The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eredivisie 2011/2012
#61
Rest van het jaar Jupiler League en dan volgend seizoen weer een kansje geven.

Deze man toont iedere wedstrijd aan niet uit het juiste hout gesneden te zijn!
Reply
#62
Wat krijg je als iemand zonder hersens en charisma een discussie aangaat met een stel proleten?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html">http://nos.nl/video/350431-rutten-staat ... woord.html</a><!-- m -->

Dit is toch ook om te janken hè. #-o
Reply
#63
Dit was echt vreselijk om te zien. Hier moeten ''we'' echt snel vanaf. Die gasten blijven er maar door heen roepen, die man heeft zo toch geen schijn van kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Wat bezielt die gasten om.... ach laat ook maar. Echt kansloos kwadraat.
Reply
#65
Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik naar Jiskefet zat te kijken...
"Denken jullie dat t mij niets doet dan?"
"Nee"
"Ech wel!"
The great old Ludwig von...
Reply
#66
:lol:
Reply
#67
Boussaboun maakt het Ajax wat makkelijker... dom
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Toornstra en Radosavljevic probeerde t ook.
The great old Ludwig von...
Reply
#69
Wat is doe bossen toch een flapdrol.... Onbegrijplijk dat ie djuric geen rood geeft
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Ekslem Wrote:Wat is doe bossen toch een flapdrol.... Onbegrijplijk dat ie djuric geen rood geeft

ik vind het onbegrijpelijk dat nijhuis die elleboog van radoslvic ziet en dan besluit geel te geven.... zeker omdat hij er al iemand uitgestuurd had? die gast had er gewoon afgemoeten...

dat djuricic niet zijn twee geel kreeg vond ik niet onbegrijpelijk. de goal telde niet, vrije trap voor psvee. niet mekkeren. maar dat deed die irritante toivonen natuurlijk wel weer: geel vragen is geel krijgen. uitstekend! na kees van wonderen bij de grafschaap uit de tweede keer dat ik dat zie gebeuren. als ze daar consequenter mee waren deden toivonen en vertongen veel vaker niet mee!
Reply
#71
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Wat is doe bossen toch een flapdrol.... Onbegrijplijk dat ie djuric geen rood geeft

ik vind het onbegrijpelijk dat nijhuis die elleboog van radoslvic ziet en dan besluit geel te geven.... zeker omdat hij er al iemand uitgestuurd had? die gast had er gewoon afgemoeten...

dat djuricic niet zijn twee geel kreeg vond ik niet onbegrijpelijk. de goal telde niet, vrije trap voor psvee. niet mekkeren. maar dat deed die irritante toivonen natuurlijk wel weer: geel vragen is geel krijgen. uitstekend! na kees van wonderen bij de grafschaap uit de tweede keer dat ik dat zie gebeuren. als ze daar consequenter mee waren deden toivonen en vertongen veel vaker niet mee!

Geelvragers lopen er tegenswoordigs bij elkeeredivisieclub een aantal rond en zelfs een aantal trainers doet daar driftig aan mee. Prima dat zo iemand geel krijgt maar djuricic had erook 1 moeten krijgen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#72
Voetballen jullie zelf?

Djuricic ging ervoor om de bal met zijn borst te controleren en dan hou je je armen zoals hij dat had. Geen opzet en gewoon hands, meer niet. Goede beslissing.
Reply
#73
kooltje Wrote:Voetballen jullie zelf?

Djuricic ging ervoor om de bal met zijn borst te controleren en dan hou je je armen zoals hij dat had. Geen opzet en gewoon hands, meer niet. Goede beslissing.

ik zeg toch ook dat ik het geen geel vond? :roll:
Reply
#74
kooltje Wrote:Voetballen jullie zelf?

Djuricic ging ervoor om de bal met zijn borst te controleren en dan hou je je armen zoals hij dat had. Geen opzet en gewoon hands, meer niet. Goede beslissing.

Ja, ik voetbal zelf. Vroeger ook redelijk niveau... Is gewoon een bewuste handsbal.
Met dezlefde reden vind ik het slaan van Guidetti ook wel meevallen... Iedereen die voetbalt weet dat hij hier gewoon wil 'afzetten' / opvangen op de borst vd tegenstander. Raakt hem hierbij wat lomp ogend in het gezicht.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ekslem Wrote:
kooltje Wrote:Voetballen jullie zelf?

Djuricic ging ervoor om de bal met zijn borst te controleren en dan hou je je armen zoals hij dat had. Geen opzet en gewoon hands, meer niet. Goede beslissing.

Ja, ik voetbal zelf. Vroeger ook redelijk niveau... Is gewoon een bewuste handsbal.
Met dezlefde reden vind ik het slaan van Guidetti ook wel meevallen... Iedereen die voetbalt weet dat hij hier gewoon wil 'afzetten' / opvangen op de borst vd tegenstander. Raakt hem hierbij wat lomp ogend in het gezicht.

ik vond het gewoon geen geel. een vrije trap is ok.

slaan van guidetti heb ik even gemist. ik heb tweede helft ook niet live gezien. wel vond ik dat hij een pingel had moeten krijgen.
Reply


Forum Jump: