The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winston-Salem
#1
De database voor Winston-Salem, het laatste toernooi voor de US Open, is geopend en voor de eerste maal is als vaste service de automatisch gegenereerde deadlinemail de deur uitgegaan. Succes met het maken van de teams!
Reply
#2
Wat een enorm groot deelnemersveld voor maar 6000 budget :-(... Forza jossenteam
Reply
#3
Bij het lezen van de topic-titel vroeg me af waar het overging.
Reply
#4
Tomic verliest van Andreev, die is ook weer met beide benen op de grond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Tomic wint van Andreev als het moet, en verliest wanneer het kan.
Reply
#6
Voor Tomic moet het altijd, wil ie een keer zijn potentie waarmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Daar is hij dit jaar dan ook keurig mee bezig. Maar hoe dan ook, als Tomic tegen Andreev speelt ben jij niet positief te krijgen zo lijkt 't.
Reply
#8
Ik ben sowieso niet snel positief te krijgen over Tomic. Muv Wimbledon heeft ie ook nog niets laten zien op het hoogste niveau dit jaar, dus hij mag eens gaan bewijzen dat het geen fluke was. Voorlopig lukt dat niet met verliezen tegen Benneteau en Andreev op HC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Hoelaat beginnen ze?
Moet wat gokken maar geen idee op wie...hou het maar zoals nu
Reply
#10
De weekwinnaar van deze week is in ieder geval een verdiende, zal een mooie open strijd zijn dat toernooi.
Reply
#11
Slechts 3 plaatsen gezakt zonder team. Had een mooie slag kunnen slaan, want was samen met Ad de enige met Murray geweest. Adje is CC voorbij in het klassement, chapeau.
Reply
#12
Anders houd ik ff constant 280 euro ofzo over.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Ik had een topteam totdat Muller besloot te verliezen, nu heb in een half uur zo'n beetje alle combinaties al gehad met idd steeds net veel geld over. :x
Reply
#14
Toch maar Roddick en Isner genomen, zie geen andere SF daar. Onderin ligt het helemaal open, daar durf ik geen grote jongen aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Baghdatis en Young zullen wel door iedereen gekozen zijn, maar ik blijf ze te onzeker vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Fuck it, dan Roddick maar.
Reply
#17
Laatste wissel... Nishikori+350 ''eruit'' en Anderson erin, dan paste precies en voelt beter aan. Ondanks dat ik Nishi wel 45 punten plus zijn qualie punten zie pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Anderson dus ook meteen mijn troef, iedereen daar voor Blake gegaan. Anderson tikte vóór Cincy wel Murray er heel gladjes af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Nou, Roddick als troef, die moet het toernooi winnen.
En dan Young en Kamke er snel uit. Alleen bang voor Kamke, maar die heeft bij winst op Monaco pas 20 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Zelfde team als de koploper, ik begin het te leren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ik heb heel lang Davy gehad, vond dit wel een weekje voor hem. Toch maar weer eruit gegooid toen ik Roddick koos.
Reply
#22
Russell is een lastige, degelijke klant. Maar Davy kan hier idd best finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Zelfde team als de koploper, ik begin het te leren.
Voor mijn laatste speler twijfelde ik tussen Russell en Golubev, Golubev gekozen zodat we tenminste nog 1 verschil hebben.
Reply
#24
Vrij cru dat Istomin nu alweer aan de bak moet. Ik las dat Kavcic 40 uur aan het reizen was, zal wel voor Istomin niet anders zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Melzer wil zijn opperkneuzen titel niet verliezen en wint ook niet van Andreev :lol:
Reply
#26
Davy-week!
Reply
#27
Saai weekje.... zoals verwacht. Toch voor Roddick gegaan al was het gevoel niet zo best. Maar feitelijk is hij wel een koopje nu, gezien de kwaliteiten die er in principe zijn en dan op zijn favoriete US HC.
Reply
#28
Mooie kerel die Haggie. Vul ik een week niets in bij FTM om hem weer Baaks nummer twee te laten worden, eindigt hij zelf als één na laatste in de week =D> Kuip was overigens de hekkensluiter en lijkt de goede vorm kwijt te zijn.
Reply
#29
Scholten! Wrote:Mooie kerel die Haggie. Vul ik een week niets in bij FTM om hem weer Baaks nummer twee te laten worden, eindigt hij zelf als één na laatste in de week =D> Kuip was overigens de hekkensluiter en lijkt de goede vorm kwijt te zijn.

Xtragaap4de
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Scholten! Wrote:Mooie kerel die Haggie. Vul ik een week niets in bij FTM om hem weer Baaks nummer twee te laten worden, eindigt hij zelf als één na laatste in de week =D> Kuip was overigens de hekkensluiter en lijkt de goede vorm kwijt te zijn.

Erg he. Het is erg flauw om dat nu te zeggen (maar wel waar), ik volg het op dit moment ook totaal niet. Ik zie geen wedstrijden meer en doe ook al tijden geen berekeningen meer en klik gewoon op gevoel wat namen aan.
Maar die week ervoor had ik Murray en die vliegt er al snel uit en nu had ik Nadal en ja hoor nu wint Murray.

Ik zal er voor de US Open nog eens even goed voor zitten!!

Ik heb trouwens per 1 september a.s. gedeeltelijk een andere baan. Ik ga nog 20 uur werken bij mijn huidige werkgever en ga daarnaast docent/trainer worden voor 2 dagen per week voor financiele opleidingen (dan moet je denken aan erkend hypotheekadviseur, financieel planner of pensioenadviseur).
Ik wou dat al wel een tijdje, maar nu kwam de kans voorbij, waarbij ook mijn huidige werkgever aan mee wilde werken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: