie Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd
5570 Sherman Braak 50 73 17 59 55 49 29

edit: de lange training leverde me 3 extra punten voor organisatie op.
Reply
damn zit nu ff te kijken bij klasse 3 en je hebt nu verrot veel opties!

1: je moet nu ook de vering instellen voor de race. Gelukkig heb je daar wel 8 sessies voor ipv de gebruikelijke 6
2: je kan een kartrace doen met een jonkie die hierdoor beter wordt.
3: je kan een kantoorpand of een truck kopen ipv huren. Heeft nu nog niet veel invloed maar in klasse 2 schijn je ook een windtunnel enzo te kunnen kopen.
4: bij wedstrijden kun je naast de gebruikelijke merchandising ook andere dingen verkopen. modelauto, jack, poster, paraplu en rugzak.werkt t zelfde als die andere dingen.
5: je kan een kleine of grote kraam neerzetten, je kan interviews geven en je kan reclame maken.

maakt t wel leuker dit maar t komt wel allemaal tegelijk op je af. Ik zit trouwens in groep 35 EB kan ff niet zien of jij bij mij zit maar geloof t niet.
Reply
ik zit trouwens bij sirious in de groep Smile (wel bekend van hattrick als logomaker)
Reply
he Mac of EB kan één van jullie ff uitleggen wat coureur rijgedrag inhoudt? Wat is nou het verschil tussen vol gas en plankgas?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
ik ga altijd voor vol gas. Het heeft volgens mij invloed op de tijden van de ronde en de kans om uit te vallen wordt groter bij plankgas. In ieder geval zeker weten dat de slijtage van onderdelen groter wordt als je plankgas doet ipv vol gas. Maar goed als je elke week upgrade maakt slijtage niet zo veel uit.
Reply
Forever Wrote:Hetzelfde als Adder zit nu ook in de 4de. Heb net mijn auto geüpgrade. Mensen nog wat adviezen wat betreft het aanschaffen van een pitmanager.
Ik heb nog 1.4 miljoen te besteden.

laatste 2 races zelfs nog gewonnen. Jammer genoeg dus net voor de seizoensswitch. Dus geen verbetering bij mijn coureur.
Volgens mij zit je toevallig bij Adder in de groep.
Reply
welke groep zit je EB?
Reply
EB Sports Wrote:
Forever Wrote:Hetzelfde als Adder zit nu ook in de 4de. Heb net mijn auto geüpgrade. Mensen nog wat adviezen wat betreft het aanschaffen van een pitmanager.
Ik heb nog 1.4 miljoen te besteden.

laatste 2 races zelfs nog gewonnen. Jammer genoeg dus net voor de seizoensswitch. Dus geen verbetering bij mijn coureur.
Volgens mij zit je toevallig bij Adder in de groep.

jep, ik zie nu ook dat een team met de naam Adderracing één plekje voor mij op de grid staat. Zal wel lachen zijn als het onze Adder is
Reply
Dat is idd onze Adder en ik zit in groep 42 van klasse 3. Zo te zien heeft Mac het een stuk makkelijker dan mij. Ik mag blij zijn als ik in de top 14 kom.
Reply
Lachen. Nadat we elkaars supporter zijn geworden bij Hattrick nu samen actief in 1 poule. Vond wel een enorm verschil in verbruik. 4.43 bij training, 5,2 bij kwalificatie. Moet nu gaan opletten wat ik ga schrijven met een concurrent :wink:
Nee zonder gekheid, ik ga voor een 3 stopper.
Mijn pitmanager heeft 50,49,69,43,57,33,25. Ik train hem voorlopig op tactiek.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
@Adder een mooie pitmanager is dat. Met 25 jaar nog lekker jong.
Ik ga zelf voor een 2 stopper op zachte banden. Had wat moeite met het bepalen welke bandensoort in combinatie met pitstoptactiek de beste is. Normaal kan ik in maximaal 4 trainingen wel de optimale afstelling vinden. En dan met deze afstelling met de 3 type banden trainen. Maar nu had ik al de 6 al nodig om de juiste afstelling te bepalen. Dus de tactiek was een beetje gokken.
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: