The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-PSV
#1
Quote:Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.


heb ik niet verzonnen hoor, ik hoop dat we hem onthalen met een hartelijk applaus. het is toch een bevestiging dat psvee het moet hebben van de jeugdopleiding van anderen en bovendien konde wij door de gemeente eindhoven onze schuld versneld inlossen.
Reply
#2
waf Wrote:
Quote:Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.


heb ik niet verzonnen hoor, ik hoop dat we hem onthalen met een hartelijk applaus. het is toch een bevestiging dat psvee het moet hebben van de jeugdopleiding van anderen en bovendien konde wij door de gemeente eindhoven onze schuld versneld inlossen.


Humor!!! +1 voor 010
Ik heb een droom.
Reply
#3
Ik hoop idd voor het Fey publiek dat ze hem gewoon een applaus geven.
Wedstrijd op zich, ben benieuwd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
1-4
Ik heb een droom.
Reply
#5
3-2
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
0-3 hattrick wijnaldum, krijgt in de 87e minuut een applauswissel
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
waf Wrote:
Quote:Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.


heb ik niet verzonnen hoor, ik hoop dat we hem onthalen met een hartelijk applaus. het is toch een bevestiging dat psvee het moet hebben van de jeugdopleiding van anderen en bovendien konde wij door de gemeente eindhoven onze schuld versneld inlossen.

En wat verwacht je van de pot zelf? 2 redelijk gelijkwaardige ploegen in jouw ogen meen ik me te herinneren? Thuisvoordeel gaat de doorslag geven?
Reply
#8
Peter Wrote:
waf Wrote:
Quote:Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.


heb ik niet verzonnen hoor, ik hoop dat we hem onthalen met een hartelijk applaus. het is toch een bevestiging dat psvee het moet hebben van de jeugdopleiding van anderen en bovendien konde wij door de gemeente eindhoven onze schuld versneld inlossen.

En wat verwacht je van de pot zelf? 2 redelijk gelijkwaardige ploegen in jouw ogen meen ik me te herinneren? Thuisvoordeel gaat de doorslag geven?

exact, kwalitatief ontloopt het elkaar allemaal niet veel, ik ga ervan uit dat dat jou ook duidelijk is inmiddels. feyenoord is alleen wat labieler dan de rest. erg slechte en erg goeie wedstrijden afgewisseld. en als je thuis van ado en nec kunt verliezen, kun je ook van psvee verliezen.

de afloop van deze wedstrijd zal imo afhangen van de vorm van de dag op het middenveld en welke ploeg de eerste goal maakt. mijn ervaring is dat psvee nooit zo onder de indruk is van het thuisvoordeel van feyenoord trouwens. onze beste wedstrijden hebben we weliswaar uit gespeeld, maar ik verwacht geen afwachtend psvee in de kuip en ik hoop dat we dat kunnen ontregelen.
Reply
#9
Ik denk dat PSV wel een goede kans maakt dit weekeinde. Ik zie ze zeker gelijkspelen en misschien nog wel winnen
The great old Ludwig von...
Reply
#10
PSV heeft natuurlijk een veel betere ploeg dan Feyenoord. De ploeg in zijn totaliteit is beter en elke positie is individueel ook nog eens beter bezet. Het moet wel heel raar lopen wil PSV geen 3 punten meenemen naar Eindhoven. PSV is simpelweg de beste ploeg van de eredivisie. AZ, Ajax en helaas ook Twente kunnen er bij lange na niet aan tippen. Als je gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd scoort word je kampioen.
Ik heb een droom.
Reply
#11
Feyenoord is juist bijna altijd goed tegen PSV, bijna altijd slecht tegen Ajax en PSV bijna altijd goed tegen Ajax. Ook zondag weer volledig open wedstrijd. PSV is constant, spelen vaak een 6 of een 7. Feyenoord te vaak een 4 of een 8. Vorm van Feyenoord zal zondag bepalen wat het gaat worden. Met de vorm van Az uit, Ajax uit en Vitesse uit wint Feyenoord. In de vorm van ADO thuis en Nec thuis wordt 't 0-3. Interessant.
En Wijnaldum is natuurlijk totaal niet geliefd meer, mensen die denken dat hij een applaus krijgt zondag hebben onder een steen geleefd en weten niet wat er onder supporters speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
centre court Wrote:En Wijnaldum is natuurlijk totaal niet geliefd meer, mensen die denken dat hij een applaus krijgt zondag hebben onder een steen geleefd en weten niet wat er onder supporters speelt.

Eens maar hoe jammer is dat! Ken weinig spelers die met meer respect tegenover hun club zijn weggegaan dan Wijnaldum en Fer. Hebben er in mijn ogen echt alles aan gedaan om Feyenoord zo goed als mogelijk te laten profiteren van hun vertrek en echt gekozen voor een sportieve verbetering. Helaas is het bij de meeste clubs zo dat uit het oog uit het hart is.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
centre court Wrote:Vorm van Feyenoord zal zondag bepalen wat het gaat worden. Met de vorm van Az uit, Ajax uit en Vitesse uit wint Feyenoord. In de vorm van ADO thuis en Nec thuis wordt 't 0-3. Interessant.

Onzin om te stellen dat Feyenoord met de 'az-uit, ajax-uit, vitesse-uit' vorm zeker gaat winnen. PSV speelt al weken op het niveau dat Feyenoord die duels haalde. Ik mag hopen dat beiden ploegen dat niveau halen, dan krijg je een mooie kraker, maar der is ook in dat geval op voorhand weinig te zeggen over wat de uitslag wordt.
Reply
#14
Verdiend verloren.... Zat weinig voetbal in (beurtelings een actie maken die vaak op niks uitliep) en ook leek de beleving / concentratie niet helemaal aanwezig, vreemd! Als je dan ook nog zo goals weggeeft en zo met je 100% kansen omgaat, verdien je het ook niet. Feli waf.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
2 persoonlijke fouten, dat mag natuurlijk niet, maar om nou te zeggen dat de uitslag terecht is. Feyenoord had meer strijd, feller in de duels, maar in PSV zit echt meer voetbal, meer kwaliteit. Nooit echt onder druk gestaan. Gelijkspel was terecht geweest. Offday van PSV. Te slordig in de passing.

Feli waf!
Reply
#16
duhuh, die kansjes die psvee kreeg waren zeker geen persoonlijke fouten?

het is exact wat ik voorspelde: als je de eerste goal maakt ben je spekkoper. kwalitatief ontloopt het elkaar niet veel.

die goal had aan beide kanten kunnen vallen, omdat de middenvelders elkaar loslieten, ze gingen over elkaar heen. best riskant als je het mij vraagt. maar om nou te zeggen dat psvee alleen slordig in de passing was..... dat gold voor feyenoord ook en misschien nog wel meer. uiteindelijk maakt feyenoord niet zo'n stomme fout als die van jetro willems, vlak voor mijn neus.

het was bekend dat psvee defensief zwak is en dat is er uit gekomen. psvee kreeg natuurlijk een paar 100% kansen, maar dat gold voor feyenoord ook. 5-0 had zo gekund, 2-2 ook.

en je weet, als je 2 goals meer maakt win je sowieso terecht, maar ik vond feyenoord over 90 minuten ook gewoon beter. het middenveld heeft de strijd gewonnen.

was het trouwens natrappen van die psveejer op het middenveld? iedereen in mijn vak had dat gezien behalve ik. kuipers gaf alleen een standje...
Reply
#17
Ekslem Wrote:Verdiend verloren.... Zat weinig voetbal in (beurtelings een actie maken die vaak op niks uitliep) en ook leek de beleving / concentratie niet helemaal aanwezig, vreemd! Als je dan ook nog zo goals weggeeft en zo met je 100% kansen omgaat, verdien je het ook niet. Feli waf.

er leek idd minder focus te zijn dan feyenoord had. die kans die matavz kreeg de 1ste helft, dat soort ballen moeten er in. wijnaldum schoot ook een keer goed, maar dat was een fantastische redding van mulder. daarna was wijnaldum matig en het feit dat hij werd uitgefloten zal ook aan zijn scherpte geknabbeld hebben.

mertens heb ik trouwens nauwelijks gezien (ook een keer heel slecht ingeschoten). toivonen eigenlijk ook niet gezien. strootman alleen maar met zijn gezeur op de scheids, die psvee ook nog mee had imo.
Reply
#18
Ik heb ongeveer 50 minuten van de wedstrijd gezien. In die 50 minuten vond ik Feyenoord wel echt beter dan PSV.
Wie mij vooral heel erg opviel in positieve zin was Ruben Schaken. Hij speelde echt sterk zeg!
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Natrappen? Van wie? Heb ik ook gemist als dat zo is.
Reply
#20
Labyad beukte Guidetti, dat zal Waf bedoelen. Was verder weinig aan de hand.

Verdiende zege. Zoals altijd was Feyenoord vrij goed tegen PSV en zoals zovaak gaf PSV weer eens niet thuis in een kolkende Kuip. Kansenverhouding denk ik vrijwel gelijk maar Feyenoord won 't op basis vrij strijd. Prima.

Feyenoord had vandaag niet de vorm van ''AZ, Ajax, Vitesse'', maar PSV ook niet te topvorm van de laatste weken. Al met al mooie zege met Utrecht uit en Twente thuis voor de boeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Dat was idd weinig. En we moeten niet gaan doen of fey ineens goed voetbalde, want dat was ook niet. Ze waren wel fel(ler) en dreigend met die snelheid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Ik zeg ook dat ze geen topvorm hadden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
centre court Wrote:Labyad beukte Guidetti, dat zal Waf bedoelen. Was verder weinig aan de hand.

nee, die bedoelde ik niet. dat andere zat niet in de samenvatting, dus we zullen het nooit weten. labyad was voor dat gevalletje el amadi (kuijpers liet psvee doorspelen en daarna kreeg el amadi geel) en daarna gebeurde er nog ene keer op het middenveld (kuijpers liet doorspelen en gaf toen een psvejer alleen een standje, volgens meerderen na natrappen, maar ik heb niks gezien). het zal wel niet, anders was het bij erediviseilive wel aan de orde gekomen.
Reply
#24
Ekslem Wrote:Dat was idd weinig. En we moeten niet gaan doen of fey ineens goed voetbalde, want dat was ook niet. Ze waren wel fel(ler) en dreigend met die snelheid.

nee, feyenoord was erg slordig in de passing. er zat veel meer in (na de 1-0 dan he, toen psvee moest komen en nog meer ruimte moest weggeven).
Reply
#25
Yep, had 4-0 kunnen zijn, maar ook 4-4.

Ik heb hele wedstrijd gezien, maar dat natrappen heb ik ook niet meegekregen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Quote:2 persoonlijke fouten, dat mag natuurlijk niet, maar om nou te zeggen dat de uitslag terecht is. Feyenoord had meer strijd, feller in de duels, maar in PSV zit echt meer voetbal, meer kwaliteit. Nooit echt onder druk gestaan. Gelijkspel was terecht geweest. Offday van PSV. Te slordig in de passing.

Meer voetbal in PSV. Als ze echt zoveel beter waren, hadden ze de kansen er in moeten schieten. Feyenoord heeft gisteren meer dan verdiend gewonnen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#27
Jansoe Wrote:
Quote:2 persoonlijke fouten, dat mag natuurlijk niet, maar om nou te zeggen dat de uitslag terecht is. Feyenoord had meer strijd, feller in de duels, maar in PSV zit echt meer voetbal, meer kwaliteit. Nooit echt onder druk gestaan. Gelijkspel was terecht geweest. Offday van PSV. Te slordig in de passing.

Meer voetbal in PSV. Als ze echt zoveel beter waren, hadden ze de kansen er in moeten schieten. Feyenoord heeft gisteren meer dan verdiend gewonnen.

Ik zeg dat een gelijkspel terecht was geweest, waarom interpreteer je dat als zoveel beter? Het was een 50/50 pot. Ook beiden 0 goals op eigen kracht kunnen creëeren. Omdat PSV 2 blunders maakte en Feyenoord 0 werd het echter geen gelijkspel. Maar persoonlijke fouten doen niets af aan het spelbeeld, dat gelijkopgaand was.
Reply
#28
Die kansen die PSV allemaal niet afmaakte (want kansen hebben ze genoeg gehad) waren ook persoonlijke fouten. Echter heeft men het veel vaker over verdedigende persoonlijke fouten ipv aanvallende persoonlijke fouten.
PSV heeft veel meer persoonlijke fouten gemaakt dan Feyenoord. Daarop baseer ik dus dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft.

Ik heb daarbij datgeen wat jij zegt (meer voetbal in PSV en meer kwaliteit) gisteren absoluut niet teruggezien. Integendeel.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#29
Ekslem Wrote:Ik heb hele wedstrijd gezien, maar dat natrappen heb ik ook niet meegekregen...


je moet wel naar het veld kijken he....

[Image: feypsv2011-12042.JPG]


heel mooi trouwens dat die psveejers meededen met de sjaaltjes actie voor een zieke supporter. des te vreemder dat er op het eind nog een relletje was. ik weet nog steeds niet waarom.....
Reply
#30
En dus onbegrijpelijker dat Wijnaldum continue uitgefloten werd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: