The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Buurs heeft alle halve qualies maar mist met Rosol de qualie met de meeste kans om door te gaan. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Darcis verliest natuurlijk van Llodra. Forza snelle Babolat ballen!
En toch heb je nadal en geen djoko...

Dat heeft meer met de fysieke gesteldheid van Djoko over 2 weken te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
@cc: mag jij mij vertellen tegen wie ik hem kan ruilen. Ramos en schoorel hebben volgens mij meer kans, dus die moeten blijven staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Via de app kan je maar 1 baan tegelijk in real-time score volgen. Das wel klote zeg! De RG radio op die app is wel geinig en Engelstalig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
tuurlijk Lu! De 2e, 3e en 4e set zijn voor jou.
Reply
Cilic break! Buursweek !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En je ziet niet wie er serveert, wat een drama.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb wel een balletje staan bij degene die serveert. Op de normale mobiele site lopen ze games achter. Dit schiet niet op zo. Het lijkt me toch niet zo lastig om alle wedstrijden op 1 pagina te zetten. Daar zijn ze dan maanden mee bezig!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:
Kraai Wrote:
Stille Wrote:ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!

IK hoop het...ging er ook van uit dat ze Nadal en Djoko zouden kiezen.
Had ik geen zin in dus gokje gewaagd met Murray [-o<

Klasse Kraai. Zie ik graag! Gokken maar met die handel

Ik had geen tijd om de boel goed te bekijken. Daarom voor Nadal-Djoko gegaan. Jammer, ik had het ook graag anders gedaan.
Ik had wel tijd, maar mijn alternatieven (voor Nadal en Volandri) scoren niet beter:
Ferrer 360
Almagro 180
Simon 180
Troicki 180
7 x q 325
Totaal 1225
Reply
1 625 P. Petzschner
1 485 T. Schoorel (q)
1 1405 A. Dolgopolov (21)
1 470 A. Ramos (q)
1 1355 J. Del Potro (25)
1 2225 N. Almagro (11)
1 451 S. Bolelli (ll)
1 12070 R. Nadal (1)
1 438 S. Darcis (q)
1 428 E. Roger-Vasselin
1 559 I. Andreev
1 476 L. Rosol (q)
1 462 A. Falla (q)
1 857 K. Nishikori
1 410 B. Phau (q)
1 478 L. Kubot (q)
1 419 S. Robert (q)
1 476 E. Prodon (q)
1 469 A. Beck (ll)
1 436 D. Brands

Zo even snel een berekeningetje gemaakt, dit zou mijn team zijn als ik gisteren tijd had gehad hiervoor. Geen Djoko, geen Riba en veel Q's en Dolgo, Potro en Almagro.
Reply
buurs Wrote:@cc: mag jij mij vertellen tegen wie ik hem kan ruilen. Ramos en schoorel hebben volgens mij meer kans, dus die moeten blijven staan.

Bolelli, Falla, Benne, Darcis, Phau en Ilhan zie ik allemaal als slechtere picks. Hoe je dat dan budgettechnisch op lost is jouw probleem maar dat moet toch te doen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad : als je naar prog/res gaat heb je wel real-time en zie je wie er serveert maar ja....je kan maar 1 partij tegelijk op je schermpje volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zie bij heel weinig mensen Cilic, die had ik altijd gehad als ik een team zonder Djoko had gemaakt. Pakt 180 punten en is daarmee een prima keuze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
cc, rosol is duurder dan al die spelers en dat kon niet met budget. Alleen benne had gekund, maar hij gaat ferrer pakken!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Complimenten voor je team buurs, moedig gespeeld. En nu kan je 100% voor Nadal zijn (en tegen Djoko).

Voor mij helaas FTM-technisch een saaie RG. Schoorel en Riba voor de weekwinst, en verder hopen op de voorspelde finale. En dan moet Djoko die maar winnen.
Reply
Ik ga even een scenario sheetje bouwen. Wordt wel even werk met zo'n grote draw.
Reply
Tuurlijk RRH!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het begin is alweer lekker...Kom op even nou hoor Cilic :roll:
Reply
andre Wrote:
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:
Kraai Wrote:
Stille Wrote:ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!

IK hoop het...ging er ook van uit dat ze Nadal en Djoko zouden kiezen.
Had ik geen zin in dus gokje gewaagd met Murray [-o<

Klasse Kraai. Zie ik graag! Gokken maar met die handel

Ik had geen tijd om de boel goed te bekijken. Daarom voor Nadal-Djoko gegaan. Jammer, ik had het ook graag anders gedaan.
Ik had wel tijd, maar mijn alternatieven (voor Nadal en Volandri) scoren niet beter:
Ferrer 360
Almagro 180
Simon 180
Troicki 180
7 x q 325
Totaal 1225
Mooi team, dre!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:1 625 P. Petzschner
1 485 T. Schoorel (q)
1 1405 A. Dolgopolov (21)
1 470 A. Ramos (q)
1 1355 J. Del Potro (25)
1 2225 N. Almagro (11)
1 451 S. Bolelli (ll)
1 12070 R. Nadal (1)
1 438 S. Darcis (q)
1 428 E. Roger-Vasselin
1 559 I. Andreev
1 476 L. Rosol (q)
1 462 A. Falla (q)
1 857 K. Nishikori
1 410 B. Phau (q)
1 478 L. Kubot (q)
1 419 S. Robert (q)
1 476 E. Prodon (q)
1 469 A. Beck (ll)
1 436 D. Brands

Zo even snel een berekeningetje gemaakt, dit zou mijn team zijn als ik gisteren tijd had gehad hiervoor. Geen Djoko, geen Riba en veel Q's en Dolgo, Potro en Almagro.
Oei, geen Djoko, dat was gevaarlijk. Denk dat je over twee weken blij bent dat je geen tijd had. Dit waren mijn alternatieven voor Nadal:

Bolelli
Dolgo
Almagro
Falla
Rosol
Beck
Ferrer
Darcis
Schoorel
Ilhan
Montanes
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vamos GGL!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoe zit het met de kanalen bij Sport1?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen CC zoals alle andere jaren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk RRH!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Tuurlijk RRH!
:letitallout:
Reply
Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Roland Garros.xlsx (Size: 134.94 KB / Downloads: 8)
Reply
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
61 UE's voor Cilic inmiddels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik zie bij heel weinig mensen Cilic, die had ik altijd gehad als ik een team zonder Djoko had gemaakt. Pakt 180 punten en is daarmee een prima keuze.

Undecided Undecided Undecided
Reply


Forum Jump: