The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie Manager anno 2012: triest
#1
Persoonlijk vind ik de organisatie van de Competitie Manager 2012 erg tekortschieten. Ik heb 2 weken geleden al gemeld aan de organisatie dat er verschillende spelers nog niet in de database staan. Ze hebben de transfers van de topclubs verwerkt maar verder is het erg triest.

De basiskeeper van de Graafschap De Winter + notoire invaller Sreckovic, basiskrachten van Vitesse als Davila en Kalas zijn nog steeds niet opgenomen in de database. Waarschijnlijk vergeet ik er nog een heleboel. Iemand nog een aanvulling?
Ik heb een droom.
Reply
#2
Bedankt iedereen!
Ik heb een droom.
Reply
#3
En ik heb mijn 2 gewonnen voetbalreizen nog steeds niet.
Reply
#4
:roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Peter Wrote:En ik heb mijn 2 gewonnen voetbalreizen nog steeds niet.

Peter, ik ga vrezen voor jouw snoepreisjes. Nu de competitiemanager over is gegaan van Sportdreams naar Mobgen (of iets dergelijks) vrees ik dat de eerstegenoemde zijn verplichtingen niet meer na gaat komen. 'Mobgen' heeft dit jaar voor het eerste de tourmanager georganiseerd, de prijzen welke daar gewonnen zijn, hebben de nieuwe eigenaar ook nog niet bereikt. Er is geen mogelijkheid tot enig contact.
Ik heb een droom.
Reply
#6
de hoogste weekscore is van een oude bekende Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:En ik heb mijn 2 gewonnen voetbalreizen nog steeds niet.

Peter, ik ga vrezen voor jouw snoepreisjes. Nu de competitiemanager over is gegaan van Sportdreams naar Mobgen (of iets dergelijks) vrees ik dat de eerstegenoemde zijn verplichtingen niet meer na gaat komen. 'Mobgen' heeft dit jaar voor het eerste de tourmanager georganiseerd, de prijzen welke daar gewonnen zijn, hebben de nieuwe eigenaar ook nog niet bereikt. Er is geen mogelijkheid tot enig contact.

Ik heb wel degelijk meerdere malen contact gehad over de prijzen.

Vanuit sportdreams zijn ze bezig deze bij de sponsoren die ze ter beschikking hebben gesteld (Unibet en Passion Events) te verhalen.

Uiteraard allemaal erg vaag, maar het lijkt los te staan van de overname.

Maar ach, ik heb de afgelopen weken meerdere keren bevestiging gehad dat de prijzen geregeld worden, dus dan moet het desnoods maar even via de rechter worden afgedwongen. Heb al andere winnaars gesproken om evt. samen een claim neer te leggen. :eten:
Reply
#8
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:En ik heb mijn 2 gewonnen voetbalreizen nog steeds niet.

Peter, ik ga vrezen voor jouw snoepreisjes. Nu de competitiemanager over is gegaan van Sportdreams naar Mobgen (of iets dergelijks) vrees ik dat de eerstegenoemde zijn verplichtingen niet meer na gaat komen. 'Mobgen' heeft dit jaar voor het eerste de tourmanager georganiseerd, de prijzen welke daar gewonnen zijn, hebben de nieuwe eigenaar ook nog niet bereikt. Er is geen mogelijkheid tot enig contact.

Ik heb wel degelijk meerdere malen contact gehad over de prijzen.

Vanuit sportdreams zijn ze bezig deze bij de sponsoren die ze ter beschikking hebben gesteld (Unibet en Passion Events) te verhalen.

Uiteraard allemaal erg vaag, maar het lijkt los te staan van de overname.

Maar ach, ik heb de afgelopen weken meerdere keren bevestiging gehad dat de prijzen geregeld worden, dus dan moet het desnoods maar even via de rechter worden afgedwongen. Heb al andere winnaars gesproken om evt. samen een claim neer te leggen. :eten:

Heb je al iets ontvangen of gehoord Peter?
Ik heb een droom.
Reply
#9
Heb mn prijs uit 2009-2010 nog niet eens binnen, de wankers.
Reply
#10
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:En ik heb mijn 2 gewonnen voetbalreizen nog steeds niet.

Peter, ik ga vrezen voor jouw snoepreisjes. Nu de competitiemanager over is gegaan van Sportdreams naar Mobgen (of iets dergelijks) vrees ik dat de eerstegenoemde zijn verplichtingen niet meer na gaat komen. 'Mobgen' heeft dit jaar voor het eerste de tourmanager georganiseerd, de prijzen welke daar gewonnen zijn, hebben de nieuwe eigenaar ook nog niet bereikt. Er is geen mogelijkheid tot enig contact.

Ik heb wel degelijk meerdere malen contact gehad over de prijzen.

Vanuit sportdreams zijn ze bezig deze bij de sponsoren die ze ter beschikking hebben gesteld (Unibet en Passion Events) te verhalen.

Uiteraard allemaal erg vaag, maar het lijkt los te staan van de overname.

Maar ach, ik heb de afgelopen weken meerdere keren bevestiging gehad dat de prijzen geregeld worden, dus dan moet het desnoods maar even via de rechter worden afgedwongen. Heb al andere winnaars gesproken om evt. samen een claim neer te leggen. :eten:

Heb je al iets ontvangen of gehoord Peter?

Yep. Over 2 maanden 3 dagen all inclusive Barca. :eten:

De nr. 2 van vorig seizoen won eigenlijk Schalke'04 arrangement van 3 dagen, maar mag op eigen verzoek ook naar Barca. Moest ie wel ff 550 euro bijlappen.
Reply
#11
Top!
Ik heb een droom.
Reply
#12
En mn reisje Valencia mogen ruilen voor Manchester United - Fulham eind maart. Toporganisatie dat sportdreams!! :p
Reply


Forum Jump: