The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twe-psv
#1
Serieus. Iemand die dit rood vond? Zulke momenten beslissen de titelstrijd. En wéér Blom.

Gelukkig toch nog een punt en de bevestiging dat PSV op alle fronten beter is dan Twente. Zoals het eerder beter was tegen Ajax.
Reply
#2
tegen Ajax speelde PSV thuis, niet heel vreemd dat ze wellicht beter waren, heb de kaart nog niet gezien overigens
The great old Ludwig von...
Reply
#3
gittermaster Wrote:tegen Ajax speelde PSV thuis, niet heel vreemd dat ze wellicht beter waren, heb de kaart nog niet gezien overigens

Dan had Twente vanavond toch juist beter moeten zijn? En Ajax tegen Feyenoord etc. Thuis/uit zegt dit seizoen nog niet veel tot op heden.
Reply
#4
Ik zeg toch ook niets over Twente, reageer alleen op je laatste zin.
Thuis/uit zegt altijd iets, dat Feyenoord een keertje beter is dan Ajax doet daar niets aan af. Dat vind jij overigens ook, anders sluit je de weddenschap bij een uitwedstrijd niet anders af dan voor een thuiswedstrijd.
Ook was Sulejmani op dat moment in topvorm en geblesseerd bij Ajax en viel Boilesen snel uit. Ik weet; kan gebeuren, zit soms mee en soms tegen, maar jij hamert vaak wel op dat soort zaken. Daarom reageer ik op je laatste zin. Het zegt natuurlijk geen ene reet en volgens mij weet je dat zelf ook wel. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#5
gittermaster Wrote:Ik zeg toch ook niets over Twente, reageer alleen op je laatste zin.
Thuis/uit zegt altijd iets, dat Feyenoord een keertje beter is dan Ajax doet daar niets aan af. Dat vind jij overigens ook, anders sluit je de weddenschap bij een uitwedstrijd niet anders af dan voor een thuiswedstrijd.
Ook was Sulejmani op dat moment in topvorm en geblesseerd bij Ajax en viel Boilesen snel uit. Ik weet; kan gebeuren, zit soms mee en soms tegen, maar jij hamert vaak wel op dat soort zaken. Daarom reageer ik op je laatste zin. Het zegt natuurlijk geen ene reet en volgens mij weet je dat zelf ook wel. Smile

Euh de 1e ontstond omdat jij zeker wist dat Ajax ging winnen, de 2e andersom. Had beiden niets met uit/thuis te maken. Tongue
Reply
#6
precies. De tweede andersom, jij wist toen dus zeker dat PSV ging winnen.
Dat was toevallig? Had niets met uit/thuis te maken? Smile
Maar kom op Peter, jij vind toch ook dat het verschil maakt of je uit of thuis speelt, of niet?
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:precies. De tweede andersom, jij wist toen dus zeker dat PSV ging winnen.
Dat was toevallig? Had niets met uit/thuis te maken? Smile
Maar kom op Peter, jij vind toch ook dat het verschil maakt of je uit of thuis speelt, of niet?

In het algemeen wel, maar toppers blijken toch wel erg vaak duels op zich. In het verlengde van jou redenatie ouden we nu kunnen concluderen dat Twente geen titelkandidaat is omdat het thuis PSV niet kan bijbenen, maar das toch echt ook weer onzin.

Kijk naar waf met zn ADO is uit zoveel beter dan thuis. Daar ben ik het niet mee eens en die gaan er 4-1 af bij Roda (dat er niets van kan volgens diezelfde waf) en 4-0 bij Heerenveen, maar er zijn best argumenten dat uit spelen geen nadeel hoeft te zijn. Thuis is niet altijd een voordeel, uit niet altijd een nadeel. Wel vind ik het iets zeggen dat PSV in 2 toppers beter veldspel liet zien. Alleen uit bij AZ was het 1 helft de mindere, maar dat was wel erg vroeg in het seizoen.
Reply
#8
En dan ook gewoon maar niet voor de camera komen die Blom... Ben een vent en geef je fout eerlijk toe!
Reply
#9
Ik vind de reacties over de rode kaart wel wat overdreven. Ik kan mij voorstellen dat Blom in een split second moet beslissen en rood geeft. Strootman was echt te laat en gleed wel vol in op de Jong. Gelukkig was het niet met een gestrekt been, anders was het donkerrood geweest en had de Jong eraf gekund.
In de herhaling zou je kunnen zeggen dat het wellicht met een gele kaart afgedaan had kunnen worden. Maar om Blom hiervoor helemaal af te maken is niet terecht, want hij floot voor mij als neutrale toeschouwer een behoorlijke goeie wedstrijd (terwijl ik normaal niets met scheidsrechters heb).
Van mij mag de schorsing van Strootman wel achterwege blijven, maar dan vind ik dat ze Rutten moeten schorsen. Erg slechte verliezer en een slecht voorbeeld. En wat kinderachtig om iemand achteraf als het al gebeurd is geen hand te geven.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#10
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:precies. De tweede andersom, jij wist toen dus zeker dat PSV ging winnen.
Dat was toevallig? Had niets met uit/thuis te maken? Smile
Maar kom op Peter, jij vind toch ook dat het verschil maakt of je uit of thuis speelt, of niet?

In het algemeen wel, maar toppers blijken toch wel erg vaak duels op zich. In het verlengde van jou redenatie ouden we nu kunnen concluderen dat Twente geen titelkandidaat is omdat het thuis PSV niet kan bijbenen, maar das toch echt ook weer onzin.

Kijk naar waf met zn ADO is uit zoveel beter dan thuis. Daar ben ik het niet mee eens en die gaan er 4-1 af bij Roda (dat er niets van kan volgens diezelfde waf) en 4-0 bij Heerenveen, maar er zijn best argumenten dat uit spelen geen nadeel hoeft te zijn. Thuis is niet altijd een voordeel, uit niet altijd een nadeel. Wel vind ik het iets zeggen dat PSV in 2 toppers beter veldspel liet zien. Alleen uit bij AZ was het 1 helft de mindere, maar dat was wel erg vroeg in het seizoen.

Nee Peter, nu draai je het om, ik redeneer niet zo.
Ik praat niet over titelkandidaten, ik geef alleen aan dat jouw opmerking over dat PSV beter was dan Ajax erg makkelijk te relativeren valt. En ik geef aan dat je er van uit mag gaan dat thuiswedstrijden makkelijker te winnen zijn dan uitwedstrijden.
Natuurlijk is Twente nog titelkandidaat, je kunt niet spreken over titelkandidaat af op basis van een wedstrijd, je zget tock ook niet dat PSV geen titelkandidaat is omdat AZ beter was in de onderlinge ontmoeting.
Echt, je kunt dit op geen manier recht lullen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#11
kuiper Wrote:Ik vind de reacties over de rode kaart wel wat overdreven. Ik kan mij voorstellen dat Blom in een split second moet beslissen en rood geeft. Strootman was echt te laat en gleed wel vol in op de Jong. Gelukkig was het niet met een gestrekt been, anders was het donkerrood geweest en had de Jong eraf gekund.
In de herhaling zou je kunnen zeggen dat het wellicht met een gele kaart afgedaan had kunnen worden. Maar om Blom hiervoor helemaal af te maken is niet terecht, want hij floot voor mij als neutrale toeschouwer een behoorlijke goeie wedstrijd (terwijl ik normaal niets met scheidsrechters heb).
Van mij mag de schorsing van Strootman wel achterwege blijven, maar dan vind ik dat ze Rutten moeten schorsen. Erg slechte verliezer en een slecht voorbeeld. En wat kinderachtig om iemand achteraf als het al gebeurd is geen hand te geven.

Ben het hier helemaal mee eens. Ik vond het zeker geen gele kaart, maar kan het wel snappen dat de scheidsrechter hem hier geeft. In eerste instantie dacht ik ook dat het rood was, na de herhaling niet meer. De scheidsrechter heeft nu eenmaal geen herhaling. De commotie na de overtreding (en voor de kaart) zal ook niet geholpen hebben voor Strootman. Ik vond die overtreding van achteren van Marcelo op Janko veel viezer in de eerste helft.

Wel sneu voor Tamata trouwens....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
In 1e instantie achter je tv op de bank denk je mogelijk aan rood ja. Maar Blom stond er bovenop. Als scheidsrechter moet je dan in split second kunnen beoordelen wat er gebeurd. Daar ben je scheids voor. En het is niet de 1e keer dat hem dit overkomt. Ik twijfel serieus of hij wel capabel is als scheids.

En dan ook nog niet voor de camera willen en een minuut twijfelen voor rood volgde. Denk dat Blom echt een probleem heeft nu. Weer tijdje eerste divisie?
Reply
#13
Ik vond de overtreding van Marcello in de eerste helft waar hij geel voor krijgt eigenlijk meer een rode kaart dan die van Strootman. Van achteren iemand tegen zijn schenen schoppen zonder de intentie om de bal te spelen was altijd een rode kaart. Daarnaast geeft Toivonen bij de 1-0 van Twente Douglas een elleboog in zijn nek, dus ook daar mag je minimaal geel voor trekken en eigenlijk rood. De 1-1 van PSV is een ongelooflijke mazzelgoal want die Slappejak raakt hem helemaal verkeerd. Al met al mag PSV heul erg blij zijn met een gelijkspel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Rood was veel te zwaar, geel meer op zijn [plaats.
Twente had trouwens pingel moeten krijgen, daar hoor ik niemand over.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:Ik vond de overtreding van Marcello in de eerste helft waar hij geel voor krijgt eigenlijk meer een rode kaart dan die van Strootman. Van achteren iemand tegen zijn schenen schoppen zonder de intentie om de bal te spelen was altijd een rode kaart. Daarnaast geeft Toivonen bij de 1-0 van Twente Douglas een elleboog in zijn nek, dus ook daar mag je minimaal geel voor trekken en eigenlijk rood. De 1-1 van PSV is een ongelooflijke mazzelgoal want die Slappejak raakt hem helemaal verkeerd. Al met al mag PSV heul erg blij zijn met een gelijkspel.

Als je dit schrijft kan ik me niet voorstellen dat je de wedstrijd gezien hebt. PSV heeft Twente grote delen van de wedstrijd in de greep gehad, doordat het middenveld van PSV het aanvallend makkelijk had tegen Brama. Niemand hoor je over de twee grote kansen op 1-3 die niet in de samenvattingen te zien zijn.
De ridicule rode kaart van Strootman (deed me denken aan Engelaar in de Kuip) kantelde de wedstrijd volledig. De NOS rept over een tweede gele kaart voor Strootman; volstrekt onjuist en voer voor Eindhovense complot-theoreten. De analyse van Bruggink op EL is interessant: hij vermoedde direct dat Blom de beslissing nam op aangeven van een derde, door het lange wachten voor het geven van de kaart.
Reply
#16
Djabs Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik vond de overtreding van Marcello in de eerste helft waar hij geel voor krijgt eigenlijk meer een rode kaart dan die van Strootman. Van achteren iemand tegen zijn schenen schoppen zonder de intentie om de bal te spelen was altijd een rode kaart. Daarnaast geeft Toivonen bij de 1-0 van Twente Douglas een elleboog in zijn nek, dus ook daar mag je minimaal geel voor trekken en eigenlijk rood. De 1-1 van PSV is een ongelooflijke mazzelgoal want die Slappejak raakt hem helemaal verkeerd. Al met al mag PSV heul erg blij zijn met een gelijkspel.

Als je dit schrijft kan ik me niet voorstellen dat je de wedstrijd gezien hebt. PSV heeft Twente grote delen van de wedstrijd in de greep gehad, doordat het middenveld van PSV het aanvallend makkelijk had tegen Brama. Niemand hoor je over de twee grote kansen op 1-3 die niet in de samenvattingen te zien zijn.
De ridicule rode kaart van Strootman (deed me denken aan Engelaar in de Kuip) kantelde de wedstrijd volledig. De NOS rept over een tweede gele kaart voor Strootman; volstrekt onjuist en voer voor Eindhovense complot-theoreten. De analyse van Bruggink op EL is interessant: hij vermoedde direct dat Blom de beslissing nam op aangeven van een derde, door het lange wachten voor het geven van de kaart.

Ik heb inderdaad 'slechts' de samenvatting gezien en daarin zag ik dat de 1-1 een mazzelgoal is en dat Marcello eerst een rode kaart verdient (5:27),
maar slechts geel krijgt en later in de wedstrijd de 2-1 maakt. Daarbij klimt hij eerst met twee handen op Luuk de Jong en duwt hij daarna ook nog
de arm/elleboog in zijn nek. (7:12). Bij de eerste goal van Twente probeert Toivonen met zijn rechterarm het hoofd van Douglas eraf te duwen (2:23),
valt hij daarna heel theatraal op zijn hol en kijkt hij dan richting de zijkant alsof hij een vrije trap wil.
De rode kaart van Strootman was inderdaad te zwaar, maar echt handig was de overtreding ook niet, zeker niet op die positie.
Maar dat Blom lang wachtte (wel 4 seconden!) met het geven van een kaart was omdat hij stond te kijken hoe de Jong er aan toe was.
Strootman en Bouma lopen daarna tegen hem te schreeuwen en duwen hem zelfs omdat ze blijkbaar vinden dat er niets aan de hand is.
Misschien geen rood, maar hij was wel gewoon te laat met inkomen, dus op zijn minst een vrije trap. Strootman loopt daarna zelfs nog terug naar
Blom om verhaal te halen bij de Jong, maar dat zapt de NOS snel weg (8:01). Dat Rutte de schuld van het gelijkspel bij Blom
legt is een lachertje, want als PSV echt zoveel kansen heeft gehad, dan hadden ze die gewoon moeten maken en hebben ze het dus (weer) aan
zichzelf te danken dat ze niet winnen. Uit de vrije trap n.a.v. de rode kaart valt namelijk niet eens de 2-2, maar pas minuten later uit een
messcherpe aanval en met heul slecht dekken van de trage Bouma. Daarna kan PSV nog een keer rood krijgen omdat er iemand opzichtig hands
maakt na een schot van Twente (9:33). Op basis van de samenvatting vind ik een gelijkspel niet een slecht resultaat voor PSV, maar dat is heel
persoonlijk natuurlijk. :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=5guQrZeHYXs">http://www.youtube.com/watch?v=5guQrZeHYXs</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Blom wachtte bijna een minuut GZ. Pakte z'n boekje, stopte m weg en pakte m later weer

En het was niet dat PSV zoveel kansen miste, maar het stond 1-2 en Twente was hele 2e helft nog niet bij PSV doel in de buurt geweest en zelfs Brama gaf eerlijk toe dat hij zeer sterk twijfelde of Twente met 11-11 wel terug had kunnen komen.

NB. Blom heeft ondertussen reactie durven geven en V/d Ende spreekt daaromtrent over 'quatsch'. Ikzelf vind het vooral vreemd dat ie 24 uur moest denken over z'n reactie.
Reply
#18
Peter Wrote:Kijk naar waf met zn ADO is uit zoveel beter dan thuis. Daar ben ik het niet mee eens en die gaan er 4-1 af bij Roda (dat er niets van kan volgens diezelfde waf) en 4-0 bij Heerenveen, maar er zijn best argumenten dat uit spelen geen nadeel hoeft te zijn. Thuis is niet altijd een voordeel, uit niet altijd een nadeel. Wel vind ik het iets zeggen dat PSV in 2 toppers beter veldspel liet zien. Alleen uit bij AZ was het 1 helft de mindere, maar dat was wel erg vroeg in het seizoen.

dat is altijd zo laf he, niet rechtstreeks discuzeuren, maar in een gesprek met een ander een beetje om een domme manier je gelijk proberen te halen.

het spel van ado komt uit idd beter tot zijn recht dan thuis. dat heb ik gemotiveerd en dat standpunt is waterdicht. het is een team dat eerder punten haalt met reactievoetbal dan met zelf het spel maken. geldt voor feyenoord ook. jij hebt daar zeker niets tegen in kunnen brengen. dat laat echter onverlet dat ado uit wel kan verliezen, namelijk als je niet 100% geconcentreerd bent en je ook niet op achterstand komt. jaja, want dan moet je het spel namelijk gaan maken. dat feyenoord dat niet kan werd ook gisteren weer pijnlijk duidelijk.


oftewel, je kan proberen hier je gelijk te halen, maar je lult nog steeds dezelfde onzin.
Reply
#19
Allereerst ik heb ook slechts de samenvatting kunnen zien, maar...

Hoezo de 1-1 een mazzelgoal? Mooie actie, goede voorzet, goede loopactie, en idd een gelukkige afwerking. Normaal maakt ie hem 'gewoon' af. Als hij hem nu had gemist was het ipv dat het nu een mazzelgoal zou zijn, een 100% om zeep geholpen dikke kans geweest.

Ik vond Toivoinen bij de 1-0 ook een overtreding maken, maar om te zeggen dat dit rood is... sure, wat een gelul. Douglas maakt hem goed af, maar imo gelukkig. Toivoinen kijkt volgens mij vooral vol verbzaing, omdat ie zich afvraagt hoe die bal er inhemelsnaam nog ingegaan kan zijn.

Zat die overtreding van Marcelo in de samenvatting? Niet gezien, en kan ik niet over oordelen. Over zijn goal.. kan me vinden in de opermking dt dit een overtreding is. Gebeurt alleen continue in zulke situaties. Soms wordt er voor gefloten en soms niet. Feit is dat de Jong zich hier kinderlijk laten piepelen. ALs dit andersom zou zijn geweest, zou ik vooral not amused zijn met de manier van verdedigen.

Rood voor Strootman is natuurlijk veel te zwaar. Dan moet ie er 10 geven per wedstrijd. Vraag me ook af wat er precies gebeurd is waarom Blom zo lang wachtte met het geven vd kaart. Ik verwacht echter dat deze kaart niet geseponeerd gaat worden. Het is een overtreding, en verwacht dat Blom gesteund gaat worden.

@Bumme: bedoel je met pingel voor Twe dat geval dat een PSV-er de bal tegen zijn arm geschoten krijgt, of andere situatie die ik dan ook gemist heb? Ik vind een pingel daar iig veel te zwaar. Lichaam achter arm (dus geen voordeel) en geen opzet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Peter Wrote:Blom wachtte bijna een minuut GZ. Pakte z'n boekje, stopte m weg en pakte m later weer

En het was niet dat PSV zoveel kansen miste, maar het stond 1-2 en Twente was hele 2e helft nog niet bij PSV doel in de buurt geweest en zelfs Brama gaf eerlijk toe dat hij zeer sterk twijfelde of Twente met 11-11 wel terug had kunnen komen.

NB. Blom heeft ondertussen reactie durven geven en V/d Ende spreekt daaromtrent over 'quatsch'. Ikzelf vind het vooral vreemd dat ie 24 uur moest denken over z'n reactie.

waarom al deze ophef? leerdam kreeg ook onterecht rood tegen az, waardoor az vervolgens won en feyenoord dus verloor, maar toen werd toch ook gezegd leerdam het risico niet moest nemen een rode kaart te krijgen? toen was het toch ook geen nationale discussie?

dat huilverhaal van rutten is echt hemeltergend. hij geeft gewoon rood. punt. het is nu eenmaal zo dat bij onze nationale ajakkesmedia alleen rode kaarten bij ajakkes vaker als onterecht worden beschouwd en als doorslaggevgend worden gezien. ajakkes krijgt minder vaak dit soort rode kaartten omdat men dan weet dat je iedereen over je heen krijgt. als je bij ajakkes iets fout doet dan ben je echt zuur.

maar

als je eerste indruk is dat het rood kan zijn dan moet je daar op afgaan. dat moet een scheids ook.
Reply
#21
wel leuke column van hanegem vandaag. psvee was beter omdat twente het heel naief had opgezet. vind ik wel een duidelijke visie. het schijnt een leuke wedstrijd geweest te zijn, maar ook twente en psvee zijn geen topploegen. veel gelijke spelen bij al die zogenaamde topwedstrijden. het niveau komt veel dichter bij elkaar.
Reply
#22
Natuurlijk wel een zeer zwakke en kinderachtige reactie van Rutten om Blom geen hand te geven na afloop. Mag je als trainer niet gebeuren (zeker niet na afloop). Niet echt het goede voorbeeld..............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Zwaktebod.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Zoals verwacht, maar imo zegt de hoogte van de strafeis genoeg. Aanklager kan/mag/wil niet seponeren, maar vind rood ook te zwaar voor deze overtreding

Quote:Aanklager wil Strootman wedstrijd schorsen
Gepubliceerd op maandag 31 oktober 2011 om 12:23


Kevin Strootman incasseerde afgelopen zaterdag in de topper tegen FC Twente (2-2) een omstreden rode kaart. De aanklager van de KNVB wil de middenvelder van PSV niettemin een schorsing opleggen.

Strootman moest in Enschede voortijdig de kleedkamer opzoeken na een overtreding op FC Twente-aanvaller Luuk de Jong. De beslissing van arbiter Kevin Blom ontlokte een woedende reactie bij PSV-trainer Fred Rutten, die voorspelde dat de kaart 'zeker zou worden geseponeerd'.

Strootman en de Eindhovense club hebben nu echter een schikkingsvoorstel ontvangen van een schorsing voor twee duels, waarvan één voorwaardelijk, wegens ernstig gemeen spel. PSV heeft al laten weten niet akkoord te gaan met welke schorsing dan ook.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Bumme Wrote:Natuurlijk wel een zeer zwakke en kinderachtige reactie van Rutten om Blom geen hand te geven na afloop. Mag je als trainer niet gebeuren (zeker niet na afloop). Niet echt het goede voorbeeld..............
Rutten is een flauw mannetje.

Strootman kwam als een mongool in en dan kan de scheids rood geven. Moet in een split second beslissen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#26
Ekslem Wrote:@Bumme: bedoel je met pingel voor Twe dat geval dat een PSV-er de bal tegen zijn arm geschoten krijgt, of andere situatie die ik dan ook gemist heb? Ik vind een pingel daar iig veel te zwaar. Lichaam achter arm (dus geen voordeel) en geen opzet.

Als je dezelfde situatie bedoelt als ik was het, voor zover ik kon zien, buiten de 16, maar wel opzichtig/opzettelijk hands, want hij steekt zijn arm al uit voordat de bal geschoten wordt. Geen penalty, wel rood, want spelbederf/zeer onsportief gedrag.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:@Bumme: bedoel je met pingel voor Twe dat geval dat een PSV-er de bal tegen zijn arm geschoten krijgt, of andere situatie die ik dan ook gemist heb? Ik vind een pingel daar iig veel te zwaar. Lichaam achter arm (dus geen voordeel) en geen opzet.

Als je dezelfde situatie bedoelt als ik was het, voor zover ik kon zien, buiten de 16, maar wel opzichtig/opzettelijk hands, want hij steekt zijn arm al uit voordat de bal geschoten wordt. Geen penalty, wel rood, want spelbederf/zeer onsportief gedrag.

:lol: Mss had Blom hem idd wel gegeven als hij het gezien had.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
en dani fernandez krijgt voor zijn ongelooflijke klap :roll: 2+1 en strootman krijgt, wss door het gejank van psvee, 1+1. wat een gelul echt.

en die groninger die dani fernandez sloeg, die hoort daar natuurlijk niks meer van.

kijk, ik vind het helemaal niet erg dat die prutser van een fernades er 2 potjes uit ligt, maar het gaat mij maar weer om de volstrekte willekeur.
Reply
#29
waf Wrote:wel leuke column van hanegem vandaag. psvee was beter omdat twente het heel naief had opgezet. vind ik wel een duidelijke visie. het schijnt een leuke wedstrijd geweest te zijn, maar ook twente en psvee zijn geen topploegen. veel gelijke spelen bij al die zogenaamde topwedstrijden. het niveau komt veel dichter bij elkaar.

Adriaanse heeft gebluft door net als PSV met 2 aanvallende middenvelders te spelen en maar 1 controleur. Werd overal op het veld 1 tegen 1. En dat heeft Twente afgelegd. Tegen een defensiever Twente had PSV zeker meer moeite gehad, want dan krijg je veel minder ruimte.
Reply
#30
EJR Wrote:Strootman kwam als een mongool in

Nou echt hé. Vol op het gras! En ook nog met bijna 90 graden gebogen been. Wat een mongool! En wat moeten die sprieten pijn hebben gehad.

[Image: 437979543.jpg]
Reply


Forum Jump: