The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eredivisie 2011/2012
#1
PSV heeft in de rust goed op z'n flikker gehad van Fredje denk ik, in zes minuten van 1-1 naar 4-1. En Driesje scoort gewoon drie keer. =D>
Reply
#2
toch weer een matige vertoning. utrecht heeft ook een tijd goed gedraaid op mertens. totdat hij wegvalt of uit vorm raakt, dan heb je een probleem.
Reply
#3
Ik was vooraf ook sceptisch, maar hij doet het fantastisch. We gaan zien hoe lang het duurt, maar ik heb er vertrouwen in gekregen.
Reply
#4
waf Wrote:toch weer een matige vertoning. utrecht heeft ook een tijd goed gedraaid op mertens. totdat hij wegvalt of uit vorm raakt, dan heb je een probleem.

Waarom? Toivonen, Lens, Wijnaldum en Labyad lopen zo beroerd te ballen volgens jou?

Natuurlijk is Driezs Mertenzs belangrijk, maar echt niet alles komt van hem. Hij profiteert er juist van dat tegenstanders nu geen 2 man op hem kunnen zetten omdat er meer gevaarlijke spelers rondlopen die aandacht vragen. Bij Utrecht was dat minder zo.

Overigens gaat Pieters niet weg en komt Matavz niet. Ik ben daar blij mee. 7M is veel teveel voor Matavz. Komende zomer is die nog maar de helft waard met zn 1jarige contract en omdat Groningen dit seizoen niet draait gaat ie der echt niet zoveel maken dat hij 7M waard blijft. Gewaagde gok van Grunn om niet te verkopen.

En erg leuke tandem Pieters-Mertens en voorin is de basiself sterk genoeg. Alleen een 2e spits of vleugelspeler voor het geval er blessures komen is natuurlijk wel nog nodig, maar daar is ook geld voor. Pieters eruit, Matavz erbij zou de onbalans verdediging/aanval alleen maar nog groter maken.
Reply
#5
Peter Wrote:Waarom? Toivonen, Lens, Wijnaldum en Labyad lopen zo beroerd te ballen volgens jou?

voor rust was het toch matig? 1 goal door een blunder van de keeper en een tegengoal door matig verdedigen.

mertens maakt het verschil de afgelopen wedstrijden. wijnaldum en toivonen absoluut niet. als mertens er niet was geweest (en als de competitiestart lastiger was), was je niet zo snel uit het dal gekomen en wss daar ook wat langer ingebleven.

ik ben niet kapot van toivonen (nooit geweest, vind ik ook een lul trouwens), ik ben niet kapot van wijnaldum (lieve jonge hoor...) en ik ben niet kapot van labyad, ook al maakte hij een mooie goal tegen de nummer laatst uit oostenrijk.

Quote:Natuurlijk is Driezs Mertenzs belangrijk, maar echt niet alles komt van hem. Hij profiteert er juist van dat tegenstanders nu geen 2 man op hem kunnen zetten omdat er meer gevaarlijke spelers rondlopen die aandacht vragen. Bij Utrecht was dat minder zo.

je hebt gewonnen van een labbekakkerig ado, van ried en van excelsior. doe nog maar even tatatata.

Quote:Overigens gaat Pieters niet weg en komt Matavz niet. Ik ben daar blij mee. 7M is veel teveel voor Matavz. Komende zomer is die nog maar de helft waard met zn 1jarige contract en omdat Groningen dit seizoen niet draait gaat ie der echt niet zoveel maken dat hij 7M waard blijft. Gewaagde gok van Grunn om niet te verkopen.

ik zou proberen geld te vangen voor pieters. psvee heeft echt een spits nodig. boelykin zou perfect zijn. ook koevermans had je nu nog goed kunnen gebruiken trouwens.

de verdediging van psvee blijft, ook als pieters blijft, matig.
Reply
#6
Peter (15 augustus) Wrote:Bod 7M pond (8M euro) binnen bij PSV. Meteen accepteren en Matavz ophalen in Groningen. Pieters dreigde toch al bankzitter te worden door de opmars van Tamata.


Peter Wrote:Overigens gaat Pieters niet weg en komt Matavz niet. Ik ben daar blij mee. ... Pieters eruit, Matavz erbij zou de onbalans verdediging/aanval alleen maar nog groter maken.

Ik snap dit dus niet ... 2 weken geleden wil je juist dat hij weggaat en Matavz ophalen en nu niet meer? Bedragen zijn niet gewijzigd in deze 2 weken....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
waf Wrote:voor rust was het toch matig? 1 goal door een blunder van de keeper en een tegengoal door matig verdedigen.

Ik kijk niet naar aantallen goals. Dat ie 1e helft buitenkant paal gaat ene 2e helft binnenkant paal maakt voor mij de 2e helft niet per definitie beter. Tis altijd lastig ballen tegen zo'n handbalopstelling.



waf Wrote:mertens maakt het verschil de afgelopen wedstrijden. wijnaldum en toivonen absoluut niet. als mertens er niet was geweest (en als de competitiestart lastiger was), was je niet zo snel uit het dal gekomen en wss daar ook wat langer ingebleven.

ik ben niet kapot van toivonen (nooit geweest, vind ik ook een lul trouwens), ik ben niet kapot van wijnaldum (lieve jonge hoor...) en ik ben niet kapot van labyad, ook al maakte hij een mooie goal tegen de nummer laatst uit oostenrijk.

Als Toivonen, Wijnaldum en Labyad echt zo weinig brengen zullen er binnenkort wel door iedere tegenstander 2 mannetjes op Mertens gezet worden en blijft er vervolgens van PSV niets over. We zullen zien.

Quote:Natuurlijk is Driezs Mertenzs belangrijk, maar echt niet alles komt van hem. Hij profiteert er juist van dat tegenstanders nu geen 2 man op hem kunnen zetten omdat er meer gevaarlijke spelers rondlopen die aandacht vragen. Bij Utrecht was dat minder zo.

waf Wrote:je hebt gewonnen van een labbekakkerig ado, van ried en van excelsior. doe nog maar even tatatata.

Teams zeggen me niets. Gaat om het vertoonde speltype. Dat is lekker frivool en staat mij wel aan. Het zal met ups en downs gaan en kampioen wordt je er daardoor nog niet mee, maar ik voorspel nu al dat voor alle 6 de middenvelders en aanvallers PSV het eindstation niet is. Die gaan allemaal nog een grote stap hogerop zetten.

Quote:Overigens gaat Pieters niet weg en komt Matavz niet. Ik ben daar blij mee. 7M is veel teveel voor Matavz. Komende zomer is die nog maar de helft waard met zn 1jarige contract en omdat Groningen dit seizoen niet draait gaat ie der echt niet zoveel maken dat hij 7M waard blijft. Gewaagde gok van Grunn om niet te verkopen.

waf Wrote:ik zou proberen geld te vangen voor pieters. psvee heeft echt een spits nodig. boelykin zou perfect zijn. ook koevermans had je nu nog goed kunnen gebruiken trouwens.

de verdediging van psvee blijft, ook als pieters blijft, matig.

Boelykin zou ik ook prima vinden als back-up voor blessuregevallen en als stormram. Koevermans is een giller, die kan echt niets meer met een bal. Zwaar over the hill. Dan nog liever Kezman (benieuwd of die naar NAC gaat) of Amoah.
Reply
#8
Box Brother Wrote:
Peter (15 augustus) Wrote:Bod 7M pond (8M euro) binnen bij PSV. Meteen accepteren en Matavz ophalen in Groningen. Pieters dreigde toch al bankzitter te worden door de opmars van Tamata.


Peter Wrote:Overigens gaat Pieters niet weg en komt Matavz niet. Ik ben daar blij mee. ... Pieters eruit, Matavz erbij zou de onbalans verdediging/aanval alleen maar nog groter maken.

Ik snap dit dus niet ... 2 weken geleden wil je juist dat hij weggaat en Matavz ophalen en nu niet meer? Bedragen zijn niet gewijzigd in deze 2 weken....

Maar de tijd tot de transferdeadline is wel gewijzigd. Waar wil je in die 2 dagen nog een fatsoenlijke back vandaan halen. Niet teveel paniek meer in de tent die laatste dagen. Haal nog een back-up voor in de spits en houdt je geld verder op zak. Misschien keer Reis wel terug op topniveau eind dit jaar, dan heb je heel die Matavz of een andere dure spits niet meer nodig.

En verder was toen nog niet duidelijk dat Pieters-Mertens zo'n goed koppel zou zijn. Zoals Manolev top was met Lazovic voor hem bloeit Pieters nu ook op. Goed seizoen bij PSV gevolgd door basisplaats op het EK en hij gaat komende zomer voor meer geld dan nu.

PSV is overgegaan op beleid voor de lange termijn, dan moet je 30 augustus niet opeens paniekvoetbal gaan spelen en teveel betalen voor een spits.
Reply
#9
Petertje huilt Petertje lacht....

Vooraf lopen janken over de selectie en bla bla bla, en dan winnen ze met 4-1 en dan is het hallelujah......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Tyton wrs in de basis, ik ben benieuwd!
Reply
#11
Prima gelijkspelletje bij Ajax-Twente. Valt me wel op hoe makkelijk er op tv voorbij gegaan wordt aan de afgekeurde goal van Vertonghen. Ajax wordt daar gewoon gigantisch genaaid en had die wedstrijd anders gewonnen.
Reply
#12
Zonde, Feyenoord geeft de wedstrijd weg door die rode kaart zo lijkt het.
Reply
#13
Overdune Wrote:Valt me wel op hoe makkelijk er op tv voorbij gegaan wordt aan de afgekeurde goal van Vertonghen. Ajax wordt daar gewoon gigantisch genaaid en had die wedstrijd anders gewonnen.

Valt me ook op dat er op het forum verder niet over gerept wordt. Als het andersom was geweest, was het forum te klein geweest. Er worden gewoon 3 waarschijnlijke punten door de neus geboord tegen een directe concurrent. Je zal op het einde maar een punt tekort komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Rode kaart van Leerdam ook onzin zeg, ook genaaid.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Zie voor het eerst afgekeurde goal... Ben je klaar mee met zo n grensrechter. Ongelooflijk!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Lamme Lennie Wrote:
Overdune Wrote:Valt me wel op hoe makkelijk er op tv voorbij gegaan wordt aan de afgekeurde goal van Vertonghen. Ajax wordt daar gewoon gigantisch genaaid en had die wedstrijd anders gewonnen.

Valt me ook op dat er op het forum verder niet over gerept wordt. Als het andersom was geweest, was het forum te klein geweest. Er worden gewoon 3 waarschijnlijke punten door de neus geboord tegen een directe concurrent. Je zal op het einde maar een punt tekort komen.

gelukkig heb ik gitter direct per sms laten weten dat dit een grof schandaal is. je kunt toch niet anders concluderen dan dat dit moedwillig is? anders ben je wel heel blind als grensrechter. ik kan er nog steeds niet met mijn pet bij dat hij vlagde met tiendalli op 10 meter voor hem. gelukkis is het trouwens ajakkes dat een keer benadeeld wordt. als ze zelf bevoordeeld worden gebeurt het trouwens altijd op momenten dat de tegenstander het niet meer kan terugdraaien. ajakkes heeft nu kansen zat gehad om het zelf recht te zetten.

ook de rode kaart van leerdam was trouwens bepalend voor het wedstrijdverloop. maar goed, van leerdam kun je nog zeggen dat het een revanche actie was omdat die overtreding op schaken niet werd afgefloten en dat hij daar het risico niet moest nemen. erger was dus dat hij niet floot bij die overtreding op schaken. nog erger was dat schaken gewoon zelf de 1-2 niet binnenschoot, dan ben je daar allemaal niet van afhankelijk.
Reply
#17
Ekslem Wrote:Zie voor het eerst afgekeurde goal... Ben je klaar mee met zo n grensrechter. Ongelooflijk!

Hij kon er niet veel aan doen, er stond een Twente speler voor zijn neus.
(vrij overgenomen van Vi.NL)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
De betreffende grensrechter komt uit Heerenveen, (geboren in Enschede, dat dan weer wel)......woensdag hoorde ik dat ie zelfs bij mij in de wijk woont.

Iemand die nog wat kwijt wil aan hem? Dan ga ik dit weekend nog wel even bij hem langs......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Gister werd er ook weer lekker inconsequent gefloten zeg. Ajax krijgt een pingel tegen voor een handsbal van vd Wiel, maar Feyenoord krijgt er geen een bij een veel duidelijkere handsbal.

Vond 2e geel voor vd Wiel trouwens erg zwaar. Of is de scheids verplicht geel te geven bij een pingel? Lijkt me onzin gezien de situatie met Fer laatst (maar die is van Twente, dat al 3 jaar wordt voorgetrokken).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
In principe is de straf bij een handsbal geel, tenzij het echt gezien kan worden als spelbederf waarbij direct rood gegeven kan worden.
Het blijft natuurlijk aan de scheidsrechter om in de geest van de wedstrijd te fluiten. Wat mij betreft was geel een beetje zwaar, maar zeker niet onterecht.
Reply
#21
Lamme Lennie Wrote:Gister werd er ook weer lekker inconsequent gefloten zeg. Ajax krijgt een pingel tegen voor een handsbal van vd Wiel, maar Feyenoord krijgt er geen een bij een veel duidelijkere handsbal.

Vond 2e geel voor vd Wiel trouwens erg zwaar. Of is de scheids verplicht geel te geven bij een pingel? Lijkt me onzin gezien de situatie met Fer laatst (maar die is van Twente, dat al 3 jaar wordt voorgetrokken).

Dat ie een pingel geeft kan ik me nog wel in vinden, echter waar ik nergens iets over heb gehoord is dat bij de actie vooraf volgens mij hands werd gemaakt door de groningen speler, vanuit de rebound toen Vermeer de bal eerst stopte.
Anyhow, ik vind t niet echt een benadeling, tweede geel en pingel kan. Vorige week was een stuk kwalijker, maar daar is al genoeg over gezegd
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Ik ben niet zo op de hoogte van die regels, maar als het geel is is het geel.
maar dan had Fer dus ook geel (en dus rood) moeten hebben laatst.

Ik heb altijd een beetje een vreemd gevoel bij 'in de geest van de wedstrijd fluiten'
Als PSV nou 5-0 achter staat (wishful thinking, I know) en Mertens maakt per ongeluk geel in het strafschopgebied, dan kan de scheidsrechter denken "ach, ze staan al 5-0 achter, laat ik hem nu een rode kaart besparen". Me dunkt dat de volgende tegenstander niet echt blij is met die beslissing (al zal het de huidige tegenstander weinig schelen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Lamme Lennie Wrote:Ik ben niet zo op de hoogte van die regels, maar als het geel is is het geel.
maar dan had Fer dus ook geel (en dus rood) moeten hebben laatst.

Ik heb altijd een beetje een vreemd gevoel bij 'in de geest van de wedstrijd fluiten'
Als PSV nou 5-0 achter staat (wishful thinking, I know) en Mertens maakt per ongeluk geel in het strafschopgebied, dan kan de scheidsrechter denken "ach, ze staan al 5-0 achter, laat ik hem nu een rode kaart besparen". Me dunkt dat de volgende tegenstander niet echt blij is met die beslissing (al zal het de huidige tegenstander weinig schelen)

Klopt, dat is ook lastig. Maar het uitgangspunt is wel dat de straf moet passen in de sfeer van de wedstrijd. Overigens valt het gezien de overtredingen van Groningen dan nog te bezien of deze gele kaart nodig was. Als je formeel in de spelregels gaat kijken wordt er alleen gesproken over opzettelijk hands. Daarnast is het een beetje tegenstrijdig en staat er dat je een speler van het veld kan sturen wanneer een doelpunt of een duidelijke scoringskans wordt ontnomen door hands, waarbij de nadruk niet ligt op de opzettelijke component, maar op het ontnemen van de kans. Dus direct rood had in deze zelfs gemogen en was de scheids dus eigenlijk nog coulant Undecided
Reply
#24
Lamme Lennie Wrote:Gister werd er ook weer lekker inconsequent gefloten zeg. Ajax krijgt een pingel tegen voor een handsbal van vd Wiel, maar Feyenoord krijgt er geen een bij een veel duidelijkere handsbal.

Vond 2e geel voor vd Wiel trouwens erg zwaar. Of is de scheids verplicht geel te geven bij een pingel? Lijkt me onzin gezien de situatie met Fer laatst (maar die is van Twente, dat al 3 jaar wordt voorgetrokken).

dat zei de boer dus ook: fer kreeg laatst geen geel, waarom vd wiel dan wel? nee, je moet het omdraaien. vd wiel moet geel krijgen en fer had ook gewoon geel moeten krijgen. dat was een reuze fout van de scheids, in het nadeel van ado.

feyenoord had idd ook een pingel moeten krijgen, maar ik kan me voorstellen dat de scheids het niet zag. bij 3-0 had biseswar er ook een moeten hebben, maar dat maakte toch al geen hol meer uit.


ik ben trouwens wel met je eens dat het het geven van geel bij zo'n handsbal een volstrekt idiote regel is. net zoals bv vd vaart op de wk.
Reply
#25
TroX Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben niet zo op de hoogte van die regels, maar als het geel is is het geel.
maar dan had Fer dus ook geel (en dus rood) moeten hebben laatst.

Ik heb altijd een beetje een vreemd gevoel bij 'in de geest van de wedstrijd fluiten'
Als PSV nou 5-0 achter staat (wishful thinking, I know) en Mertens maakt per ongeluk geel in het strafschopgebied, dan kan de scheidsrechter denken "ach, ze staan al 5-0 achter, laat ik hem nu een rode kaart besparen". Me dunkt dat de volgende tegenstander niet echt blij is met die beslissing (al zal het de huidige tegenstander weinig schelen)

Klopt, dat is ook lastig. Maar het uitgangspunt is wel dat de straf moet passen in de sfeer van de wedstrijd. Overigens valt het gezien de overtredingen van Groningen dan nog te bezien of deze gele kaart nodig was. Als je formeel in de spelregels gaat kijken wordt er alleen gesproken over opzettelijk hands. Daarnast is het een beetje tegenstrijdig en staat er dat je een speler van het veld kan sturen wanneer een doelpunt of een duidelijke scoringskans wordt ontnomen door hands, waarbij de nadruk niet ligt op de opzettelijke component, maar op het ontnemen van de kans. Dus direct rood had in deze zelfs gemogen en was de scheids dus eigenlijk nog coulant Undecided

de term opzettelijk is gewoon het grote probleem. dat kun je nooit weten. dat is de interpretatie van de scheids en de scheids interpreteert vaak in het voordeel van ajakkes. :razz:

vd wiel was wat mij betreft niet opzettelijk, vd vaart bij het wk ook niet. vorig jaar was er iets bij de vrij geloof ik, per ongeluk tegen zijn hand, geen pingel. eigenlijk moet je dus altijd fluiten om willekeur te voorkomen, willekeur die er nu ontegenzeggelijk is.

aan de andere kant, dan wordt het net als bij hockey, shoot is een strafcorner. het probleem daar is dat ze die bal gewoon op je poten mikken. leuk spel man.
Reply
#26
Ik denk dat als Van der Wiel wat minder tattoos op zijn armen had gehad, hij die bal had kunnen ontwijken. Zag ook bij Feyenoord Clasie en Van Haren lopen met tattoos op hun armen, alsof ze gvd Wesley Sneijder zijn die de CL heeft gewonnen. Die gastjes hebben nog niets gepresteerd, maar lopen er bij als koningen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#27
als je bij feyenoord speelt ben je sowieso een koning pik.

wat tattoos daarmee te maken hebben is mij een raadsel. wat mij betreft ben je behoorlijk van god los als je een tattoo neemt en ben je dan dus behoorlijk triest.

behalve als het zo'n prachtige is van yolanthe op je lijf Undecided Undecided
Reply
#28
[quote="EJR"]Ik denk dat als Van der Wiel wat minder tattoos op zijn armen had gehad, hij die bal had kunnen ontwijken. Zag ook bij Feyenoord Clasie en Van Haren lopen met tattoos op hun armen, alsof ze gvd Wesley Sneijder zijn die de CL heeft gewonnen. Die gastjes hebben nog niets gepresteerd, maar lopen er bij als koningen.[/quote

Iedereen mag toch op zijn lichaam zetten wat hij wilt?!??! Als dat al niet meer mag dan wil ik graag een verbod op 1. lang haar bij kerels 2. fel rode lippenstift bij dames 3. PETJES!!!!! en 4. ribbroeken
Ik heb een droom.
Reply
#29
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/sport/2637956/psv-gaat-opnieuw-samenwerken-met-internationale-topclub.html">http://www.nu.nl/sport/2637956/psv-gaat ... pclub.html</a><!-- m -->

Peter, jij bent doorgaans wel goed geïnformeerd geloof ik, met welke club gaat er samengewerkt worden?

Edit: ik lees nu dit: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/182765/PSV_gaat_copereren_met_Indiase_bond.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _bond.html</a><!-- m -->. Dat gaat bakken met geld opleveren denk ik.
Reply
#30
Pieters 3 mnd out. :|
Reply


Forum Jump: