The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
#61
Stille Wrote:Is het dan al afgelopen? Mannarino serveert nu voor de 2e set

Excuses, was even een buursiaanse verspreking :wink: . Ik zag het niet meer zitten met Mannarino, die de nodige breekpunten bleef tegenkrijgen. Karlo liet zich vroeg breken en dan is de eerste set wel gespeeld.
Reply
#62
Het geklooi begint alweer. Chela set en break voor en nu break achter in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Kijk, dat ziet er ineens een stuk beter uit na de lunch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Chela ontzettende choker! Wat een lul is dat toch! Kan alleen in Zuid Amerika wat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Riba 6-2 is wel prima. Stakhy zal faler Montanes nu gaan breaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Riba is zeker klasse!! Chela 1 breakje teruggepakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Die Chela, wat een zak hooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Het begint eindelijk weer eens goed. Alleen jammer dat ik Clownfils niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Komop Riba. Afmaken! Bij gebrek aan goede resultaten op de andere banen moet jij door!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Riba en Mannarino prima! Mooi om te zien dat het onzekere managen hier niet beloond wordt!
Reply
#71
Klasse Riba.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
3-2 stakhy 3e set. kom op kerel, knal die montanes eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Zo belangrijk is die niet toch? Dan is Hanescu belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Hanescu heeft toch iedereen? Montanes wilde ik wel een tijdje hebben en is 10x gekozen. Ong. de meest gekozen speler die ik niet heb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Hanescu is in de top 20 7x niet gekozen, Montanes is in de top 20 2x wel gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Nieuwe scenariocalculator. Geen punten toevoegen maar de namen in de vakjes plaatsen. Werkt het makkelijkst met = en dan de speler ergens aanklikken.

In vakje N17 de naam van de speler welke z'n ranking je wilt zien. Ander tabblad staan alle spelers.


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v3.xlsx (Size: 53.57 KB / Downloads: 2)
Reply
#77
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:En veel qualis vind ik ook niet laf; Mannarino, De Bakker, Riba en Gimeno zijn allemaal de underdog in hun partijen.

Ad Wim Wrote:Laf vind ik meer iemand nemen, waarbij je er eigenlijk vanuit gaat dat ie verliest,

Bij de underdog ga je er toch vanuit dat die verliest? (ja er zit een nuance verschil tussen 'er vanuit gaan dat iemand verliest' en 'de underdog zijn')

Maar nogmaals; Het nemen van spelers die al zeker zijn van bepaalde punten, kan ik alleen maar verstandig vinden. Tsonga vond ik net te duur gezien de restverwachting die ik van hem heb. Maar hij zat er dichtbij.

Ik vind laf managen het opkopen van gedeeltes van het schema. Maar ook dat kan verstandig zijn.
Je geeft zelf het antwoord al.

En verder zijn we het eens.

Ja maar het nuance verschil is klein en dan is het heel subjectief. Ik heb het idee dat het dan in jouw ogen niet laf is als je zelf een q neemt, want dan is ie underdog, en als je hem niet neemt dan is het wel laf want dan ga je er van uit dat hij verliest. Je redeneert altijd zo dat jouw manier van managen niet laf is, want dat is niet 'stoer'. Het zal mij m'n reet roesten hoe laf mijn keuzes worden bestempeld, ik wil aan het eind van de rit de meeste punten hebben.
Ik weet niet of het een nuanceverschil is. Om in jouw vakgebied te blijven, underdog ben je al vanaf 49% en lager, 'er vanuit gaan dat iemand verliest' vind ik max 20%. Dus het is niet zozeer een nuanceverschil, meer een absoluut verschil.

En voor laf managen zijn geen vaste definities. Een synoniem is 'spelen om niet te verliezen'. En dat doe je dus als je bijvoorbeeld in deze week Thiemo + JCF neemt, of Gasquet + Gimeno.
Dan zie je dus op voorhand een van de twee verliezen, maar dek je jezelf in door beiden te nemen. Dan kun je dus nooit op voorhand zeggen dat je met die tactiek (tegenover andere tactieken) de meeste punten haalt in die week. En dat zul je mij dus ook niet zien doen.


Om me even op jouw vakgebied te begeven:

Je stelt dat "laf managen" = "spelen om niet te verliezen".

Laf
1 niet moedig; bang, lafhartig 2 zouteloos, smakeloos


Je stelt "Underdog" = "49% winkans en lager"

Underdog
1 de verdrukte 2 (sp) gedoodverfde verliezer


Er zijn dus voor beide geen 'vaste definities' en zeker niet degene die jij omarmt. Naar mijn mening verdraai jij het zoals het je uitkomt, zodat jij naar jouw mening nooit laf speelt. Tsonga had jij 'het laffe managen' kunnen noemen als je hem niet had.
Je post wordt pas interessant in de laatste regels. Bovendien geef ik toch duidelijke voorbeelden, waar je niet direct op in gaat.

Tsonga vind ik zelf niet laf, omdat ik denk dat hij ook de volgende ronde wint, en wellicht ook zelfs de ronde erna, en hem dus niet neem puur omdat hij al door is.
Riba en Giraldo erbij nemen in dat stukje is dan wel weer laf, en dat heb ik hierboven ook over mijn eigen team gezegd. Maar daar lees je ook even voor het gemak overheen.

Ik stel vast dat je definities omarmt die niet vast staan, en daarmee je beweringen op drijfzand bouwt.

Verder lees ik niet over je bewering heen, dat is juist het stuk waarover we het eens zijn. Wanneer je JCF + De Bakker neemt, of Gasquet + Gimeno, dan noemen we dat laf managen (waarbij ik aanteken dat dat wel verstandig kan zijn). Je neemt in dat geval niet het risico de verkeerde keuze te maken, de winnaar wil je sowieso hebben.

Maar jij noemt ook het nemen van Q's en spelers die al door zijn, volgens mij steevast 'laf managen' als je die zelf niet hebt.
Ik geef ook toe dat het moeilijk te definiëren is.

En in je laatste zin hangt het een natuurlijk met het ander samen. Dat is ook niet zo gek natuurlijk als ik iets als laf bestempel en zelf zeg dat ik dat nooit doe.
Als ik er vanuit ga dat een Q verliest, neem ik hem niet en vind ik het meteen laf managen als iemand beiden neemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Hahahaha die Montanes stond 4-0 voor in de TB 3e set Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Montanes in de TB van 4-0 en **4-1 naar 5-7. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Toch wel lekker zo met de 10x gekozen Ivo en Montanes out. Nu zelf Hanescu winnen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
Tering, die Montanes is het even kwijt zeg. Lullig voor Dina, voor de rest niet belangrijk.

Thiemo en Victor zijn veel belangrijker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Nummer 12 in het AK.
Ivo wel veel gekozen in de top zie ik, mooi. Dat heft het niet hebben van Monfils weer op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
JCF - De Bakker 6-2 cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
Wat moet die smiley daarbij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Er staat een huilend gezichtje vanwege het feit dat het een teleurstelling is (al heb ik ook JCF)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Dammit Hanescu mist 2 BP om op 4-4 te breaken. Ik voel de bui al hangen. Hup Victor!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Stille Wrote:Er staat een huilend gezichtje vanwege het feit dat het een teleurstelling is (al heb ik ook JCF)
Dan is het de verkeerde smiley.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Het dak lijkt trouwens wel dicht daar op CC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Kut Montanes, lelijke klote tennisser!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Tyfus Hanescu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: