The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
#61
Carlo, waar gaat het mis? Een team maken kan nu nog niet. Als de database open gaat, ontvang je een mail.
Reply
#62
Eigelek is dit spel gebaseerd op het echte tennis dus Smile ?
Reply
#63
Eigenlijk is de naam Fantasy niet zo goed gekozen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Nou, je bent natuurlijk niet de echte manager, hè. Dat het meestal om een fictieve speler gaat bij fantasy games wil nog niet zeggen dat.... :wink:
Reply
#65
Carlo Wrote:Hmmm ik ben hier nieuw en ik snap niet helemaal hoe het in elkaar zit en wat ik net moet doen op de site van fantasy tennis manager...

Een paar dagen voor de Australian Open, dan begint dit spel, kun je op de Fantasy Tennis Manager site de loting(en) van de toernooien van die week zien. In het geval van de AO natuurlijk alleen die loting. Vervolgens kies je spelers voor een budget van in dit geval 22000 euro. De spelers hebben een waarde die gelijk staat aan hun puntenaantal op de wereldranglijst. De punten die jouw spelers die week halen scoor jij voor het spel. Het gaat er dus om om zoveel mogelijk punten te scoren met het budget dat je voor die week krijgt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Okeeeej, da komt voor de bakker Smile
Reply
#67
Hallo jongens, ik ben weer van de partij dit jaar. Allen veel succes!
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
#68
Vertaling naar het engels is inmiddels klaar!

Als je nog niet bent ingelogged zal hij aan de hand van de taal van je browser bepalen of je de nederlandse of de engelse variant van de site bezoekt. Ben je wel ingelogged zal hij dit doen aan de hand van je profiel. Voor iedereen is op dit moment de taal ingesteld op nederlands. Mocht je liever de engelse variant willen kun je dit aanpassen in je profiel onder "Pas profiel aan"
Reply
#69
Laat nu die honderden buitenlanders maar komen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
centre court Wrote:Laat nu die honderden betalende buitenlanders maar komen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
De bevestigingsmail klopt niett helemaal, maar dat ligt wellicht aan de testweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Mac heeft er al een mail achteraan gestuurd geloof ik. Lag aan het feit dat de database even in de war was met de jaarwisseling.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Hmm, die mail heb ik dan niet gehad. Maakt verder ook niet uit, maar leek me handig om te melden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Is het normaal dat ik mijn spelers nog altijd kan aanpassen eigelek?
Reply
#75
Jazeker, in dit soort weken sluit de database altijd op maandag om 22 uur (CET). Enige uitzonderingen zijn 1000 (TMS) toernooien waar de database op maandag om 10 uur sluit en GrandSlam toernooien waar de database een uur voor het begin van de eerste wedstrijd sluit.

De sluitingstijd is altijd terug te vinden bovenaan de pagina waar je je team maakt: De database sluit deze week op 2-1-2012 om 22:00 of in de mail die je wekelijks zult ontvangen
Reply
#76
Hmm maar omdat er bv al wedstrijden gespeeld zijn?
Reply
#77
Van die info kun je gewoon gebruik maken Carlo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Ervaren rotten als Ad en Buurs laten de testweek gewoon aan zich voorbij gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
centre court Wrote:Ervaren rotten als Ad en Buurs laten de testweek gewoon aan zich voorbij gaan.

Die hebben zeker geen opwarmertje nodig? Staan er gelijk, net als Djokovic.
andre laat hem ook schieten.
Reply
#80
Ik vond 'm wel even lekker voor het gevoel. Even de weg naar het spel gevonden, even de druk van een deadline voelen. Voel me al helemaal klaar voor die AO.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Ik heb nog te weinig motivatie om ernaar te kijken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Ik had er gewoon geen zin in en ook nog totaal niet met FTM bezig. Komt nog wel als de database voor de AO open gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Vergeet ik een keer niet de eerste ronde, telt hij niet mee #-o
Zul je zien, gelijk een goeie ronde :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#84
Dat had je vorig jaar ook Kuip! :8:
Ik heb voor de lol ff wat een aangeklikt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Ik heb bij het kopje livescores nu een extra optie toegevoegd om de 'source' van de livescores te bepalen. Je kan kiezen tussen livexscores (of tipex zoals die hier vaak genoemd wordt) en de flash variant van de atptour. Standaard is livexscores aangevinkt
Reply
#86
Er gaat ff iets niet helemaal goed wbt de behaalde punten deze testweek...daadwerkelijk behaalde punten kloppen nu niet met de punten die in de stand staan.
Reply
#87
Bij de stats staan spelers die helemaal geen toernooi spelen nog zwart zoals Ferrer, Ljubo. Ook de zieke Devvarman staat in het zwart.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Kraai Wrote:Er gaat ff iets niet helemaal goed wbt de behaalde punten deze testweek...daadwerkelijk behaalde punten kloppen nu niet met de punten die in de stand staan.

Bij mij lijkt ie precies te kloppen. Klopt het bij jou nog steeds niet?
Reply
#89
Mac Wrote:
Kraai Wrote:Er gaat ff iets niet helemaal goed wbt de behaalde punten deze testweek...daadwerkelijk behaalde punten kloppen nu niet met de punten die in de stand staan.

Bij mij lijkt ie precies te kloppen. Klopt het bij jou nog steeds niet?
Jawel een tijd later was het bij iedereen in orde voor zover ik kon zien.
Reply
#90
Gaat weer niet helemaal goed met die mail...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: