The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT 2012
#31
_Tampie Wrote:Tijd voor actie;

ABN AMRO 2012; woensdag overdag, Stille haalt kaarten. Aanwezig:
- tampie
- ad
- scholten
- haggie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Ai, dat gaat mij niet lukken op woensdag.
Ik sta nu namelijk ook voor de klas en kan moeilijker vrij nemen.

Dus helaas, een andere keer weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#33
kuiper Wrote:Ai, dat gaat mij niet lukken op woensdag.
Ik sta nu namelijk ook voor de klas en kan moeilijker vrij nemen.

Dus helaas, een andere keer weer.

Sad ... aaaah
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Scholten! Wrote:Nu ik weet dat het woensdag word, ga ik proberen vrij te krijgen/compenseren. Gaat denk ik wel lukken.

Van een journalist mag ik toch wel verwachten dat hij taalkundig onderlegd is.... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Nu ik weet dat het woensdag word, ga ik proberen vrij te krijgen/compenseren. Gaat denk ik wel lukken.

Van een journalist mag ik toch wel verwachten dat hij taalkundig onderlegd is.... :wink:

Ik mis in ieder geval ergens een letter T. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#36
Anders ik wel. :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Ik heb zojuist vrij gekregen voor die woensdag (wat een zeldzaamheid is), dus bestel m'n kaartje maar, Stille!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Ik heb zojuist vrij gekregen voor die woensdag (wat een zeldzaamheid is), dus bestel m'n kaartje maar, Stille!

Jaaaaaa!!!

5euro op de tb 1e set! :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
ABN AMRO 2012; woensdag overdag, Stille haalt kaarten. Aanwezig:
- tampie
- ad
- scholten
- haggie
- stille?
- ML?
- CC?
- Mac?
Reply
#40
Ik niet helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
centre court Wrote:Ik niet helaas.

altijd maar dat onderwijs!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Ik niet helaas.

altijd maar dat onderwijs!

Nooit geen vrije tijd. Icon_evil

:wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Zou de heer eenink ook zijn scorebord tijdens de les aan hebben staan :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Dat scoreboard staat tijdens de les gewoon groot op het smartboard. Mijn leerlingen spelen ook FTM, eentje heet er bijv Dennis, bloedfanatiek knaapje, weinig vriendjes maar wel 2 hondjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
centre court Wrote:eentje heet er bijv Dennis, bloedfanatiek knaapje, weinig vriendjes maar wel 2 hondjes.

Undecided Noemt hij wellicht de rest van de klas figuranten?
Reply
#46
Yah, heb vrij geregeld!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
Ik weet het nog niet zeker maar wil wel kaarten voor jullie halen. Zit nog steeds met de gezondheid te tobben en weet nog niet of ik zo'n lange dag aan kan. Ik haal op de dag wel een kaartje erbij. Ik wil de kaarten zaterdag de 21e gaan halen dus tot die tijd svp aangeven wie er mee gaat.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Wat is eigenlijk de reden dat je ze daar gaat halen? Is het online niet eenvoudig of veel extra kosten?
Reply
#49
Ik woon er 20 min vandaan en dan zit je allemaal op dezelfde tribune. Neem aan dat we weer achter de baan wat hoger gaan zitten . Op 1e ring worden de spelers gek van het gelul. Op de 2e ring alleen bejaarden die geen enkele speler kennen Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Online kun je ook je eigen plaats uit kiezen...vak/tribune, rij, stoelnummer.
Reply
#51
Stille Wrote:Ik woon er 20 min vandaan en dan zit je allemaal op dezelfde tribune. Neem aan dat we weer achter de baan wat hoger gaan zitten . Op 1e ring worden de spelers gek van het gelul. Op de 2e ring alleen bejaarden die geen enkele speler kennen Hakkuh

het wordt sowieso gezellig. Scholt en ik vanuit de achterhoek met treintje! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
ML is helaas opvallend weinig op het forum te zien, hoop dat hij wel meegaat naar R'dam.
En zonder Stille natuurlijk geen forumdag.
Reply
#53
Ik ben inderdaad zeer weinig op het forum, het is knetterdruk nog steeds. Maar count me in, ik heb de datum geblokkeerd in mijn agenda staan dus denk dat het goed komt.
Reply
#54
Top!
Reply
#55
=D> :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Federer topattractie van ABN Amro-toernooi

AMSTERDAM - Richard Krajicek zal de komende weken met enige spanning de verrichtingen van Roger Federer volgen. De Zwitserse tennisser moet in februari het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam dragen. „Ik moet er niet aan denken dat er iets met hem gebeurt, maar we gaan er gewoon vanuit dat hij komt”, zei de toernooidirecteur donderdag bij de presentatie van het deelnemersveld in Amsterdam.

Het toernooi had voorgaande jaren meestal vier spelers uit de top 10 in het schema. Maar voor de 39e editie is na overleg met de sponsor alles in het werk gesteld om Federer binnen te halen. Het 'stalken' van zijn manager kreeg het gewenste effect. Na zes jaar kreeg Krajicek weer een 'ja' van de winnaar van 2005. "Maar zijn komst was wel een aanslag op het budget, daarom hebben we wat concessies moeten doen.”

Volgens Krajicek doet zijn naam op het affiche echter nu al zijn werk. "De kaartverkoop is in jaren niet zo goed gegaan. Zijn impact is groot.”

Buiten Federer is de Tsjech Tomas Berdych de enige andere speler uit de top tien. Daarnaast gelden de Argentijn Juan Martin del Potro en titelverdediger Robin Söderling als aansprekende namen.

Söderling wil in Rotterdam zijn rentree maken. Hij was er lange tijd uit vanwege de ziekte van Pfeiffer. "We hopen dat hij op tijd fit is.” Krajicek verwacht ook veel van Del Potro. "Hij hoort voor mij in de top 10. Ik probeer altijd een nieuw gezicht te laten zien en ik ben blij dat dit met hem is gelukt.”

Robin Haase is als enige Nederlander rechtstreeks toegelaten. Thiemo de Bakker kreeg een wildcard als beloning voor zijn finaleplaats bij de Masters. "Het zou voor het toernooi heel mooi zijn als zij goed presteren.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Ben het wel eens dat Delpo als een top 10 man geldt; ook al staat hij 11e.
Soderling zou leuk zijn als hij het haalt, maar lijkt me vrij kansloos voor een diepe run.
Reply
#58
Die Federer gaat gewoon afzeggen ben ik bang, dan heeft de Kraai echt een mega probleem met dit verder vrij treurige veld.

Maar zo erg als een jaar of 10 zal 't niet worden. Gasten als Parmar, C.Rochus(wat doe hij tegenwoordig?), en nog wat prutsers in de KF.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
C. Rochus is gestopt.
Reply
#60
Srichaphan :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: