The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT 2012
#91
??? Van stap 3 naar 4 in de reservering schiet ik steeds terug. Misschien iets met m'n beveiliging??? Zal het eens op m'n prive proberen vanavond.
Reply
#92
_Tampie Wrote:??? Van stap 3 naar 4 in de reservering schiet ik steeds terug. Misschien iets met m'n beveiliging??? Zal het eens op m'n prive proberen vanavond.

Thuis gebeurt hetzelfde. Wat een kutsite. Iemand het toevallig ook geprobeerd? Heel frustrerend.
Reply
#93
Maar even firefox gedownload en daarmee even kijken.
Reply
#94
Niet geprobeerd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
_Tampie Wrote:Maar even firefox gedownload en daarmee even kijken.

ik heb de kaarten ook besteld via de site.
Ging prima.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Zie bijlage, als ik dat schermpje zie, dan verspringt het na 0,5 seconde en ga ik weer terug naar de vorige pagina. Ik snap er niks van. Kan iemand anders even een poging wagen?


Attached Files
.xlsx   Book1.xlsx (Size: 3.8 MB / Downloads: 2)
Reply
#97
Ik kom er wel doorheen als ik geen stoelen selecteer, maar voor 'best beschikbaar' ga. Dan worden plaatsen in vak Gh toegewezen. Zeg het maar.... Anders moet iemand anders even bestellen. Of klopt het dat je geen stoelen kan selecteren?
Reply
#98
je kan alleen een vak selecteren. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Hier echt geen problemen tampie...met of zonder stoelen selecteren kom ik tot stap 4. Vreemd
Reply
Waar moet je een vak selecteren dan? Bij het keuzeboxje Sectie kan ik alleen 'Best Beschikbaar' kiezen, als ik de plattegrond open, dan kan ik niet anders dan plaatsen aanklikken.
Reply
En als ik dus voor 'Best beschikbaar' kies, dan gaat hij niet voor onze 'beste keus' uiteraard :angry:
Reply
Als ik op de plattegrond klik moet ik eerst op een vak klikken, dan komen de stoelen in dat vak tevoorschijn en kies ik de stoelen door er op te klikken
Reply
Ja, sorry, eerst klik je op een vak in die plattegrond, maar je kan er niet uit dan voordat je ook een stoel kiest.
Reply
nee dat klopt, die checkout knop wordt pas actief na het kiezen van een stoel
Reply
Dus kan Hag, Scholten, ML of Ad even 5 stoelen in het juiste vak proberen? Als het voorschieten een probleem is wil ik wel eerst het hele bedrag overmaken en daarna collecteren. Of jullie moeten een ander vak ook best vinden. Ik lees het morgen wel, ik ga offline.
Reply
Hmm, ik heb het geprobeerd, maar krijg hetzelfde als Tamp.
Ga het eens met Chrome proberen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, wat een kutsite.
Het lukt nu wel om verder te gaan, maar ik kom telkens op andere stoelen uit dan ik selecteer.

Ik selecteer er 5 naast elkaar, maar bij de check-out, kom ik op 3 en 2 uit, op verschillende rijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, gelukt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goeie zaak!
Reply
Top Ad, bedankt voor de hulp. Ik maak het direct even over naar je.

edit; geld is onderweg.
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, wat een kutsite.

Wel blij dat ik niet de enige ben met problemen bij die @@#$$%-site, ik dacht al dat het aan mij lag.
Reply
Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)
Reply
Scholten! Wrote:Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)

Komt goed. Ik heb nog wel wat anekdotes waaruit dat blijkt maar die bewaren we voor de 15e Wink
Reply
_Tampie Wrote:
Scholten! Wrote:Ik heb het ook overgemaakt. Mooie forumclub bij elkaar die woensdag.
Tampie, jij hebt toch geen moeite met af en toe wat gescheld of juichkreten van met name Haggie of Stille? ;-)

Komt goed. Ik heb nog wel wat anekdotes waaruit dat blijkt maar die bewaren we voor de 15e Wink

Ik en juichkreten? :roll: :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Leuk veld tijdens de Q

Bachinger
A Beck
K Beck
Bemelmans
Berrer
Brands
De Voest
Gabashvili
Hajek
Mahut
Mannarino
Roger Vasselin
Viola
Schoorel

Op zondag ga ik wel effe een kijkje nemen denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als je het vergelijk met vorig jaar

Q - First Round
(1)Philipp Petzschner (GER) d. (WC)Jannick Lupescu (NED) 6-0 6-2
Dmitry Tursunov (RUS) d. (7)Igor Sijsling (NED) 6-3 7-6(3)
(2)Julien Benneteau (FRA) d. Stephane Bohli (SUI) 6-7(3) 6-3 6-2
(8)Benoit Paire (FRA) d. Matwe Middelkoop (NED) 6-4 6-4
(3)Mischa Zverev (GER) d. (WC)Micke Kontinen (FIN) 6-1 6-3
Sergei Bubka (UKR) d. (6)Yuri Schukin (KAZ) 6-3 6-4
(4)Grigor Dimitrov (BUL) d. (WC)David de Goede (NED) 6-1 6-2
Evgeny Korolev (KAZ) d. (5)Marsel Ilhan (TUR) 7-6(3) 4-6 6-4
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En hier de lijst van de dubbels:
Mirnyi/Nestor
Llodra/Zimonjic
Lindstedt/Tecau
Bhupati/Bopanna
Fyrstenberg/Matkowski
Marach/Peya
Qureshi/Rojer
Cermak/Polasek
Gasquet/Ljubicic
Granollers/Lopez
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Schitterende q's, heb wel een zwak voor die Duitsers en uiteraard Bemelmans. Viola ook mooi, maar die zal het wel niet gaan halen.
Reply
Voor welk vak hebben jullie nu kaarten? Ik ga er van uit dat ik er bij ben maar hou nog even een slag om de arm. Beetje last van vallen en opstaan momenten. Dinsdag ga ik met Roffaboy, das maar 3 1/2 uur ofzo en koop die avond dan direct een kaart voor woensdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: