The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feliciteer hier de Ajacieden
#1
Topic maar vast aangemaakt. Alle forummers kunnen hier zondag 15 mei hun felicitaties aan AFC Ajax kwijt met het behalen van hun 30e landstitel:

Namens deze Ajacied alvast bedankt!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Gefeliciteerd!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
De plannen van TNT om een Ajax postzegel uit te brengen ter ere van de 30e landstitel zijn gecanceld, omdat 15 miljoen nederlanders niet weten op welke kant ze moeten spugen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#4
Weeralarm voor 15-05-2011. Locale huilbuien boven de Amserdam Arena.
Ik heb een droom.
Reply
#5
*hop*

Mooie verdeling van de prijzen. Vorige week Twente terecht, vandaag Ajax terecht!



Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Feli gasten.

Landzaat kopt hem wel fijn binnen :eeeek: , heel dat twente leek helemaal strak vd spanning te staan. Ajax wint vandaag terecht!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Zo dat was een mooie middag!
Natuurlijk geheel terecht kampioen geworden, heb daar eigenlijk ook nooit over getwijfeld.
Leuk dat PSV en Twente zo lang mee hebben kunnen doen maar als het er echt om gaat is er maar een club die aanspraak mag maken op de titel: AFC AJAX Amsterdam!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa fantastisch dit!! Heerlijke middag. Wat een ontlading.

Ben alleen helaas wel bang dat de volgende keer het geen museumplein meer wordt. Ik ben er even geweest maar het was echt heel slecht georganiseerd. Gaat zeker weten een rotzooitje worden.
Reply
#9
Vergeet ik nog te melden dat ik ook heel vrolijk werd van de 0-0 in Groningen! Was voor mij de slagroom op de taart.
PSV geen CL! Heerlijk!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
feli, tis helaas verdiend
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#12
Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:

Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Vind het ook wel meevallen. Had veel meer verwacht. Ze hadden het geluid zo zacht staan dat je halverwege het plein al de speakers niet meer hoorde, laat staan dat je de schermen kon zien. Dan kun je wel raden dat de mensen naar voren gaan drukken natuurlijk. Heel slecht georganiseerd.
Reply
#14
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:

Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.

Waar staat dat ik zeg dat het helemaal uit de hand is gelopen? Ik heb het over een paar randdebielen.
De beelden die ik vanaf het museumplein zag, vond ik vrij treurig.
Gelukkig maar dat er 'slechts' 40 man vastzit.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:

Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.

Waar staat dat ik zeg dat het helemaal uit de hand is gelopen? Ik heb het over een paar randdebielen.
De beelden die ik vanaf het museumplein zag, vond ik vrij treurig.
Gelukkig maar dat er 'slechts' 40 man vastzit.

Het is maar wat je wil zien.
De beelden die ik zag vond ik namelijk vrij feestelijk.
Door wat vergissingen in de organisatie werd het vooral voorin beetje te druk.
Daardoor vielen er paar mensen flauw of braken hun tenen tegen het hek.
Is leermoment voor volgend jaar, en het jaar daarna, en daarna,.................. \Big Grin/
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Ik bedoel die vechtpartijen...
Voor de rest geloof ik graag dat je een mooi feestje hebt gehad. Hoop dat je er van hebt genoten, is namelijk maar 1 keer per 7 jaar :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Ik bedoel die vechtpartijen...
Voor de rest geloof ik graag dat je een mooi feestje hebt gehad. Hoop dat je er van hebt genoten, is namelijk maar 1 keer per 7 jaar :8:

:wink:
Ik dacht meer aan 7 magere en 7 vette jaren. Die 7 magere zijn hier in Amsterdam net afgelopen..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik bedoel die vechtpartijen...
Voor de rest geloof ik graag dat je een mooi feestje hebt gehad. Hoop dat je er van hebt genoten, is namelijk maar 1 keer per 7 jaar :8:

:wink:
Ik dacht meer aan 7 magere en 7 vette jaren. Die 7 magere zijn hier in Amsterdam net afgelopen..........

Een ander mooi spreekwoord: 1 zwaluw maakt nog geen zomer.

Als de transferdraaimolen in de zomer begint te draaien en spelers als Stekelenburg, v/d Wiel, Vertonghen, de Jong en Sulejmani worden alsnog weggekocht, dan ligt alles volgend seizoen weer open. Alles valt of staat met of ze de selectie bij elkaar kunnen houden en of de concurrenten dat ook kunnen. Ook bij Twente en PSV is de kans heel groot dat de beste spelers volgend seizoen ergens anders voetballen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:

Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.

Waar staat dat ik zeg dat het helemaal uit de hand is gelopen? Ik heb het over een paar randdebielen.
De beelden die ik vanaf het museumplein zag, vond ik vrij treurig.

Ik weet niet welke beelden jij hebt gezien, maar ik vond het inderdaad zoals Bumme zegt er vrij feestelijk uit zien.
Dat er een paar randdebielen in torens klimmen of half op het podium komen heb je ook bij Koninginnedag, heeft verder weinig met Ajax te maken. In Enschede zijn ook 13 mensen opgepakt, maar daar hoor ik je niet over.

Zoals Bumme aangeeft....het is maar wat je wilt zien.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
We hebben toch maar mooi 2x van de kampioen gewonnen. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
EJR Wrote:We hebben toch maar mooi 2x van de kampioen gewonnen. :8:

Evenals FC Utrecht. Reuzendoders! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:

Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.

Waar staat dat ik zeg dat het helemaal uit de hand is gelopen? Ik heb het over een paar randdebielen.
De beelden die ik vanaf het museumplein zag, vond ik vrij treurig.

Ik weet niet welke beelden jij hebt gezien, maar ik vond het inderdaad zoals Bumme zegt er vrij feestelijk uit zien.
Dat er een paar randdebielen in torens klimmen of half op het podium komen heb je ook bij Koninginnedag, heeft verder weinig met Ajax te maken. In Enschede zijn ook 13 mensen opgepakt, maar daar hoor ik je niet over.

Zoals Bumme aangeeft....het is maar wat je wilt zien.

Dan zal ik de enige geweest zijn die die beelden breed uitgemeten heeft gezien op NL 1, en dat waren geen beelden van torende klimmen of podium opkomende randdebielen. Gewoon triest! Daarnaast heb ik idd ook beelden gzien die er erg feestelijk uitzagen, en ik geloof ook graag dat het heel gezellig geweest moet zijn. Uit Twe heb ik geen beelden gezien van knokpartijen. Ik ben ook niet begonnen over mensen die opgepakt zouden zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
jammer dat hier alleen maar fans zitten, valt weinig te feliciteren.

wel mooi dat ajakkes die schaal niet laat uitdeuken. dit si toch veel gaver. en dan die gast die hem gemaakt heeft die baalt 'dat zijn ontwerp kapot is. het is idd wel een enorm origineel ontwerp, hoe komt hij er op!
Reply
#24
Van harte aan alle Ajax supporters en fans, mooi dat jullie eindelijk die 3 sterren hebben.

Mocht er zelf gelukkig bij zijn doordat iemand uit mn ploeg met een jaarkaart zondagmorgen 09:00, net voor vertrek, ziek afmelde en de andere van zijn groepje geen onbekende mee wilden nemen. Daarna even met de jongens naar de huldiging geweest, maar stonden achteraan, en ja, als je als club zoveel echte supporters hebt als Ajax die allemaal wat willen zien wordt het moeilijk om er wat van mee te krijgen. De jongens hebben ondanks het slechte zicht en geluid toch een fantastisch feest gehad en ik heb me ook wel vermaakt. Wist niet dat een club zoveel supporters kon hebben die allemaal de gang naar het plein hebben gemaakt. Volgens de pers 90.000, maar voor mn gevoel liepen er wel 150.000. De rit in de taxibus terug naar Zwolle-Noord was ook erg gezellig, zelfs de chauffeur, die helemaal uit Rijssen kwam en geen moer om voetbal gaf gunde het de jongens en Ajax van harte.



Gewoon de terechte kampioen en de top 4 sinds mensenheugenis is ook echt weer de top 4.

Ajax, AZ, PSV & Twente.

Ben benieuwd wie er volgend seizoen gaan strijden om plek 5, wie weet wel weer ADO, Groningen, Heracles en Roda. Of toch ook Utrecht?

Het hele linkerrijtje kan zich weer op gaan maken voor een strijd om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. De grijze muizen van de eredivisie, ook die ploegen wens ik succes voor volgend jaar. Blijven trainen jongens, blijven trainen, wie weet volgt dan ooit weer een plekje in het befaamde rechter rijtje.
Reply
#25
:roll: prietpraat (betekenis: 1) Gebeuzel 2) Gejeuzel van een kind 3) Kletspraat 4) Onbenullig gepraat 5) Onnozel geklets 6) Onzin 7) Zinloos geklets 8 ) Zinloos gepraat 9) Zinloze praat) en dit zal wel een poging zijn tot uitlokken van heftige reacties van feyenoordaanhang neem ik aan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Heftige reacties? Met de problemen die men heeft is er vaak goed gepresteerd. Als men wat constanter wordt met minder uitschieters naar onderen kunnen ze volgend jaar maarzo 5e worden en het jaar er op weer bij de tradiotionele top 3 horen, indien ze de nieuwe leden (AZ en Twente) van de top 4 van laatste jaren (mijn geheugen op dit gebied denkt meestal aan de laatste 4/5 jaar als het om complete standen gaat) weer naar plek 4 en 5 sturen.

Sinds 1 januari zijn ze op de laatste 2 wedstrijden na weer op de goede weg, dus dat moet zeker lukken als alles weer wat stabieler is.

Als men dat prietpraat vindt heb ik daar geen problemen mee, het is een mening, geen feit. Net als iets prietpraat vinden, dat is vaak ook een mening en geen feit.


Had onverwacht een leuke dag gehad zonder wanklanken afgelopen zondag, een wedstrijd en een feest zoals dat hoort te zijn na het behalen van het kampioenschap (geen spelers die rare teksten uitkramen, tot nog toe dan en veel respecte voor "de verliezers"). Als ik met Twente supporters naar de bekerfinale was geweest had ik ook een leuke dag gehad.

Als ik bv aankomend jaar naar de finale Feyenoord/Roda/Utrecht - PSV/NEC/Dordrecht ga heb ik ws weer een hele leuke dag.
Reply
#27
Dugarry Wrote:Het hele linkerrijtje kan zich weer op gaan maken voor een strijd om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. De grijze muizen van de eredivisie, ook die ploegen wens ik succes voor volgend jaar. Blijven trainen jongens, blijven trainen, wie weet volgt dan ooit weer een plekje in het befaamde rechter rijtje.

Hmmz, van het linkerrijtje naar het rechterrijtje is niet heel lastig hoor :-k
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:
Dugarry Wrote:Het hele rechterrijtje kan zich weer op gaan maken voor een strijd om de nacompetitie te ontlopen vrees ik. De grijze muizen van de eredivisie, ook die ploegen wens ik succes voor volgend jaar. Blijven trainen jongens, blijven trainen, wie weet volgt dan ooit weer een plekje in het befaamde linker rijtje.

Hmmz, van het linkerrijtje naar het rechterrijtje is niet heel lastig hoor :-k

:oops:
Reply
#29
Dugarry Wrote:Gewoon de terechte kampioen en de top 4 sinds mensenheugenis is ook echt weer de top 4.

Ajax, AZ, PSV & Twente.

Zoek jij anders eens even op in welke seizoenen deze clubs nog meer de top 4 van de eredivisie waren. Dat is, ik doe maar een gok, minder dan 3 keer geweest.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Gewoon de terechte kampioen en de top 4 sinds mensenheugenis is ook echt weer de top 4.

Ajax, AZ, PSV & Twente.

Zoek jij anders eens even op in welke seizoenen deze clubs nog meer de top 4 van de eredivisie waren. Dat is, ik doe maar een gok, minder dan 3 keer geweest.

ja, ga ff serieus reageren op de forumkneus...
Reply


Forum Jump: