The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Update
#1
All,

Ik dacht vandaag even het forum te gaan updaten naar de laatste versie maar die heeft blijkbaar de quick reply een beetje verneukt. Ik zal dit zo snel mogelijk herstellen, tot die tijd zullen jullie het even zonder de quick reply moeten doen
Reply
#2
Hij werkt nog wel gewoon toch? Alleen al die smileys zijn weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Hier is ie weg!
Reply
#4
de quickreplay miste ik idd al. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Ik ga vanavond alles herstellen, hierdoor kan het forum enkele keren niet bereikbaar zijn, als het goed is is dit echter steeds van korte duur
Reply
#6
Volgens mij doet alles t weer! Hakkuh
Reply
#7
ik zie hier nog steeds geen smileys hoor, bij de quickreply
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
hmmm welke template gebruik je? volgens mij bij subsilver werkt dat inderdaad nog niet maar dacht niet dat iemand die nog gebruikte eigenlijk
Reply
#9
ik gebruikte idd subsilver. Ik heb hem nu op procompetitieteam gezet en daar staan de smileys wel. \Big Grin/ KBen van de ouwe stempel he. Beetje moeite met technische veranderingen :wink: :-s
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
Haha wist niet een dat er iets anders dan subsilver bestond. Nu ook maar overgestapt.
Reply
#11
ik vind dat subsilver eigenlijk veel mooier en overzichtelijker.....
Reply
#12
Ik vind Subsilver ook veruit het handigst en mooist.
Reply
#13
ik vind dat procompetitieteamtemplategeval eigenlijk ook helemaal niks. Dan maar weer terug naar de oude vertrouwde subsilver zonder smileys in de quickreplay.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#14
Hier ook subsilver Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Kan iemand deze leek even bijpraten over Subsilver?
Reply
#16
Het vorige forum was absoluut duidelijker en overzichtelijker. Deze is wel erg druk.

Waar kan ik trouwens instellen dat ik de nieuwste posts op de threads bovenaan wil hebben. Dat kon bij de vorige wel.
Reply
#17
ja ik ben nog bezig om dit forum een stuk minder druk te maken. Heb al een flink aantal dingen verwijderd maar kan nog wel meer weg denk ik.

Dat zou ik even moeten uitzoeken. Wel kun je met het pijltje vlak voor de topicnaam gelijk naar de nieuwste post
Reply
#18
Als je post in een topic waarin je zelf als laatste hebt gepost, maakt ie er geen nieuw bericht van, maar zet ie een streep onder de eerdere post en daar je commentaar onder. Kan dat weg?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Kan wel, maar vind ik zelf wel een mooie functie. Dit geldt namelijk alleen als je 2x post binnen 5 minuten. Daarna maakt hij er wel een nieuwe post van. Anders krijg je van die mensen die tegen zichzelf gaan zitten praten
Reply
#20
Ah oke, dan is het idd prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(03-04-2012, 12:53 PM)Mac Wrote: Kan wel, maar vind ik zelf wel een mooie functie. Dit geldt namelijk alleen als je 2x post binnen 5 minuten. Daarna maakt hij er wel een nieuwe post van. Anders krijg je van die mensen die tegen zichzelf gaan zitten praten

Dat doet Ad graag :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
mijn inbox bleek vol te zitten, waardoor ik geen berichten kon ontvangen.
op andere forum was dit bij lange na niet zo. Ik heb alles gewist en heb nog steeds 100% vol?
The great old Ludwig von...
Reply
#23
laat maar, heb rash can ook geleegd en nu werkt t weer
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Moet ik zelf de tijd instellen of moet jij dat veranderen mac?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
kun je zelf aanpassen in je control panel, vergeet niet daylight savings aan te zetten
Reply
#26
en hoe kom je bij control panel?
The great old Ludwig von...
Reply
#27
Bovenaan: Welcome back, Mac. You last visited: Today, 12:47 PM (User CP - Log Out)
Reply
#28
(03-04-2012, 12:53 PM)Mac Wrote: Kan wel, maar vind ik zelf wel een mooie functie. Dit geldt namelijk alleen als je 2x post binnen 5 minuten. Daarna maakt hij er wel een nieuwe post van. Anders krijg je van die mensen die tegen zichzelf gaan zitten praten
Het lijkt in sommige gevallen wel net op een (dubbel) onderschrift. Zou je de lettergrootte van onderschriften niet iets kleiner kunnen instellen?
Reply
#29
Goed punt, zal ik dit weekend eens naar kijken
Reply
#30
done, die is vanaf nu 10px
Reply


Forum Jump: