The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Kuala Lumpur
#91
_Tampie Wrote:Behoorlijk klote. Nu moet Young van Monfils gaan winnen voor een gouden plak. Zilver zou op zich natuurlijk ook mooi zijn. Dan is het wel van belang dat Nishi en Davy er uit gaan straks.

Ik tel niet mee he voor de medailles, volgens mij is tipsa def davydenko voor jou het belangrijkst.
Reply
#92
en die krijg je cadeau...davy geeft op
Reply
#93
Mac Wrote:
_Tampie Wrote:Behoorlijk klote. Nu moet Young van Monfils gaan winnen voor een gouden plak. Zilver zou op zich natuurlijk ook mooi zijn. Dan is het wel van belang dat Nishi en Davy er uit gaan straks.

Ik tel niet mee he voor de medailles, volgens mij is tipsa def davydenko voor jou het belangrijkst.

Aha, dat wist ik niet! Dus als ik tweede wordt achter jou, pak ik toch goud? Prima, want jij bent op dit moment de belangrijkste gegadigde om boven mij te eindigen. Zeker nu Tipsa gewonnen heeft ( Hakkuh ) en Almagro er goed voor staat tegen Nishi =P~
Reply
#94
yeps, mensen die niet meedoen aan het poultje komen nooit in aanmerking voor medailles. Volgens mij zijn er dus nog maar heel weinig scenario's waarin jij geen goud pakt. Alleen als Nishi de finale haalt volgens mij
Reply
#95
Lekker dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Finaleplaats of meer voor Simon kan ook nog roet in het eten gooien, evenals toernooiwinst voor Monfils. Hup Murray!
Toernooiwinst voor Almagro helpt Scholten in het zadel.
Reply
#97
Vamos Nico! Stond een break voor, nu 4-4 15-30
Reply
#98
Tuurlijk Kei, door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Jezus, het zal toch niet weer gebeuren met die @#$%-Japanner...
Reply
_Tampie Wrote:Finaleplaats of meer voor Simon kan ook nog roet in het eten gooien, evenals toernooiwinst voor Monfils. Hup Murray!
Toernooiwinst voor Almagro helpt Scholten in het zadel.
Murray die Bangkok wint van Monfils lijkt me redelijk duidelijk. Het is meer KL waar nog van alles mogelijk is. Zelfs Kei kan het toernooi nog winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Finales Murray-Simon en Tipsa-Troicki is ook al goed voor goud, ongeacht de winnaar. Verlies van Kei hier had het wel een stuk eenvoudiger gemaakt.
Reply
Snap ook niet zo goed waarom je Kei niet hebt, niets voor jou. Maar then again, Melzer en Troicki nemen ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Kei. Iig 4 halve finalisten, al waren die wel vrij duidelijk. Nu nog hopen op een stuntje van Bachinger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Snap ook niet zo goed waarom je Kei niet hebt, niets voor jou. Maar then again, Melzer en Troicki nemen ook niet.

Hij stond eigenlijk vrij zeker in mijn team, maar ik wilde Petzschner ook wel graag. Doordat Gabashvili bij Nishi kwam, voor die combi gegaan. Wordt hard afgestraft.
Reply
Young!

Jammer dat Troicki 't niet kon bolwerken tegen Bagha.

Met Tipsa-Bagha en Murray/Simon-Young wel 3 finalisten en die ander is door niemand in de top gekozen. Prima week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli andre met het goud en de 1e plaats in het AK. Ik ben wel tevreden met brons, ondanks het kwijtraken van de leiding. Voor het MK is andre niet echt een bedreiging. 11 punten verschil nu, Arco verliest 340 punten dus dat is ook wel aardig.
Reply


Forum Jump: