The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




A1 in Nederland
#1
De geruchten waren er gisteren al, maar afgelopen nacht is het bevestigd door de A1GP: de eerste race van het A1GP-seizoen 2006/2007 zal worden verreden op Circuit Park Zandvoort. Op 1 oktober zal de eerste A1 Grand Prix in Nederland plaats vinden.

Hans Ernst, directeur van Circuit Park Zandvoort, is erg blij met de beslissing: "Het is erg speciaal dat de A1 Grand Prix naar Zandvoort zal komen. We verwachten dat er erg veel publiek op af zal komen. Ook zal de race miljoenen tv-kijkers trekken van over hele wereld, en daarom is het een hele goede reclame voor het Circuit, de plaats Zandvoort en Nederland."

A1 Grand Prix bedenker en oprichter Sjeik Maktoum is tevens blij dat de race in Nederland rond is gekomen: "Het enthousiasme van de Nederlandse fans is de hoofdreden om naar Zandvoort te komen. We zijn erg blij dat ze bij bijna elke race aanwezig waren. Je kijkt er ook niet makkelijk overheen, door hun fel oranje gekleurde outfits. Bij een race zag ik zelfs twee mensen met grote opblaasbare oranje klompen als hoed."
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
vet hier ga ik zeker kaartjes voor proberen te krijgen!
Reply
#3
Quote:Verstappen rijdt niet op Zandvoort

AMSTERDAM - Jos Verstappen doet komend weekeinde niet mee aan de A1GP-race op het Circuit Park Zandvoort. Tot ongeloof van de 75.000 toeschouwers zullen zij Jos the Boss niet aan het werk zien, omdat het gisteravond tot een zakelijke breuk kwam tussen diens management en A1GP-teambaas Jan Lammers. De seatholder van Team Nederland heeft Jeroen Bleekemolen als vervanger aangewezen.

De reden van de barst tussen partijen is dat de coureur betere garanties eiste betreffende betaling van salaris en onkosten. Afgelopen seizoen werd Verstappen cs. met vertraging betaald, wat zijn manager Huub Rothengatter nu wilde voorkomen. Sinds gisteren zijn alle betalingen voldaan. Verstappen verdiende afgelopen seizoen ongeveer 1 miljoen dollar.

Verstappen: "Ik vind dit het allerergste voor de racefans. Zo sneu voor de mensen die voor mij naar Zandvoort komen. Ik hoop dat de fans het mij niet aanrekenen en me niet afbreken. Ik wil niet dat de A1-organisatie - ik bedoel niet het circuit Zandvoort - over mijn rug geld verdient. Ik wil garanties over mijn verdiensten. Afspraak is afspraak en dan moet ik niet vandaag (gisteren, red.) de laatste betaling hebben gekregen. Wat is er op tegen om dat te voorkomen? Ik heb demo's gehouden op Zandvoort, Assen en Rotterdam maar eigenlijk voor de kat zijn viool. Daar pas ik voor, hoe erg ik dat vind voor de fans.

Lammers hakte gisteravond de knoop door na een onderhoud met Rothengatter en A1-topman Bruce Holmes die namens de A1GP-organisatie het contract met Verstappen wilde mede-ondertekenen. Onvoldoende voor Rothengatter, die een bankgarantie voor Jos' salaris wilde. "Dat konden we hem niet bieden. Een contract is de garantie." Rothengatter ontkende dat van een bankgarantie. "Het maakt niet uit wat het is, al zijn het goudstaven, maar dat gezeur van vorig seizoen wilden we niet meer. Er zijn oplossingen, maar die moet Jan maar bedenken", aldus Rothengatter. Lammers: "De bal ligt niet bij ons. Jos rijdt niet meer voor ons. Zo ligt het."


:letitallout:

Godgloeiendegloeiende!!!!!!!! Wat een rukzooi zeg. Ik snap het best van Verstappen want wie gaat er nou een heel jaar werken zonder dat je op tijd betaald krijgt? Ik niet in ieder geval. Maar had ie nou niet even kunnen wachten met staken tot de 2e race? De lol is er voor mij nu al een flink stuk van af.... :cry:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
En ik begrijp het dondersgoed van Lammers. Wat een gezeik. Die gast heeft geld zat, krijgt zijn geld (want heeft een contract dus al moet het via de rechter, zijn salaris zal hij uiteindelijk echt wel krijgen) echt wel en heeft vorig jaar in het EERSTE jaar van A1GP gereden. Vind je het gek dat dat wat opstartproblemen met zich meebrengt?!
Niet zeiken, racen! Ik hoop dat Bleekemolen het goed gaat doen en dat de Nederlandse racewereld die verwaande kutlimbo eindelijk eens uitkotst!

Veel plezier met het neerslaan van bezoekers aan je kartcentra, Jos Verzandbakken!


NB GZ: lees ook het artikel op A1GP.nl even, dat is wat minder Jos 'minded'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Ik heb al heel veel reacties gelezen, maar het gaat om het principe. Als jij een contract tekent waarin staat dat je elke maand geld krijgt en je krijgt het niet, dan stop jij ook met werken, neem ik aan? Dat hij al veel geld heeft doet niet terzake. Er was al sinds het eind van vorig seizoen gezeik over nog niet betaald salaris en dat ze nu 3 dagen voordat het nieuwe seizoen begint pas het geld van vorig seizoen overmaken is natuurlijk een behoorlijk treurige toestand. En dat ze nu wederom geen bankgarantie willen tekenen dat het dit seizoen wel op tijd betaald wordt belooft niet veel goeds. En als je een beetje verstand hebt van contracten, dan weet je dat in elk huurcontract voor een bedrijf een bankgarantie zit, omdat je bij een eventueel faillisement naar je centen kunt fluiten als die er niet in zit.
De BV Jos Verstappen had recht op een bankgarantie en dat recht kon de A1-organisatie ze niet garanderen, dus dan wordt er geen 'dienst' verleend, heel simpel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Whatever, ik kan er alleen maar gelukkig van worden dat die mislukte limbo eindelijk opzout... Als een van de weinige coureurs in de A1 F1-ervaring hebben en dan nog bij vlagen compleet weggereden worden... Hup Jeroen!!! Hup Jan!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: