The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
#1
Gitter, zullen we de traditie in stand houden?
Reply
#2
of course!
The great old Ludwig von...
Reply
#3
1-3
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Dat zou de tussenstand worden als ik nu eindelijk eens van gitter win. Icon_evil
Reply
#5
:lol:
Ben blij dat we niet 4 jaar eerder hiermee begonnen zijn
The great old Ludwig von...
Reply
#6
centre court Wrote:1-3
50 euro?
The great old Ludwig von...
Reply
#7
het beste voor feyenoord is een gelijkspel. hoewel we wel moeten winnen van grafschaap. feyenoord kennende zal dat al lastig genoeg zijn.
Reply
#8
Peter, kun jij niet inzetten op winst Ajax??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
De winnaar van deze pot wordt ook kampioen volgens mij.
Gezien de selectie wint PSV, gezien de winning streak en thuisvoordeel wint Ajax.
Ik heb er echter totaal geen vertrouwen in.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
gittermaster Wrote:
centre court Wrote:1-3
50 euro?

50 voor jou als ajax wint, 50 voor mij als ajax niet wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
die weddenschap heb ik met Peter.
Jij zegt stellig 1-3, dus winst PSV voor jou, winst Ajax voor mij. Gelijkspel noppes, anders kan ik beter bij Unibet inzetten, die geeft ten minste nog 2,1:
16:30
Ajax - PSV Eindhoven
2,10
3,40
3,30
The great old Ludwig von...
Reply
#12
dan ga ik eens gauw 230 euries verdienen, thx
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#13
Ik geef je 3,35 voor een overwinning van PSV
The great old Ludwig von...
Reply
#14
En pipo Vink fluit... great!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:De winnaar van deze pot wordt ook kampioen volgens mij.
Gezien de selectie wint PSV, gezien de winning streak en thuisvoordeel wint Ajax.
Ik heb er echter totaal geen vertrouwen in.

Ik ben er bang voor dat PSV gaat domineren maar achterin met blunders de zege kado gaat doen aan Ajax. Hoe het ook gaat, als dit Ajax B wint van PSV verdienen zij de titel.

Aan PSV is het om na deze pot een streak van minstens 5=15 neer te zetten tegen de kleintjes zoals Ajax nu ook heeft gedaan. Als dat lukt is puntje in de arena ook prima.
Reply
#16
4-1 voor een van de twee.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Vrees voor Wijnaldum dat hij kan gaan banken.

In zo'n lastig uitduel en tegen een ploeg met een jeugdspeler als linksback heb je op rechtsbuiten veel meer aan de duelkracht en snelheid van de herboren Lens, op 10 zal Toivonen terugkeren tov gisteren en als controleur brengt Labyad toch echt meer dan Wijnaldum op het moment.
Reply
#18
Lens was gister weer fenomenaal idd... not

Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar Ajax zou volle bak pressie naar voren moeten ballen. Verdediging is echt drama... zag er gister wederom herhaaldelijk knap beroerd uit.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:Lens was gister weer fenomenaal idd... not

Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar Ajax zou volle bak pressie naar voren moeten ballen. Verdediging is echt drama... zag er gister wederom herhaaldelijk knap beroerd uit.

PSV was gisteren in zijn geheel matig, vond Lens niet minder dan de rest. Lens is echt een speler bij uitstek voor duels als Ajax-uit. Beetje leunen en snel eruit met Mertens en Lens tegen die jeugdspelers op de backposities. Wijnaldum heeft geen passeeractie om daar te spelen.
Reply
#20
We zingen forza forza forza PSV Einhoven Eindhoven! 1-3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Volgens het AD is De Boer een beetje bang en gaat ie het middenveld 'versterken' met Enoh. Zou echt heerlijk zijn voor PSV als dat klopt, ideaal voor het spelletje van Toivonen tegen zo iemand die nooit mee aanvalt.
Reply
#22
0-2

Enoh is toch gewoon de logische vervanger van Janssen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Wat een heerlijke domme overtreding! Duidelijker dan dit zie je ze niet vaak. Dit mogen we niet meer weggeven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#24
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De winnaar van deze pot wordt ook kampioen volgens mij.
Gezien de selectie wint PSV, gezien de winning streak en thuisvoordeel wint Ajax.
Ik heb er echter totaal geen vertrouwen in.

Ik ben er bang voor dat PSV gaat domineren maar achterin met blunders de zege kado gaat doen aan Ajax. Hoe het ook gaat, als dit Ajax B wint van PSV verdienen zij de titel.

Aan PSV is het om na deze pot een streak van minstens 5=15 neer te zetten tegen de kleintjes zoals Ajax nu ook heeft gedaan. Als dat lukt is puntje in de arena ook prima.

Maak dat maar 6=18 tegen de kleintjes. Is een tijd geleden dat er zo'n zwak PSV in de ArenA op bezoek geweest is. Helemaal niets in te brengen. Het is dat Ajax op een kwartier na rust na aanvallend weinig kon uithalen maar middenveld was de volle 90 minuten in Amsterdamse handen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Peter Wrote:Volgens het AD is De Boer een beetje bang en gaat ie het middenveld 'versterken' met Enoh. Zou echt heerlijk zijn voor PSV als dat klopt, ideaal voor het spelletje van Toivonen tegen zo iemand die nooit mee aanvalt.

:lol: :lol:

voor wie? Toivonen? Deed ie mee?
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Strootman heeft ook niet geleerd van zijn eerdere rode kaart. Vandaag nomineerde hij zichzelf weer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Volgens het AD is De Boer een beetje bang en gaat ie het middenveld 'versterken' met Enoh. Zou echt heerlijk zijn voor PSV als dat klopt, ideaal voor het spelletje van Toivonen tegen zo iemand die nooit mee aanvalt.

:lol: :lol:

voor wie? Toivonen? Deed ie mee?

Hij wordt nu vermist. Hij schijnt nog in de broekzak van Anita te zitten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:Strootman heeft ook niet geleerd van zijn eerdere rode kaart. Vandaag nomineerde hij zichzelf weer.
Schandalige overtreding, komt met geel veel te goed weg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#29
Lamme Lennie Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Volgens het AD is De Boer een beetje bang en gaat ie het middenveld 'versterken' met Enoh. Zou echt heerlijk zijn voor PSV als dat klopt, ideaal voor het spelletje van Toivonen tegen zo iemand die nooit mee aanvalt.

:lol: :lol:

voor wie? Toivonen? Deed ie mee?

Hij wordt nu vermist. Hij schijnt nog in de broekzak van Anita te zitten.

:eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Feli ajacieden... PSV abdominaal slecht. IK hoop dat Marcello obv tv nog geschorst wordt voor slaan... Die verdediging is echt amateuristisch schandalig slecht.bouma / marcello.... Pfffffffffff

Die v rhyn is trouwens erg goed en leuk voor aisatti dat ie scoort, lucky one maar die tellen ook.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: