The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feliciteer hier de Ajacieden
#31
Ja, inderdaad zeg ](*,)
Reply
#32
Slotje graag.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Neuh, nog niet. Want dit zinsdeel is toch ook het toppunt van naïviteit:

Quote:De rit in de taxibus terug naar Zwolle-Noord was ook erg gezellig, zelfs de chauffeur, die helemaal uit Rijssen kwam en geen moer om voetbal gaf gunde het de jongens en Ajax van harte.
Ik zie het al voor me:
Dronken ajax-aanhang: "Hee jij, ja jij daar voorin, waar kom jij vandaan?"
chauffeur: "Uit Rijssen, hoezo?"
de domste: "Goed he van Ajax?"
chauffeur (zoal het een goede Overijsselaar betaamt met een warm hart voor zijn provincieclub FC Twente, maar hij wil niet dat zijn bus afgebroken, ondergescheten en ondergepist wordt): "Sorry ik geef geen moer om voetbal"
Dugarry weer: "Maar je gunt het Ajax toch wel? "
chauffeur met draaiende ogen voor zoveel stupiditeit: "Natuurlijk en ik ben voor jullie ook heel erg blij"
Dugarry: "Bedankt man, je bent een toffe peer, dit zet ik zekers wetens op het forum".
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#34
ach joh, die dugarry heeft gewoon een geweldig leven. ook helemaal in zijn zwolle is ajakkes kampioen geworden. gaaf man, maar goed dat hij ooit voor ajakkes is geworden!
Reply
#35
Tjah wees eerlijk, dat levert doorgaans wel de meeste feestjes op Hakkuh

Nu Zwollywood nog promoveren en het seizoen is dubbel en dwars geslaagd!
Reply
#36
Dugarry Wrote:Tjah wees eerlijk, dat levert doorgaans wel de meeste feestjes op Hakkuh

Nu Zwollywood nog promoveren en het seizoen is dubbel en dwars geslaagd!

Dat laatste ben ik dan wel weer met je eens! Hup Zwolle! :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#37
Dugarry Wrote:Ben benieuwd wie er volgend seizoen gaan strijden om plek 5, wie weet wel weer ADO, Groningen, Heracles en Roda. Of toch ook Utrecht?

Geen van allen. Feyenoord en SC Heerenveen.
Reply
#38
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Ben benieuwd wie er volgend seizoen gaan strijden om plek 5, wie weet wel weer ADO, Groningen, Heracles en Roda. Of toch ook Utrecht?

Geen van allen. Feyenoord en SC Heerenveen.

Ja, zou ook best kunnen. Als Feyenoord de betere spelers kan houden en zich wat kan versterken met goede jeugd of een paar knappe spelers die (wellicht transfervrij) overkomen van de traditionele suptoppers kunnen ze best hoge ogen gooien en top 5 of 6 spelen, om vervolgens het seizoen er op een poging te wagen 3e of 4e te worden. Zal ook sterk afhangen van de ontikkelingen bij met name AZ en Twente, al denk ik dat Twente voorlopig niet meer in te halen is door Heerenveen en Feyenoord, AZ wel.
Reply
#39
Toen Lex Immers na de overwinning op Ajax op Jodenjacht ging was heel Nederland in alle staten, de joods-amsterdamse lobby met Frits Barend en Jack van Gelder voor op. Een actie die Lex Immers een schorsing van 4 wedstrijden opleverde. Ook trainer John van de Brom werd geschorst, omdat hij zich niet distantieerde van de teksten van Lex Immers.
Afgelopen zondag pakte Ajax verdiend de landstitel na een uitstekende wedstrijd tegen FC Twente. Tijdens de huldiging mochten vertegenwoordigers van Vak 410 ook nog een liedje zingen op het podium voor een menigte van 50.000 mensen. Vanaf 2:16 wordt er door de MC’s uit vak 410 luidkeels gezongen: "waar komen de Joden toch vandaan" en "wij zijn super joden".

De gehele Ajax selectie, het bestuur en BN-ers en Ajax coryfeëen zoals Jack van Gelder, Frits Barend, Burgemeester Van der Laan, Coronel en Michael van Praag nemen géén afstand van deze liederen. Ook staat Demy de Zeeuw met een Israelische vlag om zijn nek.

Gaat de KNVB hier ook tegen optreden?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Feg3TOSWDFw&feature=related[/youtube]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
EJR Wrote:Vak 410 mogen ook nog een liedje zingen op het podium. Vanaf 2:16 gaat het:
"waar komen de Joden toch vandaan" en "wij zijn super joden".

De gehele selectie + bestuur + Jack van Gelder + Frits Barend + Van der Laan + Coronel + Michael van Praag nemen géén afstand van deze liederen. En Danny de Zeeuw staat met een Israelische vlag om zijn nek.

Gaat de KNVB hier ook tegen optreden?


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Feg3TOSWDFw&feature=related[/youtube]

Wie is Danny de Zeeuw? Een neef van Danny Christiaan?

Worden de joden trouwens ook beledigd en zijn de liederen aniti-semitistisch?


Hou je wel even bij de feiten EJR, 2x in 1 seizoen van de beste club winnen is leuk, maar niet naast je schoenen gaan lopen :eten:
Reply
#41
Ik heb zo'n hekel aan die de Zeeuw dat ik z'n naam niet eens kan onthouden. Smile
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#42
Quote:Wie is Danny de Zeeuw? Een neef van Danny Christiaan?
O, dragen neven altijd dezelfde voornaam?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#43
Wel dezelfde achternaam dan?
Reply
#44
EJR Wrote:Toen Lex Immers na de overwinning op Ajax op Jodenjacht ging was heel Nederland in alle staten, de joods-amsterdamse lobby met Frits Barend en Jack van Gelder voor op. Een actie die Lex Immers een schorsing van 4 wedstrijden opleverde. Ook trainer John van de Brom werd geschorst, omdat hij zich niet distantieerde van de teksten van Lex Immers.
Afgelopen zondag pakte Ajax verdiend de landstitel na een uitstekende wedstrijd tegen FC Twente. Tijdens de huldiging mochten vertegenwoordigers van Vak 410 ook nog een liedje zingen op het podium voor een menigte van 50.000 mensen. Vanaf 2:16 wordt er door de MC’s uit vak 410 luidkeels gezongen: "waar komen de Joden toch vandaan" en "wij zijn super joden".

De gehele Ajax selectie, het bestuur en BN-ers en Ajax coryfeëen zoals Jack van Gelder, Frits Barend, Burgemeester Van der Laan, Coronel en Michael van Praag nemen géén afstand van deze liederen. Ook staat Demy de Zeeuw met een Israelische vlag om zijn nek.

Gaat de KNVB hier ook tegen optreden?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Feg3TOSWDFw&feature=related[/youtube]

Dit was ook het eerste wat ik dacht toen ik zat te kijken (op tv natuurlijk). Ajax geeft die gasten van 410 veel te veel credits. Tuurlijk zorgen zij voor de goede sfeer in de Arena (als ik dat mag geloven), maar volgens mij hebben ze een beetje teveel invloed als je dit soort dingen mag gaan zingen op tv. OF dit soort dingen aanpakken bij Ajax, OF nooit meer zeiken als de tegenstander dit roept.

Wie weet wordt er wel achter de schermen wat aan gedaan, maar het zou Ajax (of anderen) sieren als ze dat publiekelijk nogmaals doen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
dat heeft coronel wat mij betreft wel heel duidelijk gezegd hoor. er kan gewoon niks aan gedaan worden, ik begrijp de onmacht bij ajakkes.

wel zouden zo'n barend en die naftanael (of zo, zeg maar die woordvoerder van alle joden ter wereld...) hun bek eens moeten houden bij die gevalletjes immers. want die zitten alleen dan verongelijkt te doen, en dat kan ik echt slecht verdragen.

410 mag veel, maar dat zal ook wel een beetje de angst zijn bij die bestuurders. ik zou alleen al om reden van die asocialen nooit een bestuursfunctie willen bij een voetbalclub. bij ajakkes of feyenoord is dat vreselijk denk ik.
Reply
#46
waf Wrote:dat heeft coronel wat mij betreft wel heel duidelijk gezegd hoor. er kan gewoon niks aan gedaan worden, ik begrijp de onmacht bij ajakkes.

wel zouden zo'n barend en die naftanael (of zo, zeg maar die woordvoerder van alle joden ter wereld...) hun bek eens moeten houden bij die gevalletjes immers. want die zitten alleen dan verongelijkt te doen, en dat kan ik echt slecht verdragen.

410 mag veel, maar dat zal ook wel een beetje de angst zijn bij die bestuurders. ik zou alleen al om reden van die asocialen nooit een bestuursfunctie willen bij een voetbalclub. bij ajakkes of feyenoord is dat vreselijk denk ik.

Ik heb niemand zien weglopen na het aanheffen van deze liederen. Coronel niet, de selectie niet, Barend niet. Schijnheilige lafbekken...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#47
Ben het deels met je eens dat je niet het een wel en het ander niet aanpakt.

Toch zit er wel degelijk verschil in het het zingen van super joden en joden, joden, joden, dan in het zingen van kut joden en kanker joden. Al vind ik deze termen best begrijpelijk als de vijandige supportersschare zich joden noemt. Het woord kanker zou voor iedere vorm verboden moeten worden, dus ook voor kanker kakkerlakken en kanker boeren. Al zal het alleen maar erger worden in de toekomst, het tokkie-gehalte in NL stijgt met de dag.

De termen jodenjacht en alle joden aan het gas vind ik gezien de verwijzing naar WOII onmenselijk en "strafbaar".

Als ook de calimero's (met name ADO, Feyenoord, Groningen en Utrecht) zich gewoon eens bezig gaan houden met het aanmoedigen van hun eigen ploeg ipv het denigrerend doen over de joden winnen ze misschien zelf ook nog wel eens een prijsje. Al snap ik best dat voor ADO plek 6 al een mega prijs is.

Pure jaloezie wat mij betreft.
Reply
#48
Dugarry Wrote:Als ook de calimero's (met name ADO, Feyenoord, Groningen en Utrecht) zich gewoon eens bezig gaan houden met het aanmoedigen van hun eigen ploeg ipv het denigrerend doen over de joden winnen ze misschien zelf ook nog wel eens een prijsje. Al snap ik best dat voor ADO plek 6 al een mega prijs is.

ajakkes is nog nooit aangemoedigd en heeft toch ook een prijs gewonnen?

hoewel ik begreep dat afgelopen zondag, volgens de neus die ik sprak, voor het eerst kon worden gesproken van een kolkende aarsrena. bijna niet te geloven, maar ja, er stond dan ook wel wat op het spel. kneusjes zoals dugarry moesten op het schoolplein van zwolle zuid natuurlijk wel stoer kunnen vertellen dat hun ajakkes kampioen was geworden. Undecided
Reply
#49
Bijna goed, het is Zwolle noord grote vriend!

En een kolkende Kuip is ook best mogelijk, helaas de laatste jaren louter met een bekerfinale of een interland.

Maar een kolkend Kasteel bij de bekerfinale Beloften Feyenoord/Excelsior - Vitesse/AGOVV kan ook heel gezellig zijn en de overwinning was vast als hoofdprijs gevierd. Helaas was Arnhem/Apeldoorn net weer iets te sterk....
Reply
#50
Dugarry Wrote:Ben het deels met je eens dat je niet het een wel en het ander niet aanpakt.

Toch zit er wel degelijk verschil in het het zingen van super joden en joden, joden, joden, dan in het zingen van kut joden en kanker joden. Al vind ik deze termen best begrijpelijk als de vijandige supportersschare zich joden noemt. Het woord kanker zou voor iedere vorm verboden moeten worden, dus ook voor kanker kakkerlakken en kanker boeren. Al zal het alleen maar erger worden in de toekomst, het tokkie-gehalte in NL stijgt met de dag.

De termen jodenjacht en alle joden aan het gas vind ik gezien de verwijzing naar WOII onmenselijk en "strafbaar".

Als ook de calimero's (met name ADO, Feyenoord, Groningen en Utrecht) zich gewoon eens bezig gaan houden met het aanmoedigen van hun eigen ploeg ipv het denigrerend doen over de joden winnen ze misschien zelf ook nog wel eens een prijsje. Al snap ik best dat voor ADO plek 6 al een mega prijs is.

Pure jaloezie wat mij betreft.

Jaloezie? Haha! Jij snapt echt niet hoe de wereld in elkaar zit he? Een hagenees die jaloers is op Ajax. :notfunny:
Lex Immers is gestraft voor "jodenjacht" en vd Brom voor het niet distantieren van de liederen gezongen door supporters.

Als je een randdebiel uit 410 heel opruiend "superjoden" laat zingen voor een plein met 50.000 mongolen die dat vervolgens na gaan staan te zingen en je distantieert je daar niet van als Ajax selectie, bestuur of burgemeester, dan hoor je mi net zo gestraft te worden als Immers en vd Brom. Maar ja, dat zal jij wel niet snappen met je provinciaalse zwolse meelooppaasei.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#51
Jaloezie op de prestaties ja, inderdaad, dus ik denk dat je zelf niet alles snapt.

Wordt met superjoden naar WOII verwezen?

Ze mogen van mij alles zingen over de geuzenaam Joden, maar zodra men met "aan het gas en jodenjacht" op de proppen komt vind ik (mijn mening) dat daar actie op ondernomen moet worden.

Maar goed als men volgend seizoen de holocaust gaat ontkennen omdat er nog "joden" genoeg zijn op het museumplein moeten we dat allemaal maar normaal vinden?

Moedig gewoon lekker ADO aan ipv je druk te maken om de door jouw cluppie zo gehate "joden". Dat zal wel niet stoer genoeg zijn en levert te weinig publiciteit op.
Reply
#52
EJR Wrote:je provinciaalse zwolse meelooppaasei.

Undecided
Reply
#53
Och, de prijslozen hebben elkaar gevonden :nanana:
Reply
#54
Echt, zo'n Dugarry ook, wat een niveautje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Weer zo'n prijsloze Calimero
Reply
#56
*Hop*
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#57
Vanuit Kralingen de felicitaties. Als je ziet met hoeveel blessures Ajax te kampen heeft gehad is het zeer knap. Denk (vrees) dat er de komende jaren nog vele zullen volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
feli gitter, volgens mij de enige ajakkessupporter nog van dit forum. fans zoals bumme of dugarry of andere provinciale meelopers verdienen uiteraard geen felicitatie, maar die zullen op het schoolplein wel weer de grootste smoel hebben.

stille, het is natuurlijk gelul dat het knap is omdat ze blessures hadden. geen enkele club mag zich daar achter verschuilen. de club met de grootste begroting is kampioen geworden. volstrekt normaal en echt niet bijzonder. dat ze het zelf bijna weggegeven hebben maakt het niet opeens knapper. sterker nog, ik vind dat ze de laatste wedstrijden geen strobreed in de weg is gelegd en dat is best teleurstellend.
Reply
#59
Zo zei een collega vanmorgen tegen mij... bedankt voor de felicitaties he. Lol.
Ik zo.. doe normaal man, je praat met een zachte G en hebt dat stadion nog geen 10 keer van binnen gezien (volgens mij nog nooit) en als ze niet winnen hoor ik je nooit. Waar moet ik jou in hemelsnaam mee feliciteren. Ik heb hier ook 2 ajacieden welgemeend gefeliciteerd, maar dan houdt het wel op. Niet die arrogante 'ajacieden' die je alleen nu hoort (en het vaak ook alleen maar leuker vinden om supporters van andere clubs te dissen, #care). Ik moet mijn FB nu eens openen, haha. Gelukkig hoef ik er alleen om te glimlachen itt sommige hersenlozen die zich er nog door laten opfokken ook hetgeen ik ook vrij treurig vind. (OT: je had gister ook weer een aantal PSV-ers moeten horen op de tribune over Labayad. Treurmuizen! Ik vind het ook niet netjes, maar het is voetbal, grow up!)

Hier zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik mag felicteren... Ik denk Gitter en Mac idd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#60
(03-05-2012, 04:00 PM)waf Wrote: feli gitter, volgens mij de enige ajakkessupporter nog van dit forum.

Rustig he pik! Bumster en ik verdienen ook je feli's. Hond.
Reply


Forum Jump: