The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumclash: Baak (boeren) tegen de rest (normale volk)
#91
Hoe heet jullie club?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
De nieuwe Hellewei.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..
Reply
#94
centre court Wrote:Scholten heeft woord gehouden. 6-3 6-1 7-6.

Miste op *6-5 helaas 2 Sp's. was een goeie pot onder ideale omstandigheden. ik speelde zelf ook beter als vrijdag, de vorm groeit. scholten tikte zaterdag ook nog een 5je weg met 6-1 6-1 dus ik voel me goed!!

Mooiste opmerking na de partij van Scholten. ''Ik droom ervan om tegen Buurs te spelen!'' Icon_twisted

Die partij gaat er zeker komen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Scholten heeft nou 2x tegen zowel haggie als tegen mij gespeeld en 't is hem duidelijk geworden dat ie 't moeilijker heeft met mijn spel, terwijl haggie op papier de betere speler moet zijn. het is mij op mijn beurt duidelijk geworden dat ik over 4,5 set gelijkwaardig aan scholten kan zijn, het streven is dus ook om haggie snel een keer te pakken. dat ik gelijkwaardig aan scholten ben in games is daar aan toe, aan het niveau van deze kanjer kan ik nog lang niet tippen. het talent spat er van af, maar hij is zoals hij zelf zegt nog ''te onrustig''.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Scholten! Wrote:Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..

CC zal nooit van Haggie winnen.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Scholten! Wrote:Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..

CC is echt de ideale Dynamic Tennisser. Daar is het namelijk lastig om punten te maken en als je zelf heel stug bent, kun je vaak teren op een fout van de tegenstander...
Reply
#98
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..

CC zal nooit van Haggie winnen.. Icon_twisted

Voel jij eens ff aan je bolletje. :crazy: Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..

CC is echt de ideale Dynamic Tennisser. Daar is het namelijk lastig om punten te maken en als je zelf heel stug bent, kun je vaak teren op een fout van de tegenstander...

Notworthy

Dit moeten we echt een keer gaan doen. Nodig ons eens uit Geno.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:Scholten bleef net zoals vrijdag slordig in de afwerking. Er was wel sprake van lange rally's waar scholten óf het punt óf de fout maakte. Maar ik heb in ieder geval mijn fout rechtgezet en zal CC de volgende keer met mooi en aanvallend tennis verslaan. Dat is mijn streven. CC moet Haggie maar is een keer verslaan, want nu heeft haggie nog de volle punten tegen CC..

CC is echt de ideale Dynamic Tennisser. Daar is het namelijk lastig om punten te maken en als je zelf heel stug bent, kun je vaak teren op een fout van de tegenstander...

Notworthy

Dit moeten we echt een keer gaan doen. Nodig ons eens uit Geno.

in het dynamic tennis zie ik een grote uitdaging. Wij 3 bakenezen willen uiteindelijk in het dynamic tennis doorgroeien tot de top van Nederland
Reply
Eerst even inventariseren wie er allemaal interesse hebben. Mac en de 3 Baakse jongens volgens mij zeker (?). Speelt er iemand van jullie nog competitie, want dan lijkt het me waarschijnlijk handig om dat na de competitie te doen, dus half mei of in juni of zo?
Reply
alleen scholten, haggie en ik kunnen altijd. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een goede volleerder maakt ook goede kans hoge ogen te gooien...
Reply
centre court Wrote:alleen scholten, haggie en ik kunnen altijd. :8:

Aangezien Scholten ook interesse heeft, moeten we een datum kiezen wanneer hij ook kan. Ik maak even een apart topic...
Reply
Na mijn (voetbal) blessure, ga ik nu (11.30uur) de strijd met Scholten! weer aan. Ik ben er helemaal klaar voor en even zien of ik alweer terug ben op niveau..

Voorspelling
2 in 5 Haggie - Scholten! (3-6 7-6 2-6 6-4 5-7)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten- Haggie 6-3, 6-1, 6-2

Qua rally's aardig niveau, gemiddelde rally minstens 10 slagen. De services van beide spelers waren echter beroerd, helemaal die van haggie. Haggie, die net terugkomt van een blessure, deed verdedigend goed zijn werk, maar wist het verschil niet te maken. Dat deed Scholten wel en Haggie werd van het kastje naar de muur gespeeld. Het prille begin was voor Haggie, de rest voor Scholten. Ben benieuwd wat CC tegen Haggie gaat maken binnenkort...
Reply
Haggie Wrote:Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...

Aj, aj, aj... Toch nog teveel last van je blessure zeker?
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...

Aj, aj, aj... Toch nog teveel last van je blessure zeker?

De opslag kon ik alleen maar op 70/80% spelen en mijn backhand was moeilijk met indraaien (heupblessure). Scholten! speelde alles hierheen. Slim!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...

Aj, aj, aj... Toch nog teveel last van je blessure zeker?

De opslag kon ik alleen maar op 70/80% spelen en mijn backhand was moeilijk met indraaien (heupblessure). Scholten! speelde alles hierheen. Slim!

Ik wil niet tekort gedaan worden he :wink:
Reply
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...

Aj, aj, aj... Toch nog teveel last van je blessure zeker?

De opslag kon ik alleen maar op 70/80% spelen en mijn backhand was moeilijk met indraaien (heupblessure). Scholten! speelde alles hierheen. Slim!

Ik wil niet tekort gedaan worden he :wink:

Ik heb verder geen commentaar meer! Als ik me niet volledig kan geven tijdens een wedstrijd, vind ik dat kut. Scholten! wint terecht! Punt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Uitslag

2 in 3 Haggie - Scholten! (3-6 2-6 2-6)
----------------------------------------------
Haggie: "Geen Commentaar"...

Aj, aj, aj... Toch nog teveel last van je blessure zeker?

De opslag kon ik alleen maar op 70/80% spelen en mijn backhand was moeilijk met indraaien (heupblessure). Scholten! speelde alles hierheen. Slim!

Coria!!

Haggie, ik heb fysio richting Baak gestuurd. Die zal je er weer bovenop helpen. Morgen om 10 uur naar de psychiater voor wat mentale training. Die zal je er mentaal weer helemaal bovenop helpen en je het gevoel geven dat je Scholten binnenkort weer makkelijk partij kan geven.

Komt helemaal goed. Heb vertrouwen!!
Reply
wat een setstanden toch altijd tussen jullie 2... blijkt wel weer dat mijn spel scholten! dusdanig irriteert dat ie tegen mij niet kan domineren. zou graag vanavond tegen haggie spelen. voel me sterk en vind dit van haggeman wederom niet overtuigend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat een setstanden toch altijd tussen jullie 2... blijkt wel weer dat mijn spel scholten! dusdanig irriteert dat ie tegen mij niet kan domineren. zou graag vanavond tegen haggie spelen. voel me sterk en vind dit van haggeman wederom niet overtuigend.

Haggeman kan vanavond helaas niet tennissen. Ik had het geloofd, maar ik moet invallen bij een training vanavond bij de voetbalvereniging.
Dat Haggeman wederom niet overtuigend is, kun jij helemaal niet bepalen. Tot nu toe heb jij pas 3 games tegen mij gepakt en deze pot van mij was niet op volle sterkte.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:wat een setstanden toch altijd tussen jullie 2... blijkt wel weer dat mijn spel scholten! dusdanig irriteert dat ie tegen mij niet kan domineren. zou graag vanavond tegen haggie spelen. voel me sterk en vind dit van haggeman wederom niet overtuigend.

Lijkt me voor Haggie even verstandig dat ie zich eerst gaat herstellen en niet nog meer van zijn zelfvertrouwen verliest. Echte toppers spelen geen partijen op halve kracht.
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:wat een setstanden toch altijd tussen jullie 2... blijkt wel weer dat mijn spel scholten! dusdanig irriteert dat ie tegen mij niet kan domineren. zou graag vanavond tegen haggie spelen. voel me sterk en vind dit van haggeman wederom niet overtuigend.

Lijkt me voor Haggie even verstandig dat ie zich eerst gaat herstellen en niet nog meer van zijn zelfvertrouwen verliest. Echte toppers spelen geen partijen op halve kracht.

Oké coach!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
laffe herder
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC-Haggie 2-6 7-6(4).

Goede pot. haggie de betere speler, CC was zeer sterk.
Haggie mist op 6-2 5-4, 2mps. Helaas geen tijd voor een 3e set... wordt vervolgd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga over een half uurtje de baan nog ff op.
Ff een uurtje ballen om in het ritme te komen voor morgen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En wanneer gaat de battle nu komen?? Moet ik toch weten aangezien ik het trainingsprogramma van mijn pupillen daar dan aan kan afstemmen :Big Grin
Reply


Forum Jump: