The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale: Ajax - PSV
#31
Zie boven Bum :wink:
Reply
#32
Vanmorgen om 9.10 bij ticketbox 4 kaartjes gehaald. Bus 12. T loopt dus best lekker; 600 kaartjes in 10 minuten.
Reply
#33
Wij mochten pas vanaf 10 uur. Maar ik ga echt niet vroeg op staan, hehe. Uitkaarthouders mogen toch als eerste, tot woensdag. Dus 100% zeker een kaart.

Ga hem straks halen, maar ze zitten 'al' bij trein 3 momenteel...
Reply
#34
Aso's!
Reply
#35
krijgen de ajakkessieden wel gewoon de gebruikelijke € 17 gloryhuntertoeslag op hun kaartje?
Reply
#36
nee tis een soort gevarentoeslag :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
Tja, waarom moeten Ajacieden 17 euro meer betalen? Was je er 8 jaar geleden ook bij Flixieluv? Dan weet je het antwoord... :roll:
Reply
#38
Sup vereniging psv heeft een bijdrage betaald voor jullie Petertje, mede daarom is het verschil zo groot.

Ajax moet ook meer 'risico-geld' betalen en het huren van treinen is duurder.
Dit is het verschil....

Jammer maar helaas
Reply
#39
Fabian Wrote:Sup vereniging psv heeft een bijdrage betaald voor jullie Petertje, mede daarom is het verschil zo groot.

Ajax moet ook meer 'risico-geld' betalen en het huren van treinen is duurder.
Dit is het verschil....

Jammer maar helaas

Dat bedoel ik, de supp.verenging levert slechts een zeer geringe bijdrage, tis voornamelijk dat PSV-supporters bij feestjes en finales gewoon alles heel laten.
Reply
#40
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Sup vereniging psv heeft een bijdrage betaald voor jullie Petertje, mede daarom is het verschil zo groot.

Ajax moet ook meer 'risico-geld' betalen en het huren van treinen is duurder.
Dit is het verschil....

Jammer maar helaas

Dat bedoel ik, de supp.verenging levert slechts een zeer geringe bijdrage, tis voornamelijk dat PSV-supporters bij feestjes en finales gewoon alles heel laten.

Klopt, kijk maar naar vorige zondag :roll:
Reply
#41
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Sup vereniging psv heeft een bijdrage betaald voor jullie Petertje, mede daarom is het verschil zo groot.

Ajax moet ook meer 'risico-geld' betalen en het huren van treinen is duurder.
Dit is het verschil....

Jammer maar helaas

Dat bedoel ik, de supp.verenging levert slechts een zeer geringe bijdrage, tis voornamelijk dat PSV-supporters bij feestjes en finales gewoon alles heel laten.

Klopt, kijk maar naar vorige zondag :roll:

Die 20 'supporters'-voor-1-dag die vechten waarna de ME overdreven uitrukt alsof er massaal gevochten wordt?
Reply
#42
Peter, je was er niet eens bij. Klokhuis en jeugdjournaal waren allang en breed afgelopen, dus je lag op een oor ten tijde van deze bijzonder terechte ME actie.
Reply
#43
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Sup vereniging psv heeft een bijdrage betaald voor jullie Petertje, mede daarom is het verschil zo groot.

Ajax moet ook meer 'risico-geld' betalen en het huren van treinen is duurder.
Dit is het verschil....

Jammer maar helaas

Dat bedoel ik, de supp.verenging levert slechts een zeer geringe bijdrage, tis voornamelijk dat PSV-supporters bij feestjes en finales gewoon alles heel laten.

Ik kan me nog een europese wedstrijd herinneren, waarin ze de hekken hadden doorbroken en het ve;d wilde opkomen...
Maar Calimero heeft gelijk... PSV-ers zijn altijd braaf..
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Was dat niet tegen Kaiserslautern?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Jeuj, de bus vertrekt zondag om 13.45.. staan we dus om 3 uur op het feestplein voor de Kuip, uiteraard allemaal zonder bier. Icon_evil
Reply
#46
Das inderdaad niet leuk nee.
Reply
#47
Bij Ajax, uiteraard, nog niets bekend over de instapprocedure... =D>
Reply
#48
Ik heb een kaart voor trein 3 kunnen scoren maar ik denk dat ik maar probeer de laatste trein te pakken om te voorkomen dat ik me kapot loop te vervelen in Rotterdam. Ik was ook bij de laatste bekerfinale Ajax-psv en die is me bijzonder goed bevallen :8:
Reply
#49
Hoef Wrote:om te voorkomen dat ik me kapot loop te vervelen in Rotterdam.

tussen de ajakkessupporters zitten en je kapot vervelen, hoe kan dat nou? Undecided

:wink:
Reply
#50
Als je gedwongen 4 uur op een plein hangt vóór een op instorten staand stadion in een stinkstad die wat al te letterlijk onder de gore rook van Pernis ligt, kan ik daar de lol niet van inzien. Icon_twisted
Reply
#51
Hoef Wrote:Als je gedwongen 4 uur op een plein hangt vóór een op instorten staand stadion in een stinkstad die wat al te letterlijk onder de gore rook van Pernis ligt, kan ik daar de lol niet van inzien. Icon_twisted

Het is best een nieuwe stad...na WOII was er niet zoveel meer van over geloof ik.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#52
Waar schrijf ik dat het een oude stad is?
Reply
#53
Peter Wrote:Jeuj, de bus vertrekt zondag om 13.45.. staan we dus om 3 uur op het feestplein voor de Kuip, uiteraard allemaal zonder bier. Icon_evil

Tsja, je mag in Nederland nou eenmaal niet drinken als je onder de 16 bent..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#54
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Jeuj, de bus vertrekt zondag om 13.45.. staan we dus om 3 uur op het feestplein voor de Kuip, uiteraard allemaal zonder bier. Icon_evil

Tsja, je mag in Nederland nou eenmaal niet drinken als je onder de 16 bent..........

Ja, maar al er bier is lukt het me stiekem meestal toch wel.. :cry:
Reply
#55
Bussie 108!! Veel plezier Bumme, Fabian en Peter!!
Reply
#56
Hoef Wrote:Als je gedwongen 4 uur op een plein hangt vóór een op instorten staand stadion in een stinkstad die wat al te letterlijk onder de gore rook van Pernis ligt, kan ik daar de lol niet van inzien. Icon_twisted

geef nou maar toe dat je liever op internet met zakken graan staat te smijten dan met je saaie vrindjes amsteltjes light slobbert in neerlands enige voetbaltempel. trouwens, de peuken die jij in je leven hebt weggezogen, daar kunnen zelfs 10 europoorten niet tegenop.

moest er trouwens binnenkort niet weer eens een pint gedronken worden? kun je niet wat vaten inslaan bij dat travian?
Reply
#57
Rotterdam verwacht 30.000 voetbalsupporters
ROTTERDAM - Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen. Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.

De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is „een rustig en sportief verloop van de finaledag”, zo lieten ze donderdag weten.

Bron: Telegraaf

Dus ondanks de lagere prijzen en het feit dat bij PSV de hele familie op een CC mee mocht, komen wij gewoon met bijna het dubbele.
Maar ja, ze doen hun 'naam' eer aan... :lol:
Reply
#58
waf Wrote:
Hoef Wrote:Als je gedwongen 4 uur op een plein hangt vóór een op instorten staand stadion in een stinkstad die wat al te letterlijk onder de gore rook van Pernis ligt, kan ik daar de lol niet van inzien. Icon_twisted

geef nou maar toe dat je liever op internet met zakken graan staat te smijten dan met je saaie vrindjes amsteltjes light slobbert in neerlands enige voetbaltempel. trouwens, de peuken die jij in je leven hebt weggezogen, daar kunnen zelfs 10 europoorten niet tegenop.

moest er trouwens binnenkort niet weer eens een pint gedronken worden? kun je niet wat vaten inslaan bij dat travian?

Nee, jouw vrienden zijn lachen! :razz:
Reply
#59
Fabian Wrote:Rotterdam verwacht 30.000 voetbalsupporters
ROTTERDAM - Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen. Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.

De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is „een rustig en sportief verloop van de finaledag”, zo lieten ze donderdag weten.

Bron: Telegraaf

Dus ondanks de lagere prijzen en het feit dat bij PSV de hele familie op een CC mee mocht, komen wij gewoon met bijna het dubbele.
Maar ja, ze doen hun 'naam' eer aan... :lol:

Hmm.. als je als club 10x minder clubkaarthouders hebt en toch nog 50% van het aantal supporters dat de andere club op de been brengt meeneemt doe je het toch juist veel beter dan die club die met het dubbele aantal supporters komt? Bovendien zullen de 6.000 PSV'ers de 11.000 Ajacieden in geluid vast weer ruimschoots de baas zijn. :roll:
Reply
#60
#-o

Over het algemeen genomen zijn "de joden" de baas in Rotterdam.
Reply


Forum Jump: