The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2011/2012
#1
Mooie uitslagen, Excelsior verliest thuis met 0-3 van GVVV ( cry ) en MVV met 0-1 van Achilles na een uur met een man méér gestaan te hebben. Undecided
Reply
#2
Overdune Wrote:Mooie uitslagen, Excelsior verliest thuis met 0-3 van GVVV ( cry ) en MVV met 0-1 van Achilles na een uur met een man méér gestaan te hebben. Undecided
Dat laatste klopt niet, na een kwartier kreeg een MVV'er rood en na 34 minuten een Achillesspeler. Achilles heeft dus 19 minuten met een man meer gestaan. Blijft natuurlijk wel een knappe prestatie. O ja, Achilles speelde thuis dus ook dat klopt niet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
Dat van dat thuis spelen wist ik (ik had 1-0 moet zeggen), dat van die rode kaart las ik ergens en daar werd de rode kaart van MVV niet genoemd. Dan nog is het triest idd.
Reply
#4
Overdune Wrote:Dat van dat thuis spelen wist ik (ik had 1-0 moet zeggen), dat van die rode kaart las ik ergens en daar werd de rode kaart van MVV niet genoemd. Dan nog is het triest idd.

Zo triest is het niet hoor. Je doet net als Achilles een klein amateurcluppie is, maar het is gewoon één van de betere topklassers die zo kan meedoen in de jupiler league en dan eindigen ze nog in het linkerrijtje ook. Weinig amateurs mee aan hoor, sommige jongens verdienen daar meer dan bij MVV.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
kuiper Wrote:
Overdune Wrote:Dat van dat thuis spelen wist ik (ik had 1-0 moet zeggen), dat van die rode kaart las ik ergens en daar werd de rode kaart van MVV niet genoemd. Dan nog is het triest idd.

Zo triest is het niet hoor. Je doet net als Achilles een klein amateurcluppie is, maar het is gewoon één van de betere topklassers die zo kan meedoen in de jupiler league en dan eindigen ze nog in het linkerrijtje ook. Weinig amateurs mee aan hoor, sommige jongens verdienen daar meer dan bij MVV.

klopt, achilles kwam vorig jaar net tekort op fc oss en deed het toen ook al erg goed in de beker. bijna rkc gewipt dacht ik. leuke vent trouwens die coach meijer.

ook gvvv doet het erg goed in de topklasse. ze stonden bovenaan totdat barendrecht het gelijkspel weer terugkreeg van de tuchtcommissie. als je dan beseft dat zij ook in het linkerrijtje van de eerste divisie kunnen meedraaien en excelsior echt eerste divisie materiaal heeft (en de 0-2 3n 0-3 gemaakt werden aan het eind toen exceslior wss alles of niets speelde), is de uitslag zo gek nog niet.
Reply
#6
waf Wrote:leuke vent trouwens die coach meijer

[gay]
Reply
#7
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:leuke vent trouwens die coach meijer

[gay]

nee jij! als je daar al bezwaar tegen hebt moet je vooral in de heaumeauhoofdstad van de wereld gaan wonen.

met je gaypride! en je jan vertongen!

speciaal voor jou een filmpje waar ik nog niet naar heb durven kijken...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/201...l#comments
Reply
#8
waf Wrote:waar ik nog niet naar heb durven kijken...

Omdat je bang bent dat je plassertje omhoogspringt, ouwe zwaardvechter? :razz:
Reply
#9
Vandaag geen verrassingen, benieuwd naar de loting.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Ajax-AZ

Twente-PSV #-o

Tot zover de warme ballen discussie.
Reply
#12
Weer een thuiswedstrijd voor Ajax *zucht*.

Eagles hebben gisteren trouwens aangetoond dat Ajax ook maar een matig ploegie heeft.
Eagles bleven vrij eenvoudig overeind tegen een ploeg die beter was tegen Ajax.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#13
EJR Wrote:Weer een thuiswedstrijd voor Ajax *zucht*.

Eagles hebben gisteren trouwens aangetoond dat Ajax ook maar een matig ploegie heeft.
Eagles bleven vrij eenvoudig overeind tegen een ploeg die beter was tegen Ajax.

nou ja, eenvoudig. het was weer exact hetzelfde. zoals feyenoord ajakkes aanpakte bij het verstoren van de opbouw, zoals ado feyenoord aanpakte bij het verstoren van de opbouw, zo deed gae het ook en ze hadden dan ook nog de mazzel dat iemand via een been van vlaar binnenschoot en ze binnen 6 minuten op 1-0 kwamen.

dan moet feyenoord het vervolgens kapot spelen en daar is deze ploeg niet goed in. net zoals overigens ado daar niet goed in is en net zoals ajakkes daar niet goed in is gebleken.

erg zonde, beetje pech, uiteraard niet goed genoeg gevoetbald, maar niet heel onlogisch.
Reply
#14
EJR Wrote:Weer een thuiswedstrijd voor Ajax *zucht*.

Eagles hebben gisteren trouwens aangetoond dat Ajax ook maar een matig ploegie heeft.
Eagles bleven vrij eenvoudig overeind tegen een ploeg die beter was tegen Ajax.

Tja alweer, na Roda thuis nu dan weer AZ thuis
The great old Ludwig von...
Reply
#15
gittermaster Wrote:
EJR Wrote:Weer een thuiswedstrijd voor Ajax *zucht*.

Eagles hebben gisteren trouwens aangetoond dat Ajax ook maar een matig ploegie heeft.
Eagles bleven vrij eenvoudig overeind tegen een ploeg die beter was tegen Ajax.

Tja alweer, na Roda thuis nu dan weer AZ thuis

Roda uit winnen is knap, maar als je ziet hoe vrij Vertonghen gister tweemaal stond om in te koppen, kan iedereen in Kerkrade winnen. Wat een geprutst bij Roda.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
mee eens, doelde ook meer op "weer" een thuiswedstrijd Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Vaak vind ik keeperswissels een zwaktebod van een trainer, maar in dit geval... Pff die Tyton stond prima te keepen zeg
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Tyton had er ook al veel eerder weer in gemoeten vind ik. Hij was allang weer fit na die botsing, maar hoewel Rutten eerst bewust de keuze had gemaakt Tyton te laten spelen, liet hij toch ineens weer Isaksson staan.

Maar gaan we nou eindelijk die klote-beker weer eens winnen?
Reply
#19
gittermaster Wrote:Vaak vind ik keeperswissels een zwaktebod van een trainer, maar in dit geval... Pff die Tyton stond prima te keepen zeg

Tyton was 1e keus, maar tijdens zijn blessure deed Isaksson het lang prima. Logisch dat die bleef staan zolang hij niet op fouten te betrappen was. Als er geen reden is hoef je niet te wisselen. Bovendien is Tyton nog niet zo lang 100% fit.

Zoals ik bv. bij Ajax niet zou weten waarom V/d Wiel binnenkort zn plek zomaar terug moet krijgen nu die Van Rhijn al weken heerlijk loopt te ballen.
Reply
#20
mee eens. Van mij mag van Rhijn blijven staan, vd Wiel lekker naar Spanje; iedereen blij
The great old Ludwig von...
Reply
#21
gittermaster Wrote:Vaak vind ik keeperswissels een zwaktebod van een trainer, maar in dit geval... Pff die Tyton stond prima te keepen zeg

Echt? Ik vind de voetbaltrainers juist veels te zwak daarin. Mogen van mij veel eerder gewisseld worden.
Reply
#22
Ja.
Ik denk vaak dat een trainer de keeperswissel als een soort noodgreep gebruikt.
Het loopt niet, hij weet niet meer wat te doen en wisselt de keeper maar.
Uiteraard niet altijd, maar vaak wel imo
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Tegenwoordig wordt het inderdaad vaak zo gebruikt, maar zo zou het niet moeten zijn imo
Reply
#24
Heracles verdient het imo, maar az prikt hem er nog in
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Forza Heracles!!!!!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Lekker hoor. =D> Heracles zo goed als zeker van Europees voetbal denk ik? Dat is toch wel een prestatie hoor.
Reply
#27
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Vaak vind ik keeperswissels een zwaktebod van een trainer, maar in dit geval... Pff die Tyton stond prima te keepen zeg

Tyton was 1e keus, maar tijdens zijn blessure deed Isaksson het lang prima. Logisch dat die bleef staan zolang hij niet op fouten te betrappen was. Als er geen reden is hoef je niet te wisselen. Bovendien is Tyton nog niet zo lang 100% fit.

Toen Tyton er destijds inkwam voor Isaksson had toch niets te maken met het slechte spel van hem? Hij zou weggaan en Tyton eerste keeper worden. Niet logisch dus wat mij betreft dat Isaksson ineens wél bleef staan.
Reply
#28
Overdune Wrote:Lekker hoor. =D> Heracles zo goed als zeker van Europees voetbal denk ik? Dat is toch wel een prestatie hoor.
Waar baseer je dat op?
Jij denkt dat het zo goed als zeker is dat Heracles wint van PSV in de finale? Of denk je dat het zo goed als zeker is dat PSV kampioen wordt?
Reply
#29
Mooi voor zo'n club als Heracles... Wordt een mooi feestje voor ze. Zie ze niet heel vaak spelen, maar ze speelden gister met vlagen vrij aardig. Paar 'mooie' voetballers. Die Duarte b.v.

En dikke complimenten voor die gelegenheidskeeper Telgenkamp. Pakte een aantal ballen fraai, maar wat mij vooral opviel waren zijn meevoetballende kwaliteiten (goed inzicht, inspeelpass en trap). Kunnen nog veel keepers een puntje aan zuigen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Mitch Wrote:
Overdune Wrote:Lekker hoor. =D> Heracles zo goed als zeker van Europees voetbal denk ik? Dat is toch wel een prestatie hoor.
Waar baseer je dat op?
Jij denkt dat het zo goed als zeker is dat Heracles wint van PSV in de finale? Of denk je dat het zo goed als zeker is dat PSV kampioen wordt?

Als PSV 2e wordt gaat Heracles ook al Europa in. Maar dan nog is niets bijna zeker. Die gasten moeten er zelf maar zorgen dat ze volgende week in de Arena op zn minst een puntje pakken zoals ze ook gisteren in Alkmaar en eerder in Enschede deden, om zo de kansen op een plekkie bij de eerste 2 voor PSV te vergroten.
Reply


Forum Jump: