The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumclash: Baak (boeren) tegen de rest (normale volk)
#61
was je weer zat haggeman?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
dat blijkt wel weer Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Wanneer komt die clash? Het voetbalseizoen is bijna afgelopen en dan ga ik maar eens in training.

Ik stel trouwens voor dat we het gewoon in 's lands mooiste stad houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Wanneer komt die clash? Het voetbalseizoen is bijna afgelopen en dan ga ik maar eens in training.

Ik stel trouwens voor dat we het gewoon in 's lands mooiste stad houden.

Emmen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wanneer komt die clash? Het voetbalseizoen is bijna afgelopen en dan ga ik maar eens in training.

Ik stel trouwens voor dat we het gewoon in 's lands mooiste stad houden.

Emmen :wink:

Bedoel je nu echt Baak, Adje?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Hij bedoeld Neerlands grootste poel des verderfs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wanneer komt die clash? Het voetbalseizoen is bijna afgelopen en dan ga ik maar eens in training.

Ik stel trouwens voor dat we het gewoon in 's lands mooiste stad houden.

Emmen :wink:

Bedoel je nu echt Baak, Adje?
Is Baak een stad dan?!
Reply
#68
centre court Wrote:Hij bedoeld Neerlands grootste poel des verderfs.
Nee, ik heb het niet over Rotterdam.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Hij bedoeld Neerlands grootste poel des verderfs.
Nee, ik heb het niet over Rotterdam.

vanaf nu niet meer juichen voor sluiter aub op dit forum. schaam je ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

Als je maar niet van mij verlangt dat ik voor Ajax ben in Europa. Feyenoord mag gerust de UEFA cup winnen, maar voor tegen elke willekeurige tegenstander van Ajax hoop ik dat ze dik aan de broek krijgen.
Reply
#72
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

Als je maar niet van mij verlangt dat ik voor Ajax ben in Europa. Feyenoord mag gerust de UEFA cup winnen, maar voor tegen elke willekeurige tegenstander van Ajax hoop ik dat ze dik aan de broek krijgen.

:8: Helemaal mee eens. Zelfs Bayern Munchen mag gerust van Ajax winnen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

wist niet dat je boos werd Ad. Snap niet dat je als Amsterdammer Rotterdam perse een kutstad moet vinden. Waarom? Dat je als Feyenoorder alles haat dat met ajax of amsterdam te maken heeft is logisch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wanneer komt die clash? Het voetbalseizoen is bijna afgelopen en dan ga ik maar eens in training.

Ik stel trouwens voor dat we het gewoon in 's lands mooiste stad houden.

Emmen :wink:

Bedoel je nu echt Baak, Adje?
Is Baak een stad dan?!

Ik kom sowieso niet naar A'dam toe.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Alleen in de zomer om te vliegen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
centre court Wrote:Alleen in de zomer om te vliegen. :8:

Precies. Greece there we come!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
here we come :8: :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
centre court Wrote:here we come :8: :roll:

Nu ben ik wel zat :razz: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

wist niet dat je boos werd Ad. Snap niet dat je als Amsterdammer Rotterdam perse een kutstad moet vinden. Waarom? Dat je als Feyenoorder alles haat dat met ajax of amsterdam te maken heeft is logisch.
Ik vind het ook niet perse, ik vind het gewoon geen sympathieke stad en dat heeft niks met de band Amsterdam-Rotterdam te maken.
Reply
#80
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

Als je maar niet van mij verlangt dat ik voor Ajax ben in Europa. Feyenoord mag gerust de UEFA cup winnen, maar voor tegen elke willekeurige tegenstander van Ajax hoop ik dat ze dik aan de broek krijgen.
Triest.
Reply
#81
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ga jij dan niet meer juichen voor Melle?
Stel je niet aan, joh. Dit slaat toch nergens op. Ik juich toch ook voor Feyenoord in de UEFA-Cup?
En ik hoop dat Kuijt vanavond speelt zodat zijn record nog niet verbroken hoeft te worden.

Maar dan blijft Rotterdam nog wel een kutstad.

Als je maar niet van mij verlangt dat ik voor Ajax ben in Europa. Feyenoord mag gerust de UEFA cup winnen, maar voor tegen elke willekeurige tegenstander van Ajax hoop ik dat ze dik aan de broek krijgen.
Triest.

Volgens mij ben ik de enige Nijmegenaar die voor Vitesse juicht (maar ook voor NEC). Dat is net zoiets. Elke NEC'er is voor de tegenstander van Vitesse, ook al is het de finale van de Champions League... Heeft niets met triest te maken, maar gewoon met clubliefde/haat.

Ik zal bijvoorbeeld ook nooit voor de arrogante Barney juichen alleen omdat ie Nederlander is.
Reply
#82
Ajax heeft halverwege de jaren '90 het Nederlandse voetbal op de kaart gezet. Ik kan me niet voorstellen dat jij toen niet stond te juichen. Ik stond ook op de banken toen Feyenoord de UEFA Cup won. In de competitie zie ik ze het lieft verliezen, maar op europees niveau mogen ze alles winnen. De liefde voor het Nederlands voetbal is bij mij groter dan de liefde voor mijn club. En ik ben niet de enige, kijk maar komende zomer tijdens het WK.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
hou maar op ad...die strijd heb ik al jaaaaren geleden opgegeven. Ik stond niet te juichen toen feyenoord de uefa cup won maar ik gunde ze t wel. Andersom is dat echter een ander verhaal. Het zit blijkbaar nogal diep bij die gasten.
Reply
#84
Ik ben overigens geen Feyenoorder. Ik wil zo natuurlijk niet bestempeld worden :wink: (PSV Kampioenen!!!!) Maar zij mogen de UEFA cup wel winnen. Ajax daarentegen...

En hoezo het Nederlandse voetbal op de kaart gezet???? 1988 was niet veel eerder hoor met PSV en het Nederlands elftal...

En nee, ik was niet voor Ajax. Ik stond samen met een ex-Rotterdammer Gremio aan te moedigen :Big Grin En dat in de Champions League finale uitgerekend Kluivert moest scoren (die de hele wedstrijd geen enkele bal goed heeft geraakt) was ook nou niet iets om voor te juichen.

Ik snap best dat mensen hier internationaal gezien altijd voor Nederlanders zullen zijn, maar ik dus niet.

Als klein kind van een jaar of 4 zat ik overigens Tommie Gustafson al aan te moedigen :Big Grin
Reply
#85
CC-Scholten! 7-6(3) *2-0. Wegens een of andere competitie moesten we stoppen.

Zeer slechte partij van beide kanten, waarin de sterke punten van CC toch boven kwamen. Schitterende dropshots en slicebackhands dwongen Scholten! tot het maken van erg veel unforced errors. CC speelde zelf zeker niet groots maar was op de big points de betere speler. mentaal sterk zoals altijd. Scholten wilde snel de winner maken met het oog op de competitie, als soort van training, hij komt er dus wel. voor CC is dit een goede opsteker met 't oog op de forumclash en de confrontaties met Haggie, die vaak uitlopen op emotionele wedstrijden met veel strijd, wilde gebaren en veel misbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
centre court Wrote:CC-Scholten! 7-6(3) *2-0. Wegens een of andere competitie moesten we stoppen.

Zeer slechte partij van beide kanten, waarin de sterke punten van CC toch boven kwamen. Schitterende dropshots en slicebackhands dwongen Scholten! tot het maken van erg veel unforced errors. CC speelde zelf zeker niet groots maar was op de big points de betere speler. mentaal sterk zoals altijd. Scholten wilde snel de winner maken met het oog op de competitie, als soort van training, hij komt er dus wel. voor CC is dit een goede opsteker met 't oog op de forumclash en de confrontaties met Haggie, die vaak uitlopen op emotionele wedstrijden met veel strijd, wilde gebaren en veel misbaar.

Scholten! toont zich erg teleurgesteld en weet dat hij nog niet klaar is voor de competitie. De unforced errors waren ontelbaar. daartegenover sloeg CC slechts enkele winners. Scholten! voelde geen enkel gevaar de 1e set en stond elk moment 1 game voor. Dat CC dan toch de setwinst pakt zegt wat over zijn mentale instelling: fantastisch. Scholten is effe kapot van het feit dat hij het niet kon redden tegen een vechter, maar de volgende keer vermorzel ik CC met tientallen winners
Reply
#87
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:CC-Scholten! 7-6(3) *2-0. Wegens een of andere competitie moesten we stoppen.

Zeer slechte partij van beide kanten, waarin de sterke punten van CC toch boven kwamen. Schitterende dropshots en slicebackhands dwongen Scholten! tot het maken van erg veel unforced errors. CC speelde zelf zeker niet groots maar was op de big points de betere speler. mentaal sterk zoals altijd. Scholten wilde snel de winner maken met het oog op de competitie, als soort van training, hij komt er dus wel. voor CC is dit een goede opsteker met 't oog op de forumclash en de confrontaties met Haggie, die vaak uitlopen op emotionele wedstrijden met veel strijd, wilde gebaren en veel misbaar.

Scholten! toont zich erg teleurgesteld en weet dat hij nog niet klaar is voor de competitie. De unforced errors waren ontelbaar. daartegenover sloeg CC slechts enkele winners. Scholten! voelde geen enkel gevaar de 1e set en stond elk moment 1 game voor. Dat CC dan toch de setwinst pakt zegt wat over zijn mentale instelling: fantastisch. Scholten is effe kapot van het feit dat hij het niet kon redden tegen een vechter, maar de volgende keer vermorzel ik CC met tientallen winners

:lol: CC toch..netjes hoor :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Voor revanche maar ook om in vorm te blijven voor de forumclash en de tenniscompetitie werk ik zo weer een pot af tegen CC. De omstandigheden zijn wederom niet ideaal, maar ik ga in ieder geval winnen. iets minder aanvallend en wat degelijker!
Reply
#89
Scholten heeft woord gehouden. 6-3 6-1 7-6.

Miste op *6-5 helaas 2 Sp's. was een goeie pot onder ideale omstandigheden. ik speelde zelf ook beter als vrijdag, de vorm groeit. scholten tikte zaterdag ook nog een 5je weg met 6-1 6-1 dus ik voel me goed!!

Mooiste opmerking na de partij van Scholten. ''Ik droom ervan om tegen Buurs te spelen!'' Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
centre court Wrote:Scholten heeft woord gehouden. 6-3 6-1 7-6.

Miste op *6-5 helaas 2 Sp's. was een goeie pot onder ideale omstandigheden. ik speelde zelf ook beter als vrijdag, de vorm groeit. scholten tikte zaterdag ook nog een 5je weg met 6-1 6-1 dus ik voel me goed!!

Mooiste opmerking na de partij van Scholten. ''Ik droom ervan om tegen Buurs te spelen!'' Icon_twisted

Nachtmerrie bedoelt hij zekers Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: