The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2012
Lijkt mij wel een utopie, en natuurlijk is Federer GOAT.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is zo'n kulargument, dat ie beter is omdat ie een betere H2H heeft. Dominik Hrbaty heeft een positieve H2H tegen Nadal, is hij dan ook beter?
Zo werkt het tennis nu eenmaal niet, je moet een heel jaar presteren, jaar in jaar uit.

Anyway, dit is een non-discussie. Iedereen is het er wel over eens dat Federer de GOAT is. Zo niet Federer, dan zeker Nadal niet.

HtH is sowieso geen doorslaggevend argument, wel een argument wat bij gelijke overige prestaties een doorslag kan geven (als die HtH zoals bij Fed-Nad 18-9 is). Als die HtH anders was geweest, had Federer 20 GS titels gehad.

Wat ik in die HtH discussie nog genoemd wil hebben is dat Federer relatief vaak Nadal op gravel tegenkomt, omdat Federer op zijn mindere ondergrond beter is als Nadal op zijn mindere ondergrond. M.a.w. Federer haalde wel die finales op Nadals terrein (gravel) in de periode dat ze 1 en 2 waren, Rafa vaak niet op Federer's ondergrond (m.n. HC onderling).
Reply
mindlight Wrote:Lijkt mij wel een utopie, en natuurlijk is Federer GOAT.

Federer iig above Nadal. Alleen discussie over Rod Laver is lastig te voeren, gezien de andere situatie. GOOE is misschien beter en wel onbetwistbaar imo (Greatest Of Open Era).
Reply
Laatste wat ik dan nog even wil toevoegen is dat Nadal op eigen kracht alle 4 Grandslams heeft gewonnen. Federer had daar een blessure van Nadal voor nodig.
Reply
Genomico Wrote:Laatste wat ik dan nog even wil toevoegen is dat Nadal op eigen kracht alle 4 Grandslams heeft gewonnen. Federer had daar een blessure van Nadal voor nodig.

Nee hoor. Maar een topwedstrijd van Soderling hielp hem wel.
Reply
Idd, dat is nog zo'n kulargument. Alsof een GS niet telt als Nadal (of welke andere concurrent dan ook) niet meedoet. Kijk, als Nadal nou tijdens 10 van de 16 niet meedeed, kun je er nog iets over zeggen.
En zoals ik eerder al zei, fitness hoort ook bij het GOAT-zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:... fitness hoort ook bij het GOAT-zijn.

Oh, dan is het zelfs helemaal duidelijk.
Reply
O ja? Hoe veel blessures heeft Federer de afgelopen 7 jaar gehad dan? Hoeveel weken heeft hij moeten missen? Hoe vaak heeft ie in een wedstrijd op moeten geven? Of zich terug getrokken voor een toernooi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli aan alle managers met Djoko, in mijn ogen een gewaagde keuze die (na wrs veel billenknijpen Wink ) goed heeft uitgepakt.

Zo langzamerhand begint Djoko mij wel lichtelijk te irriteren; op de US Open vorig jaar had ik Federer, nu Murray en Nadal die Djoko allemaal verslagen heeft in vijf sets na in de beslissende set breaks, breakpoints, setpoints of (dacht ik) matchpoints achter gestaan te hebben. Icon_evil
Reply
centre court Wrote:
rhubarb Wrote:Lol, ik heb er een uitgebreid Excel-bestand voor nodig gehad, maar ik denk dat ik m'n team compleet heb. Ik verwacht op 3803 punten uit te komen (maar dat gaan er uiteindelijk vast veel minder worden) :8: Wat een puzzel zeg!

Ik stop er ook mee. 3630 punten!
Niet dat ik m'n gelijk wil halen, maar wel even om aan te geven hoe opmerkelijk ik het vond dat jullie vooraf op zoveel punten uit kwamen. Uiteindelijk heeft de winnaar van de AO nog niet eens zoveel punten.
Het was een voorspelbare AO, van tevoren en achteraf, dus ik verwachtte nooit dat men op zoveel punten uit zou komen. Ik dacht zelf dat ik rond de 3300 punten zou halen, en dat is gelukkig iets hoger geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.
Reply
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.

Tel daarbij het geluk van Nishi dat ie langs Ebden kwam en je staat weer gelijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De pech/domhied van Nalbi was echt een zure en naast Monfils de grootste tegenvaller. Ach 5e plek : mij hoor je niet :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:Met Kohl, Potro, Tomic, Bagha en Dimi nog 100% score hier, Lacko staat op het punt een 0-2 goed te maken en dan straks nog Nalbi. Goede start dus.
Morgen dan Djoko, Raonic, Zopp, Golubev en Monfils.

Overigens was de keuze bij mij:
N. Djokovic (1) 13630
P. Kohlschreiber 960

tegen:
R. Federer (3) 8010
J. Tsonga (6) 4335
N. Davydenko 875
E. Gulbis 785
M. Ebden 578
2180 versus 875 Hakkuh
Reply
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.

Tel daarbij het geluk van Nishi dat ie langs Ebden kwam en je staat weer gelijk!

idd...

niks heeft tegengezeten...beetje pech en hij had op de laatste pagina gestaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben ook zeer tevreden met plekkie 8, prima om mee te starten.
Reply
Nog even het ideale team voor 3940 punten en 24700 euro:

Code:
M. Kukushkin     598    180
K. Nishikori (24)    1410    360
L. Lacko (q)    491    115
A. Golubev (q)    362    70
P. Kohlschreiber     960    180
B. Tomic     1060    180
F. Gil     561    90
J. Del Potro (11)    2315    360
N. Djokovic (1)    13630    2000
N. Mahut     653    90
A. Falla     657    90
Y. Lu     661    90
I. Karlovic     842    90
T. Ito (wc)    500    45

Karlovic en Ito zijn nog inwisselbaar. De rest heb je echt nodig voor de 3940.
Reply
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:Met Kohl, Potro, Tomic, Bagha en Dimi nog 100% score hier, Lacko staat op het punt een 0-2 goed te maken en dan straks nog Nalbi. Goede start dus.
Morgen dan Djoko, Raonic, Zopp, Golubev en Monfils.

Overigens was de keuze bij mij:
N. Djokovic (1) 13630
P. Kohlschreiber 960

tegen:
R. Federer (3) 8010
J. Tsonga (6) 4335
N. Davydenko 875
E. Gulbis 785
M. Ebden 578
2180 versus 875 Hakkuh
Nogmaals, graag gedaan.

Ik had dus Berdych tegenover Monfils, Tomic, Zopp en Golubev als keuze. Dat heeft prima uitgepakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.
Dat is idd erg jammer. Maar er vielen ook een paar 5-setters goed, dus redelijk evenwichtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:Met Kohl, Potro, Tomic, Bagha en Dimi nog 100% score hier, Lacko staat op het punt een 0-2 goed te maken en dan straks nog Nalbi. Goede start dus.
Morgen dan Djoko, Raonic, Zopp, Golubev en Monfils.

Overigens was de keuze bij mij:
N. Djokovic (1) 13630
P. Kohlschreiber 960

tegen:
R. Federer (3) 8010
J. Tsonga (6) 4335
N. Davydenko 875
E. Gulbis 785
M. Ebden 578
2180 versus 875 Hakkuh
Nogmaals, graag gedaan.

Ik had dus Berdych tegenover Monfils, Tomic, Zopp en Golubev als keuze. Dat heeft prima uitgepakt.

Graag gedaan? Je eist iets teveel eer op Ad. Als het zo was geweest had ik je de credits wel toegespeeld.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.
Dat is idd erg jammer. Maar er vielen ook een paar 5-setters goed, dus redelijk evenwichtig.

ha ha, een paar 5-setters vielen goed Undecided

scheelt 1300 punten, hoezo redelijk in evenwicht :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.

Tja, als Murray een bp maakt op 5-5 vijfde set dan ben ik weekwinnaar en pak ik 2000 punten op alle favorieten.
Reply
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Overigens achteraf erg zuur de nederlagen van Monfils en Raonic. Als een van hen nog een rondje had gehaald, was je weekwinnaar. Naast de 25 euro ook gelijk een mooie edge in de beide MK's.

Tja, als Murray een bp maakt op 5-5 vijfde set dan ben ik weekwinnaar en pak ik 2000 punten op alle favorieten.

Nee hoor, dan was het 8-6 geworden ipv 7-5.
Reply
11e plaats AO bij Sportpools van de 645 man. Niet gek, en ook goed voor m'n carriere, bijna top 10.
Reply


Forum Jump: