The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2012
#61
rhubarb Wrote:Huta zou toch eenvoudig van Zampieri moeten winnen op HC? (i know, het blijft Huta)
6-0 6-0, dat was wel heel eenvoudig :razz:
Reply
#62
Haggie Wrote:
rhubarb Wrote:1 echte topper is wel aan te raden dus? Had er vooraf 1 in gedachten, tot ik de loting zag :p

je moet de winnaar hebben voor een goed begin van het jaar! 2000 punten is veel, erg veel!
2x 720 kom je ook al een heel eind toch?
Reply
#63
4200 tijdens de AO
3400 tijdens RG
3800 tijdens Wimbledon
3400 tijdens US Open
Reply
#64
rhubarb Wrote:
Haggie Wrote:
rhubarb Wrote:1 echte topper is wel aan te raden dus? Had er vooraf 1 in gedachten, tot ik de loting zag :p

je moet de winnaar hebben voor een goed begin van het jaar! 2000 punten is veel, erg veel!
2x 720 kom je ook al een heel eind toch?
Maar kan dat voor hetzelfde geld? Als je er vanuit gaat dat de top 4 in de SF staat, dan dus niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Wat een bizarre ontwikkelingen bij de partij Bertens-Savchuk. Het stond 6-4 4-0 voor Savchuk maar Kiki kwam terug tot 4-4 en vervolgens 6-6-. In de TB stond Savchuk met 6-3 voor en had dus 3 MP. Kiki werkt ze allemaal weg en wint de TB met 10-8. 3e set gaat zo beginnen. Hup regiogenote!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
Ik weet dat het nog niet allemaal kan natuurlijk, maar wanneer komen de q's in het schema erbij? :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#67
Waarschijnlijk morgenmiddag ergens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Nadal heeft trouwens wel een gods makkelijke loting tot de SF (Federer ook trouwens). Jammer dat Djoko-Nadal-Potro net niet kan, maar ook wel weer leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Murray heeft verreweg de zwaarste loting. R1: Harrison, en daarna mogelijk R2: Malisse, R3 Gulbis, R4 Monfils, QF Tsonga, SF Djokovic.
Reply
#70
rhubarb Wrote:Murray heeft verreweg de zwaarste loting. R1: Harrison, en daarna mogelijk R2: Malisse, R3 Gulbis, R4 Monfils, QF Tsonga, SF Djokovic.

trek je conclusies. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
rhubarb Wrote:Murray heeft verreweg de zwaarste loting. R1: Harrison, en daarna mogelijk R2: Malisse, R3 Gulbis, R4 Monfils, QF Tsonga, SF Djokovic.
Het lastigste van de top 4, maar van wie gaat ie verliezen tot de SF? En ik vind Harrison-Gulbis-Malisse niet zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Murray krijgt klop van 1 van die 2 geplaatste Fransozen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#73
Ik kom weer op een akelig frans getint team uit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Knap van de Nederlanders hoor!

Nu alle 3 favoriet in hun laatste Q-duel?

Voor FTM prima dat Murray en Djoko bij elkaar zitten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Inderdaad alledrie favoriet als je het mij vraagt. 4 deelnemers in de main draw, wanneer was dat voor het laatst?
Reply
#76
Laatste ronde Q:
Molchanov-Serra
Gojowczyk-De Bakker
Udomchoke-Polansky
Mertens-Golubev

Sijsling-Ward
Guez-Huta Galung
Lacko-Bubka
Ball-Kudla

Smyczek-Zopp
De Voest-Viola
Kudyavtsev-Sousa
Bautista-Ghem

Bolelli-Nielsen
Kuznetsov-Sugita
Rufin-Phau
Marchenko-Fischer

Van deze lijst staan alleen Lacko, De Voest, Bolelli, Golubev en Zopp in de top 150. De rest kan bij winst niet gekozen worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Thiemo en Jesse vind ik wel favoriet. Igor-Ward wordt een zware dobber denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
_Tampie Wrote:Inderdaad alledrie favoriet als je het mij vraagt. 4 deelnemers in de main draw, wanneer was dat voor het laatst?

Als dat ooit al eens is gebeurd?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
in de tijd met siemerink, haarhuis, eltingh en krajicek denk ik midden/eind jaren 90
Reply
#80
Mac Wrote:in de tijd met siemerink, haarhuis, eltingh en krajicek denk ik midden/eind jaren 90

Ja, in die tijd zeker wel, misschien nog een keer met Schalken / Sluiter / Verkerk en Wessels oid?
Reply
#81
In de jaren 90 hadden we er altijd minimaal wel 4. In 1999 zelfs 7 met Wessels, Schalken, Siemerink, Haarhuis, Krajicek, van Lottum en Kempes.
Reply
#82
Het is afwachten, ze kunnen er ook zo alle 3 uitvliegen... *jinx*
Reply
#83
Bij die bookies zijn ze alle drie favoriet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Genomico Wrote:In de jaren 90 hadden we er altijd minimaal wel 4. In 1999 zelfs 7 met Wessels, Schalken, Siemerink, Haarhuis, Krajicek, van Lottum en Kempes.

Wat een mooie tijd! Waar was Sluitert in die tijd?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Sluitert kwam toen net omhoog, die kwam in 2000 pas de top 100 in.
Reply
#86
Mac Wrote:in de tijd met siemerink, haarhuis, eltingh en krajicek denk ik midden/eind jaren 90
Mac Wrote:Schalken, Siemerink, Haarhuis, Krajicek
Denk nog graag terug aan de AO van 1991, toen begon het allemaal. Er speelden er 6: Krajicek, Siemerink, Haarhuis, Eltingh, Koevermans en Schapers. Schapers speelde al een tijdje, maar een paar anderen (in ieder geval Krajicek) maakten hun Grand Slam debuut. Ze wonnen allemaal de eerste ronde (6 bij de laatste 64 lijkt me wel een record) en een paar kwamen nog een paar rondjes verder. Ineens vanuit het niets stond het Nederlandse tennis op de kaart.
Reply
#87
Wat een wilde was dat! Kan me nog herrinneren dat ik me ziek meldde voor gym op de middelbare school omdat ik de kwartfinale krajicek-stich wilde luisteren op radio1. Theo bakker werkte destijds nog voor nos radio
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Overigens jesse zojuist 64 60 gewonnen van guez. Weer een mooie zege en main draw! Nu weer verder slapen :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Thiemo 1-6 1-6 en ook Sijsling eraf. Sad
Reply
#90
Nu Berlocq voor Huta! Niet slecht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: