The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CM 2011-2012
#1
Zijn ze gestopt?
Wie weet meer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
lijkt me sterk, zal wel na de tour beginnen.
Als dit niet zo is, misschien voor Mac een mooi moment om het op te pakken (ooit was jij ook een soortgelijk spel begonnen toch?)
Je zult genoeg deelnemers krijgen
The great old Ludwig von...
Reply
#3
yeps, denk alleen dat ik iets te weinig ontwikkeltijd heb daarvoor. Gaat me niet lukken om binnen een maand te realiseren
Reply
#4
Vret Mien Gras Wrote:Zijn ze gestopt?
Wie weet meer?

Anders mail je toch: <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@competitiemanager.nl">info@competitiemanager.nl</a><!-- e -->
Ik heb een droom.
Reply
#5
heb ik gedaan maar tot op heden geen reactie...
Reply
#6
Het schijnt ook niet meer onder sportdreams te vallen. De 'club' sportdreams is van de markt verdwenen, het is overgenomen/opgekocht door het bedrijf mobgen, gevestigd in Amsterdam.
Ik heb een droom.
Reply
#7
NOu SJaak wat let je om zelf een wat na te vragen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Berichtje terug gehad. Vanaf morgen kan er ingschreven worden.
Reply
#9
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
ben benieuwd of die nieuwe club ook met een nieuwe tennismanager komt...ze hebben wel enkele maanden geleden tennismanager.com geregistreerd, lijkt er dus op alsof ze wel plannen hebben.
Reply
#11
Mac Wrote:ben benieuwd of die nieuwe club ook met een nieuwe tennismanager komt...ze hebben wel enkele maanden geleden tennismanager.com geregistreerd, lijkt er dus op alsof ze wel plannen hebben.

Beter dan die van jou is toch niet mogelijk :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Dat maakt hun niet uit natuurlijk, als het maar geld oplevert Wink
Reply
#13
Ik heb alleen nog maar het bordspel van Sjek binnen.. over de voetbalweekenden Barca en Valencia nog niets vernomen. Dead
Reply
#14
Peter Wrote:Ik heb alleen nog maar het bordspel van Sjek binnen.. over de voetbalweekenden Barca en Valencia nog niets vernomen. Dead


Mmmm dat is minder. Schijnt dat de Competitie Manager van vorig jaar ook al door hen georganiseerd werd. Ik hoop dat je je prijzen nog krijgt Peter!! Ik heb van vrienden vernomen dat de Tour de France manager dit jaar erg slecht geregeld was; erg slechte communicatie, rennerslijsten (deelnemers) niet up to date, prijzen worden niet uitgekeerd, de site op zich was enorm achteruit gegaan, fouten in de verwerking.

Ach, al het begin is moeilijk, laten we het beste ervan hopen.
Ik heb een droom.
Reply
#15
klinkt niet als 'achteruit gegaan', klinkt als gelijk gebleven
Reply
#16
Mac Wrote:klinkt niet als 'achteruit gegaan', klinkt als gelijk gebleven

Ik ben idd niet anders van SD gewend. Geloof dan ook wel dat die prijzen nog komen. Heb ooit ook 4 maanden op een fotocamera'tje gewacht meen ik. En ach, Barca-Real Madrid is toch pas in april. :razz:

(Heb wel direct na afloop competitie mailbevestiging ontvangen over de prijzen en bordspel ook pas net binnen.)
Reply
#17
Voetbalzone Competitiemanager 2011-2012.


Ze hebben dus een nieuwe sponsor. :razz:
Reply
#18
supliek is aangemaakt.
2 x competitieteam
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Coming soon:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bitly.com/puxzPJ">http://bitly.com/puxzPJ</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Ik heb even snel gekeken naar de puntentoekenning.
Volgens mij is er weinig anders dan vorig jaar.
Ik weet alleen niet meer uit mijn ofd of je vorig jaar alleen voor het spelen van een keeper en een verdediger 2 punten kreeg. Volgens mij is dat wel anders.
Of was dit vorig jaar ook al?
The great old Ludwig von...
Reply
#21
overigens zien de periodes er nog niet echt goed uit. Niet vreemd met 7 wedstrijden per periode Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Enige dat veranderd is aan de puntentelling is volgens mij het puntenaantal voor een hattrick. Dacht dat dat voor iedereen 3 was. Nu ist voor middenvelder en verdedigers meer.
Reply
#23
Peter Wrote:Enige dat veranderd is aan de puntentelling is volgens mij het puntenaantal voor een hattrick. Dacht dat dat voor iedereen 3 was. Nu ist voor middenvelder en verdedigers meer.

Nee, die was ook al zo. Alle punten zijn gelijk gebleven.
Reply
#24
Ik krijg elke keer een foutmelding (internet explorer) als ik hun site opstart en daarna gaat hij wel weer verder. Maar bij elke verandering op de site krijg ik die foutmelding weer.
En dat zegt hij Dit tabblad is hersteld.

Hebben jullie daar ook last van?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#25
Vi heeft <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://proteammanager.nl/">http://proteammanager.nl/</a><!-- m -->

Lijkt me hetzelfde idee, heb me geregistreerd en vlak daarna ligt de site plat.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
kuiper Wrote:Ik krijg elke keer een foutmelding (internet explorer) als ik hun site opstart en daarna gaat hij wel weer verder. Maar bij elke verandering op de site krijg ik die foutmelding weer.
En dat zegt hij Dit tabblad is hersteld.

Hebben jullie daar ook last van?

Ik heb precies hetzelfde. Wat te doen?
Reply
#27
Ik heb zoiets ook ooit gehad. Tegenwoordig heb je soms een 32-bit Internet Explorer en een 64-bit Internet Explorer. Bij mij hielp het toen om de andere versie op te starten (zou gewoon in je start menu moeten staan)
Reply
#28
Met Chrome heb ik in ieder geval nergens last van....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#29
Hopelijk gaan ze nog voor t weekend Beerens bij AZ toevoegen :roll:
Waf: Doe nu gewoon mee man, is lachen en straks mis je t en dan is het te laat Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Mac Wrote:Ik heb zoiets ook ooit gehad. Tegenwoordig heb je soms een 32-bit Internet Explorer en een 64-bit Internet Explorer. Bij mij hielp het toen om de andere versie op te starten (zou gewoon in je start menu moeten staan)

Dit helpt hier ook niet helaas.. Kom niet verder dan het inloggen.. Sad
Reply


Forum Jump: