The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2012 de info
#91
Ach, tis jammer maar goed. Voor mij was het niet helemaal duidelijk. Zoals Tamp aangaf, misschien had je dat beter in de openingspost aan kunnen passen. Maar ja.

OP de site van FTM zie ik in ieder geval dit:

T. Ito (q) Hakkuh

Hij moet dan wel tegen Tomic, maar goed, laat hem maar winnen :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#92
Niet helemaal duidelijk? Dit is natuurlijk gewoon kut geregeld. Ik ga echt niet het hele topic doorlezen om te zien of er niet ergens een regelwijziging is gedaan. De eerste post is een samenvatting van de regels en is ook al een keer gewijzigd, ik nam dus aan dat die post up-to-date was. Mn team had er wrs niet anders uitgezien, maar als De Bakker aan het eind van het jaar top 30 staat dan ga ik daar wel een naar gevoel aan overhouden.
Reply
#93
niet zo overdrijven OD. de Bakker eindigt dit jaar niet eens top100, dus het maakt niets uit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#94
Haggie Wrote:niet zo overdrijven OD. de Bakker eindigt dit jaar niet eens top100, dus het maakt niets uit.

Eens dat OD een beetje overdrijft, maar het maakt wel wat uit. Leerpuntje voor stille.
Reply
#95
Raar is het ook wel. Regels zijn 100-150, Ad zegt er wat over en Stille roept op persoonlijke titel dat wat hem betreft ook 100-oneindig is toegestaan. Ik heb me maar gewoon op 100-150 gericht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
ik heb me ook op 100-150 gericht....
(dat staat immers in de 1e post)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Daarom leek het me verstandig om iedereen nog een mogelijkheid te geven het aan te passen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
dan krijg je allemaal dezelfde namen.

gewoon laten staan als het aan mij ligt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Ook ik heb me gericht op 100-150; jammer maar niets aan te doen. Eens met buurs, niet meer wisselen nu anders krijgen we allemaal dezelfde namen en is de charme van dit spel af.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dan zou ik zeggen: Laat degenen die zich NIET aan 100-150 gehouden hebben dat alsnog doen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Volgens mij zijn er niet veel goede gasten te pakken die lager dan 150e staan. Over wie hebben we 't dan? De Bakker, Hewitt, .... ?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Volgens mij zijn er niet veel goede gasten te pakken die lager dan 150e staan. Over wie hebben we 't dan? De Bakker, Hewitt, .... ?

dat maakt toch niet uit? Ook al was het er maar 1
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Maar omdat het niet zulke goede keuzes zijn(vermoed ik maar wie ben ik?) vind ik het ook niet erg om iemand te laten spelen met iemand uit de cat. 150-oneindig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Maar omdat het niet zulke goede keuzes zijn(vermoed ik maar wie ben ik?) vind ik het ook niet erg om iemand te laten spelen met iemand uit de cat. 150-oneindig.

Dat is dus de discussie he. Wat als het nu WEL goede spelers blijken te zijn en dat ze uiteindelijk het verschil zullen maken aan het einde van het seizoen? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
centre court Wrote:Volgens mij zijn er niet veel goede gasten te pakken die lager dan 150e staan. Over wie hebben we 't dan? De Bakker, Hewitt, .... ?

Haas, Gonzalez, Ginepri, Levine, Bhambri, Marti, Clement
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Volgens mij zijn er niet veel goede gasten te pakken die lager dan 150e staan. Over wie hebben we 't dan? De Bakker, Hewitt, .... ?

Haas, Gonzalez, Ginepri, Levine, Bhambri, Marti, Clement

Hmmmm. Ik miste mijn held idd al, maar verder niet bij nagedacht.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Volgens mij zijn er niet veel goede gasten te pakken die lager dan 150e staan. Over wie hebben we 't dan? De Bakker, Hewitt, .... ?

Haas, Gonzalez, Ginepri, Levine, Bhambri, Marti, Clement

Leuke namen, misschien toch materiaal om te overwegen. Laten we er maar een definitief oordeel over vellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
benjamin becker :wink:
Reply
Jansoe Wrote:
centre court Wrote:Maar omdat het niet zulke goede keuzes zijn(vermoed ik maar wie ben ik?) vind ik het ook niet erg om iemand te laten spelen met iemand uit de cat. 150-oneindig.

Dat is dus de discussie he. Wat als het nu WEL goede spelers blijken te zijn en dat ze uiteindelijk het verschil zullen maken aan het einde van het seizoen? :wink:
Tja, dat is natuurlijk gelul; "wat als...". Of het nu aanpassen of het zo laten en ook niet meer zeuren. Ik vind het allemaal prima.
Ik wil ook best mijn Hewitt inleveren als de rest dat per se wil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had voor de zekerheid al Berankis en Chardy als reserves opgegeven, ik vind het prima om het alsnog bij 100-150 te laten.
Reply
Ok mensen het gaat om Ad, Mist en ik. We gaan de namen maar aanpassen. Mist neemt nu Berankis en Chardy voor Gonzo en Thiemo
De vervangers van Ad en mij horen jullie vandaag nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Had natuurlijk Soeda kunnen nemen met 6 x 57 punten maar dat zal ik maar niet doen voordat daar geouwehoer over bestaat Undecided Andreev gaat hem worden bij mij. Nu Ad nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, als ze nu ook nog Soeda gaan tegenhouden?
Ik beraad me er even over, hoor je vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goffin was ook nog een leuke geweest van buiten de top 150... Kwartfinale Chennai nu, en 10 punten te verdedigen tot Wimbledon.
Reply
rhubarb Wrote:Goffin was ook nog een leuke geweest van buiten de top 150... Kwartfinale Chennai nu, en 10 punten te verdedigen tot Wimbledon.

We hebben er weer een kenner bij, zo mag ik dat graag zien. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Doe mij dan ook maar Andreev, ipv Hewitt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo is iedereen nu blij? Teams zijn dus allemaal aangepast
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je kunt wel cynisch gaan doen, maar dit was toch echt je eigen fout.
Reply
Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: