The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Klasse Janko.
Reply
Hehe, Murray al 4x gebroken in 6 servicegames Smile
Reply
wat een lachertje die murray...herpak jezelf eens voor een keer
Reply
Oh gussie, Murray ziek
Reply
Maagklachten, ah gossie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stop maar met tennis, want beter wordt het toch nooit meer Hakkuh
Reply
6-4 3-3* 9 breaks.
Reply
tipsa gaat het gewoon nog weggeven...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 sets, 19 games, 10 breaks... [gay]
Reply
wat een choke van tipsa in de 2e set zeg.

break voor en daarna fout na fout...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Raonic zou een walkover hebben gehad voor zijn 1e Master halve finale als hij niet geblesseerd was.
Reply
Bij zo'n optreden, zo'n dominantie, hoort maar 1 woord: Vamos!

(en nu de 2e set ook winnen met zo'n machtsvertoon)
Reply
Genomico Wrote:Hierbij nog even mijn welgemeende waardering aan Federer =D> "Als" hij aan het einde van dit jaar nummer 1 van de wereld staat, ben zelfs ik overtuigd dat hij het geitje van het tennis is. Maar goed, "als", dat gaat niet gebeuren natuurlijk Wink

Als Roger nummer 1 wil staan aan het einde van het jaar, had ie dit soort toernooitjes moeten winnen, want behalve op Wimbledon misschien, is ie op de GrandSlams ook kansloos natuurlijk :waf: Gaat dus inderdaad niet gebeuren :razz:
Reply
Overigens een historische nacht vannacht... Precies 8 jaar geleden was de eerste head-to-head tussen Rafa en Roger Smile De koning van de troon stoten duurde even, maar daar begon het Smile 17 jaar en toen waren zijn pieken al vele malen hoger dan de bultjes van Federer.
Reply
Als Rafa tegen Murray ook zo fit is, wordt dat een heerlijke afslachting!
Reply
Niveau zakt vanaf halverwege de 2e set enorm. 1,5 set oppermachting, een set én een break voor en als Rafa dan mag serveren voor de wedstrijd, krijgt hij geen enkele 1e service in.

Jeetje, ik neem wat terug van mijn vorige opmerking. Rafa, Rafa, Rafa... Confused

3e set is wel heerlijk om te zien, Tsonga erg goed aan het spelen en Nadal ook weer wat beter. 4-4 nu.

Heerlijke curve-passing van Rafa: "Give it a banana!" En dat was de inleiding voor de break! Vamos!
Reply
Vamos! Kom op nou rafa. Het moet!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu mag ie voor de 2e keer deze partij voor de wedstrijd serveren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
FENOMENADAL !! Mooie laatste game hoor. Niet zo gunstig voor FTM :waf:
Reply
Klasse Rafa. Volgende wedstrijd wéér een niveautje hoger please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
vrijdag avond Murray-Nadal, ik ga er maar eens voor zitten.

einde FTM jaar of nieuwe kansen.
Reply
_Tampie Wrote:vrijdag avond Murray-Nadal, ik ga er maar eens voor zitten.

einde FTM jaar of nieuwe kansen.
Hier exact hetzelfde...Murray zal flink moeten verbeteren in twee dagen...
Reply
Heb zojuist de hele wedstrijd gezien.

Tsonga was de eerste 1,5 set dramatisch.

Bij 6-2 5-3 begon Tsonga ze opeens te raken en sloeg Nadal nog nauwelijks 1e serv in.
Begin 3e set had Nadal het direct kunnen beslissen.

Gelukkig heeft hij de partij eruit gesleept.

Nu hopen dat hij de 600 pnt wel pakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb het vanaf 5-5 2e set live gezien. Wat ik heb gezien was Rafa niet best maar Tsonga zat toen net in een flow. Helaas moet ik het morgen allemaal missen. Wie verzint het nou om Utrecht-Excelsior tegelijk met de HF van Miami te spelen #-o :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
DUs Rafa was gewoon aan het choken aan het einde van de 2e set?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Yep maar hij wint uiteindelijk wel de partij en bij Mr choke ging dat vorig jaar vaak fout Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ik dit lees, dan lijkt het me einde verhaal.


Well, I have problems on my left knee. That's the thing. I'm not feeling great. I don't know what's gonna happen in the next match, because gonna be a big match against one of the toughest opponents on tour, and probably I don't arrive in my perfect conditions to that match.


The negative thing is I have to recover well. I have to improve my knee if I really want to have any chance to win.
If not, gonna be almost impossible.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Heb het vanaf 5-5 2e set live gezien. Wat ik heb gezien was Rafa niet best maar Tsonga zat toen net in een flow. Helaas moet ik het morgen allemaal missen. Wie verzint het nou om Utrecht-Excelsior tegelijk met de HF van Miami te spelen #-o :eten:
Ga je naar Utrecht - Excelsior?
Reply
buurs Wrote:Als ik dit lees, dan lijkt het me einde verhaal.


Well, I have problems on my left knee. That's the thing. I'm not feeling great. I don't know what's gonna happen in the next match, because gonna be a big match against one of the toughest opponents on tour, and probably I don't arrive in my perfect conditions to that match.


The negative thing is I have to recover well. I have to improve my knee if I really want to have any chance to win.
If not, gonna be almost impossible.
Hakkuh

Hij wil natuurlijk geen risico nemen met oog op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal 360 punten
Federer 45 punten

Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: