The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wielerseizoen 2012
#31
Zonde. Mijn Franse oogappel Coppel heeft de Ster van Besseges op zijn naam geschreven, dit jaar gewoon weer te vinden in mijn sportpools Tour team.

QuickStep Omega Pharma is het jaar trouwens wel sterk begonnen. Etappezeges Chicchie, Boonen en Trofeo Palma voor Brits talent Fenn.
Blue White Army!
Reply
#32
En Leipie die het niet onverdienstelijk deed in Argentinië. Leuk voor Boonen, zal hij weer meer gaan sprinten of zich toch weer toeleggen op de klassiekers?
Reply
#33
Leipie nog vergeten ja met de eindzege in Argentinie dacht ik! Ja leuk voor Tommeke, maar tegen Cav, Farrar, Greipel en zelfs Kittel wellicht dit seizoen, zal hij het toch echt gaan afleggen. Hushovd, Haussler en Petacchi nog niet meegerekend. De sprint van Boonen is de laatste tijd flink achteruit gegaan, en denk dat hij gewoon weer gaat voor de RVV en Parijs-Roubaix. Denk ook dat hij daar meer kans heeft dan in bijvoorbeeld sprints in de Tour. Ben dit seizoen voor de klassiekers wel erg benieuwd naar Langeveld, Boom maar vooral Maaskant. Die mag het toch wel eens gaan waar maken! Voorderest schrijf ik nog de naam van Kreder op voor dit seizoen, vorig jaar toch wel doorgebroken.
Blue White Army!
Reply
#34
Nieuwe Petacchi lijkt ook opgestaan. Elia Viviani wint beide etappes van de Ronde van Calabrië en daarvoor al de GP Etruskische kust, die Petacchi 5 maal won.
Blue White Army!
Reply
#35
Er zijn momenteel echt ongelooflijk veel Italiaanse sprintertjes die veel potentie hebben. Met het oog op de giro zal ik niet alle namen gaan noemen, maar Paride Grillo en Alberto Loddo krijgen waardige opvolgers :wink:
Reply
#36
Haha ik heb er ook wat op het oog, maar zal ze ook niet allen prijsgeven. Grillo en Loddo, heerlijke namen.

De kleine prins waarschuwt Gilbert voor het voorjaar! Cunego denkt dat Gilbert klopbaar is in de ardennen en vooral in de Amstel, en zegt dat Gilbert maar op hem moet gaan letten. Wat een idool die Cunego, blijft toch mijn favoriete renner in het peloton. Hoe onregelmatig dan ook.
Blue White Army!
Reply
#37
Rabo geeft niet thuis vandaag...schande!

Boonen ziet er fit uit...
Reply
#38
Boonen en Cancellara de te kloppen mannen. Wat een machtsvertoon, vooral van Boonen. Als-ie maar niet te vroeg piekt. Boom komt wel goed, die gaat top-10 eindigen in Parijs-Roubaix.
Reply
#39
Boonen oogt erg sterk tot nu toe. Het lijkt weer op de oude Boonen, hopen dat hij nu Roubaix en de RVV wint, gun het hem wel!
Blue White Army!
Reply
#40
Westra! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ =D> =D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#41
Geweldige zege inderdaad...En hoe makkelijk...Nu op 6 seconde van Wiggins...
Reply
#42
Makkelijk, maar vooral verrassend!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Het is volop genieten tot nu toe dit jaar! Ik weet niet waar westra het vandaan haald, maar vind het geweldig. Ook Spilak doet het goed, en modolo sprint weer leuk mee, Freire die Farrar te snel af is en 2e wordt achter Cav, er gebeurd weer van alles. Ook Leipheimer die het goed doet, Uran weer voorin te vinden.
Blue White Army!
Reply
#44
Wat mij inderdaad opvalt is dat de grote jongens zich meteen al laten zien zo in het vroege seizoen. Boonen, Cancellara, Cavendish, Sagan (!), EBH: allen hebben ze al een of meerdere ritten gewonnen. Westra geweldig natuurlijk, die krijgt hiermee een flinke boost en gaat nu wellicht vaker proberen in de heuvels aan te vallen. Hopelijk pakt-ie morgen de winst in Parijs-Nice!
Reply
#45
Geweldige tijdrit maar Wiggins deed wat van hem verwacht werd.... Parijs-Nice op 8 seconden verliezen is niet slecht ... geweldige prestatie van Westra
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#46
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nos.nl/video/352932-dolle-vreugde-in-greededgewagen.html">http://nos.nl/video/352932-dolle-vreugd ... wagen.html</a><!-- m -->

Heel cool dit. Smile
Reply
#47
Genoten zaterdagavond van Gesink. Na eerder in de week een prima tijdrit te hebben gereden was hij bergop de sterkste!

Veel mensen verwachten nu meteen tourwinst, dat is niet reeel na een beenbreuk en toch een andere seizoensopbouw.
Ik schatte het niveau in op top 10-15 Tour de France. Maar Robert heeft zelf aangegeven dat hij nog niet top is en er nog ruimte is voor verbetering. Natuurlijk wel een lange weg naar de tour op deze manier. Lijkt mij verstandig in de komende weken nog wat te rusten.

Verder leuk dat Kelderman het behoorlijk goed deed en de jongerentrui pakte. 21 jaar en redelijk bergop met een goede tijdrit in de benen.

Het team wat Rabo in de giro heeft laten rijden is echter niet voldoende. Niemand in de top 25 van het klassement, niemand mee in een vlucht en 1 derde plaats met 3 sprinters is zeer minimaal. Druk in de tour neemt alleen maar toe als je al je toppers daar laat starten.
Reply
#48
Hartstikke leuk idd, maar hij wint weer een relatief onbelangrijke koers. Laat hem eerst maar eens goed zijn in de Tour.
Reply


Forum Jump: