The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
andre Wrote:Een van de grootste sportieve decepties van dit jaar, samen met het kampioenschap van Ajax.
Wimbledon is voor mij veruit het mooiste toernooi van het jaar, maar het me nu eigenlijk niet meer schelen. Het kan maar zo dat ik hier voorlopig niet meer kom.

8-[
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
COME ON FISH!!!! \Big Grin/ \Big Grin/
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Buikspierprobleem voor Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jeetje wat was Lopez matig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal verliest een set van fokking Fish cry
Reply
Vamos Rafa, NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben jij nu ook al voor dat irritante mannetje?
Reply
Ik ben voor m'n FTM-team, daar is dit forum toch voornamelijk voor? Bovendien heb ik geen punt gezien vandaag, dat verandert ook een hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben voor m'n FTM-team, daar is dit forum toch voornamelijk voor? Bovendien heb ik geen punt gezien vandaag, dat verandert ook een hoop.

Ahh, dat wist ik niet.
Vanuit FTM optiek mag Nadal overigens Wimbledon best winnen, geen probleem. Ook zonder FTM-bril mag dat trouwens wel. Belangrijkste is dat Murray nu wel het toernooi moet gaan verlaten, meer dan rendabel zou echt vervelend zijn.
Reply
FTM technisch gezien zit er niet zoveel meer in deze Wimbledon. Nooit zo geweest ook eigenlijk. Dus dan zie ik in ieder geval Nadal liever niet winnen, Djoko de nr. 1 positie pakken en dan eigenlijk het liefst op eigen kracht (dus hopelijk speelt Djoko eerst tegen Tsonga vrijdag) en gun ik het de Britten eigenlijk wel dat Murray wint (maar hemzelf dan weer niet) en heb ik verder sympathie voor Tsonga en Djokovic. Voor Nadal heb ik wel respect maar geen sympathie. Maar die zal het wel gaan winnen.
Reply
Dit is een Ad Wimiaanse post, ik voel een onderschrift aankomen? Buurs? Wink
Reply
Ik dacht altijd dat FTM Ad niet zoveel meer boeide, maar als ik het zo lees is hij aardig omgedraaid. Zal het dan toch te maken hebben dat hij eindelijk de weg naar boven heeft gevonden?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee hoor, jij snapt het sarcasme alleen niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa Indy de Vroome naar de kwartfinale na 6-0 6-1 overwinning op de Japanse Risa Ozaki. 15 jaar pas en nu al kf op Wimbledon junioren. Klasse!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
This Kvitova is goooooooooood !!! Oh my God !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik vind er maar niets aan die damespartijen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je hebt een bepaald vooroordeel denk ik. Dit toernooi had echt fantastische partijen zoals Date-Venus, Lisicki-Li, Lisicki-Bartoli, Cibulkova-Wozniacki, Bartoli=Pennetta, Paszek-Schiavone. De top ligt steeds meer bij elkaar en iedereen in de top kan van elkaar winnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar volgens mij ben ik zowat de enige hier die het leuk vind :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Hoppa Indy de Vroome naar de kwartfinale na 6-0 6-1 overwinning op de Japanse Risa Ozaki. 15 jaar pas en nu al kf op Wimbledon junioren. Klasse!
Ik zie haar nichtje (Roos Beljon) weleens tennissen. Ongetwijfeld niet zo goed als Indy, maar ik vind het ongelooflijk hoe ze voor een meisje van 13 staat te tennissen. Terwijl haar vader van mijn niveau is :razz:
Reply
Stille Wrote:Maar volgens mij ben ik zowat de enige hier die het leuk vind :lol:
Ik ook hoor, Lisicki-Li vond ik de mooiste.
Reply
Azarenka walst nu over Kvitova heen. Wakker worden Petra !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:De top ligt steeds meer bij elkaar en iedereen in de top kan van elkaar winnen.

En dat komt eerder omdat het niveau zo matig is dan omdat ze allemaal zo goed zijn. Zo'n Wozni staat al een tijd nr1 van de wereld maar wint nooit een GS. Damestennis mist daarnaast idolen en persoonlijkheden. Enige aansprekende naam die 't nu redelijk doet is Sharapova.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gevolg ervan is dat je wel veel spannende wedstrijden krijgt. Allemaal leuk die tijden met bijv Navratilova, Graf, Seles maar je wist van tevoren al wie er in de halve finales kwamen. Beetje zoals de heren nu. Maar ja iedereen zijn ding :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat laatste is zeker waar, bovendien verloren de favorieten daarbij gemiddeld 15 games tot de halve finale. En aan het eind won een van de Williams zusjes. Valt me trouwens ook mee dat ze ondanks hun gebrek aan ritme niet meteen de finale halen hier.
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:De top ligt steeds meer bij elkaar en iedereen in de top kan van elkaar winnen.

En dat komt eerder omdat het niveau zo matig is dan omdat ze allemaal zo goed zijn. Zo'n Wozni staat al een tijd nr1 van de wereld maar wint nooit een GS.
Ik denk juist wel dat het niveau in de breedte behoorlijk omhoog is gegaan de laatste (tientallen) jaren. En dat Wozniacki nummer 1 staat en nooit een GS wint, zegt natuurlijk niets over het niveau van het damestennis. Als je van mening bent dat dit niet klopt, dan zegt dat iets over de puntentelling.
Reply
Dat Wozzy 1e op de ranking staat is ook niet vreemd aangezien zijn het afgelopen jaar mega veel toernooien heeft gespeeld. In de komende periode moet ze een karrevracht aan punten gaan verdedigen en zal veel punten gaan verliezen (althans dat vermoed ik)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Hoppa Indy de Vroome naar de kwartfinale na 6-0 6-1 overwinning op de Japanse Risa Ozaki. 15 jaar pas en nu al kf op Wimbledon junioren. Klasse!
Het gaat sowieso goed met de overgebleven Nederlanders vandaag. Krajicek ook al gewonnen. Schuurs en Eltingh/Haarhuis staan op dit moment op matchpoint.
Reply
Maar wel verloren Eltingh/Haarhuis. Kost ze de finale.
Reply
Laatste tweet van Murray was vannacht om 1 uur....heel verstandig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben vanaf 14 uur vrij :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: