The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
The Subways 20 Februari in de Melkweg zit ook nog in de planning trouwens.

En iemand wel eens op Szighet geweest? Zit ik ook aan te denken voor deze zomer.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
55 ofzo
Reply
Aukinho Wrote:Maar als er meerdere gegadigden zijn om kaartjes van een uitverkocht concert over te nemen is het logisch dat de hoogste bieder ze krijgt.. ik heb er iig wel interesse in, maar wat was uberhaubt de aanschafprijs?

Ik heb net maar even gekeken wat het was, want ik was er van overtuigd dat het iets van 45 euro was.... maar de aanschaf prijs per stuk was € 33,05 (29 euro + 4,05 servicekosten)

Ik heb nog niet definitief te horen gekregen dat het reisje dan doorgaat, dus ik kan ze ook nog niet definitief verkopen. Maar het is nu voor 99% zeker dat ik ze kwijt moet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
heb nog 2 kaarten in de aanbieding voor Eros Ramazotti in Ahoy op 11 april
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Davydoff Wrote:
Aukinho Wrote:Maar als er meerdere gegadigden zijn om kaartjes van een uitverkocht concert over te nemen is het logisch dat de hoogste bieder ze krijgt.. ik heb er iig wel interesse in, maar wat was uberhaubt de aanschafprijs?

Ik heb net maar even gekeken wat het was, want ik was er van overtuigd dat het iets van 45 euro was.... maar de aanschaf prijs per stuk was € 33,05 (29 euro + 4,05 servicekosten)

Ik heb nog niet definitief te horen gekregen dat het reisje dan doorgaat, dus ik kan ze ook nog niet definitief verkopen. Maar het is nu voor 99% zeker dat ik ze kwijt moet.

Mocht je het wel definitief weten, laat het dan nog maar even weten
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Hij weet het definitief!
Reply
Van een fan van marco die ook in de/het Gelredom is geweest:

Quote:Rode waas

Uitgegeven: 2 november 2006 07:47
Laatst gewijzigd: 2 november 2006 12:39

Goed nieuws! Honderden Marco Borsatofans zijn opgelicht. Er zijn valse kaarten in omloop voor zijn concertreeks. Heeft mijn Oudhollandse vervloeking toch geholpen. De afgelopen week heb ik zes maal daags de volgende oudtestamentische vervloeking uitgesproken met mijn gezicht richting Gelredome en niet zonder resultaat! Door Nico Dijkshoorn

Het gaat om de volgende tekst. Oh heer, laat Marco Borsato zijn enkel verstuiken als hij van een piano afspringt en met een verkrampte kop net doet alsof hij gitaar speelt.

Wij kunnen het niet meer aanzien heer, dat Marco de vlotte jongen uithangt en slechts gekleed in een makkelijk zittende spijkerbroek het wanstaltig grote podium vol met showdansers betreedt om alweer een avond vol candlelightpoëzie aan elkaar te zingen. Oh heer, het is niet eerlijk. Waarom moeten wij wel allemaal in het rood komen en Marco niet?

Asbest

Oh heer, zorgt u er voor dat Marco nooit meer een liedje als Rood zingt, die zeven minuten Germaans-Ierse edelkitsch waarbij vergeleken The Bohemian Rhapsody een ingetogen kamermuziekje lijkt. Oh heer, laat bij John Ewbank, de vaste componist en tekstdichter van Borsato, de vingers op mysterieuze wijze aan elkaar groeien zodat hij alleen nog maar elementaire akkoorden uit zijn piano kan rammen, opdat wij worden verlost van Marco's pathetische repertoire waarbij iedere zin wordt gezongen alsof hij 170 kilo asbest om zijn nek heeft hangen.

Zingende ijsverkoper

Oh heer, het beginnetje was er al, maar laat de bezoekers van Marco Borsato's concerten in een schier eindeloze file twaalf jaar om de Gelredome heen rijden met alleen maar keiharde muziek van Arie Ribbens op de radio en oh heer laat Borsato langzaam toegroeien naar een carrière zoals die van Lee Towers.

Ja heer, laat Marco voor straf zingen in een bronzen microfoon en laten wij hem voortaan de Zingende IJsverkoper noemen opdat wij nooit vergeten dat hij ooit met een strooien hoedje op zijn geföhnde hoofd een hele slechte Italiaanse nachtclubzanger nadeed bij Hennie Huisman En o ja heer,als u toch bezig bent, over Hennie Huisman gesproken, dank u voor uw inspanning om Hennie voorgoed in een manege te laten verdwijnen.

Oh heer u doet het al heel goed maar voor de zekerheid: geef Marco Borsato geen gevoel voor humor. Zoals het nu is, is het precies goed heer. Mensen maken een grapje, hij lacht mee, maar god mag weten waarom.

In een kamer vol vrolijke mensen trekt het meteen vacuüm als Borsato verschijnt. Houden zo, heer. En oh heer, zorg ervoor dat er bij Marco, door het promoten van moddervette chips, waardoor onze kinderen opgroeien voor galg en vet, een niet te verwijderen vetbult ter grootte van een contrabas op zijn rug groeit.

Rood

Oh heer nog even over dat nummer Rood, dat was qua lelijk al op de goede weg maar kunt u Borsato niet het idee laten opvatten om een stuk van Beethoven in countrysetting te gaan zingen, ik noem maar wat. Laat de volgende single van Borsato nog wanstaltiger zijn, heer. Ik denk aan een duet van 70 minuten met Frank Boeijen geschreven door Ramses Shaffy.

Oh heer, laat Borsato in zijn hoogmoed denken dat zijn volgende concertreeks nog uitzinniger moet worden en laat hem optreden op Vlieland en laat u dan tegelijkertijd weer een fijn weeralarm door het KNMI uitvaardigen. U zou mij er een groot plezier mee doen heer, 60.000 fans van Borsato in gillende paniek ergens samengeklit in de kop van het eiland. Oh heer, dank u voor de vervalste kaartjes. Vandaag is rood, de kleur van je saldo. Oh heer, laat Marco Borsato een heel concert zingen met het accent van Ilse de Lange. Dank u."

Soms zit de frustratie heel diep! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Make tea, not war
Reply
tja, klopt wel van de valse kaartjes, maar ja moet je ze ook maar gewoon bij een ticktservice kopen. Dat is is al jaren bekend. (Vandaag is rood, de kleur van je saldo Smile Smile )

Dom volk dus.

gisteren crewparty gehad bij Borsato met als motto. "vandaag is Groen". grote hal in gelredome groen geschilderd met kunstgras als tapijt + lasers en DJ La Ona.
foto's na het weekend

was helemaal oke
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: