The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
#31
korte rokjes gevoel volgens mij
Reply
#32
opnieuw geniaal!!! je zou bijna denken dat t een grap is!

drakenstein Wrote:weazel-fighter schreef:

nope alleen een paar rammen
____________
Drakenstein schreef:

pff lekkere alli zit je bij dan ... ik zat eerst bij een andere alli en die hebben alles uitgelegt ..

maar heb je catta's gestuurd dan ??? dat is vet zonde
____________
weazel-fighter schreef:

nee er legt niemand iets aan mij uit duzzz....
____________
Drakenstein schreef:

ja helaas wel , wist je dat niet ?
____________
weazel-fighter schreef:

wooow wat een dikke rotzak gaan rammen of katapulten ook kapot?
____________
Drakenstein schreef:

ja tuurlijk , je moet ze niet verder dan 6 uur sturen als je geen bakkerij hebt ... zonde man , ik hoop niet dat je veel mannen gestuurd hebt.

En hoe ik weet dat jij mij aanvalt , chub1 uit jou alli heeft het me verteld , das een maatje van mij dus die heeft jou veraden .
____________
weazel-fighter schreef:

gaan die dan dood die mannekes? die ik naar jouw stuur en hoe weet jij eigenlijk dat ik jouw aanval?
____________
Drakenstein schreef:

een koren molen maken en een bakkerij .. dan kan je brood maken om aan je mannen te geven
____________
weazel-fighter schreef:

hoe doe je dat Big Grin
____________
Drakenstein schreef:

zo jij moet een eind lopen ... heb je je mannen wel brood meegegeven ?
Reply
#33
=D> =D> :Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
Kan ie niet terugkomen ... dit is goed voor mijn lachspieren ... =D> =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
waarom begint hij nu pas met die humor
de gek van de alli en dan gaat ie weg
schop hem weer terug mac :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#36
Ongeloofelijk!! vooral dat verhaal over een alliantiegenoot die hem verraden heeft! Geweldig!
Fear is your worst enemy.
Reply
#37
Waarschijnlijk begint ie niet nu pas maar vond ie het niet de moeite waard om ze te delen... Zonde!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#38
hij hield zich gewoon vrij rustig tot ie ging stoppen. Hij heeft in de afgelopen dagen air, fire earth zaft en nog wat grut aangevallen. Dus ja van die gasten krijg je altijd wel berichtjes terug
Reply
#39
pooker30 25.04.06
geen onderwerp 14:38:26

kan ik in jouw allantie??

groeten
pooker30
--------------------------------------------------------------------

Antwoord terug gestuurd:

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Hiervoor moet je lid zijn van een bepaalde groep het het wereldwijde net, en aan nog een paar toelatingseisen voldoen. Sorry.

Maar hoezo wil jij bij SD dan?

-------------------------------------------------------------------


En dan komt het: :lol: :lol:

pooker30 25.04.06
geen onderwerp 17:23:05

Omdat jij mij steeds maar weer aanvalt en ik zo het spel niet echt leuk meer vind. ALs ik nu lid kan worden van jouw alliantie, val jij me niet meer aan.

Hahahahahhahahahhahaha :lol: :lol: :lol:

Ik had de tranen in mijn ogen staan van het lachen :lol:

Edit: O ja, om mijn antwoord kracht bij te zetten, vallen nu 15 zwaardvechters en 10 Toetaris donders zijn dorp maar weer eens aan. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#40
Ik heb een aanzoek gekregen, van een man nog wel :oops:

bytte1 26.04.06
geen onderwerp 19:56:59

hallo kiwi
ik heb een aanzoek wil je a.u.b. mij niet meer aanvallen ik heb zo al weinig grondstoffen en plz ik wil geen oorlog



Aangezien ik zijn dorp vandaag al helemaal leeggetrokken heb (ongeveer 3500 per grondstof) ga ik toch zeker 24 uur op zijn aanzoek in. :wink:
Reply
#41
Ik zou 34uur op zijn verzoek ingaan Sjeffer... In de ochtend valt altijd het meest te halen Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#42
Juriaan blijft grappig,

Travian Wrote:Gozer, ga alsjeblieft naar huis ofzo, ga je kankermoeder pesten ofzo. Als ik een leger opbouw dan vernietig jij het weer, dus stop gewoon nerd. Oja en heb weer geen topic. OOOOOOOOOOH wat erg. Geen topic bij een post!!! Arresteer hem! ik weet niet wat je nou dom doet, maar je bent gewoon een zielig persoontje. Ga je vader pijpen ofzo. En mijn aars mag je ook likken.

En weet je wat ik verder van je vindt, je moet mensen lol laten hebben in dit spel, niet het spel voor mensen verpesten.
____________
Box schreef:

Beste Juriaan,

Wellicht is het u ontgaan, maar een IGM dient een onderwerp te hebben zodat de ontvanger weet waar de desbetreffende IGM over gaat. Ook is een aanhef en gepaste afsluiting van de IGM ook bevoordelijk voor een positief resultaat.

Als antwoord op uw, overigens slecht onderbouwde en vol irrelevante informatie, verzoek kan ik alleen wijzen op een passsage in mijn informatie.

"Bent u overvallen door mij?

Waarschijnlijk was u een makkelijk target, doe er iets aan of ik blijf langskomen."

Het dreigen met een alliantie is alleen verstandig als u daadwerkelijk van plan bent dit ten uitvoer te brengen. Mocht dat het geval zijn, zal ik genoodzaakt zijn ditzelfde te doen. Met dien verstande dat mijn alliantie niet alleen bestaat uit CT maar ook SD en PIA hierin mee zullen gaan.

Met vriendelijke, doch wakende, groeten,

Box
Lid der CT-Alliantie, Dochter der SD-Alliantie
____________
juriaan schreef:

Waarom ga je niet gewoon iemand anders aanvallen? Ik zordt er echt gek van, als ik een verdediging probeer op te bouwen vernietig jij die gelijk weer. Als je niet in de problemen wilt komen dan zou ik maar snel stoppen, want er zijn een aantal spelers in mijn alliantie die jou aanvallend aankunnen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#43
Box Brother Wrote:Juriaan blijft grappig,

Travian Wrote:Gozer, ga alsjeblieft naar huis ofzo, ga je kankermoeder pesten ofzo. Als ik een leger opbouw dan vernietig jij het weer, dus stop gewoon nerd. Oja en heb weer geen topic. OOOOOOOOOOH wat erg. Geen topic bij een post!!! Arresteer hem! ik weet niet wat je nou dom doet, maar je bent gewoon een zielig persoontje. Ga je vader pijpen ofzo. En mijn aars mag je ook likken.

En weet je wat ik verder van je vindt, je moet mensen lol laten hebben in dit spel, niet het spel voor mensen verpesten.
____________
Box schreef:

Beste Juriaan,

Wellicht is het u ontgaan, maar een IGM dient een onderwerp te hebben zodat de ontvanger weet waar de desbetreffende IGM over gaat. Ook is een aanhef en gepaste afsluiting van de IGM ook bevoordelijk voor een positief resultaat.

Als antwoord op uw, overigens slecht onderbouwde en vol irrelevante informatie, verzoek kan ik alleen wijzen op een passsage in mijn informatie.

"Bent u overvallen door mij?

Waarschijnlijk was u een makkelijk target, doe er iets aan of ik blijf langskomen."

Het dreigen met een alliantie is alleen verstandig als u daadwerkelijk van plan bent dit ten uitvoer te brengen. Mocht dat het geval zijn, zal ik genoodzaakt zijn ditzelfde te doen. Met dien verstande dat mijn alliantie niet alleen bestaat uit CT maar ook SD en PIA hierin mee zullen gaan.

Met vriendelijke, doch wakende, groeten,

Box
Lid der CT-Alliantie, Dochter der SD-Alliantie
____________
juriaan schreef:

Waarom ga je niet gewoon iemand anders aanvallen? Ik zordt er echt gek van, als ik een verdediging probeer op te bouwen vernietig jij die gelijk weer. Als je niet in de problemen wilt komen dan zou ik maar snel stoppen, want er zijn een aantal spelers in mijn alliantie die jou aanvallend aankunnen.

Aangeven bij een mh en ik heb heel erg de neiging om hem nu direct aan te vallen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#44
Box is nog ff losgegaan Wink

Travian Wrote:Beste Juriaan,

Blij verrast was ik toen bleek dat er een IGM was gestuurd met een topic. Daar de titel wellicht onjuist gekozen was en geen verduidelijking was van uw IGM is wellicht jammer.

Het betrekken van ouders en ziektes kan kwetsend overkomen en ik neem gemakshalve aan dat dit niet uw bedoeling was, immers dit is tegen de regels van travian en kan, in het ergste geval, leiden tot maatregelen van een multihunter. Ik heb de berichten die u mij hebt gestuurd bewaard zodat een multihunter zijn licht erover kan laten schijnen mocht dit nodig zijn.

Met betrekking tot uw legers ben ik bang dat ik daar heel weinig medelijden heb. U hebt constant IGMs lopen sturen waarin u vraagt mij te stoppen maar geen constructieve oplossing geboden voor het probleem wat voor u staat. Aangezien ik grondstoffen kan gebruiken zal ik, zolang de tijd mij toestaat, langskomen om te kijken of u nog iets heeft.

Als laatste kan ik u er alleen erop wijzen dat travian een spel is waarbij zeer veel tactieken gebruikt kunnen worden. Mocht mijn tactiek u niet bevallen stel ik voor dat u gezellig naar de plaatselijke computerzaak loopt en daar vraagt of u het spel SimCity kan krijgen daar u geen tegenstand hebt van humane spelers en enkel een AI tegen u kan krijgen, een waar uzelf de sterkte van kan instellen.

Hopend dat er geen kwetsende IGMs meer gestuurd worden,

Box
Lid der CT-Alliantie, Dochter der SD-Alliantie
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
me broer is uit de alliantie gegaan omdat het mooie weer eraan komt. En zijn vriendin krijg over 2 maanden een kind. Zodoende vond hij het tijd om zijn uren travian om te ruilen voor het normale leven Wink totaal begrijplijk. Hij liet idd dat bericht lezen en ik lag dubbel van het lachen.

Hij had samen met marmotje en leipoos de alliantie NATO opgestart puur om mensen beetje te zieken in de laatste paar uren van zijn account. ene kant beetje matig de andere kant weer grappig Smile
a.k.a squaderon :)
Reply
#46
Quote:Gabry 28.04.06
geen onderwerp 08:23:48

mag ik wat klei hout of graan,ijzer

Undecided Undecided

Als antwoord wilde ik mijn troepen naar hem sturen maar die doen er 34 uur over, iemand dichterbij? Hij zit op (-19|-173)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#47
Ook hier 34 uur wandelen...

enne @ Guy, over wie heb je het nou en over welk bericht? Ben de draad geheel kwijt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#48
Marshall Wrote:Ook hier 34 uur wandelen...

enne @ Guy, over wie heb je het nou en over welk bericht? Ben de draad geheel kwijt...

drakenstein
Reply
#49
Geen IGM maar een vette fout dacht dat het S1 WAS :S is het S2 Sad

Quote:Hoofdgebouw Niveau 20

In het hoofdgebouw wonen de bouwvakkers. Hoe hoger het niveau hoe sneller de bouwvakkers de gebouwen kunnen bouwen.
Huidige constructieperiode 50 Procent
Constructieperiode op niveau 20: 50 Procent

Vernietig gebouw:

Als je een gebouw niet meer nodig hebt kan je het gebouw laten vernietigen:

[annuleren] Residentie (Niveau 12) 0:43:30 u. Klaar om 22:50

Hoofdgebouw Compleet uitgebreid

koste me een hoop grondstoffen Sad

edit pfew cancel massol :oops:
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#50
ik heb al een profielpaginaWink

Quote:Medaille in de orde van travian n..d aller tijden:
Riconisten
Wegens het met een steeds grotere overkill telkens maar weer Aviarix aanvallen.

Speler richie
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
#51
Hij is leuk, een freaky chick is me aan het stalken en een aanval onderweg.

___________
Malaria schreef:

Jij krijgt nog meppen van mij Smile
____________
Jazz_SD schreef:

En wat is daar de rede van???
Vrouwen meppen btw kerels slaan hard terug. Wink

Malaria schreef:

Ik mep harder als je denkt Smile

Die reden is je geklooi op s1 Smile Zeg maar dag tegen s2, zodra ik wat meer katapulten heb gooi ik je plat.
____________
Jazz_SD schreef:
Prima zal dit bericht naar diplomaat van Forze en SD C/Pen. Getuigd iig niet van volwassenheid en beide servers zouden gescheiden moeten blijven. Op s1 ben ik trouwens gestopt. Met zulke dreigementen maak je mij niet bang daar speel ik het spelletje te slim voor. Ik heb dan ook geen behoefte aan IGM contact met jou en laat vanaf nu alles via onze diplomaten lopen.

Malaria schreef:

Diplomaten? Dat ken ik niet, was jij het niet trouwens of je andere vriendjes die onze diplomaat op s1 voor een stijve hark ofzo uitschold?

vind het wel geinig dat je eerste berichtje nog grappig is en deze al serieus, ben je dan zo snel op je teentjes getrapt?

en doe maar, stuur het maar door ik geef er geen flikker om Smile


Natuurlijk ook even diplomaat van Forze IGM gestuurd

____________
Jazz_SD schreef:

Beste Zjann,
Een lid van jullie, Malaria, stuurt mij IGMs met dreigementen gezien wij blijkbaar op s1 is wat problemen hebben gehad(weet niet wie hij is op s1). Het niveau van zijn berichten lijkt mij niet in lijn met het niveau van jullie alliantie en daarom benader ik jou. Hieronder een C/P van de IGMs. Misschien kan jij hier Malaria over aanspreken of aangeven of jullie als Forze achter dergelijke dreigementen staan.
MvG JaZZ

Zjann schreef:

Laat dit rusten. Ik vind het haast te kinderachtig om wat mee te doen. Jij reageert niet. Mocht de boel aanhouden zal ik Malaria aangeven dat het zo niet kan. Tot nu lijkt het in mijn ogen wat 'spielerei' Er staan ook smiley's bij die denk ik moeten aangeven dat de boel niet zo zerieus genomen moet worden. Gr. Zjann

Jazz_SD schreef:

Ik zie nu net dat er een aanval onderweg is van Malaria richting mij. Tevens blijft ze met IGMs mij lastig vallen Ik ga dit nu verder met mijn alliantie bespreken want het is blijkbaar toch serieus. Check haar dorps namen. Ik neem aan dat je begrijpt dat ik geirriteerd ben en niet zit te wachten op dergelijke kinderachtige stalking. Laat mij even weten of jullie hier als Forze achter staan.
MvG JaZZ
Reply
#52
Sommige mensen moet je ook echt alles voorkauwen. #-o Van onder naar boven.


zal je me plz niet meere aanvallen tot overmorgen dan heb ik waarschijnlijk al meer dan 10 praetorianen
____________
Kiwi schreef:

3e schuilplaats: keurig, heb je ook wel nodig.

Muur heeft nauwelijks invloed zolang je geen verdediging bouwt. Waar zijn je praetorianen? Zet tien van die mannetjes neer en ik heb veel minder zin om je aan te vallen...
____________
bytte1 schreef:

ja maar ik ben juist bezig met mijn 3de schuilplaats en mijn muur is niveau 8
____________
Kiwi schreef:

Is dat een retorische vraag ofzo?

A. Je hebt nul verdediging staan
B. Je hebt een shitload aan grondstoffen liggen
C. Je zit niet in een indrukwekkende alliantie
D. Je zit op korte afstand
E. Al de hiervoor genoemde antwoorden zijn juist
____________
bytte1 schreef:

waarom mij aanvallen
Reply
#53
Snugger om het spel uit te leggen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Is toch leuk? Zet ie tien praets neer en dan gooi ik die overmorgen ofzo weer plat, kijken wat ie dan weer te melden heeft.
Reply
#55
Heb je niet liever dat hij niets neerzet en zijn grondstoffen in zijn pakhuis laat liggen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#56
Nee, vind dit eerlijk gezegd ook leuker Big Grin Beetje spielerei met een niet al te snuggere speler Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
Klopt, beetje sarren in IGM conversaties is machtig mooi. Wil ook zo'n type Jurriaan met bijbehorende scheld-IGM's in de buurt hebben. :Big Grin
Reply
#58
Sjeffer Wrote:Klopt, beetje sarren in IGM conversaties is machtig mooi. Wil ook zo'n type Jurriaan met bijbehorende scheld-IGM's in de buurt hebben. :Big Grin

Juriaan heeft nu pop 6 :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
En dat is alleen zijn paleis wat niet aftebreken is Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#60
mikesandegermaa 11.05.06
geen onderwerp 16:26:20
waarom val je me aan en iedereen in jou alliantie sgeld me it voor kankerjong ga trainen


Wablief?
Reply


Forum Jump: