The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#1
Nog 10 wedstrijden te gaan (Twente 11).

Ik heb zo het vermoeden dat het weer op de laatste speelronde aan gaat komen.
Toch wel leuk die spanning die er de laatste jaren in de eredivisie is.

Hier onder de wedstrijden op een rijtje:

Resterend programma AZ

Datum Wedstrijd
11 maart De Graafschap - AZ
18 maart AZ - NAC Breda
25 maart AZ - RKC Waalwijk
1 april Vitesse - AZ
11 april AZ - FC Twente
14 april PSV - AZ
22 april VVV-Venlo - AZ
29 april Feyenoord - AZ
2 mei NEC - AZ
6 mei AZ - FC Groningen

Resterend programma FC Twente

Datum Wedstrijd
11 maart NEC - FC Twente
18 maart FC Twente - Feyenoord
21 maart De Graafschap - FC Twente
24 maart ADO Den Haag - FC Twente
31 maart FC Twente - Roda JC Kerkrade
11 april AZ - FC Twente
14 april FC Twente - NAC Breda
21 april Excelsior - FC Twente
29 april FC Twente - Ajax
2 mei FC Twente - SC Heerenveen
6 mei VVV-Venlo - FC Twente

Resterend programma PSV

Datum Wedstrijd
11 maart NAC Breda - PSV
18 maart PSV - SC Heerenveen
25 maart Ajax - PSV
31 maart PSV - VVV-Venlo
11 april RKC Waalwijk - PSV
14 april PSV - AZ
22 april PSV - NEC
29 april Roda JC Kerkrade - PSV
2 mei PSV - ADO Den Haag
6 mei Excelsior - PSV

Resterend programma Ajax

Datum Wedstrijd
11 maart Ajax - RKC Waalwijk
18 maart ADO Den Haag - Ajax
25 maart Ajax - PSV
1 april Ajax - Heracles Almelo
10 april SC Heerenveen - Ajax
15 april Ajax - De Graafschap
22 april Ajax - FC Groningen
29 april FC Twente - Ajax
2 mei Ajax - VVV-Venlo
6 mei Vitesse - Ajax

Resterend programma SC Heerenveen

Datum Wedstrijd
10 maart SC Heerenveen - Excelsior
18 maart PSV - SC Heerenveen
24 maart SC Heerenveen - VVV-Venlo
31 maart FC Groningen - SC Heerenveen
10 april SC Heerenveen - Ajax
13 april NEC - SC Heerenveen
21 april SC Heerenveen - Vitesse
28 april Heracles Almelo - SC Heerenveen
2 mei FC Twente - SC Heerenveen
6 mei SC Heerenveen - Feyenoord

Resterend programma Feyenoord

Datum Wedstrijd
11 maart Feyenoord - FC Utrecht
18 maart FC Twente - Feyenoord
25 maart De Graafschap - Feyenoord
31 maart Feyenoord - NAC Breda
11 april Roda JC Kerkrade - Feyenoord
14 april Feyenoord - Excelsior
22 april ADO Den Haag - Feyenoord
29 april Feyenoord - AZ
2 mei Feyenoord - Heracles Almelo
6 mei SC Heerenveen - Feyenoord

Ik denk dat Ajax het "makkelijkste" programma heeft, maar goed wij hebben nog wat punten in te halen....
Ik ga uiteraard weer voor Ajax, maar mocht Ajax het niet halen dan denk ik dat Twente kampioen wordt
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Op dit moment denk ik Twente....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Twente of PSV, Ajax heeft het hele seizoen nog niet laten zien qua spel mee te kunnen doen om de titel. Van iedere andere tegenstander dan Roda JC hadden ze jl. zondag verloren.
Heerenveen eindigt onder Feyenoord.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
Bumme Wrote:Twente of PSV, Ajax heeft het hele seizoen nog niet laten zien qua spel mee te kunnen doen om de titel. Van iedere andere tegenstander dan Roda JC hadden ze jl. zondag verloren.
Heerenveen eindigt onder Feyenoord.

Net als vorig jaar... toen werden ze (aldus Janssen) het ook.

Ik zeg nu (natuurlijk) Twente, maar er is gewoon geen peil op te trekken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Hoezo heeft Ajax het makkelijkste programma? Ajax moet nog uit naar 3 clubs in de top 7 en thuis tegen de nummer 3. Twente en PSV hoeven bijv. nog maar uit naar 1 club uit de top 8.

Gefilterd op wedstrijden tegen de top 6 en uitwedstrijden tegen de nummers 7 t/m 11:

FC Twente:
Thuis: Ajax, Heerenveen, Feyenoord
Uit: AZ

AZ:
Thuis: Twente
Uit: PSV, Feyenoord, Vitesse

PSV:
Thuis: AZ, Heerenveen
Uit: Ajax, RKC, Roda

Ajax:
Thuis: PSV
Uit: Twente, Heerenveen, Vitesse

Heerenveen:
Thuis: Ajax, Feyenoord
Uit: Twente, PSV, Groningen, Heracles

Feyenoord:
Thuis: AZ
Uit: Twente, Heerenveen, Roda
Reply
#6
tja, daarentegen speelt ajax de meeste wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje.
Het is maar hoe je het bekijkt...
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Ajax wordt het
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Feyenoord moet iig over Heerenveen heen kunnen als ik dit zo bekijk. Dan is de doelstelling(top 5) binnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Twente-Ajax gaat alles beslissen. Winnaar kampioen, bij gelijkspel slaat PSV of AZ toe.

Dat Herenveen en Feyenoord erbij staat is hartstikke schattig, maar die zijn kansloos.
Reply
#10
Als PSV nou al eens wint in de Arena. Dan komt PSV een heel eind. Verder hebben zij dan het beste programma.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
centre court Wrote:Als PSV nou al eens wint in de Arena. Dan komt PSV een heel eind. Verder hebben zij dan het beste programma.

Maar daar gaat PSV niet winnen....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#12
Jansoe Wrote:
centre court Wrote:Als PSV nou al eens wint in de Arena. Dan komt PSV een heel eind. Verder hebben zij dan het beste programma.

Maar daar gaat PSV niet winnen....

BLijft een wedstrijd op zich, en Ajax kan ook zomaar weer het normale niveau halen (en dus de bietenbrug op gaan Wink). Er is gewoon geen pijl op te trekken...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Peter Wrote:Twente-Ajax gaat alles beslissen. Winnaar kampioen, bij gelijkspel slaat PSV of AZ toe.


wat zijn die nou voor jomanda stellingen? als psvee verliest bij nac en ajakkes hebben ze geen reet, althasn zeer weinig, meer te vertellen.

Quote:Dat Herenveen en Feyenoord erbij staat is hartstikke schattig, maar die zijn kansloos.

kansloos ben je nooit in het voetbal man. az en twente gaan best wss door in europa, dit kan op een gegeven moment zwaar worden, maar ook een doel, waardoor de competitie even minder belangrijk wordt. dat gebeurde ook bij feyenoord in 2002.

psvee en ajakkes hebben geen last meer van europa, maar wel van zichzelf. de kans dat ajakkes zich herstelt acht ik groter dan de kans dat psvee zich herstelt. psvee heeft het verdedigend gewoon niet op orde, zelfs niet als wijnaldum er ineens wordt buitengelaten.

door dit getreuzel stijgen de kansen voor heerenveen en feyenoord. lekker underdog in de luwte, met op de laatste speeldag heerenveen-feyenoord.......
Reply
#14
Mag Rutten nu ontslagen worden aub? ](*,)
Reply
#15
Ajax verliest zondag in Den Haag, gebeurde precies een jaar geleden ook en we weten hoe het afliep......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
AZ is 0x gestemd, opvallend wel omdat dit bij de bookies de favoriet is. Ik zou het ze wel gunnen na de malaise en het zou werkelijk een wereldprestatie zijn, als je het rijtje ziet wat ze sinds 2009/2010 hebben (moeten) laten gaan:

Ari
Dembele
El Hamdaoui
Jaliens
Jonathas
Lens
Mendes da Silva
Moreno
Pelle
Pocognoli
Romero
Schaars
Swerts
Wernbloom
Sigthorsson
Reply
#17
tja, maar de stemmen zijn allemaal 2 weken geleden geweest, toen was AZ denk ik nog niet favoriet
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Er is 1 rondje gespeeld sindsdien. Dat PSV en Twente allebei verliezen speelt wel mee natuurlijk. Maar Ajax had toen 6 stemmen en AZ 0. Voor mij is AZ niet de grootste favoriet, overigens. Dat zijn toch de favorieten in deze poll, Twente en Ajax.
Reply
#19
je hebt gelijk, ik dacht 2 rondes geleden...
The great old Ludwig von...
Reply
#20
En wat gaat het spannend worden zeg!
Code:
    Stand 26-03            Stand 03-05    
AZ    27    56        33    67
Ajax    27    55        33    67
Twente    27    52        33    66
PSV    27    51        33    67
Feyenoord    27    51        33    67
Heerenveen    27    51        33    67

vul hem zelf maar in! (zie bijlage)


Attached Files
.xlsx   Spannend slot.xlsx (Size: 10.48 KB / Downloads: 15)
Reply
#21
[Image: 819-01.gif]

Eigenlijk lachwekkend.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Gunstig... Nu is het van jagen naar opgejaagd worden. Ajax heeft bewezen daar wat moeilijker mee om te kunnen gaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
(01-04-2012, 08:12 PM)Ekslem Wrote: Gunstig... Nu is het van jagen naar opgejaagd worden. Ajax heeft bewezen daar wat moeilijker mee om te kunnen gaan.

?? wat ebtekent: ergens moeilijker mee om kunnen gaan?
Reply
#24
ajakkes krijgt tegen heerenveen (jaja gouweleeuw, maar goed dat ja altijd in een ajakkespyama sliep), psvee (enrome klunzen) en herecles (gewoon lekker toegeven dat je je spaart voor de bekerfinale) gewoon 9 punten cadeau. en als bonus nu lekker 2 thuiswedstrijden.

wel een erg zure onrknoping. die klunzen van heerenveen zetten meestal de deur wagenwijd open voor dat kutajakkes, maar gisteren leek het wel helemala of ze het erom deden. ontzettende blije naieve kutclub is het.
Reply
#25
(12-04-2012, 09:08 AM)waf Wrote: ajakkes krijgt tegen heerenveen (jaja gouweleeuw, maar goed dat ja altijd in een ajakkespyama sliep), psvee (enrome klunzen) en herecles (gewoon lekker toegeven dat je je spaart voor de bekerfinale) gewoon 9 punten cadeau. en als bonus nu lekker 2 thuiswedstrijden.

wel een erg zure onrknoping. die klunzen van heerenveen zetten meestal de deur wagenwijd open voor dat kutajakkes, maar gisteren leek het wel helemala of ze het erom deden. ontzettende blije naieve kutclub is het.

Zit het heel diep?
Ik heb een droom.
Reply
#26
(12-04-2012, 09:08 AM)waf Wrote: ajakkes krijgt tegen heerenveen (jaja gouweleeuw, maar goed dat ja altijd in een ajakkespyama sliep), psvee (enrome klunzen) en herecles (gewoon lekker toegeven dat je je spaart voor de bekerfinale) gewoon 9 punten cadeau. en als bonus nu lekker 2 thuiswedstrijden.

wel een erg zure onrknoping. die klunzen van heerenveen zetten meestal de deur wagenwijd open voor dat kutajakkes, maar gisteren leek het wel helemala of ze het erom deden. ontzettende blije naieve kutclub is het.

Smile
Natuurlijk geef je toe als je 6-0 klop hebt gehad dat je met de handrem erop speelde, das een mooi excuus om de slachting te relativeren.
Dat PSV zo zwak speelde kan ook best eens aan de spelopvatting van Ajax hebben gelegen en Heerenveen uit is voor Ajax vaak genoeg een struikelblok.
Naieve kutclub... Dat zijn jouw niet al te verrassende woorden.

Even terug in de tijd. Ajax speelt tegen een matig presterend Utrecht, maar natuurlijk gaan die volle bak tegen Ajax, kutclub.
Feyenoord thuis, krijgt fijn een pingel cadeau tegen die opportunistische kutclub met zgn fanatieke aanhang.
Groningen uit. Uiteraard volle bak tegen het "arrogante" Ajax. Niks presteren dit seizoen behalve tegen Ajax thuis.

Zo lust ik er nog wel 30 Waf.
The great old Ludwig von...
Reply
#27
(12-04-2012, 11:21 AM)gittermaster Wrote: Smile
Natuurlijk geef je toe als je 6-0 klop hebt gehad dat je met de handrem erop speelde, das een mooi excuus om de slachting te relativeren.
Dat PSV zo zwak speelde kan ook best eens aan de spelopvatting van Ajax hebben gelegen en Heerenveen uit is voor Ajax vaak genoeg een struikelblok.
Naieve kutclub... Dat zijn jouw niet al te verrassende woorden.

ja, heerenveen laat zich vakaer dan gemiddeld overdreven slachten door ajakkes. dat valt mij op. en dat verweer van jou van heracles heb ik natuurlijk inmiddels vaker gehoord, maar ik vind dat gewoon niet gelooswaardig en ik ga ervan uit dat dat ook voor jou geldt. het is mijn overtuiging dat heracles veeeeel beter kan voetballen dan dat ze deden tegen ajakkes (sparen) en psvee (druk?). je kan wel hard gaan roepen dat ajakkes zo verschrikkelijk goed is, maar dat valt best mee, wij hebben ze iig 2x zoekgespeeld.

en psvee heeft tegen rkc en nac genoeg bewezen dat je niet van heel goeie huize hoeft te komen om ze te verslaan in een uitwedstrijd.

trouwens, ik zeg ook niet dat ajakkes niet had gewonnen als deze ploegen gewoon hadden gepresteerd zoals ze het hele seizoen doen. alleen dat het ajakkes wel erg makkelijk wordt gemaakt.

Quote:Even terug in de tijd. Ajax speelt tegen een matig presterend Utrecht, maar natuurlijk gaan die volle bak tegen Ajax, kutclub.
Feyenoord thuis, krijgt fijn een pingel cadeau tegen die opportunistische kutclub met zgn fanatieke aanhang.
Groningen uit. Uiteraard volle bak tegen het "arrogante" Ajax. Niks presteren dit seizoen behalve tegen Ajax thuis.

Zo lust ik er nog wel 30 Waf.


nu moet je het niet omdraaien. als ploegen hun best doen kun je ze niks kwalijk nemen, dan moet je maar van ze winnen terwijl ze hun best doen. moet ook gewoon kunnen. feyenoord heeft ook altijd te maken met tegenstanders die net een stapje meer doen, dat hoort er gewoon bij. maar net een stapje minder doen, daar maak ik me wel kwaad om.

en ook zonder die pingel hadden we gewonnen van dit matige ajakkes. daarbij vond ik het vanuit het oogpunt van de scheids een zeer begrijpelijke beslissing (alleen vanuit zijn hoek he....) en reeds daarom al niet ingegeven door de druk van het publiek.

en ik snap dat je een club kut vindt als ze fanatieke aanhang hadden, dat is iets wat je mist in die saaie betonbak met die identiteitsloze meelopers.Smoking
Reply
#28
Quote:ja, heerenveen laat zich vakaer dan gemiddeld overdreven slachten door ajakkes. dat valt mij op. en dat verweer van jou van heracles heb ik natuurlijk inmiddels vaker gehoord, maar ik vind dat gewoon niet gelooswaardig en ik ga ervan uit dat dat ook voor jou geldt. het is mijn overtuiging dat heracles veeeeel beter kan voetballen dan dat ze deden tegen ajakkes (sparen) en psvee (druk?). je kan wel hard gaan roepen dat ajakkes zo verschrikkelijk goed is, maar dat valt best mee, wij hebben ze iig 2x zoekgespeeld.

Oke, even de uitslagen vd laatste jaren in Heerenveen erbij gepakt.
11/04/2012 SC Heerenveen Ajax 0-5
01/05/2011 SC Heerenveen Ajax 1-2
13/02/2010 SC Heerenveen Ajax 0-2
05/10/2008 SC Heerenveen Ajax 5-2
29/03/2008 SC Heerenveen Ajax 2-4
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
30/12/2005 SC Heerenveen Ajax 4-2
02/04/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1
25/02/2004 SC Heerenveen Ajax 4-1
23/11/2002 SC Heerenveen Ajax 0-3
24/10/2001 SC Heerenveen Ajax 5-1
02/10/2000 SC Heerenveen Ajax 2-2
02/02/2000 SC Heerenveen Ajax 1-1

Normaliter ben ik niet zo vd scorebord journalistiek, maar nu gaat het puur om de feiten.
Natuurlijk zal je dat verweer mbt Heracles vaker gehoord hebben, waarom dat niet geloofwaardig is, begrijp ik niet. Dat is zeker wel geloofwaardig. Iedere speler/coach zou deze gelegenheid aangrijpen om dat excuus te gebruiken, los vh feit of dit wel of niet zo is. Daarnaast heeft Ajax volgens mij nog nooit verloren van Heracles thuis, dus zelfs als het een waar excuus is, denk ik niet dat de wedstrijd minder dan 3 punten had opgeleverd. Overigens was Heracles tegen PSV even kansloos als tegen Ajax, druk? of afwachten met de handrem, reservespelers, vrije doortocht, geen kaarten etc ten spijt.
Het is ook wel erg optimistisch om te zeggen dat Feyenoord, Ajax 2 x zoek gespeeld heeft, ze waren sterk in de Arena, misschien wel beter dan Ajax, maar ze hebben Ajax verre van zoek gespeeld. Daarnaast heb ik het ook over vorm, toen was Ajax niet in vorm, nu wel, al vind jij dat meevallen.

Quote:nu moet je het niet omdraaien. als ploegen hun best doen kun je ze niks kwalijk nemen, dan moet je maar van ze winnen terwijl ze hun best doen. moet ook gewoon kunnen. feyenoord heeft ook altijd te maken met tegenstanders die net een stapje meer doen, dat hoort er gewoon bij. maar net een stapje minder doen, daar maak ik me wel kwaad om.

en ook zonder die pingel hadden we gewonnen van dit matige ajakkes. daarbij vond ik het vanuit het oogpunt van de scheids een zeer begrijpelijke beslissing (alleen vanuit zijn hoek he....) en reeds daarom al niet ingegeven door de druk van het publiek.

en ik snap dat je een club kut vindt als ze fanatieke aanhang hadden, dat is iets wat je mist in die saaie betonbak met die identiteitsloze meelopers.

Ik kaart t puur aan, omdat ik daarmee aan wil geven dat het ook andersom kan zijn en in het geval van Ajax vaker andersom. Ik ben het met je eens dat je dan gewoon van ze moet winnen, net als je ook gewoon moet winnen als een team minder goed of te opportunitisch speelt. En ik denk dat "het stapje minder doen" ook gewoon afgedwongen wordt in sommige gevallen. PSV vond ik daar een goed voorbeeld van en Heerenveen ook wel. Al werden we natuurlijk geholpen door de pingel en de rode kaart. Neemt niet weg dat Ajax ook hier al druk zette vanaf minuut 1 (waar uiteindelijk die pingel en dat rood door komt).
Dat is echt verandert tov de eerste seizoenshelft.

Dat Feyenoord ook had gewonnen zonder die pingel valt natuurlijk nooit te bewijzen en als al eerder gezegd, het verschil in niveau van Ajax toen en nu is imo enorm. Ik denk dat Ajax nu zowel uit als thuis van Feyenoord wint, al valt dat net als jouw stelling ook nooit te bewijzen.
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Begin nu toch voorzichtig in een 31e titel (hoeveel? 31!!) te geloven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#30
(12-04-2012, 12:06 PM)gittermaster Wrote: Oke, even de uitslagen vd laatste jaren in Heerenveen erbij gepakt.
11/04/2012 SC Heerenveen Ajax 0-5
01/05/2011 SC Heerenveen Ajax 1-2
13/02/2010 SC Heerenveen Ajax 0-2
05/10/2008 SC Heerenveen Ajax 5-2
29/03/2008 SC Heerenveen Ajax 2-4
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
30/12/2005 SC Heerenveen Ajax 4-2
02/04/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1
25/02/2004 SC Heerenveen Ajax 4-1
23/11/2002 SC Heerenveen Ajax 0-3
24/10/2001 SC Heerenveen Ajax 5-1
02/10/2000 SC Heerenveen Ajax 2-2
02/02/2000 SC Heerenveen Ajax 1-1

van de laatste 6 x heeft ajakkes er 5 gewonnen. liet mijn gevoel me toch niet in de steek. zet je ook even de uitslagen ajakkes-heerenveen erbij, want daar doelde ik natuurlijk ook op.

Quote:Normaliter ben ik niet zo vd scorebord journalistiek, maar nu gaat het puur om de feiten.

bedankt voor de bevestiging.

Quote:Natuurlijk zal je dat verweer mbt Heracles vaker gehoord hebben, waarom dat niet geloofwaardig is, begrijp ik niet. Dat is zeker wel geloofwaardig. Iedere speler/coach zou deze gelegenheid aangrijpen om dat excuus te gebruiken, los vh feit of dit wel of niet zo is.

ze zeggen het niet alleen, je zag het ook. heracles speelde niet het voetbal dat ze kunnen. gewoon minder scherp. zo goed speelde ajakkes ook niet. ik had meer van heracles verwacht en dat wil niet zeggen dat ze dus gaan winnen.

Quote:Het is ook wel erg optimistisch om te zeggen dat Feyenoord, Ajax 2 x zoek gespeeld heeft, ze waren sterk in de Arena, misschien wel beter dan Ajax, maar ze hebben Ajax verre van zoek gespeeld. Daarnaast heb ik het ook over vorm, toen was Ajax niet in vorm, nu wel, al vind jij dat meevallen.

in de aarsrena is ajakkes nog meer zoekgespeeld dan in de kuip, en nog tijdens de wedstrijd gaf je al aan dat feyenoord eenvoudigweg beter was. zelfs jij zag het!

Quote:Ik kaart t puur aan, omdat ik daarmee aan wil geven dat het ook andersom kan zijn en in het geval van Ajax vaker andersom.

volstrekt verkeerd voorbeeld. mensen betalen om harder te werken vind ik geen probleem (ajakkes bij excelsior-az) mensen betalen om te verliezen wel. dat is gewoon het verschil.

Quote: Ik ben het met je eens dat je dan gewoon van ze moet winnen, net als je ook gewoon moet winnen als een team minder goed of te opportunitisch speelt. En ik denk dat "het stapje minder doen" ook gewoon afgedwongen wordt in sommige gevallen. PSV vond ik daar een goed voorbeeld van

welnee man, psvee was dramatiasch in de aarsrena en dat had gewoon geen flikker met ajakkes te maken. de uitwedstijden tegen nak en rkc bevestigen dat. dat ajakkes daardoor in een flow komt maakt het alleen maar triester.

Quote:en Heerenveen ook wel. Al werden we natuurlijk geholpen door de pingel en de rode kaart. Neemt niet weg dat Ajax ook hier al druk zette vanaf minuut 1 (waar uiteindelijk die pingel en dat rood door komt).
Dat is echt verandert tov de eerste seizoenshelft.

zeker, dat was ook gewoon goed gedaan, maar die ontzettend domme keeper kan gewoon beter 0-1 laten maken en 11-11 doorvoetballen.

Quote:Dat Feyenoord ook had gewonnen zonder die pingel valt natuurlijk nooit te bewijzen en als al eerder gezegd, het verschil in niveau van Ajax toen en nu is imo enorm.

is niet te bewijzen, maar feyenoord was gewoon beter. ajakkes heeft geen kans gehad in de 2de helft. 0!

Quote: Ik denk dat Ajax nu zowel uit als thuis van Feyenoord wint, al valt dat net als jouw stelling ook nooit te bewijzen.

ik denk het niet. ik denk dat az, twente en feyenoord op dit moment ajakkes wel pijn kunnen doen. ajakkes treft net de labiel zwakkeren. moet je opletten, heerenveen heeft de laatste wedstrijd niets meer te verliezen en dan gaan ze tegen ons opeens goed voetballen. ik zweer het je.
Reply


Forum Jump: