The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Martin Verkerk
#1
Bij zijn rentree (eerste wedstrijd sinds juli 2004) in de challenger van Napoli heeft Martin alweer moeten opgeven.
Flavio Cipolla def. Martin Verkerk 4-6 6-2 ret.

Heel jammer dit, hoop niet dat het weer de oude blessure is die opspeelt.
Reply
#2
Iig is hij blijkbaar weer gevonden, nadat Carr hem kwijt was...
Reply
#3
Ja, das al heel wat. :Big Grin
Roofmagic
Reply
#4
Zeker als je bedenkt dat meestal mensen verdwijnen in Napoli! :wink:

Wellicht trok hij zich terug omdat Cipola 'connected' is en niet mag verliezen!
Reply
#5
Dramatisch dit! :cry: natuurlijk hoop ik dat hij ooit nog terugkomt in de top, maar gelooft iemand daar in? Ik niet.
Reply
#6
Hij heeft opgegeven met een buikspierblessure.
Gelukkig niet zijn schouder
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Ik ga zaterdagochtend een balletje slaan met Martin.
Ik laat jullie wel weten of hij mijn nieveau aankan :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Eitje Vret.

Deed hij 't niet met jouw ex of was dat weer iemand anders? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Hmmm jammer, ik moet dadelijk voetballen dus iemand anders gaat tegen hem tennissen want het is pas later op de middag. Martin geeft eerst een aantal clinic's en dan gaat hij een setje ballen.
Ach ja, dan versla ik hem wel aan de bar na de tijd :Big Grin
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Verkerk heeft zich nu weer afgemeld voor Indian Wells...

Hij had het er in Rotterdam toch over dat zijn beschermde ranking nog tot mei liep en ie er voor die tijd maximaal gebruik van moest maken? Lekker vaag dan weer.
Reply
#11
hij heeft zware griep. hij speelt in mei een extra gravel toernooi.
Reply
#12
En hij speelt wel in Miami waarschijnlijk...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#13
Er moet echt 10 kilo af wil hij nog serieus denken aan een comeback.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Grosjean is de eerstvolgende tegenstander.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#15
Daarna 2e ronde Gasquet, 3e ronde Ferrero, maar gaat hij er denk ik wel af tegen Federer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
kuiper Wrote:Grosjean is de eerstvolgende tegenstander.

Hij moet eerst van zichzelf winnen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#17
"Het gaat echt de goede kant op"
door Martin Verkerk
AMSTERDAM - Het avontuur in Monte Carlo zit er alweer op. En hoe gek het misschien ook klinkt na een nederlaag in de eerste ronde, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik een heel goed gevoel heb overgehouden aan mijn wedstrijd tegen Chela. Ik heb gewoon een goede wedstrijd gespeeld, vooral in de eerste set was het niveau prima. In die eerste set heb ik zelfs een setpunt gehad. Als ik dat punt maak, dan wordt het ongetwijfeld een heel andere wedstrijd…


Maar goed, daar koop je verder niets voor en dus gaat de knop weer om en ga ik me voorbereiden op het toernooi van München dat over anderhalve week begint. Ik ben inmiddels terug in Nederland, waar ik de komende dagen met onder anderen Tjerk Bogtstra zal trainen. Ook Huib Troost gaat een duit in het zakje doen, dus ik word streng onder handen genomen.

In Monte Carlo heb ik een aantal keren met Carlos Moya getraind en natuurlijk hebben we het dan ook nog even over die geweldige kwartfinale op Roland Garros in 2003. Hij kan er inmiddels ook weer om lachen; en ik weet bij het ophalen van dergelijke herinneringen weer waarvoor ik nu zo hard aan het trainen ben. Het leuke van Moya is dat hij ook nog wat tips en goede raad aan me geeft om me te helpen bij mijn terugkeer op de proftour. Het geeft eens te meer aan wat voor een vreselijk aardige gozer Moya is.

Voorlopig wordt het dus even de trainingsbaan, alvorens ik over ruim een week afreis naar München. Intussen blijf ik zoeken naar iemand die me kan begeleiden tijdens de toernooien, maar het is nog niet zo gemakkelijk om iemand te vinden. Tjerk heeft in ieder geval aangegeven niet mee te kunnen reizen. Hij heeft nu eenmaal een baan die hij niet zomaar even opzij kan zetten. De zoektocht duurt dus nog even voort, maar ook zonder vaste begeleider durf ik te stellen dat ik op de weg terug ben. Het gaat echt de goede kant op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
mooi stukje... maar hij zal toch echt partijen moeten gaan winnen. want de weg met challengers en kwalificaties is erg lang.
Reply
#19
Verkerk in Rome tegen Acasuso.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#20
Tripplexxx Wrote:Verkerk in Rome tegen Acasuso.....

En dat was meteen weer zijn eindstation.
:x

't is dat ik een vaste baan heb, anders ging ik wel met Martin mee als zijn begeleider op de ATP-tour. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#21
Ik vraag me af waarom hij met z'n protected ranking de grote toernooien wil spelen. Natuurlijk zijn daar veel meer punten te verdienen voor de ranglijst, maar de kans dat je eraf gaat tegen een topper is ook groot. Waarom niet een paar kleinere toernooien waar je een grotere kans hebt om verder te komen?
Reply
#22
kleine toernooien kan hij altijd nog spelen lijkt me
Reply
#23
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft hij bijna al zijn 'free entrees' verspeeld en hij staat nog steeds rond plek 900. Dat is lang niet genoeg voor de kleine toernooien. Misschien dat hij nog ergens een WC krijgt, maar die moet je wel verdienen...
Reply
#24
São Paulo Wrote:Ik vraag me af waarom hij met z'n protected ranking de grote toernooien wil spelen. Natuurlijk zijn daar veel meer punten te verdienen voor de ranglijst, maar de kans dat je eraf gaat tegen een topper is ook groot. Waarom niet een paar kleinere toernooien waar je een grotere kans hebt om verder te komen?
Voor de centen lijkt me.
Reply
#25
São Paulo Wrote:Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft hij bijna al zijn 'free entrees' verspeeld en hij staat nog steeds rond plek 900. Dat is lang niet genoeg voor de kleine toernooien. Misschien dat hij nog ergens een WC krijgt, maar die moet je wel verdienen...
RG wordt zijn laatste. Snap deze tactiek ook niet zo .. begin eens met wat challengers om wedstrijdritme te krijgen.

Dat gezegd hebbende, valt het me best mee hoe hij nu speelt. Maar hij moet zich realiseren dat de weg lang is, en met hard werken bezaaid. Challengers dus.
Reply
#26
Die punten voor de masters komen bij zijn beste x resultaten in gewone toernooien toch? Dan heeft hij die vast een jaar staan, ook al zijn het er maar een paar.

WC's krijgt hij vast wel genoeg voor de challengers.
Reply


Forum Jump: