The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feliciteer hier de Ajacieden
#61
(03-05-2012, 09:01 PM)Flixieluv Wrote:
(03-05-2012, 04:00 PM)waf Wrote: feli gitter, volgens mij de enige ajakkessupporter nog van dit forum.

Rustig he pik! Bumster en ik verdienen ook je feli's. Hond.

als je niet bij de kampioenswedstrijd bent 'omdat je geen kaartej hebt' kun je uiteraard geen supporter genoemd worden.

jij bent niet meer op dit forum, en bovendien ben je kv mechelen supporter.
Reply
#62
Dus als Feyenoord ooit nog een keer kampioen wordt en er staan 150.000 mensen op de Coolsingel dan zijn er ongeveer 100.000 die geen supporter zijn....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
met de nadruk op ALS Hakkuh

Van harte Bumme, Gitter en Flixieluv, het is jullie als trouwe honden meer dan gegund.

Zelf gaf ik er in januari geen kwartje meer voor als "eredivisie-live supporter".

Morgen weer naar Wembley en dan hopelijk volgend jaar 4x naar Wembley, 3x met LFC en 1x met AjaxxxxxxSmoking
Reply
#64
Zo das kick! Ik was er tegen Cardiff bij de League Cup. Helaas nu geen kaarten weten te bemachtigen. Veel plezier morgen en pak dat laffe kut Chelsea
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
(04-05-2012, 09:27 AM)Stille Wrote: Dus als Feyenoord ooit nog een keer kampioen wordt en er staan 150.000 mensen op de Coolsingel dan zijn er ongeveer 100.000 die geen supporter zijn....

idd, dan staatn er heel veel fans tussen. maar bij ajakkes zitten nu eenmaal meer supportunisten en meelopers (zoals dugarry).

(04-05-2012, 09:36 AM)Stille Wrote: Zo das kick! Ik was er tegen Cardiff bij de League Cup. Helaas nu geen kaarten weten te bemachtigen. Veel plezier morgen en pak dat laffe kut Chelsea

oh, en waarom is chelsea laf? ik vind het een kutclub hoor, maar het predikaat laf snap ik niet helemaal.
Reply
#66
Heeft meer met het type voetbal te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Veel supportunisten en meelopers bij Ajax. Als je wint heb je nou eenmaal vrienden Wafje, laat staan als je DE BESTE BENT.

Liever met meelopers kampioen worden dan met stoertjes de nummer 2 huldigen. What a joke!
Reply
#68
(04-05-2012, 09:58 AM)Stille Wrote: Heeft meer met het type voetbal te maken

in engeland volg ik ze niet zo. tegen barca hebben ze uitstekend gevoetbald, ze hebben namelijk gewonnen.

maar dat mag je niet zeggen in nederland, want hier praat iedereen jack v gelder en zijn neuzenvriendjes na.
Reply
#69
dank dank dank...
Hoewel er volgens mij wel aardig wat meer supporters tussen zitten neem ik de felicitaties met liefde in ontvangst.
Op zich ben ik het wel eens met de stelling dat de club met het meeste budget kampioen hoort te worden, echter met al dat gedoe dit en vorig seizoen vind ik het een zeer knappe prestatie van de Boer en co om 2 titels op rij te pakken.
The great old Ludwig von...
Reply
#70
(04-05-2012, 11:11 AM)waf Wrote:
(04-05-2012, 09:58 AM)Stille Wrote: Heeft meer met het type voetbal te maken

in engeland volg ik ze niet zo. tegen barca hebben ze uitstekend gevoetbald, ze hebben namelijk gewonnen.

maar dat mag je niet zeggen in nederland, want hier praat iedereen jack v gelder en zijn neuzenvriendjes na.

Ik zal je zeggen dat ik toen ook voor Chelsea was. Als Real fan ben ik Barca-hater (ben een van de weinigen vrees ik)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: