The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
#91
Of is dit te direct Big Grin, is een beetje een kneusje.. had zomaar een kolo bij mij gestald een paar dagen geleden. Had hem meteen terug gestuurd met een legertje er achter aan. Dre had de dag erna de 2e kolo te pakken. Nu komt hij met dit.

Omdat je niet bij onze ally mag komen, misschien.
____________
lemmer schreef:

hey ik probeer bij jullie ally te komen maar niemand zegt iets tegen mij terug what nu
Reply
#92
Heb hem al een bericht gestuurd dat ik twijfel...zijn Nederlands irriteert me mateloos.

Edit:: was niet zijn Nederlands maar zijn profiel. Heb hem nu een gemotiveerde IGM gevraagd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#93
Quote: Beste homans,

Allereerst dank voor de interesse, toch zou ik graag een wat meer gemotiveerde IGM ontvangen. Waarom zouden we juist jou moeten toelaten.

Groet,

Depor

Lijkt wel een sollicitatie procedure Smile maar ik wil wat actievere en serieuze spelers hebben.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#94
knoop Wrote:Of is dit te direct Big Grin, is een beetje een kneusje.. had zomaar een kolo bij mij gestald een paar dagen geleden. Had hem meteen terug gestuurd met een legertje er achter aan. Dre had de dag erna de 2e kolo te pakken. Nu komt hij met dit.

Omdat je niet bij onze ally mag komen, misschien.
____________
lemmer schreef:

hey ik probeer bij jullie ally te komen maar niemand zegt iets tegen mij terug what nu

teruggestuurd? dom dom dom Wink volgende keer je eigen dorp aanvallen met de mannen uit je 2e dorp... ff je eigen troepen aan de kant en hop een dode kolo Hakkuh
Reply
#95
T00L Wrote:
knoop Wrote:Of is dit te direct Big Grin, is een beetje een kneusje.. had zomaar een kolo bij mij gestald een paar dagen geleden. Had hem meteen terug gestuurd met een legertje er achter aan. Dre had de dag erna de 2e kolo te pakken. Nu komt hij met dit.

Omdat je niet bij onze ally mag komen, misschien.
____________
lemmer schreef:

hey ik probeer bij jullie ally te komen maar niemand zegt iets tegen mij terug what nu

teruggestuurd? dom dom dom Wink volgende keer je eigen dorp aanvallen met de mannen uit je 2e dorp... ff je eigen troepen aan de kant en hop een dode kolo Hakkuh

Veels teveel moeite. Terugsturen lijkt mij ook betere optie. Kun je meteen wat grondstoffen meenemen bij hem...
Reply
#96
tuurlijk niet .. kolo's slopen is leuk Wink ... en T00L zijn manier is geweldig Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#97
Box Brother Wrote:tuurlijk niet .. kolo's slopen is leuk Wink ... en T00L zijn manier is geweldig Hakkuh

Ik heb het toch ook niet over het niet slopen van kolo's?! Maar slopen in zijn eigen dorp is nog beter imo Big Grin
Reply
#98
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:tuurlijk niet .. kolo's slopen is leuk Wink ... en T00L zijn manier is geweldig Hakkuh

Ik heb het toch ook niet over het niet slopen van kolo's?! Maar slopen in zijn eigen dorp is nog beter imo Big Grin

tuurlijk niet... hij stuurt z'n kolo naar een grote(re) speler, in de hoop dat ze daar veilig zijn... krijgt ie ineens een rapportje binnen dat de versterkingen in ..... aangevallen zijn... er is geen leukere manier om een kolo te slopen. maar goed, stuur jij vooral de kolo eerst terug, zodat je ook zelf verliezen hebt :roll:
Reply
#99
T00L Wrote:
Marshall Wrote:
Box Brother Wrote:tuurlijk niet .. kolo's slopen is leuk Wink ... en T00L zijn manier is geweldig Hakkuh

Ik heb het toch ook niet over het niet slopen van kolo's?! Maar slopen in zijn eigen dorp is nog beter imo Big Grin

tuurlijk niet... hij stuurt z'n kolo naar een grote(re) speler, in de hoop dat ze daar veilig zijn... krijgt ie ineens een rapportje binnen dat de versterkingen in ..... aangevallen zijn... er is geen leukere manier om een kolo te slopen. maar goed, stuur jij vooral de kolo eerst terug, zodat je ook zelf verliezen hebt :roll:

en grondstoffen... Als hij kolo's aan het bouwen is betekent dat dat hij stikt van de grondstoffen en die dus vrijwel onmogelijk kan wegsturen... Tsjakka, innen! Maar kijk jij vooral niet naar de positieve kant :roll:
Reply
Ga vooral je eigen weg en neem vooral de adviezen van de ervaren spelers niet aan Marshall, dan kom je er wel.
Reply
Elke snuggere speler beschermt die grondstoffen voor de kolo's een stuk zwaarder dan normaal....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Waar slaat dit nou weer op Tool?! Ik heb een andere mening, is dat verboden in Travianland? Tuurlijk snap ik dat jouw manier ervoor zorgt dat je geen verliezen leidt maarreh ik wijs je er alleen maar even op dat je een enorme mogelijkheid aan grondstoffen laat liggen. Je kunt voor mijn part ook eerst de kolo uitmoorden in je eigen dorp en dan alsnog aanvallen in het dorp waar ie vandaan komt, dat zal me een worst zijn...
Waar komt deze irritatie vandaan Tool (en dan niet grappig "Oss" zeggen want dat zie ik ook nog wel Big Grin)??!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Deportivo Wrote:Elke snuggere speler beschermt die grondstoffen voor de kolo's een stuk zwaarder dan normaal....
Elke snuggere speler stuurt zijn kolo's niet naar een willekeurige andere speler
Reply
Marshall Wrote:Waar slaat dit nou weer op Tool?! Ik heb een andere mening, is dat verboden in Travianland? Tuurlijk snap ik dat jouw manier ervoor zorgt dat je geen verliezen leidt maarreh ik wijs je er alleen maar even op dat je een enorme mogelijkheid aan grondstoffen laat liggen. Je kunt voor mijn part ook eerst de kolo uitmoorden in je eigen dorp en dan alsnog aanvallen in het dorp waar ie vandaan komt, dat zal me een worst zijn...
Waar komt deze irritatie vandaan Tool (en dan niet grappig "Oss" zeggen want dat zie ik ook nog wel Big Grin)??!!

voornamelijk:
er zijn diverse (ervaren) spelers die je vele goedbedoelde adviezen geven, maar steeds weer negeer je die...
Reply
T00L Wrote:voornamelijk:
er zijn diverse (ervaren) spelers die je vele goedbedoelde adviezen geven, maar steeds weer negeer je die...

:eeeek: Denk dat je dan veel topics verkeerd leest, er zijn namelijk onnoemelijk veel adviezen die ik aanneem en waardoor ik nou sta waar ik sta. Ik neem niet alles zomaar aan, heb er soms mijn eigen mening over (welke soms 'juist' is en soms niet) maar ik neem juist ontzettend veel aan! Voorbeeld is nog gisteren: ik wilde mijn legers laten staan maar doordat meerdere ervaren spelers me aanraadden om ze weg te halen heb ik ze toch weggehaald. Ik ben meer legio's en imp's aan het ontwikkelen in plaats van cavalerie door advies van Depor en Mac, etc etc. Ik ben het hier niet geheel met je eens en direct ben ik de gebeten hond? Dat je ervarener bent betekent toch niet dat ik niet kritsch mag wezen?!
Reply
Wat een gelul allemaal, ik heb die kolo naar zijn dorp terug gestuurd en op de seconde getimed dat mijn troepen en zijn kolo gesloopt hebben en zijn grondstoffen meegenomen.
Reply
van onder naar boven:

zeg volgende keer kom jij dan maar is langs hé. en pak je vrienden mee, ik trakteer Wink
____________
Hitchhiker schreef:

Het is hier inderdaad een leuke buurt. Ik zet toch even een kopje koffie voor je klaar, noem het Hollandse gastvrijheid.
____________
figospike1 schreef:

Ja ge wilt echt ni weten wa moeite ik daarvoor heb gedaan. tja ik zou graag een dorpke hebben in de geburen daar... als je begrijpt wat ik bedoel... maar ik heb teveel spullekes om te verhuizen, dus moet ik me daar wel een plaatske komen toeeigenen hé...
____________
Hitchhiker schreef:

zwart dus, jammer voor al je spaar-perikelen
____________
figospike1 schreef:

nu waart ge geschrokken he :p 8 attacks! amai ik durf!

nee ik kom ni mee op de koffie. ik ben wat boos op u.
Farmen moet. en zoveel mogelijk. maar als je tien keer achtereen niets gehaald hebt, of heel weinig, en je ziet dat hij zich probeerd te verdedigen, dan stop je daarmee en zoek je een andere farm. je scout hem nog af entoe, maar je valt hem niet meer aan omdat er 1000 grondstoffen teveel in zijn pakhuisje zaten...
Ik heb lang gespaard voor die aanvalstroepen hoor. speciaal om die ene te komen verdedigen die zich actief probeerde te weren.
De andere sukkelaars van onze alli zijn echte farms en ik ging ze dra kicken sé.

Swanjeert mijn poppekes hé

grtz figospike1

____________
Hitchhiker schreef:

Beste figo,

Je bent welkom in mijn dorp, drink je de koffie zwart?
Fear is your worst enemy.
Reply
Marshall Wrote:
T00L Wrote:voornamelijk:
er zijn diverse (ervaren) spelers die je vele goedbedoelde adviezen geven, maar steeds weer negeer je die...

:eeeek: Denk dat je dan veel topics verkeerd leest, er zijn namelijk onnoemelijk veel adviezen die ik aanneem en waardoor ik nou sta waar ik sta. Ik neem niet alles zomaar aan, heb er soms mijn eigen mening over (welke soms 'juist' is en soms niet) maar ik neem juist ontzettend veel aan! Voorbeeld is nog gisteren: ik wilde mijn legers laten staan maar doordat meerdere ervaren spelers me aanraadden om ze weg te halen heb ik ze toch weggehaald. Ik ben meer legio's en imp's aan het ontwikkelen in plaats van cavalerie door advies van Depor en Mac, etc etc. Ik ben het hier niet geheel met je eens en direct ben ik de gebeten hond? Dat je ervarener bent betekent toch niet dat ik niet kritsch mag wezen?!

Soms is het handiger om gewoon alles aan te nemen Marsh, zijn genoeg spelers die dit spel al maanden spelen en meer weten over dit spel dan jij.
En je hebt ons advies nog niet goed begrepen, je moet per dorp 1 ding bouwen of PRAETS of IMPS, ligt eraan of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Dat je niet alles aanneemt is je goed recht maar discussie voeren met SDers die dit spel al maanden spelen heeft geen nut.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:En je hebt ons advies nog niet goed begrepen, je moet per dorp 1 ding bouwen of PRAETS of IMPS, ligt eraan of je aanvallend of verdedigend wil spelen.
Dit ga ik dan van je aannemen, Depor, jij ouwe ervaren Travianner (Wink) maar ik wil wel graag het 'waarom' weten. Ik moet er ook van leren immers! Ik heb nou een dorpje vrij afgezonderd staan van de rest, daar komt nog een dorpje bij maar dat zal nog wel een week duren. Moet ik dan daar alsnog enkel aanv/verd bouwen? Kan ik niet beiden bouwen en 1 van de twee groepen straks in dorp 2 planten?
Reply
Het gaat natuurlijk om het upgraden van de troepen, ik heb nu 1100 preatorianen bij mezelf en alliantiegenoten rondlopen. Allemaal uit 1 dorp, daar heb ik ze flink lopen upgraden (level 13) met de uitrustingsmederij. Dit betekent 1 keer de kosten van het upgraden, voor 1100 mannen in 1 keer!

tel uit je winst!
Fear is your worst enemy.
Reply
Meestal staat aanvallend + verdedigend in 2 verschillende dorpen zodat je daar specifiek op kan richten. Niet allen qua ontwikkeling (denk aan barak naar lvl 20 of stal naar lvl 20) maar ook de ontwikkeling in je wapensmid danwel uitrustingssmederij. Het is zonde om daar 50 graan aan te spenderen (en erg veel grondstoffen) terwijl dat niet nodig is.

Als je van plan bent om een 2e dorp in naast het eerste in the middle of nowhere the leggen zou ik in dorp 1 voor verdediging gaan en in 2 aanval, immers het is makkelijker te verdedigen dan aan te vallen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:En je hebt ons advies nog niet goed begrepen, je moet per dorp 1 ding bouwen of PRAETS of IMPS, ligt eraan of je aanvallend of verdedigend wil spelen.
Dit ga ik dan van je aannemen, Depor, jij ouwe ervaren Travianner (Wink) maar ik wil wel graag het 'waarom' weten. Ik moet er ook van leren immers! Ik heb nou een dorpje vrij afgezonderd staan van de rest, daar komt nog een dorpje bij maar dat zal nog wel een week duren. Moet ik dan daar alsnog enkel aanv/verd bouwen? Kan ik niet beiden bouwen en 1 van de twee groepen straks in dorp 2 planten?

nog een voorbeeld Marshall Wink
't ging natuurlijk niet alleen om dat van gisteren, dat was de 'druppel'
Reply
Ok, again: ik neem het aan alleen snap het nog niet helemaal (dus speciaal voor depor en tool: dit is niet als discussie bedoeld, enkel als vraag!!!): Hitch zegt "1x de kosten van upgraden, voor 1100man"
Hoezo ineens voor 1100 man, de upgrades van wapensmid etc zijn toch niet aantal troepen afhankelijk? Is toch gewoon een algemene upgrade die zorgt dat de troepen (gemaakt of nog te maken) upped zijn?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ok, again: ik neem het aan alleen snap het nog niet helemaal (dus speciaal voor depor en tool: dit is niet als discussie bedoeld, enkel als vraag!!!): Hitch zegt "1x de kosten van upgraden, voor 1100man"
Hoezo ineens voor 1100 man, de upgrades van wapensmid etc zijn toch niet aantal troepen afhankelijk? Is toch gewoon een algemene upgrade die zorgt dat de troepen (gemaakt of nog te maken) upped zijn?

de upgrades die je in Sevilla doet, gelden alleen voor de legers die je daar maakt. het maakt niet uit waar ze verder staan en de upgrades zijn met terugwerkende kracht, dus niet alleen voor nieuw gebouwde mannetjes..

maar terug ontopic Wink

Quote: Carla 28.05.06
waarom?! 03:10:31
waarom blijf je aanvallen :S

waarom zou ik dat toch doen, als ik met een leider langskom :8:
Reply
T00L Wrote:
Marshall Wrote:Ik moet er ook van leren immers! Ik heb nou een dorpje vrij afgezonderd staan van de rest, daar komt nog een dorpje bij maar dat zal nog wel een week duren. Moet ik dan daar alsnog enkel aanv/verd bouwen? Kan ik niet beiden bouwen en 1 van de twee groepen straks in dorp 2 planten?

nog een voorbeeld Marshall Wink
't ging natuurlijk niet alleen om dat van gisteren, dat was de 'druppel'
Dat weet ik Tool, hier hebben we het uitgebreid over gehad en hier moet ik je inderdaad aangeven: dit ga ik niet van je aannemen Wink Ik vind het zonde dat dorp daar 'weg te gooien' dus bouw er verder omheen. En uiteraard is dat in eerste instantie een target voor grote tegenstanders in het eindspel maar ik kan er wel een leuke boost van maken voor grondstoffen etc.
Enne, tsja... Mac en Depor weten het al langer: ik neem gewoon niet 1,2,3 dingen aan. Vooral niet als ik het niet snap of als het niet beargumenteerd wordt. Kijk, als je nou bepaalde dingen uitlegt met argumenten dan ben ik, mits ik in kan zien dat je gelijk hebt, ook zeker niet de laatste om je gelijk te geven. Maar ik kan ook een eigen mening blijven houden... Wink
Reply
euh

het is gewoon voor al je troepen een upgrade dus als je er 1100 of 1200 uit 1 dorp hebt
krijgen ze allemaal een upgrade waar ze ook staan

heb je meerdere dorpen waar b.v. imperianen worden gemaakt dan moet je uit alle dorpen betalen voor de upgrade
terwijl je het eigenlijk maar 1 keer hoefde te doen


(en het is duur kan ik je vertellen ik kwam op nl1 gewoon in ijzernood)
((nog bedankt tool :wink: ))
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Ik heb dat ook gedaan, verspreid zitten bedoel ik, op S1 en uit ervaring Wink weet ik dat dat zeer klote is. Daarom laat ik dorp 1 ook redelijk links liggen en baal ik als ik het dorp kwijtraak maar so be it... ik conctreer mij vol op het cluster van team E.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
T00L Wrote:de upgrades die je in Sevilla doet, gelden alleen voor de legers die je daar maakt. het maakt niet uit waar ze verder staan en de upgrades zijn met terugwerkende kracht, dus niet alleen voor nieuw gebouwde mannetjes..
Laatste vraag die ik hier stel en dan zal ik me weer netjes aan de topics houden en dus naar Vragentopic uitwijken Wink
Terugwerkende kracht? Dus nieuw te bouwen troepen krijgen die upgrades niet?!?! Wat nou als je dan een upgrade 1 doet als je bijv 300 man hebt staan en dan 300 man bijbouwt en upgrade 2 doet, springen ze dan alle 600 naar l2? En als je die upgrade niet doet heb je dus 300 man op l1 en 300 man op l0?



T00L Wrote:maar terug ontopic Wink

Quote: Carla 28.05.06
waarom?! 03:10:31
waarom blijf je aanvallen :S

waarom zou ik dat toch doen, als ik met een leider langskom :8:

Lol!!! Big Grin Reageren dat je nog wacht op de koffie met koekjes Wink
Reply
zal ik ff beantwoorden

ook de te bouwen troepen zullen deze upgrading ontvangen

dus als je er 300 hebt en je upgrade 1 lv en je bouwt er nog 100 hebben die 100 de upgrading ook
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Ok, thanks... Dus die vermelding van 1100 troepen sloeg enkel op het feit dat die 1100 uit hetzelfde dorp moeten komen.
Dan ga ik vanaf nu dit topic weer enkel vervuilen met leuke IGM's (die ik nog altijd slechts zelden rijg Sad)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: