The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mario Been stapt op
#1
'Feyenoord kondigt vanaf 13:00 uur onmiddellijk vertrek van Been aan'

Feyenoord heeft de training van woensdagmorgen geschrapt. In plaats daarvan is met spoed vanaf 13:00 uur een persconferentie ingelast in Ermelo, waar de Rotterdamse club op trainingskamp is. Dat meldt Feyenoord, dat als aanleiding 'zeer recente ontwikkelingen' opgeeft, woensdag via de officiële kanalen.

Bij de persconferentie zullen aanvoerder Ron Vlaar, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel aanwezig zijn. Volgens RTV Rijnmond moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe trainer. Naar verluidt hebben twintig van de 23 selectiespelers laten weten geen vertrouwen te hebben in de oefenmeester, waarna de coach besloot de handdoek in de ring te werpen.

Been is sinds de zomer van 2009 trainer van Feyenoord. In zijn eerste seizoen leidde de ex-coach van NEC de club naar de vierde plaats, maar vorig seizoen was één grote teleurstelling. Dankzij enkele goede resultaten in de laatste weken van het seizoen eindigden de Kuipbewoners uiteindelijk nog als tiende in de Eredivisie.

Best opmerkelijk dat 20 van de 23 spelers geen vertrouwen meer in een trainer zeggen te hebben 8-[
Reply
#2
laat Willem maar komen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Jans? Koeman?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
De geschiedenis herhaalt zich....

Cruyff komt er niet uit met Ajax en gaat nu zijn gelijk halen bij Feyenoord :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
Bumme Wrote:Jans?

Is er geld voor een afkoopsom?

Gullit?
Voordeel is wél dat er geen transferbudget is voor 23 'Gullit-aankopen'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
John de Wolf of JP van Gastel
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#7
Van Geel wil graag werken met een trainer die hij zelf aan kan stellen.
Naar mijn idee (maar ik weet natuurlijk niet wat er in de spelersgroep leeft) is dit een slechte beslissing van en voor Feyenoord.
Been had steun van legioen, toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
volgens mij is die steun ook wel behoorlijk veminderd in de loop der tijd
The great old Ludwig von...
Reply
#9
ben wel heel benieuwd wie mario gaat opvolgen?
zal Koeman t worden?
The great old Ludwig von...
Reply
#10
De huidige Feyenoord selectie heeft in 2010/2011 per speler gemiddeld 14,2 wedstrijden gespeeld en 1,5 keer gescoord. Dit is incl. Wijnaldum en Castagnos.
Zonder deze 2 ligt het gemiddelde op 12,9 wedstrijden en 0,7 goals per speler.

En door deze selectie laat Feyenoord zich de wet voorschrijven.... Heel triest.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#11
ik vind t vooral bizar dat van Geel benadrukt dat hij zich niet verantwoordelijk voelt. Hou nou toch op, lekker makkelijk om zo de verantwoordelijkheid af te schuiven en inderdaad zoals je zegt EJR, zich zgn door de selectie de wet laat voorschrijven.


''Het is onvoorstelbaar hoe snel bepaalde zaken zich hebben opgevolgd. Hier zat Feyenoord niet op te wachten, hier zat ik niet op te wachten'', stelde Van Geel.
''Wij wilden met Mario en de staf een goed seizoen draaien. Die intentie had ik. Ik ben enorm geschrokken toen ik van Ron hoorde dat de groep geen vertrouwen meer in de trainer had.''
''Ik neem hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid. Ik heb Ron verteld wat dit teweeg zou brengen en gevraagd het nog een kans te geven. De verantwoordelijkheid ligt dus volledig bij de spelersgroep.''
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Die veegt natuurlijk z'n eigen straatje schoon. Had liever de ballen gehad om te dreigen de eerste de beste die openlijk Been afvalt uit de selectie te trappen. Vlaar had dit als eerste de kop in moeten drukken. Het vertrouwen opzeggen in je trainer twee weken in de voorbereiding: cry
Reply
#13
Koeman en van Hanegem staan er om bekend dat ze veel verantwoordelijkheid (vrijheid) bij de spelersgroep leggen. Dat is mi niet wenselijk bij deze jonge spelersgroep. JP is te onervaren.

Wat doet Huub Stevens tegenwoordig? Die lijkt me wel geschikt!
Reply
#14
Huub wil niet meer in Ned werken kan ik me herinneren.

Vlaar valt trouwens niets te verwijten. Mensen roepen dat hij die blagen de kop had moeten indrukken en verder had moeten gaan alsof er niets aan de hand was. Maar die mensen weten blijkbaar niet dat Vlaar zelf ook tegen heeft gestemd.

Ruben Schaken, Dani Fernandez, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo waren als enige voor. Kaj Ramsteijn, Guyon Fernandez, Jordy Clasie, Miquel Nelom en Shabir Isoufi brachten geen stem uit. Zij sloten aan het begin van de voorbereiding aan bij Feyenoord en mengde zich niet in de 'strijd'.
Ron Vlaar, Leroy Fer, Diego Biseswar, Karim El Ahmadi, Bart Schenkeveld, Jerson Cabral, Adil Auassar, Darley, Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij, Ricky van Haaren, Bruno Martins Indi en Erwin Mulder zagen Beens aanblijven niet zitten.

Kortom, als de héle basis 11 incl wat wissels je niet pruimt is het toch onomkeerbaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
misschien is van Gaal een goede optie. Die wilde toch een jaar niets met voetbal te maken hebben....
The great old Ludwig von...
Reply
#16
centre court Wrote:Vlaar valt trouwens niets te verwijten. Mensen roepen dat hij die blagen de kop had moeten indrukken en verder had moeten gaan alsof er niets aan de hand was. Maar die mensen weten blijkbaar niet dat Vlaar zelf ook tegen heeft gestemd.

...

Kortom, als de héle basis 11 incl wat wissels je niet pruimt is het toch onomkeerbaar

Maar waarom nu in godsnaam?! En ik was er inderdaad blind vanuit gegaan dat Vlaar vóór had gestemd, hij deed iig behoorlijk z'n best het op die manier over te laten komen bij de persconferentie!
Reply
#17
gittermaster Wrote:misschien is van Gaal een goede optie. Die wilde toch een jaar niets met voetbal te maken hebben....
:Big Grin
Reply
#18
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000877/popup.html">http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000877/popup.html</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Hans Kraaij Jr. natuurlijk! Kan Gijp mooi als zijn side-kick mee. :Big Grin

Maar serieus: Ron Jans zou ik een goede optie vinden en voor hem ook een logische stap.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
En het wordt dus R Koeman (aldus VI). Ik verheug me al op de persconferentie: "De trein naar Rotterdam-Zuid komt zeer zeker maar één keer in je leven voorbij" :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#21
Kunnen ze blij mee zijn daar in Rotjeknor :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
gittermaster Wrote:misschien is van Gaal een goede optie. Die wilde toch een jaar niets met voetbal te maken hebben....

:lol:
Reply


Forum Jump: