The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
#1
Van onder naar boven:

Beste Ronin,

Correctie, het waren niet jou soldaten maar die van een maatje van je (versterking). Dus daar krijg jij geen vergoeding voor (Je maatje trouwens ook niet, want hij kon van te voren weten dat hij ze zou kunnen verliezen door ze bij jou te parkeren.) En de grondstoffen die je verloren hebt, tja dat hoort nu eenmaal bij het spelletje. Ik had je het berichtje alleen maar gestuurd om te voorkomen dat je aktie gaat ondernemen tegen de verkeerde persoon.

En het antwoord op jou vraag met betrekking tot of ik legers heb, tja dat laat ik aan jou voorstellingsvermogen over. Wat denk je zelf?
____________
ronin schreef:

heb jij legers dan!!.

Ik wil ook graag mijn soldaten vergoed hebben en zal dus ook wraak willen nemen maar ik vind het zonde als het nog meer soldaten gaat kosten dus moeten we misschien gewoon maar afspreken dat jij mij een aantal grondstoffen gaat betalen.
____________
nroj schreef:

Hoi Ronin,

Even een berichtje over die aanval van Xena. Sorry maar dat heb ik gedaan. Ik ben sitter voor hem. Dus als je wraak wil nemen moet je bij mij zijn.

Mocht het je troosten, ik moet (van me zelf) nu zijn verlies van 7 mannetjes vergoeden om het weer goed te maken.

Groet,

Nroj

-----------------------

Ik ben benieuwd wat hij en of zijn vrienden gaan doen.
Live! And die another day
Reply
#2
Leuk! vooral dat voorstellingsvermogen.... :lol:
Fear is your worst enemy.
Reply
#3
die eerste IGM was niet al te sterk Nroj Wink zo klinkt het net alsof je die zooi wil gaan vergoeden
Reply
#4
T00L Wrote:die eerste IGM was niet al te sterk Nroj Wink zo klinkt het net alsof je die zooi wil gaan vergoeden

Niet dus Icon_evil
Live! And die another day
Reply
#5
Quote:ik zie telkens aanvallen van jou op Domnifant.

Als ik er nog 1 zie, krijg je 100 imperianen op je dak.


:lol: 100 imperianen grapjas! bovendien is die gast zo inactief als de pest.
Reply
#6
Misschien 100 keer 1 imperiaan ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
OMG ik krijg een berichtje van mijn boze buurman

ice-blade 29.03.06
RE^2: geen onderwerp 14:02:04
als je niet stop kom een vriend van mij jou aanvallen!!!
____________
Bokkie schreef:

wat schuift et Wink
____________
ice-blade schreef:

val me AUB niet meer aan!!!

Dank u
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
zoals jullie allen weten hou ik graag dingen voro mezelf. Echter deze jongeman begint me echt te irriteren vandaar deze aanbieding! zoals jullie allen kunnen zien valt er bij deze jongeman echt meer dan zat te halen! dus mocht je snachts graag je troepen op pad hebben kom dan gezellig even bij Maurice langs. zoals je in de onderstaande berichten kunt lezen kan hij het waarderen en nodigt hij jullie allen uit.

maurice1455 03.04.06
RE^2: geen onderwerp 16:26:46
het zal ook lekker gaan zonder mijn grondstoffen. val me nog een keer aan en het zult het weten.

____________
riconisten schreef:

Hey maurice,

Ik zie hier totaal geen reden toe. Vind het wel lekker gaan.

Groeten,

Rico
____________
maurice1455 schreef:

hey vriend

zou je daar me willen stoppen met die aanvallen op mijn dorp. en wel met onmiddelijke ingang!!!!


Dorpen:
Naam Populatie Coordinaten
maurice1455`s dorp 179 (-44|41)
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#9
ik wou dat ik ze zo netjes kreeg
bij mij dreigen ze alleen maar
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#10
Rico Wrote:zoals jullie allen weten hou ik graag dingen voro mezelf. Echter deze jongeman begint me echt te irriteren vandaar deze aanbieding! zoals jullie allen kunnen zien valt er bij deze jongeman echt meer dan zat te halen! dus mocht je snachts graag je troepen op pad hebben kom dan gezellig even bij Maurice langs. zoals je in de onderstaande berichten kunt lezen kan hij het waarderen en nodigt hij jullie allen uit.

maurice1455 03.04.06
RE^2: geen onderwerp 16:26:46
het zal ook lekker gaan zonder mijn grondstoffen. val me nog een keer aan en het zult het weten.

____________
riconisten schreef:

Hey maurice,

Ik zie hier totaal geen reden toe. Vind het wel lekker gaan.

Groeten,

Rico
____________
maurice1455 schreef:

hey vriend

zou je daar me willen stoppen met die aanvallen op mijn dorp. en wel met onmiddelijke ingang!!!!


Dorpen:
Naam Populatie Coordinaten
maurice1455`s dorp 179 (-44|41)

lijkt me wel verstandig dat, voordat iemand van ons langskomt, jij eerst een paar keer scout.... Wink
Reply
#11
:roll:
Make tea, not war
Reply
#12
Beste Topspeler,

Goeienavond, ik ben Gidie en vertegenwoordig de *UD* alliantie. Op dit moment staan wij op de 10e plek genoteerd en is alles goed geregeld.

Het enigste waar het bij ons aan ontbreekt is een aantal sterke topspelers! Spelers die *UD* naam en faam kunnen brengen. Zoals jullie weten zijn er veel topspelers die bij een top 3 alliantie zitten deze allianties zitten vol met hele sterke spelers. Bij ons is dit een ander verhaal wij hebben er slechts enkele. Wij willen een aantal topspelers die het gezicht zijn van onze alliantie!

Daarom vragen we jou omdat we jou zien als een topspeler! Onze volgende ambassade-upgrade is morgen klaar en dan kunnen er weer 3 spelers bij. Zoals je kan zien zijn er dan mogelijkheden voor *UD* om weer een paar plaatsen te stijgen. Ik hoop echt dat je bereid bent om je bij ons te voegen. Ik ben benieuwd naar je bericht terug!

MvG,

Leider *UD*
Reply
#13
Ik ook:

Beste Topspeler,

Goeienavond, ik ben Gidie en vertegenwoordig de *UD* alliantie. Op dit moment staan wij op de 10e plek genoteerd en is alles goed geregeld.

Het enigste waar het bij ons aan ontbreekt is een aantal sterke topspelers! Spelers die *UD* naam en faam kunnen brengen. Zoals jullie weten zijn er veel topspelers die bij een top 3 alliantie zitten deze allianties zitten vol met hele sterke spelers. Bij ons is dit een ander verhaal wij hebben er slechts enkele. Wij willen een aantal topspelers die het gezicht zijn van onze alliantie!

Daarom vragen we jou omdat we jou zien als een topspeler! Onze volgende ambassade-upgrade is morgen klaar en dan kunnen er weer 3 spelers bij. Zoals je kan zien zijn er dan mogelijkheden voor *UD* om weer een paar plaatsen te stijgen. Ik hoop echt dat je bereid bent om je bij ons te voegen. Ik ben benieuwd naar je bericht terug!

MvG,

Leider *UD*

Wat een grapjas
Live! And die another day
Reply
#14
Icon_twisted Icon_twisted :letitallout: Icon_twisted Icon_twisted
Reply
#15
jaaaaa ik ben ook een topspeler!
Reply
#16
ja ikke ook. Jooepiiieeee de poeepppieeee =D> =D> =D> =D>
Reply
#17
Quote:Beste Gidie,

Allereerst wil ik m'n medeleven betuigen aan jouw ctrl, c en v toets die in deze barre tijden het waarschijnlijk slecht te verduren hebben.
Ten tweede wil ik je mededelen dat ik hier totaal geen interesse in heb aangezien ik al in een fantastische alliantie zit die heel wat topspelers als 'gezicht' heeft!
ik wens je echter wel success met je (overigens vrij kansloze) wervingsactie en hoop dat je nog mooie traviantijden moge beleven.

met vriendelijke groet, skandalouz

altijd een lange reply sturen zodat ze 200 keer een vet lang mailtje moeten lezen Wink
Reply
#18
Travian Wrote:Box 05.04.06
Uitnodiging Alliantie 20:08:06
Beste Gidie,

Allereerst wil ik bedanken voor de eer en zal ik niet ingaan op de uitnodiging om plaats te nemen in uw alliantie. Hiervoor heb ik de volgende redenen.

1. Ik zit momenteel in een alliantie waarin iedereen elkaar kent of iemand in de alliantie kent.

2. Er is daar een duidelijke structuur waarin ik mij zeer goed kan vinden, een die ik in uw bericht mis. Waar draait uw alliantie om ? Wat zijn de doelen van de alliantie. Afgezien van een bericht waarin u grote leden zoekt omdat uw alliantie die mist zie ik weinig redenen om in uw alliantie te gaan zitten.

3. U heeft meerdere alliantiegenoten benaderd zonder daarvoor toestemming te vragen aan onze diplomaat. Ik vind dit niet kunnen en getuigd niet van respect jegens onze diplomaat noch onze alliantie.

Succes met uw alliantie,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
Gidie schreef:

Beste Topspeler,

Goeienavond, ik ben Gidie en vertegenwoordig de *UD* alliantie. Op dit moment staan wij op de 10e plek genoteerd en is alles goed geregeld.

Het enigste waar het bij ons aan ontbreekt is een aantal sterke topspelers! Spelers die *UD* naam en faam kunnen brengen. Zoals jullie weten zijn er veel topspelers die bij een top 3 alliantie zitten deze allianties zitten vol met hele sterke spelers. Bij ons is dit een ander verhaal wij hebben er slechts enkele. Wij willen een aantal topspelers die het gezicht zijn van onze alliantie!

Daarom vragen we jou omdat we jou zien als een topspeler! Onze volgende ambassade-upgrade is morgen klaar en dan kunnen er weer 3 spelers bij. Zoals je kan zien zijn er dan mogelijkheden voor *UD* om weer een paar plaatsen te stijgen. Ik hoop echt dat je bereid bent om je bij ons te voegen. Ik ben benieuwd naar je bericht terug!

MvG,

Leider *UD*


Idioot ... Fabian je mag hem afbranden hoor...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Even knippen en plakken en naampje veranderen en voila Wink
Reply
#20
Mag ik die copieren, dan gaan we hem spammen
Live! And die another day
Reply
#21
T00L Wrote:
Rico Wrote:zoals jullie allen weten hou ik graag dingen voro mezelf. Echter deze jongeman begint me echt te irriteren vandaar deze aanbieding! zoals jullie allen kunnen zien valt er bij deze jongeman echt meer dan zat te halen! dus mocht je snachts graag je troepen op pad hebben kom dan gezellig even bij Maurice langs. zoals je in de onderstaande berichten kunt lezen kan hij het waarderen en nodigt hij jullie allen uit.

maurice1455 03.04.06
RE^2: geen onderwerp 16:26:46
het zal ook lekker gaan zonder mijn grondstoffen. val me nog een keer aan en het zult het weten.

____________
riconisten schreef:

Hey maurice,

Ik zie hier totaal geen reden toe. Vind het wel lekker gaan.

Groeten,

Rico
____________
maurice1455 schreef:

hey vriend

zou je daar me willen stoppen met die aanvallen op mijn dorp. en wel met onmiddelijke ingang!!!!


Dorpen:
Naam Populatie Coordinaten
maurice1455`s dorp 179 (-44|41)

lijkt me wel verstandig dat, voordat iemand van ons langskomt, jij eerst een paar keer scout.... Wink

tja het was je kans Big Grin nu trek ik hem al eenpaar dagen leeg Wink jullie zijn alsnog uitgenodigd
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#22
Hij verdiend het alleen al op humor

Quote:



maurice1455 09.04.06
geen onderwerp 16:48:39
het nut er niet van in zien... ik zie het nut er niet van in om mijn grond stoffen te stelen. ik laat jou autoradio toch gewoon in je auto zitten?

----

Beste Maurice,

Ik zie hier totaal geen nut van.

Groeten,

Rico
____________
maurice1455 schreef:

wil je mij aub niet meer aanvallen...

:lol:
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#23
Geen interessante, maar wel de 1e die over mijn aanvallen gaat Smile

" Kap ff met aanvallen man klootzak."

Als hij het nou aardig gevraagd had he.. Smile
Reply
#24
Quote:Xena 11.04.06
RE: en? 11:57:24

Sorry, het lukt me niet om te stoppen....
ik probeer het echt...
____________
MicWac2 schreef:

Houd het nog 'n keer op? Zo krijg ik niet eens de kans aan mn dorp te bouwen....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#25
Drakenstein is nog ff bezig flink te hakken in zn buurt:
van onder naar boven
travian Wrote:Drakenstein schreef:

sarah schreef:

Das een reactie op jouw onbeleefde 1ste mail. Ik kwam je dorp gewoon scoutten en had niet gezien dat het je 2de dorp al is. Als ik echt een bedreiging zou vormen had ik je toch direct aangevallen. En heb ik dit gedaan?...... Nee!!!
____________
Drakenstein schreef:

Ik kan je mededelen dat ik ingeent ben , dus het is onwaarschijnlijk dat ik tering heb. Wat betreft het Bushsyndroom , jij valt mijn dorp binnen .. dus wie lijkt er op bush ...

Valt me tegen van een vrouw met zo'n mooie onschuldige naam dat zij zulke taal uitkraamt

Groeten je beste Vriend
____________
sarah schreef:

Jij leidt aan het Bushsyndroom! Je denkt dat de wereld van jou is. Het is maar een spel!! DIT IS NIET ECHT!!!! KRIJG DE TERING
____________
Drakenstein schreef:

manieren ... wie komt er zomaar onaangekondigt mijn dorp binnen stormen ... dat was jij . Dus begin over manieren.
____________
sarah schreef:

Misschien wilde ik nog zien of je actief bent. ooit al eens van manieren gehoord? Je had me ook beleefd kunnen vragen waarom ik je scoutte.
____________
Drakenstein schreef:

Ben je helemaal gek geworden .. .je gaat me toch niet zomaar scouten ...dit kan niet ongestraft blijven

travian Wrote:Hobbit
**********************

je houd er toch een mooie pen aan over ?
____________
Hobbit schreef:

Dan blijft er een schuld open staan natuurlijk.
____________
Drakenstein schreef:

kijk als ik 1st ga scouten is de overval geen verassing meer ... eerst overvallen en dan kijken waarom het niet gelukt is ... anders wordt het spel wel erg saai.

Wat betreft de vergoeding .. je kan een pen krijgen dan kan je vergoeding op je buik schrijven

groeten

Drakenstein
____________
Hobbit schreef:

Voor jou een vergoeding, die is wel aardig. De trainer van die Germaanse klunzen zouden ze moeten vierendelen (past wel bij de Germanen denk ik.)

Ja ik heb grondstoffen die ik nu omzet in extra legers.

En ik zal de verdediging blijven versterken. Maar ook aanvallen kan wel eens een optie zijn. En ik dan niet alleen dat maakt het wel leuk. Ook het andere dorp van drakestein misschien.


Enkele wat serieuzere zinnen:
Maar waarom valt u mij aan?? Ik groei regelmatig en ik heb u dorpen niet eens gescout.
En u scout mij achteraf, beetje vreemde volgorde.

500 van alle grondstoffen vind ik wel netjes.

met vriendelijke groet de Hobbit
groet


____________
Drakenstein schreef:

Beste Hobbit

jij hebt iets wat ik wil hebben ... grondstoffen , ik heb weken zitten wachten maar je stuurt maar niks , dus ik kom ze ophalen. Ben nu even met iemand anders bezig , kom zo bij je .

Wat betreft de vergoeding , ik neem aan dat je verzekerd bent. Ik zou een vergoeding van jou moeten krijgen voor het verlies van mijn dappere mannen .

Groeten Drakenstein
____________
Hobbit schreef:

beste overvaller

ik vind het niet prettig om overvallen te worden.

Wat is u intensie daarbij. Er zal vast een logische verklaring voor zijn.

Maar wat zoekt u bij mij??

zeker omdat er nog een scouting achter aan kwam.

Is mestal logisch om dat vooraf te doen.

Verder heb ik schade geleden aan mijn legers.

Daar wens ik een vergoeding voor.

de Hobbit

*******************************
.
Reply
#26
2 maal geniaal Smile
Reply
#27
idd vooral dit stukje:

jij hebt iets wat ik wil hebben ... grondstoffen , ik heb weken zitten wachten maar je stuurt maar niks , dus ik kom ze ophalen. Ben nu even met iemand anders bezig , kom zo bij je .

die ga ik ook gebruiken Big Grin
Reply
#28
we zullen hem missen :cry:
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#29
Schitterende reacties inderdaad!!! =D>

Kreeg nog eentje na een aanval op een buurman waar ik laatst mee had zitten 'beppen'. Was even vergeten wat we ook alweer besproken hadden Big Grin

Quote: chester 18.04.06
geen onderwerp 01:26:15

hoe zit dat ook alweer met die goede buur hoopte dat je mij met rust zou laten maar dat valt nu wel een beetje tegen gebeurt mij vaak dat mensen leuke woordspelingen doen zeggen maar er geen klote van menen vind ik altijd jammer maar weeet weer waar ik aan toe ben
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#30
Waarom gaat ie weg? Heb wel gelezen dat hij wegging, maar wat is de reden? Sad
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: