The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Thomas Dekker
#1
Maar even een apart topic, in plaats van dit in het dopingzondaars topic te plaatsen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/video/250747-dekker-waarschuwt-voor-valkuil.html">http://nos.nl/video/250747-dekker-waars ... lkuil.html</a><!-- m -->

De schorsing van Dekker loopt dus 1 juli as. af, hij doet mee aan een kermiskoersje maar heeft nog geen ploeg. Garmin-Cervelo heeft wel interesse en Vaughters was zelfs aanwezig bij de presentatie van z'n boek/documentaire. Dat lijkt me toch zeer positief nieuws. Ben benieuwd wat hij nog kan en hij heeft nog wel even te gaan met z'n 26 jaar.
Reply
#2
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat moeite mee heb. Van mij mogen de straffen veel harder zijn.
Reply
#3
Ok, maar laten we even vooruit kijken Kooltje. Wink Hij is gestraft, het zit erop, nu weer fietsen. Wat denk je ervan? Wordt het nog wat?
Reply
#4
Overdune Wrote:Ok, maar laten we even vooruit kijken Kooltje. Wink Hij is gestraft, het zit erop, nu weer fietsen. Wat denk je ervan? Wordt het nog wat?
Dat denk ik wel ja. Hij had zoveel talent en is nog op een leeftijd dat je een tijdje kan missen. Die prestaties uit het verleden zijn namelijk echt niet allemaal op doping gebasseerd. Verwacht hem volgend jaar begin voorjaar weer in goede vorm, in Tirreno of Parijs - Nice. Dat wil zeggen top 10 AK. Nu zal hij op niveau moeten komen en van de winter keihard trainen, als hij dat kan dan zie ik het wel zitten in hem.
Reply
#5
En natuurlijk eerst een mooie ploeg vinden, hopelijk wordt Garmin-Cervelo serieus.
Reply
#6
Waarschijnlijk wordt het eerst de opleidingsploeg van Garmin, maar ik neem aan dat hij al snel overgeheveld zal worden naar het vlaggenschip. Zijn boek ga ik niet lezen, daar komt toch niets nieuw naar voren. Hij houdt van Italië, mooie auto's, lekker eten, geld uitgeven en vrouwen. Zo'n boek vind ik dan weer zo makkelijk: zo van 'kijk eens hoe erg ik in een dal heb gezeten'. De renner Dekker hoop ik overigens snel terug te zien in een goede vorm op het hoogste niveau.
Reply
#7
Scholten! Wrote:Hij houdt van Italië, mooie auto's, lekker eten, geld uitgeven en vrouwen

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/recensie/2548884/toch-goed-dekker-terug.html">http://www.nusport.nl/recensie/2548884/ ... terug.html</a><!-- m -->

Precies waar de docu van aanstaande maandag over gaat. Smile Ik ga toch wel ff kijken.
Reply
#8
Nu op NL3
Reply
#9
Wel aardig...niet meer dan dat. Jammer dat die laatste test niet in beeld was...
Heeft nog wel erg veel zelfmedelijden maar volgens mij wordt je ook gek als je wielrenner bent en nergens aan mag meedoen.
Reply
#10
Mooie tv, maar inderdaad vol van zelf medelijden.

Toch gaf hij wel diverse malen aan niet te willen zeggen van wie hij het spul had, omdat alleen hijzelf verantwoordelijk was en niemand anders.

Het was dichter bij huis dan Italië, maar dat was ook alles wat hij er over meldde.

Zou het met de zaak Rasmussen te maken hebben, of met de Weense zaak?



Wel mooi om zn pa te zien, die hoe dan ook achter hem blijft staan. Laten we hopen dat Vaughters hem wil per 1 juli en dat hij dit snel achter zich kan laten. Als hij zo in een dal heeft gezeten hoop ik voor hem dat hij nu van die rommel af weet te blijven..... Toch blijft het vreemd dat hij gepakt is op een oude staal en dat indertijd en na die tijd nooit een controle positief was. Het systeem blijkt dus weer eens zo lek als een mandje te zijn en TD is gewoon door iemand ouderwets "genaaid".
Reply
#11
Vaughters wilde hem niet begreep ik uit de documentaire van gisteren...

Misschien wat voor Vacans
Reply
#12
kooltje Wrote:Vaughters wilde hem niet begreep ik uit de documentaire van gisteren...

Misschien wat voor Vacans

Na het gezeik met Mosquera en Ricco? Lijkt me niet verstandig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Vaughters wild ehem niet ivm de testen waarin hij het "slechts" 50 minuten vol hield op dat apparaat.

De laatste test (met de mensen van Carmin) was ruim 60 minuten, dus dan zou er weer gepraat kunnen gaan worden.

Als ik Luijkx was had ik hem meteen gestrikt namens Vacansoleil. Astana en Liquigas zijn toch ook nog gewoon welkom met Vino en Basso? Over al die anderen maar tw zwijgen. Jammer dat die Mosquera nog steeds niet weet waar van hij beschuldigd wordt en waar/wanneer hij weer in koers mag. Al bijna een jaar duurt dat gezeur nu (vanaf de Vuelta in september).
Reply
#14
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/video/254051-thomas-dekker-geniet-van-rentree.html">http://nos.nl/video/254051-thomas-dekke ... ntree.html</a><!-- m -->

De eerste officiele wedstrijd zit erop. =D>
Reply
#15
Quick Step wordt niet de nieuwe ploeg van Thomas Dekker. Dat vertelde ploegleider Patrick Lefevere tegen Het Nieuwsblad. De renner is door zijn manager bij de Belgische formatie aangeboden, maar deze heeft besloten de van een schorsing terugkerende renner niet te contracteren.

"Zijn manager belde me, maar er komt niets van in huis. Voorlopig slaan we die weg niet in, ze strookt niet met de ploegstrategie," aldus Lefevere. Dekker lijkt vooralsnog te gaan rijden voor Team Chipotle, de opleidingsploeg van Garmin-Cervélo. Tot een definitieve overeenkomst kwam het tot op heden nog niet.

Quick Step is nog op zoek naar een klassementsrenner. Het denkt daarbij aan de Duitse routinier Andreas Klöden. "We zoeken een ronderenner, maar er zijn er niet zo veel', vertelt de Vlaming. 'Als je kijkt naar de mannen die beschikbaar zijn, dan is Andreas Klöden misschien de beste optie. Maar hij is al over de 35. Ik wacht tot na de Tour."
Reply
#16
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nusport.nl/wielrennen/2671075/dekker-tekent-bij-garmin-cervelo.html">http://www.nusport.nl/wielrennen/267107 ... rvelo.html</a><!-- m -->

Dus toch Garmin, heel mooi voor em. =D> Ben heel benieuwd wat het wordt.
Reply
#17
Dekker doet met Garmin mee in Qatar. Ik dacht dat hij in de opleidingsploeg zat, hoe zit dit nu precies? Of selecteren ze daar ook renners uit bij kleinere rondes?
Reply
#18
Nee, hij zit vanaf dit seizoen in het grote Garmin. Ploegentijdritje gewonnen, bij sprints zit-ie er aardig bij: misschien dat het dit jaar dan weer goed gaat komen met onze enfant terrible.
Reply
#19
Dekker doet mij aan de Vuelta, zn eerste grote ronde sinds zn schorsing.

Ik snap trouwens nu dat Vaughters zo begripvol was wb Dekker, hij heeft nu zelf toegegeven doping te hebben gebruikt (niet dat dat echt een verrassing is natuurlijk).
Reply


Forum Jump: