The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




F1 manager
Afgelopen race als 4de geëindigd. Adder als 7de. We hebben in de race ongeveer constant achter elkaar aan gereden. Alleen ik hoefde één keer minder te pitten. van daar het verschil.

Komende race wordt voor mij niet zo veel. Ik heb nog nooit eerder zulke dramatische aanwijzingen van mijn coureur gekregen. Dus uiteindelijk maar een aardige afstelling gekregen. Die kerel heeft niks over mijn rembalans gezegd. Of hij nu op 3,5 of 7 stond. En opeens bij het kwalificeren zit hij te zeuren dat de rijhoogte te laag is. #-o
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Als je zo wil winnen..... :wink:
De afstelling is 328 en de rembalans 1 of 2. Ik zelf gok op 2
Ik ga weer voor een 3 stopper met zachte banden. Dit seizoen gebruik ik alleen maar om de auto op te krikken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
dank je wel. Adder. =D> =D>

Ik had hem zelf op 3 staan. Dus nog aardig gegokt. ik ga voor een éénstopper op normale banden. Eens weer wat anders uitproberen. Ik had zoiets van ik ben toch al niet zo snel, dan maar pitsstoptijd winnen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Mijn vorige wedstrijd viel ik uit als 18e. De race vandaag had ik uitgereden met een 11e plaats, zeer verrassend.
Reply
Je hebt 3 punten behaald en 30.000 euro verdiend door je 6e plek bij de laatste race. :8: :8: :8:

zeer lekker gewoon puntjes in de 3e klasse...maak me totaal geen illusie te promoveren maar het is toch niet verkeerd.
Reply
Forever, jij bent al gekwalificeerd. Wat zijn de afstellingen? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik rij met 7-5-4-3-N Adder :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Dank je wel. Ik ga zoals gewoonlijk op zachte banden en een 3-stopper.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tot mijn grote vreugde ben ik vandaag in de punten gereden in een te sterke groep: 2 punten om precies te zijn, wel waren er maar liefst 7 uitvallers.
Reply
vandaag helaas 13e geworden maar afgelopen zondag opnieuw een punt gehaald! 4 punten tot nu toe voor mij!
Reply
Zal ongelofelijk worden als ik jou nog inhaal.
Reply
nou t begin eindelijk qua financien wat lastiger te worden. Voor het eerst van mn leven in de min en gelijk een ton. Natuurlijk wel na inkoop van alle merchandising en dergelijke dus dat zal nog wel goedkomen. Maar de auto upgraden bijvoorbeeld kost me nu een dot geld niet normaal meer. Inmiddels staat alles op 34 dus begint wel op te schieten.

geen punten meer gehaald maar nog wel 2x 9e en 1x tiende en hoop/verwacht volgend seizoen wel een aantal keer in de punten te rijden. auto upgraden zal niet elke keer meer gaan dus maar rustig afwachten steeds tot ik weer kan upgraden. eind van het seizoen hoop ik toch wel rond t max te zitten.
Reply
Ik heb bewust de laatste races verkloot, zodat ik in niveau 4 kon blijven. Mijn auto zit tussen de 28 en 30, verwacht aan het eind wel te promoveren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik heb bewust de laatste races verkloot, zodat ik in niveau 4 kon blijven. Mijn auto zit tussen de 28 en 30, verwacht aan het eind wel te promoveren.

Ik was al bang dat je ging stoppen. Ben zelf wel gepromoveerd naar het 3de niveau. En raad een wie zich als 6de gekwalificeerd heeft in mijn klasse?
























SkandalouzRacing met Dirk Henriques in een tijd van 1.46.242 :Big Grin

Veel succes Mac. :wink:
Reply
In mijn laatste seizoen toch nog SkandalouzRacing ingehaald qua punten, nu zal ik toch veel beter presteren, aangezien mijn auto dichterbij de maximum komt.
Reply
In ieder geval de 1e plaats met de kwalificatietijd.
Reply
haha cool adder! leuk om een bekende te hebben in de groep!

op hoeveel zit je auto nu EB?
Reply
36 overal.
Reply
Heb ik me ff als 3de gekwalificeerd. Ruim voor Mac. :8:
Ik zie dat er ook een oude league-genoot (Pretsigaar) in dezelfde 3de klasse terecht is gekomen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Bij mij zijn Swerves en Resusaapkes oude bekenden van mij.
Reply
Mijn eerste race geëindigd op de 2e plaats, niet gek.
Reply
'k Ga de volgende keren voor 3 pitstops, zodat ik in de bovenste plaatsen betere racetijden kan neerzetten en niet veel tijd hoef te besteden aan de pitstops.
Reply
Heb per ongeluk teveel getankt en nu ik over nadenk ga ik pas vanaf ronde 15-20 pas voor 2 keer tanken, zodat mijn pitstops niet zo lang zijn. Twee pitstops in totaal dus.
Reply
Vandaag als eerste geëindigd in de race en leid ik nu in mijn groep.
Reply
Nu opnieuw geëindigd op de eerste plaats, dit wordt makkelijk zo.
Reply
Nog net niet failliet gegaan, omdat ik iets boven de 0 stond. Moet nu een beetje uitkijken met de upgrades van mijn auto. Op dit moment alles op 43.
Reply
Om EB zijn monoloog te onderbreken.

Ben vandaag 11de geworde in mijn race. Net voor Mac, want hij was 12de. 3 punten behaald dit seizoen en blijf daardoor wel in de 3de klasse hangen. Financieel nog steeds een positief saldo. Maar ik mag aardig wat vermogensbelasting dokken aan het eind van het seizoen. Dus dan niet meer. Wagen alles op 39, daarvan verlies ik 6% weer aan het eind van het seizoen.

Wanneer is eigenlijk dit seizoen afgelopen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
bij mij gaat t ook klote dit seizoen! pas 1x punten gehaald (7e) auto op 38 en constant in geldnood.
Reply
In de laatste wedstrijd van het seizoen weer gewonnen en als eerste geëindigd in mijn groep. Volgend seizoen in klasse 2! Als eerste ga ik dan kijken hoe sterk mijn groep dan is. Mocht ik met mijn auto de zwakste zijn, dan ga ik mijn coureur en pitmanager verkopen om geld te kunnen krijgen die ik ga investeren om mijn auto te upgraden.
Reply
Ik blijf met 38 punten zitten in klasse 2. Het probleem met die klasse is dat hij overvol wordt. ER komen steeds meer mensen bij uit klasse 3, terwijl de degradatie uit klasse 2 maar 55 mensen betreft. Er zijn straks bijna 40 groepen, terwijl er slechts 40 promoveren naar klasse 1. Dan moet je dus vrijwel alles winnen om door te kunnen gaan.

Mijn auto staat na de correctie op 45. Dus ik moet zien om zo vaak mogelijk te kunnen upgraden, hoewel ik vrij weinig geld heb. Hopen op een makkelijke groep!
Reply


Forum Jump: