The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey - ADO DH
#1
Terechte overwinning van het provincieclubje uit Den Haag me dunkt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
op zeker. feyenoord was erg matig, maar dat kwam echt door ado, dat zowat elk duel won en vnl elke tweede bal had.

feyenoord had gewaarschuwd moeten zijn, want bij twente speelde ado ook gewoon goed. het probleem is natuurlijk dat het voor dit elftal sowieso lastig is het spel te maken en daarvan heeft ado optimaal geprofiteerd. feyenoord moet gewoon beseffen dat ze in dit soort wedstrijden 2x meer moeten geven dan ze nu deden.

erg sterk gespeeld van ado, ado dwong de fouten bij feyenoord af. maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk. net zoals vorig jaar.

smetje is toch wel de iets te grote smoel van die steijn achteraf. dan moet je vooraf z'n muil opentrekken, met z'n 'we waren tot de conclusie gekomen dat we op cruciale posities meer kwaliteit hadden'. rot op met je dubioeuze neuzenteksten. ik vond het ook erg zielig dat hagenezen ajakkesliedjes zingen, maar kennlijk is de haat daar niet zo groot als bij ons.
Reply
#3
Eens. Steijn is een matige trainer en een trekpop van vd Kallen. ADO speelde bij Twente uit idd aardig, maar kreeg 5 goals tegen door een linksback (Luksik) van het niveau 3e klasse. Nu stond het beter achterin met Horvath en Kum centraal. Gelukkig heeft Steijn dat wel ingezien, dat ie die Luksik moest wippen als linksback.

Welke Ajax liedjes zijn er gezongen dan?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#4
bij ajakkes zingen ze 1 liedje, de hele wedstrijd. het is bijna nog erger dan op een trommel slaan. dat monotone: lalalalalalalala ajakkes amsterdam...

echt zo ontzettend irritant, maar de josties van 410 denken in hun blote buiken natuurlijk dat ze ontzettend goed bezig zijn. geke genoeg zongen ze dat bij ado ook gister, de tekst kon ik niet horen, maar er werd direct op gereed met 'haagse joden'.

voor de rest hadden de hagenezen het natuurlijk prima naar de zin, en dat gun ik ze ook. :beerbros:
Reply
#5
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?
Reply
#6
[Image: 5140463_5_Fx7i.jpeg]
Reply
#7
Peter Wrote:
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?

roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.

dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.

ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.

ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.

aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.
Reply
#8
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?

roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.

dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.

ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.

ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.

aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.

Wat ik er zwak aan vind is dat in jou ogen ADO dus in die paar weken enorm gegroeid is, terwijl Roda (met evenveel nieuwe gezichten) dat niet zou zijn. Dat wringt. Maar Feyenoord en PSV zijn evengoed in opbouw inderdaad. Wat ik maar wil zeggen is dat duels op zichzelf staan en Feyenoord-Roda JC dus geen argument kan zijn om een mooie zege van PSV te bagatelliseren. Dat Roda met 10 man speelt is wel een argument, ook al zei de fase voor die kaart al genoeg.

Wat je met de opmerking "ado speelde thuis tegen psv" bedoeld gaat aan me voorbij. Neem aan dat je niet wilt zeggen dat ADO-uit makkelijker is dan ADO-thuis.
Reply
#9
Ik denk vooral dat alles wat Feyenoord in de eerste 7 wedstrijden deed, lukte. Elke bal van Cabral vloog er in, het opportunistische voetbal - met name thuis - van Feyenoord werkte. Tot de rode kaart van Leerdam vorige week. De 5e plek is voor Feyenoord met deze spelersgroep (Ramsteijn, Fernandez, Clasie, Van Haren, Cabral, Schaken, De Vrij, Mulder allemaal niveau middenmoot) ver boven hun stand. Feyenoord hoort mee te spelen om plek 9 en niet meer. Dat geldt overigens ook voor ADO, want die kunnen met dezelfde ploeg gewoon thuis verliezen van RKC.

Lexie maakte trouwens veel verschil gisteren. Stond werkelijk overal. Als ie bij Feyenoord had gespeeld, had ADO niet gewonnen gisteren.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#10
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?

roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.

dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.

ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.

ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.

aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.

Wat ik er zwak aan vind is dat in jou ogen ADO dus in die paar weken enorm gegroeid is, terwijl Roda (met evenveel nieuwe gezichten) dat niet zou zijn. Dat wringt. Maar Feyenoord en PSV zijn evengoed in opbouw inderdaad. Wat ik maar wil zeggen is dat duels op zichzelf staan en Feyenoord-Roda JC dus geen argument kan zijn om een mooie zege van PSV te bagatelliseren. Dat Roda met 10 man speelt is wel een argument, ook al zei de fase voor die kaart al genoeg.

Wat je met de opmerking "ado speelde thuis tegen psv" bedoeld gaat aan me voorbij. Neem aan dat je niet wilt zeggen dat ADO-uit makkelijker is dan ADO-thuis.

ja, dat wil ik wel zeggen. ado kan zelf het spel ook niet maken, maar kan zich wel goed op de tegenstander instellen. thuis hebben ze het moeilijk, dat zag je tegen psvee, tegen visteesse en tegen vvv.

er wrint helemaal niets aan mijn redenering. roda is uit gewoon drama, ado is uit gewoon goed. roda is thuis een lastige horde, ado is thuis nog niet je van het.

echt zo moeilijk is het niet. ik blijf die prestatie van psvee bij roda geen reden vinden voor euforie.
Reply
#11
EJR Wrote:Ik denk vooral dat alles wat Feyenoord in de eerste 7 wedstrijden deed, lukte. Elke bal van Cabral vloog er in, het opportunistische voetbal - met name thuis - van Feyenoord werkte. Tot de rode kaart van Leerdam vorige week. De 5e plek is voor Feyenoord met deze spelersgroep (Ramsteijn, Fernandez, Clasie, Van Haren, Cabral, Schaken, De Vrij, Mulder allemaal niveau middenmoot) ver boven hun stand. Feyenoord hoort mee te spelen om plek 9 en niet meer. Dat geldt overigens ook voor ADO, want die kunnen met dezelfde ploeg gewoon thuis verliezen van RKC.

Lexie maakte trouwens veel verschil gisteren. Stond werkelijk overal. Als ie bij Feyenoord had gespeeld, had ADO niet gewonnen gisteren.

wat een gelul. feyenoord voetbalde helemaal niet opportunistisch. ik weet echt niet hoe je erbij komt. tweede helft bij nac was gewoon goed (hoewel ook dat meer reactievoetbal was) roda was gewoon eenvoudig (dat lukt op dit moment iedereen die tegen roda speelt). bij az speelde feyenoord gewoon goed (weer met reactievoetbal) tot aan de rode kaart, die onterecht was en die bij ado nog doorwerkte omdat leerdam niet kon meedoen. het niveau dat gehaald werd tegen az zegt mij genoeg. win je daar dan sta je gewoon bovenaan, en dat kon makkeliijk.

bnoem mij jouw beoogde nummer 5 en ik noem ook zo een aantal namen die middenmoot zijn. we hebben het over de eredivisie. vooral als de helft ook nog wisselspelers betreft.

wat iedereen tegen mulder heeft is me een raadsel. hij keept helemaal niet slecht, heef took gewoon in jong ornaje gekeept, maar als je niet bij ajakkes speelt word je ook niet omhooggeschreven hier. technisch een prima keeper en heeft het zeker in zich.

clasie, cabral en de vrij vind ik sowieso meer dan middenmoot, hoewl de vrij dit seizoen nog niet best presteert. het niveauverschil met andere ploegen vind ik wel meevallen.
Reply
#12
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?

roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.

dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.

ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.

ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.

aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.

Wat ik er zwak aan vind is dat in jou ogen ADO dus in die paar weken enorm gegroeid is, terwijl Roda (met evenveel nieuwe gezichten) dat niet zou zijn. Dat wringt. Maar Feyenoord en PSV zijn evengoed in opbouw inderdaad. Wat ik maar wil zeggen is dat duels op zichzelf staan en Feyenoord-Roda JC dus geen argument kan zijn om een mooie zege van PSV te bagatelliseren. Dat Roda met 10 man speelt is wel een argument, ook al zei de fase voor die kaart al genoeg.

Wat je met de opmerking "ado speelde thuis tegen psv" bedoeld gaat aan me voorbij. Neem aan dat je niet wilt zeggen dat ADO-uit makkelijker is dan ADO-thuis.

ja, dat wil ik wel zeggen. ado kan zelf het spel ook niet maken, maar kan zich wel goed op de tegenstander instellen. thuis hebben ze het moeilijk, dat zag je tegen psvee, tegen visteesse en tegen vvv.

er wrint helemaal niets aan mijn redenering. roda is uit gewoon drama, ado is uit gewoon goed. roda is thuis een lastige horde, ado is thuis nog niet je van het.

echt zo moeilijk is het niet. ik blijf die prestatie van psvee bij roda geen reden vinden voor euforie.

Ik vind dat ook geen reden voor euforie, zeker niet.

Maar ADO uit goed? Kom op hé, heb ze toevallig met meer geluk dan wijsheid naar een 0-3 zege op De Graafschap zien counteren, maar die gaan uit echt veel minder punten pakken dan thuis.
Reply
#13
Niet dat ik heel veel waarde hecht aan de voetbalinzichten van die neuzenreporters, maar hoe kan een keeper die met 0-3 in de Kuip wint in godsnaam een 4 krijgen?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm?gpk_input_speelronde=8&gpk_input_positie=-1&gpk_input_club=462&gpk_input_leeftijd=-1">http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassemen ... eeftijd=-1</a><!-- m -->

En Immers heeft ook wel meer dan een 7 verdient me dunkt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#14
waf Wrote:
EJR Wrote:Ik denk vooral dat alles wat Feyenoord in de eerste 7 wedstrijden deed, lukte. Elke bal van Cabral vloog er in, het opportunistische voetbal - met name thuis - van Feyenoord werkte. Tot de rode kaart van Leerdam vorige week. De 5e plek is voor Feyenoord met deze spelersgroep (Ramsteijn, Fernandez, Clasie, Van Haren, Cabral, Schaken, De Vrij, Mulder allemaal niveau middenmoot) ver boven hun stand. Feyenoord hoort mee te spelen om plek 9 en niet meer. Dat geldt overigens ook voor ADO, want die kunnen met dezelfde ploeg gewoon thuis verliezen van RKC.

Lexie maakte trouwens veel verschil gisteren. Stond werkelijk overal. Als ie bij Feyenoord had gespeeld, had ADO niet gewonnen gisteren.

wat een gelul. feyenoord voetbalde helemaal niet opportunistisch. ik weet echt niet hoe je erbij komt. tweede helft bij nac was gewoon goed (hoewel ook dat meer reactievoetbal was) roda was gewoon eenvoudig (dat lukt op dit moment iedereen die tegen roda speelt). bij az speelde feyenoord gewoon goed (weer met reactievoetbal) tot aan de rode kaart, die onterecht was en die bij ado nog doorwerkte omdat leerdam niet kon meedoen. het niveau dat gehaald werd tegen az zegt mij genoeg. win je daar dan sta je gewoon bovenaan, en dat kon makkeliijk.

bnoem mij jouw beoogde nummer 5 en ik noem ook zo een aantal namen die middenmoot zijn. we hebben het over de eredivisie. vooral als de helft ook nog wisselspelers betreft.

wat iedereen tegen mulder heeft is me een raadsel. hij keept helemaal niet slecht, heef took gewoon in jong ornaje gekeept, maar als je niet bij ajakkes speelt word je ook niet omhooggeschreven hier. technisch een prima keeper en heeft het zeker in zich.

clasie, cabral en de vrij vind ik sowieso meer dan middenmoot, hoewl de vrij dit seizoen nog niet best presteert. het niveauverschil met andere ploegen vind ik wel meevallen.

Met opportunistisch bedoel ik altijd maar het gas er op, niet temporiseren, dus uiteindelijk weinig verrassend en heel vermoeiend als je niet scoort. Ik zeg verder niet dat Mulder een slechte keeper is, hij hoort alleen niet bij de top 5 uit de eredivisie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#15
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.

Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?

roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.

dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.

ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.

ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.

aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.

Wat ik er zwak aan vind is dat in jou ogen ADO dus in die paar weken enorm gegroeid is, terwijl Roda (met evenveel nieuwe gezichten) dat niet zou zijn. Dat wringt. Maar Feyenoord en PSV zijn evengoed in opbouw inderdaad. Wat ik maar wil zeggen is dat duels op zichzelf staan en Feyenoord-Roda JC dus geen argument kan zijn om een mooie zege van PSV te bagatelliseren. Dat Roda met 10 man speelt is wel een argument, ook al zei de fase voor die kaart al genoeg.

Wat je met de opmerking "ado speelde thuis tegen psv" bedoeld gaat aan me voorbij. Neem aan dat je niet wilt zeggen dat ADO-uit makkelijker is dan ADO-thuis.

ja, dat wil ik wel zeggen. ado kan zelf het spel ook niet maken, maar kan zich wel goed op de tegenstander instellen. thuis hebben ze het moeilijk, dat zag je tegen psvee, tegen visteesse en tegen vvv.

er wrint helemaal niets aan mijn redenering. roda is uit gewoon drama, ado is uit gewoon goed. roda is thuis een lastige horde, ado is thuis nog niet je van het.

echt zo moeilijk is het niet. ik blijf die prestatie van psvee bij roda geen reden vinden voor euforie.

Ik vind dat ook geen reden voor euforie, zeker niet.

Maar ADO uit goed? Kom op hé, heb ze toevallig met meer geluk dan wijsheid naar een 0-3 zege op De Graafschap zien counteren, maar die gaan uit echt veel minder punten pakken dan thuis.

ADO speelt makkelijker met ruimte achter de verdediging van de tegenstander. Daarom verloren ze thuis van RKC, dat zich met een (goede) handbalverdediging opsloot en er counterend gevaarlijk uit kwam. Desalniettemin vind ik wel dat ze thuis meer punten moeten pakken dan uit, alleen al vanwege je thuispubliek. Vorig jaar pakte ADO 21 punten in uitduels (op 5 ploegen na de meeste), wat mijn theorie bevestigt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
EJR Wrote:ADO speelt makkelijker met ruimte achter de verdediging van de tegenstander. Daarom verloren ze thuis van RKC, dat zich met een (goede) handbalverdediging opsloot en er counterend gevaarlijk uit kwam. Desalniettemin vind ik wel dat ze thuis meer punten moeten pakken dan uit, alleen al vanwege je thuispubliek. Vorig jaar pakte ADO 21 punten in uitduels (op 5 ploegen na de meeste), wat mijn theorie bevestigt.

je zou ook kunnen zeggen dat je de theorie bevestigt die ik peter de hele godgansetijd probeer uit te leggen. :beerbros:
Reply
#17
EJR Wrote:Met opportunistisch bedoel ik altijd maar het gas er op, niet temporiseren, dus uiteindelijk weinig verrassend en heel vermoeiend als je niet scoort.

als je dat bedoelt ben ik het ook niet met je eens. onder koeman zet feyenoord eerder druk bij de tegenstander (jaja, tegen ado afgelopen zondag niet), maar het is zeker niet altijd het gas er op.

maar noem mij nou eens je beoogde nummer 5, som dan eens wat spelers op (en net zoals bij feyenoord de helft daarvan wisselspelers) en zeg mij dat die de middenmoot ontstijgen.

Quote: Ik zeg verder niet dat Mulder een slechte keeper is, hij hoort alleen niet bij de top 5 uit de eredivisie.

joh, als mulder bij ajakkes gekeept had was het weer een pareltje uit de eigen jeugd en was hem vertrouwen aangepraat. zo ging het met de toen middelmatige sar en de toen middelmatige stekelvarken ook.

ik vind mulder nog wat te lief. als hij meer zekerheid uitstraalt (een aangepraat krijgt) wordt hij een van de betere. ik denk dat hij wel degelijk bij de beste 5 keepers hoort nu. eigenlijk vind ik alleen die gast van twente er bovenuit steken.

mbt tot coutinho geef ik je gelijk. ik ben soeiso niet zo negatief over hem als jij, mar ik heb wel een beetje op hem gelet afgelopen zondag en wat hij deed deed hij gewoon goed. een 4 slaat helemaa nergens op.
Reply
#18
waf Wrote:
EJR Wrote:Met opportunistisch bedoel ik altijd maar het gas er op, niet temporiseren, dus uiteindelijk weinig verrassend en heel vermoeiend als je niet scoort.

als je dat bedoelt ben ik het ook niet met je eens. onder koeman zet feyenoord eerder druk bij de tegenstander (jaja, tegen ado afgelopen zondag niet), maar het is zeker niet altijd het gas er op.

maar noem mij nou eens je beoogde nummer 5, som dan eens wat spelers op (en net zoals bij feyenoord de helft daarvan wisselspelers) en zeg mij dat die de middenmoot ontstijgen.

Quote: Ik zeg verder niet dat Mulder een slechte keeper is, hij hoort alleen niet bij de top 5 uit de eredivisie.

joh, als mulder bij ajakkes gekeept had was het weer een pareltje uit de eigen jeugd en was hem vertrouwen aangepraat. zo ging het met de toen middelmatige sar en de toen middelmatige stekelvarken ook.

ik vind mulder nog wat te lief. als hij meer zekerheid uitstraalt (een aangepraat krijgt) wordt hij een van de betere. ik denk dat hij wel degelijk bij de beste 5 keepers hoort nu. eigenlijk vind ik alleen die gast van twente er bovenuit steken.

mbt tot coutinho geef ik je gelijk. ik ben soeiso niet zo negatief over hem als jij, mar ik heb wel een beetje op hem gelet afgelopen zondag en wat hij deed deed hij gewoon goed. een 4 slaat helemaa nergens op.

Ik vind eigenlijk alleen Groningen aansluiten bij de top 4. Niet omdat daar nu zoveel (sub)toppers lopen, maar wel omdat ze het meest evenwichtige en stabiele team hebben met spelers als Tadic, Bacuna en Anderson die wat extra's brengen. Ook vind ik die nieuwe linksback Burnet erg goed en maakt Groningen altijd goed gebruik van thuisvoordeel. Feyenoord kan best 6e worden, maar dan moet alles het hele seizoen blijven kloppen en daar geloof ik niet in met deze jonge ploeg.

Mijn top 5 (willekeurig): Twente, AZ, PSV, Ajax, Groningen.

Daarna volgt een rijtje ploegen die allemaal 6e kunnen worden, maar ook zomaar 12e: Heerenveen, Vitesse, FC Utrecht, Heracles (kutgras), NEC en ook Feyenoord.
Daarna volgt een rijtje dat moet vechten voor plek 9-14: ADO Den Haag, NAC, Roda JC.

RKC, Graafschap, VVV en Excelsior worden 15-18.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#19
Dan meteen maar even de keepers. Nederland heeft geen topkeepers, wel subtoppers:

Isaksson (nog steeds een goede keeper, maar mist een stabiele verdediging)
Mihaylov
Esteban
Zoet (vind ik een verrassend talent)
Pasveer (onderschatte keeper)
Vermeer (goede keeper, maar nul uitstraling)
Mulder (aardige keeper, oogt te junior)
Babos (kan je zo 5e mee worden)

Oude glorie, maar voldoende voor een top 12 plek:
Gentenaar
Coutinho
Vandenbussche
Rob van Dijk
Ten Rouwelaar
Van Loo
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#20
Ik vind vermeer de laatste tijd niet zo heel best. Ik kan dat waarschijnlijk niet helemaal goed beoordelen maar ik heb het idee dat hij regelmatig verkeerd staat opgesteld. Hij komt regelmatig niet uit terwijl dat wel moet en z'n uittrappen zijn verschrikkelijk slecht als hij een beetje onder druk wordt gezet. Van mij mag Cillesen best eens een kans krijgen.
Reply
#21
EJR Wrote:Ik vind eigenlijk alleen Groningen aansluiten bij de top 4. Niet omdat daar nu zoveel (sub)toppers lopen, maar wel omdat ze het meest evenwichtige en stabiele team hebben met spelers als Tadic, Bacuna en Anderson die wat extra's brengen. Ook vind ik die nieuwe linksback Burnet erg goed en maakt Groningen altijd goed gebruik van thuisvoordeel. Feyenoord kan best 6e worden, maar dan moet alles het hele seizoen blijven kloppen en daar geloof ik niet in met deze jonge ploeg.

Mijn top 5 (willekeurig): Twente, AZ, PSV, Ajax, Groningen.

Daarna volgt een rijtje ploegen die allemaal 6e kunnen worden, maar ook zomaar 12e: Heerenveen, Vitesse, FC Utrecht, Heracles (kutgras), NEC en ook Feyenoord.
Daarna volgt een rijtje dat moet vechten voor plek 9-14: ADO Den Haag, NAC, Roda JC.

RKC, Graafschap, VVV en Excelsior worden 15-18.

maar van groningen noem ik zo ook een zwikkie middelmatige spelers op.

groningen, vitesse, feyenoord, heerenveen en ado zitten niet ver van elkaar. maar ook de selectie van twente en az en zelfs psvee is niet veel beter dan dit rijtje. die verschillen zijn echt niet zo groot.

dus feyenoord kan idd zo 10de worden, maar ook een 4de plaats is niet onmogelijk. dat geldt voor die andere ploegen ook.
Reply
#22
EJR Wrote:Dan meteen maar even de keepers. Nederland heeft geen topkeepers, wel subtoppers:

Isaksson (nog steeds een goede keeper, maar mist een stabiele verdediging)
Mihaylov
Esteban
Zoet (vind ik een verrassend talent)
Pasveer (onderschatte keeper)
Vermeer (goede keeper, maar nul uitstraling)
Mulder (aardige keeper, oogt te junior)
Babos (kan je zo 5e mee worden)

Oude glorie, maar voldoende voor een top 12 plek:
Gentenaar
Coutinho
Vandenbussche
Rob van Dijk
Ten Rouwelaar
Van Loo

isakson vind ik zeker geen top, vermeer ook niet en dat geldt helemaal voor pasveer.
babos keepte in de kuip slechter dan mulder nu doet. heeft gewoon gefaald.

michailov ok, zoet is idd een aardig talent (maar die moet toch echt wat langer presteren).

ik vind mulder technisch een goeie keeper, maar zijn uitstraling is nog ontzettend ed de goey. hij moet brutaler/steviger worden. maar hem zomaar wegzetten als middelmaat, ofwel hem helemaal doodzwijgen zoals de media doen, dat gaat me te ver.
Reply
#23
Als je namen als Pasveer en Rob van Dijk gaat noemen, waar is Tyton dan?
Reply
#24
Peter Wrote:Als je namen als Pasveer en Rob van Dijk gaat noemen, waar is Tyton dan?

Ik mis Verhoeven ook in dit rijtje.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Tyton hoort in het eerste rijtje, net als Velthuijzen. (subtop, geen top)
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#26
Peter Wrote:Als je namen als Pasveer en Rob van Dijk gaat noemen, waar is Tyton dan?

Klopt.
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: