The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions League 2011/2012
#61
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Moet wel zeggen dat als je naar de goals kijkt van Lyon dat er ook wel een hoop friemel ballen tussen zitten, waar je gewoon de nodige dosis geluk voor nodig hebt om hem te maken, of dat ie op een dergelijke wijze binnenvalt.
Tja als het te bewijzen is met een simpel bankafschrift is het zo klaar als het zijn kan. Dan moet je daar naar zoeken. is dat er niet valt het niet te bewijzen. Had Ajax Dynamo maar een premie moeten geven om wat harder te lopen Wink Deden ze immers bij Excelsior ook Wink

En natuurlijk valt de 0-1 in Amsterdam gister door een schitterende pass. je kunt je ook afvragen, als je zo denkt roep je het in beginsel over jezelf af. Je moet het in eerste instantie echt zelf doen

je moet je zelf nooit afhankelijk maken van anderen.

waar ik me over verbaas, echt over verbaas, is dat ajakkes zo gelaten speelde terwijl ze al uitgeschakeld waren. wilden ze niet of zo? ook het publike reageerde daar niet op. ik weet zeker, in de kuip zouden ze die gasten laten weten dat ze alles op alles zouden moeten zetten om een goal te maken. keeper mee naar voren, alles er op en er aan. het lekker wel of ajakkes berustte en liever de el in wilde?

Jup dat was ook mijn idee... Lodeiro eruit en een spits ervoor prima. Trap dan een verdediger eruit en speel alles of niets.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#62
[Image: 387994_230356943703795_100001884747760_5...8674_n.jpg]

Undecided
Reply
#63
Die Calimero is mooi maar kan je ook voor Feyenoord gebruiken tov Ajax. Voelen zich ook altijd genaaid etc tov Amsterdam
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Ik mag toch hopen dat deze 0-4 eindelijk genoeg is voor Van Persie om te beseffen dat hij nooit iets gaat winnen bij Arsenal en dus een mooie andere club uit moet kiezen.
Reply
#65
Idd... wat was Arsenal drama gister. Niemand die 'opstaat'. vP moet idd deze zomer een overstap maken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Naar?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#67
Juventus? Munchen? Madrid?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#68
Barcelona... een voetballende, niet statische spits
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
Italie is saai in de stadions en zal na jaren Pl enorm tegenvallen. Barcelona zou kunnen maar Bayern zou ik echt prima bij hem vinden passen. Hij kan dan de sensatie van de BL worden. Robin von Persie!!!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#70
Ik vind dat hij of in Engeland of Spanje moet spelen.
Duistland en Italie zijn imo toch net mindere competities
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Bumme Wrote:Italie is saai in de stadions en zal na jaren Pl enorm tegenvallen. Barcelona zou kunnen maar Bayern zou ik echt prima bij hem vinden passen. Hij kan dan de sensatie van de BL worden. Robin von Persie!!!!!!

Robben eruit, Van Persie erbij .... :eten:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#72
Arsenal is met rust al redelijk teruggekomen van de 4-0 oorwassing in Milan: NU staat het 3-0 in Londen voor Arsenal Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#73
Kuipers scoort geen bonuspunten met het oog op het EK.

Pingel kan, maar ben het met de meerderheid eens dat hij waarschuwing had moeten geven. Denk dat dit hem wel 'vergeven' wordt. Kwalijker is zijn kaartenbeleid. Ene keer wel, andere keer niet.

Barca terecht door overigens.

En Robben wederom blessee... Ook zorgwekkend met het oog op het EK!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
is er hier iemand die dat voetbal van barcelona wel leuk vindt?

in de rust zat de ajakkespropagandamachine zich weer af te rukken over hoe geweldig het allemaal wel niet was, maar ik zit met dood te ergeren. van een wedstrijd is geen sprake, als je 4 wedstrijden van barca hebt gezien weet je het wel. altijd hetzelfde beeld, een omsingeling en een beetje doelloos heen en weer tikken. te saai voor woorden, van een wedstrijd is geen sprake.

schitterende goal van chelsea, ontzettend knap om met 10 man stand te houden, maar nee hoor, in nederland gaat het niet om het resultaat maar altijd om de uitvoering. iedereen wordt maar gehersenspoeld en erger nog: er zijn zoveel mensen die zich laten hersenspoelen. kap er nou gewoon eens mee om voor een ander te bepalen wat mooi is.
Reply
#75
Ik heb het op sport 1 zitten kijken, en daar zaten ze zich af te rukken op messi.
Daar werd je helemaal treurig van...

Ik vind het bijzonder knap gedaan van Chelsea. Gewoon slim gespeeld ( op die domme Terry na natuurlijk)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#76
nou, ik blijf messi ook weergaloos vinden, en je mag best zeggen dat wat hij bij die goal van iniesta doet gewoon weergaloos is, maar dat moet je ook zeggen van de goal (en de prachtige pass!) van chelsea.

voor de rest heeft messi best vaak balverlies (dat moet iemand anders voor hem opknappen natuurlijk), heeft zijn balverlies de goal in londen ingeleid en heeft hij nu gewoon een penalty gemist. maar goed, ik vind er geen reet aan om naar te kijken, en als ik dat zeg word ik regelmatig voor gek verklaard omdat dat nu echt voetbal is. nou, daar heb ik dan gewoon een andere mening over.
Reply
#77
mwoah,
als je af en toe een aanval ziet met zo'n gigantische snelheid en die wereldse balcontrole van Messi, dan geniet ik ook wel hoor.
Ik vond Barca gisteren niet zijn beste wedstrijd spelen, maar als ze echt een topwedstrijd spelen dan vind ik het wel echt genieten.
Ze kunnen echt door een verdediging snijden als een mes door warme boter.
Gisteren was er ook 1 aanval die echt heel mooi was, waar Barca uiteindelijk met 2 man door de 8-mans verdediging van Chelsea heenging, met zo'n snelheid en controle, dat vind ik echt wel heel mooi.

Grote complimenten voor Chelsea, laat dat voorop staan.
Wat een bijzonder domme actie van Terry.

Overigens kwam Torres erin en toen werd het echt veel gevaarlijker, wat een drama, uiteraard maakt hij wel de 2-2 waardoor hij wrs weer een voldoende scoort, maar dat is echt de duurste miskoop ooit
The great old Ludwig von...
Reply
#78
(25-04-2012, 12:15 PM)gittermaster Wrote: mwoah,
als je af en toe een aanval ziet met zo'n gigantische snelheid en die wereldse balcontrole van Messi, dan geniet ik ook wel hoor.

dat probeer ik ook te zeggen, ik vind messi prachtig, ik vind zo'n aanval die lukt ook mooi om te zien (goed gekeept, dat mag ook gezegd!), maar er is geen sprake van een wedstrijd en in elke wedstrijd is het beeld hetzelfde. ik val er bijna bij in slaap.

die rechtsbuiten van barca kende ik niet, ik vond hem weinig verheffend.
Reply
#79
Hoe jammer dat er straks in de finale 6 spelers ontbreken door gele kaarten vanaf kwartfinale! Rood is rood dus over Terry zal je mij niet horen maar wat mij betreft wijzigen ze het kaartsysteem zodanig dat alle kaarten op vanaf de halve finale worden kwijtgescholden en je in die halve eindstrijd 5 minuten straf krijgt bij een gele kaart. 2 keer geel blijft rood en een schorsing voor de volgende wedstrijd (return of finale) maar zoals het nu is werkt in niemands voordeel.

Wat jullie?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80

Wat is de regel nu precies?

Robben heeft beide halve finales een prent gekregen. Vroeger was dat een schorsing in Europa, tegenwoordig is dat pas bij 3 of 4, dus ze worden al gematst ten opzichte van de jaren terug.

Reply
#81
Ik dacht ook dat Robben geschorst was na zijn gele kaart vorige week en zijn gele kaart gisteren, maar dat bleek gisterenavond al meteen niet het geval te zijn.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: