The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
#91
Toernooien van vorige week stonden er nog in inderdaad. Verder geen fouten toch?
Reply
#92
Heb geen mail gezien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Zou net verstuurd moeten zijn (5min geleden)
Reply
#94
Verder geen fouten in de mail...wel in het schema van Sydney...daar is A. Bogomolov Jr niet te kiezen?
Reply
#95
thx, inderdaad een puntje vergeten
Reply
#96
Het is me niet helemaal duidelijk.Nu krijg ik een mail met het programma van week 1, die a.s maandag zal beginnen.Ik dacht eerder op het forum gelezen te hebben dat de eerste 2 weken testweken waren,en dat we pas voor de punten gaan op het AO.
Reply
#97
Klopt wel meer niet aan deze mail.
Je moet er nog een mail uitdoen Mac!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Is het trouwens een idee om het medailleklassement apart onder het kopje stand toe te voegen? Ik vond het vorig jaar lastig om te zien hoe de stand van zaken is binnen het medailleklassement.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
#99
Vos Wrote:Het is me niet helemaal duidelijk.Nu krijg ik een mail met het programma van week 1, die a.s maandag zal beginnen.Ik dacht eerder op het forum gelezen te hebben dat de eerste 2 weken testweken waren,en dat we pas voor de punten gaan op het AO.

Klopt, daarom heb ik dat ook heel groot nu op de teampagina neergezet
Reply
KLopt het dat ik bepaalde spelers niet kan kiezen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Klopt, alle spelers buiten de top 150 zijn niet kiesbaar.
Reply
Kloptomanie?............

Oké Mac, ik heb het gezien.
Reply
Viper-500 Wrote:Is het trouwens een idee om het medailleklassement apart onder het kopje stand toe te voegen? Ik vond het vorig jaar lastig om te zien hoe de stand van zaken is binnen het medailleklassement.

Ik heb in ieder geval de sortering logischer gemaakt. Als je nu klikt op een van de medailles in de algemene stand wordt hij gesorteerd op medailleklassement, dus op goud zilver brons
Reply
Stille Wrote:Heb geen mail gezien

Ik had gisteravond ook opeens problemen om mails te versturen via mijn site en heb even contact opgenomen met de host. Het blijkt dat er een limiet zit van 100 mails per dag. Het zou dus kunnen zijn dat enkele mensen de mail niet gehad hebben. Ik heb gevraagd of ze de limiet willen verhogen naar 500.
Reply
F. Mayer speelt niet in Sydney...moet in het schema vervangen worden door R.Sweeting.
Reply
Mac Wrote:
Viper-500 Wrote:Is het trouwens een idee om het medailleklassement apart onder het kopje stand toe te voegen? Ik vond het vorig jaar lastig om te zien hoe de stand van zaken is binnen het medailleklassement.

Ik heb in ieder geval de sortering logischer gemaakt. Als je nu klikt op een van de medailles in de algemene stand wordt hij gesorteerd op medailleklassement, dus op goud zilver brons

Dat is inderdaad handiger. Mooi Notworthy
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Dit is toch nog wel weer lastiger dan het zo op papier lijkt. :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mac Wrote:
Stille Wrote:Heb geen mail gezien

Ik had gisteravond ook opeens problemen om mails te versturen via mijn site en heb even contact opgenomen met de host. Het blijkt dat er een limiet zit van 100 mails per dag. Het zou dus kunnen zijn dat enkele mensen de mail niet gehad hebben. Ik heb gevraagd of ze de limiet willen verhogen naar 500.

Probleem is nu opgelost, zou aanstaand weekend dus helemaal goed moeten gaan
Reply
Kraai Wrote:F. Mayer speelt niet in Sydney...moet in het schema vervangen worden door R.Sweeting.

Ik heb Sweeting er even in gezet, en ook nog even de verliezende quali's toegevoegd, voor als er nog een afzegging komt of iemand daarop wil speculeren.
Reply
Zie ik 2x ad wim staan? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik heb spelers die 20 punten hebben gescoord tot nu toe en ik zie ook al spelers van 32. Komt dat door de kwalificaties of zo?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Q-spelers krijgen +12 punten bij 250 toernooien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt, mensen die zich gekwalificeerd hebben krijgen 12 punten extra in dit toernooi.

Dit aantal kan trouwens wel varieren maar is altijd linksbovenin te vinden op de pagina waar je je team maakt. 0 (q=12) staat er, oftewel qualifiers krijgen 12 punten extra. Vooral in dit soort weken kan dit behoorlijk oplopen dus let goed op de qualifiers die een goede kans maken om de tweede ronde te bereiken
Reply
Aha. Ik zie het ja. Van de week las ik al ergens dat het ook een rekenspel was, maar dat is me nu weer een stukje duidelijker.

Ik heb nu bijvoorbeeld Isner voor 1800, maar voor ongeveer hetzelfde geld had ik Nieminen (666), Istomin(685) en Reynolds (459) gehad. Die kosten 1810.
Die 3 spelers zijn al goed voor 96 punten. Daarvoor moet alleen Isner om het beter te doen de finale halen.

Maar goed, tis nog een testweek.

Weer wat geleerd. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jij leert snel. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jansoe Wrote:Aha. Ik zie het ja. Van de week las ik al ergens dat het ook een rekenspel was, maar dat is me nu weer een stukje duidelijker.

Ik heb nu bijvoorbeeld Isner voor 1800, maar voor ongeveer hetzelfde geld had ik Nieminen (666), Istomin(685) en Reynolds (459) gehad. Die kosten 1810.
Die 3 spelers zijn al goed voor 96 punten. Daarvoor moet alleen Isner om het beter te doen de finale halen.

Maar goed, tis nog een testweek.

Weer wat geleerd. :Big Grin

=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Jij leert snel.

Zeg dat wel, het duurde bij Ad 3 jaar voor hij dat een beetje in de gaten kreeg Wink
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Jij leert snel.

Zeg dat wel, het duurde bij Ad 3 jaar voor hij dat een beetje in de gaten kreeg Wink

7 jaar.
Afgelopen jaar ging het voor het eerst goed en direct boven mij geëindigd :Big Grin
Ik had dan wel mijn slechtste jaar ooit.... Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is er nog ergens terug te zien hoe slecht ik vorige week geëindigd ben?
Reply
Als het echt zo slecht was, rhubarb, moet je het helemaal niet meer willen weten :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: