The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Stille en buurs komen weer eens goed weg met verkeerde keuzes.

Voor mezelf is het wel lekker, zeker als Nadal wint, dan heb ik de juiste keuze gemaakt voor.Nadal ipv.een hoop alternatieven.

Hoezo verkeerde keuzes....Ik heb toch voor het toernooi gezegd dat ik zeker wist dat Nadal zou gaan winnen.
Daarom ben ik niet voor zo'n laf team gegaan.
Tijdens het toernooi begon ik te twijfelen over Nadal, omdat het niet best was en Djoko wel goed was.

Jij was er zeker van dat Djoko zou winnen, maar je durfde weer eens geen risico te nemen.
Wees blij, want jouw alternatieve team doet weer eens pijn aan de ogen.

Er is er dus maar 1 die hier goed weg komt......stel je voor dat jij eens een keer je gevoel achterna zou gaan....dan zou je op de 3e pagina staan.
Och, daar heb je onze treurmuis weer. Eerst geeft ie toe dat ie de verkeerde keus heeft gemaakt, maar moest gokken. Later geeft hij toe dat Djokovic gaat winnen en dat zijn seizoen ten einde is. En nu komt ie opeens weer met een grote mond dat ie dit allemaal voorzien heeft. Ontzettende drol. Dan nog liever stille die tussendoor nog een uitspraak doet, al was dat vermoedelijk indekken.

En zolang je nog gasten als Cilic blijft nemen, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn primaire doelstelling haal dit seizoen. Dat geluk van je heeft ook een houdbaarheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oops

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://uk.weather.com/weather/hourByHour-Paris-FRXX0076">http://uk.weather.com/weather/hourByHour-Paris-FRXX0076</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Yes! Regen, regen, regen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom ben je blij?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Omdat ik pas rond 1930 thuis ben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lees net wel dat de senioren dubbels gespeeld zijn vandaag. Effe afwachten maar hoe het gaat verlopen. Baan zal wel een stuk trager gaan zijn vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Momenteel is het ook droog. De junioren meisjes finale is bezig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Alleen Buurs pakt 400 puntjes, verder op FTM gebied een saaie week geweest. Met winst van Nadal kan ik nog 800 punten pakken op Kraai en Eve maar ik gun Federer de winst nu ook wel.

Beaam. Go Roger!
Reply
wel zwaar in het nadeel van roger deze weersomstandigheden
Reply
De beste speler aller tijden moet daar mee om kunnen gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik lees net echt een grappig bericht:

Rafael Scholten wederom beste goochelaar
5 juni 2011


De 18-jarige Rafael Scholten uit Rotterdam is opnieuw winnaar van het Nederlands Kampioenschap Goochelen. Scholten won zaterdag in het Isala-theater in Capelle aan de IJssel voor de tweede keer op rij.


In Capelle aan den IJssel vierde de Nederlandse Magische Unie dit weekeinde haar 60-jarige bestaan. Dat werd gevierd met nationale en internationale topartiesten uit de goochelwereld en met het NK goochelen 2011.

Rafael Scholten Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, had liever dat-ie Roger Scholten had geheten...
Reply
Nadal cry

Al 5 UE's in twee games.
Reply
Heb Nadal bij FTM, maar ben voor Fedex! Heerlijke services.
Reply
Federer staat idd als een malle te serveren. Nadal kijkt als een oorwurm, heerlijk.
Reply
Lekker Fedex!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jahoor, Nadal staat op het punt van verliezen en het grote indekken gaat weer beginnen; de fysio op de baan.
Reply
Nou het valt mee, maar hij heeft z'n punt weer gemaakt.
Reply
Wat een rally. Notworthy

Nog twee puntjes voor 6-2.
Reply
Hup, en sp. :eten:
Reply
Federer just too good. Nadal simpelweg niet in topvorm, Federer speelt als in zijn beste dagen. Heel vreemd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan uit het niets een bp voor Nadal als Fed voor de set serveert. Kom op nou Roger!
Reply
Pff :x
Reply
Nadal niet in topvorm, maar toch oppermachtig aan het eind van de 1e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op 5-2 en sp een dropshot een millimeter uitslaan en nu 5-6*. Icon_evil
Reply
Ik denk niet dat die bal uit was.
Reply
Die dropshot die de 6-2 had moeten zijn was vrij belangrijk laten we maar zeggen. Totale ineenstorting daarna.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Arme Roger, altijd die chokes tegen Nadal. Hij kan gewoon echt niet tegen hem spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fijne regenpauze zo! 6-5* Federer ineens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pak die tb, Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: