The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eredivisie 2011/2012
#31
dat is niet echt een verzwakking.
Reply
#32
waf Wrote:dat is niet echt een verzwakking.

Dat is een versterking! Voor Pisvee en Oranje.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#33
cry
Reply
#34
Nou nou nou. Tis wel de beste verdediger die PSV heeft. Nr 3 op alle prestatielijstjes van PSV'ers dit seizoen. Gewoon een aderlating dus.
Reply
#35
Feyenoord geeft een overwinning uit handen, zonde. Vertonghen speelde dramatisch maar loopt wel weer met zn hoofd tegen een corner aan. Vermeer heeft Ajax in feite gered met die rode kaart, want Fernandez had die bal zo in het lege doel geschoven en dan is het klaar (hoewel als hij was blijven staan was er mss überhaupt niets aan de hand geweest). En waarom juichte het Ajax publiek nou, omdat Vd Wiel gewisseld werd (zo impopulair is hij daar toch niet?) of omdat Cillessen erin kwam voor Vermeer?
Reply
#36
Feyenoord had moeten winnen. Ik had niet gedacht day Feyenoord zo sterk zou spelen in de Arena. Ajax echt heel dramatisch, maar goed dat kan de verdiensten van feyenoord zijn.
Het was echt om te huilen, er was gewoon geen een speler die een fatsoenlijke pass kon geven, wat is er aan de hand?
Natuurlijk speelde Feyenoord positioneel sterk, waardoor ze t Ajax lastig maakte, maar los daarvan; passjes over een meter of 5 die niet aankwamen. pfff
Verthongen MOTM.. Undecided Als er iemand was die echt een offday had, was hij het wel. MOTM aan Ajaxzijde kan alleen Vermeer zijn; de enige die een voldoende scoorde
The great old Ludwig von...
Reply
#37
En Janssen mag echt zijn mond wel houden over het fluitconcert bij rust. Sodemieter op. Verwacht je een staande ovatie als er 0 inzet is, echt 0!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#38
gittermaster Wrote:Verthongen MOTM

Serieus?! cry

gittermaster Wrote:MOTM aan Ajaxzijde kan alleen Vermeer zijn; de enige die een voldoende scoorde

Die redding op dat schot van Cabral was echt grote klasse, maar bij die rode kaart was hij toch weer onnodig aan het zwerven volgens mij.
Reply
#39
Ik heb al tijden het idee dat Vermeer constant fout staat opgesteld. Vaak teveel aan de zijkant en ook bij het meevoetballen vaak verkeerd. Nu ook bij de rode kaart denk ik dat hij weer te ver naar achter stond. Ik hoop stiekem dat hij 2 of 3 wedstrijden krijgt en dat cillesen de boer kan overtuigen. Tot nu toe maakt hij namelijk een goede indruk.

vd Wiel is inderdaad een beetje de zondebok op dit moment. Vandaag was het niet eens zo heel slecht maar je ziet duidelijk dat er totaal geen zelfvertrouwen meer is bij die jongen. Elke bal die hij krijgt is hij bang om iets mee te doen en speelt daarom 9 vd 10x terug op de keeper. Ook durft hij totaal niet meer mee op te komen, de hele wedstrijd heeft hij ruimte gehad aan de rechterkant maar hij is er geen enkele keer ingedoken. Erg jammer want samen met Sulejmani kan hij aan die rechterkant erg gevaarlijk zijn.

Feyenoord zat er erg goed op vandaag. Vooral in de eerste helft heeft geen een ajacied een bal kunnen aannemen zonder een feyenoorder die in hun nek zat te hijgen. 2e helft werd dat wat minder, met als dieptepunt dat ze constant tijd liepen te rekken terwijl ze met 11 tegen 10 stonden (kun je zien dat momentum eigenlijk veel belangrijker is).
Reply
#40
Az de grote winnaar van dit weekend...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
En in de eerste de beste competitiewedstrijd na het wegvallen van Pieters laat Tamata meteen zien waarom Pieters gemist wordt:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nusport.nl/eredivisie/2648968/tamata-heeft-spijt-van-tegengoal.html">http://www.nusport.nl/eredivisie/264896 ... ngoal.html</a><!-- m -->
Reply
#42
Waar blijft Derijck?
Reply
#43
Mac Wrote:2e helft werd dat wat minder, met als dieptepunt dat ze constant tijd liepen te rekken terwijl ze met 11 tegen 10 stonden (kun je zien dat momentum eigenlijk veel belangrijker is).

dat zei gitter ook, maar ik heb dat niet zo ervaren hoor. ajakkes werd gewoon sterker na de 1-1. de wedstrijd kantelde. feyenoord wist gewoon even niet wat te doen en zocht denk ik naar momenten van rust. maar het werd te gehaast en ballen werden opeens erg snel ingeleverd. volgens mij gewoon omdat ze dachten: oh jee, het is nu 1-1 we moeten nu niet nog een doelpunt weggegeven...

eigenlijk zijn de regels bij die overtreding van vermeer wel inconsequent. hij voorkomt hiermee de 0-2 waarmee de wedstrijd gespeeld is. als dit in het strafschop gebied gebeurt is het een pingel, terwijl je in het strafschopgebied niet eens een doelpunt hoeft te voorkomen. eigenlijk zouden dit soort gevallen een penalty moeten zijn.


laat onverlet dat je hem er zelf moet inschieten. ook het feit dat deze ajakkes grensrechter twee keer ten onrechte buitenspel geeft en de scheids ten onrechte alderweireld er niet afstuurt moet je maar weer op de koop toenemne..
Reply
#44
ik vond dat deze pot trouwens veel gelijkenis had met feyenoord-ado. toen werd feyenoord het voetballen onmogelijk gemaakt door ado (dt wel de kansen afmaakte).

de verschillen zijn gewoon veel kleiner, en met dit soort voetbal leg je bloot dat er niet er eigenlijk geen team is dat nog voldoende kwaliteit heeft om hier omheen te voetballen.
Reply
#45
Quote:Theo Janssen baalde na de zwakke vertoning van Ajax tegen Feyenoord van het publiek. De Amsterdammers werden bij rust al hard uitgefloten en rechtsback Gregory van der Wiel kreeg een cynisch applaus toen hij gewisseld werd.


© anp

© anp 'Ik vond dat heel slecht. In de rust beginnen ze al uit te fluiten. Gregory wordt gewisseld en er is een cynisch applaus van hier tot Tokio. Ik bedoel, je mag best je team steunen. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het wat minder gaat zijn ze allemaal negatief, dat vind ik heel slecht', zei Janssen tegen Eredivisie Live.

Janssen: 'Iedereen had het erover in de kleedkamer. Dit vonden we geen gepaste reactie. Wij moeten meer brengen, het was niet best. Maar de supporters kunnen ook meer brengen.'

zo, theo is daar voor zijn doen snel achter.
Reply
#46
vanuit rotterdam wensen wij leroy fer vananvond ook een fijne wedstrijd toe!
Reply
#47
waf Wrote:
Quote:Theo Janssen baalde na de zwakke vertoning van Ajax tegen Feyenoord van het publiek. De Amsterdammers werden bij rust al hard uitgefloten en rechtsback Gregory van der Wiel kreeg een cynisch applaus toen hij gewisseld werd.


© anp

© anp 'Ik vond dat heel slecht. In de rust beginnen ze al uit te fluiten. Gregory wordt gewisseld en er is een cynisch applaus van hier tot Tokio. Ik bedoel, je mag best je team steunen. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het wat minder gaat zijn ze allemaal negatief, dat vind ik heel slecht', zei Janssen tegen Eredivisie Live.

Janssen: 'Iedereen had het erover in de kleedkamer. Dit vonden we geen gepaste reactie. Wij moeten meer brengen, het was niet best. Maar de supporters kunnen ook meer brengen.'

zo, theo is daar voor zijn doen snel achter.
Ik weet niet of je daarbij doelt op Ajax of bij grotere clubs in het algemeen, maar het slaat nergens op.
Bij geen een grote club zou je een applaus krijgen bij het rustsignaal als je zo slecht speelt, dat was letterlijk wat hij zei in het interview.
Dat gebeurt niet bij Ajax, Feyenoord, PSV of AZ.
Het is nog anders als er inzet getoond wordt, maar het gewoon tegen zit.
Het applaus en toejuichen na rust zegt genoeg hierover. Alles is ge-uit en nu opnieuw aan de tweede helft beginnen.
Wat ik wel naar vond was het cynische applaus voor vd Wiel, daar doe ik echt niet aan mee, maar een fluitconcert in de rust als je nota beide benen thuis tegen Feyenoord, zo slecht en inzetloos speelt, lijkt me logisch
The great old Ludwig von...
Reply
#48
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Quote:Theo Janssen baalde na de zwakke vertoning van Ajax tegen Feyenoord van het publiek. De Amsterdammers werden bij rust al hard uitgefloten en rechtsback Gregory van der Wiel kreeg een cynisch applaus toen hij gewisseld werd.


© anp

© anp 'Ik vond dat heel slecht. In de rust beginnen ze al uit te fluiten. Gregory wordt gewisseld en er is een cynisch applaus van hier tot Tokio. Ik bedoel, je mag best je team steunen. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het wat minder gaat zijn ze allemaal negatief, dat vind ik heel slecht', zei Janssen tegen Eredivisie Live.

Janssen: 'Iedereen had het erover in de kleedkamer. Dit vonden we geen gepaste reactie. Wij moeten meer brengen, het was niet best. Maar de supporters kunnen ook meer brengen.'

zo, theo is daar voor zijn doen snel achter.
Ik weet niet of je daarbij doelt op Ajax of bij grotere clubs in het algemeen, maar het slaat nergens op.
Bij geen een grote club zou je een applaus krijgen bij het rustsignaal als je zo slecht speelt, dat was letterlijk wat hij zei in het interview.
Dat gebeurt niet bij Ajax, Feyenoord, PSV of AZ.
Het is nog anders als er inzet getoond wordt, maar het gewoon tegen zit.
Het applaus en toejuichen na rust zegt genoeg hierover. Alles is ge-uit en nu opnieuw aan de tweede helft beginnen.
Wat ik wel naar vond was het cynische applaus voor vd Wiel, daar doe ik echt niet aan mee, maar een fluitconcert in de rust als je nota beide benen thuis tegen Feyenoord, zo slecht en inzetloos speelt, lijkt me logisch

ik doel meer op de constatering dat ze alleen maar thus geven als het goed gaat.. ik zelf doe het nooit, maar bij feyenoord wordt ook vaak met een fluitconcert de gang na het rustsignaal begeleid. ook de wissel van cabral werd toegejuicht. doe ik ook nooit aan mee, aan de andere kant moet cabral wel gaan inzien dat wij verwachten dat hij overspeelt als er iemand beter voor staat.

maar goed, het ging mij dus meer om de algemene constatering, die had ik ook vetgemaakt.
Reply
#49
Waarom zette Ajax eigenlijk zelf geen druk? Dat is het Ajax voetbal? En sowieso ook de zienswijze van Cruijff en de Boer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
centre court Wrote:Waarom zette Ajax eigenlijk zelf geen druk? Dat is het Ajax voetbal? En sowieso ook de zienswijze van Cruijff en de Boer?

Omdat de verdediging geen vertrouwen heeft. Schuiven niet in waardoor je een groot gat tussen middenveld en verdediging hebt waar de tegenstander telkens lekker zijn gang kan gaan.

En ik vermoed dat dat gebrek aan vertrouwen door Vermeer komt. Die oogt veel te nerveus als hem de bal word toegespeeld. Ze durven gewoon niet te ver van het doel te spelen.
Net als Mac hoop ik ook dat Cillessen een kans krijgt. Straalt veel meer rust uit. Daarnaast is zijn balbehandeling bij voortzettingen veel beter als bij Vermeer.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#51
Blom scheidsrechter bij Twente-PSV, onbegrijpelijk dat deze vent op zo'n belangrijke wedstrijd wordt gezet.

Blom blunderde bij Schotland -Tsjechië, werd voor straf teruggezet naar de eerste divisie waar hij het nog een dunnetjes overdeed bij Emmen - Willem II. Hetzelfde was hem al eens overkomen toen hij faalde bij Groningen - Willem II begin dit jaar, en een weekendje België mocht doen. Afgelopen weekend was hij weer lekker bezig bij Utrecht - Heerenveen toen hij Utrecht een glaszuivere strafschop ontnam nadat Mulenga van achter neergehaald werd.

Ik houd mn hart vast. :|
Reply
#52
waf Wrote:ik vond dat deze pot trouwens veel gelijkenis had met feyenoord-ado. toen werd feyenoord het voetballen onmogelijk gemaakt door ado (dt wel de kansen afmaakte).

de verschillen zijn gewoon veel kleiner, en met dit soort voetbal leg je bloot dat er niet er eigenlijk geen team is dat nog voldoende kwaliteit heeft om hier omheen te voetballen.

Wat ik niet snap, is dat niet alle ploegen zo druk zetten tegen any tegenstander. Het niveau in de eredivisie is zo beperkt dat geen enkele ploeg de backs of verdedigende middenvelder heeft om een 3 tegen 4/5 goed en met zekerheid uit te voetballen. Wel leuk om te zien dat deze zwakte van Ajax (bij vroeg storen en niet kunnen opbouwen) voor Aja-Fey breed is uitgemeten in de pers en dat Feyenoord er dan alsnog uitgebreid gebruik van kan maken. Geeft ook weer aan dat ook ploegen als ADO gewoon dit jaar weer in de Arena kunnen winnen, net als vorig jaar.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
EJR Wrote:Wat ik niet snap, is dat niet alle ploegen zo druk zetten tegen any tegenstander. Het niveau in de eredivisie is zo beperkt dat geen enkele ploeg de backs of verdedigende middenvelder heeft om een 3 tegen 4/5 goed en met zekerheid uit te voetballen. Wel leuk om te zien dat deze zwakte van Ajax (bij vroeg storen en niet kunnen opbouwen) voor Aja-Fey breed is uitgemeten in de pers en dat Feyenoord er dan alsnog uitgebreid gebruik van kan maken. Geeft ook weer aan dat ook ploegen als ADO gewoon dit jaar weer in de Arena kunnen winnen, net als vorig jaar.

je moet het druk zetten wel goed uitvoeren, makkelijker gezegd dan gedaan. ik zei ook tegen gitter in de rust dat ik wel eens wilde zien of feyenoord het vol zou houden. het vereist 100% concentratie en discipline. zeg maar, ik zie het tegen grun zo weer mis gaan.

ook bij ado tegen feyenoord vroeg ik me dat af hoor, djeez, hoe lang kunnen ze dit volhouden, maar als je bij rust op 0-2 staat is het natuurlijk al gespeeld.

ik had ook al gezegd dat ado het psvee en ajakkes erg moelijk kan maken in eigen stadion. deden ze bij twente ook, maar daar zijn ze verneukt door de scheids die fer niet wegstuurde met rood.
Reply
#54
EB Sports Wrote:Waar blijft Derijck?

Op de bank. Marcelo is al weken de beste man achterin en Bouma speel je er ivm. zijn ervaring ook niet zomaar uit.
Reply
#55
Dan kunnen ze Derijck beter verkopen hoop ik.
Reply
#56
Ja want goede wisselspelers heb je niet nodig he, zeker niet bij blessures en schorsingen.
Reply
#57
Peter Wrote:
EB Sports Wrote:Waar blijft Derijck?

Op de bank. Marcelo is al weken de beste man achterin en Bouma speel je er ivm. zijn ervaring ook niet zomaar uit.

dat zegt wel veel ja, als hij de beste is in een verdediging met heutekneuter manolev, tamataketjup en de 44 jarige bouma. ik denk dat inter hem nu ook wel wil hebben.
Reply
#58
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat ik niet snap, is dat niet alle ploegen zo druk zetten tegen any tegenstander. Het niveau in de eredivisie is zo beperkt dat geen enkele ploeg de backs of verdedigende middenvelder heeft om een 3 tegen 4/5 goed en met zekerheid uit te voetballen. Wel leuk om te zien dat deze zwakte van Ajax (bij vroeg storen en niet kunnen opbouwen) voor Aja-Fey breed is uitgemeten in de pers en dat Feyenoord er dan alsnog uitgebreid gebruik van kan maken. Geeft ook weer aan dat ook ploegen als ADO gewoon dit jaar weer in de Arena kunnen winnen, net als vorig jaar.

je moet het druk zetten wel goed uitvoeren, makkelijker gezegd dan gedaan. ik zei ook tegen gitter in de rust dat ik wel eens wilde zien of feyenoord het vol zou houden. het vereist 100% concentratie en discipline. zeg maar, ik zie het tegen grun zo weer mis gaan.

ook bij ado tegen feyenoord vroeg ik me dat af hoor, djeez, hoe lang kunnen ze dit volhouden, maar als je bij rust op 0-2 staat is het natuurlijk al gespeeld.

ik had ook al gezegd dat ado het psvee en ajakkes erg moelijk kan maken in eigen stadion. deden ze bij twente ook, maar daar zijn ze verneukt door de scheids die fer niet wegstuurde met rood.

En toch werkt het. ADO speelde tegen Fietstas zonder linksback en 6 aanvallende voetballers (Verhoek, Verhoek, Cherry, Vicento, Toornstra, Immers). Behoudens die domme 1-0 counter had ADO het beste van het spel en de beste kansen. Vd Brom liet zien waarom hij vorig jaar hoofdtrainer was en Mauriesj Steijn slechts 2e man. Goeie tactische wissel en meteen boem 2-1. 2e helft heeft ADO te dom gevoetbald en was Fietstas beter.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#59
EJR Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat ik niet snap, is dat niet alle ploegen zo druk zetten tegen any tegenstander. Het niveau in de eredivisie is zo beperkt dat geen enkele ploeg de backs of verdedigende middenvelder heeft om een 3 tegen 4/5 goed en met zekerheid uit te voetballen. Wel leuk om te zien dat deze zwakte van Ajax (bij vroeg storen en niet kunnen opbouwen) voor Aja-Fey breed is uitgemeten in de pers en dat Feyenoord er dan alsnog uitgebreid gebruik van kan maken. Geeft ook weer aan dat ook ploegen als ADO gewoon dit jaar weer in de Arena kunnen winnen, net als vorig jaar.

je moet het druk zetten wel goed uitvoeren, makkelijker gezegd dan gedaan. ik zei ook tegen gitter in de rust dat ik wel eens wilde zien of feyenoord het vol zou houden. het vereist 100% concentratie en discipline. zeg maar, ik zie het tegen grun zo weer mis gaan.

ook bij ado tegen feyenoord vroeg ik me dat af hoor, djeez, hoe lang kunnen ze dit volhouden, maar als je bij rust op 0-2 staat is het natuurlijk al gespeeld.

ik had ook al gezegd dat ado het psvee en ajakkes erg moelijk kan maken in eigen stadion. deden ze bij twente ook, maar daar zijn ze verneukt door de scheids die fer niet wegstuurde met rood.

En toch werkt het. ADO speelde tegen Fietstas zonder linksback en 6 aanvallende voetballers (Verhoek, Verhoek, Cherry, Vicento, Toornstra, Immers). Behoudens die domme 1-0 counter had ADO het beste van het spel en de beste kansen. Vd Brom liet zien waarom hij vorig jaar hoofdtrainer was en Mauriesj Steijn slechts 2e man. Goeie tactische wissel en meteen boem 2-1. 2e helft heeft ADO te dom gevoetbald en was Fietstas beter.

die pot heb ik niet helemaal gezien, maar dan moet ik het er dus voor houden dat ado het tegen fietstas niet 90 minuten heeft kunnen opbrengen om zo te voetballen.
Reply
#60
Overdune Wrote:Blom scheidsrechter bij Twente-PSV, onbegrijpelijk dat deze vent op zo'n belangrijke wedstrijd wordt gezet.

Blom blunderde bij Schotland -Tsjechië, werd voor straf teruggezet naar de eerste divisie waar hij het nog een dunnetjes overdeed bij Emmen - Willem II. Hetzelfde was hem al eens overkomen toen hij faalde bij Groningen - Willem II begin dit jaar, en een weekendje België mocht doen. Afgelopen weekend was hij weer lekker bezig bij Utrecht - Heerenveen toen hij Utrecht een glaszuivere strafschop ontnam nadat Mulenga van achter neergehaald werd.

Ik houd mn hart vast. :|


...
Reply


Forum Jump: