The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#1
De sheet van Houston staat er al op: http://www.mensclaycourt.com/images/uplo.../MDS10.pdf
Reply
#2
Hopelijk Casablanca ook snel.
Kan ik iig nog een team maken :icon_smile:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
(07-04-2012, 12:31 PM)buurs Wrote: Hopelijk Casablanca ook snel.
Kan ik iig nog een team maken :icon_smile:
Druk weekend? In Casablanca wordt er trouwens pas om 15.00 uur NL tijd geloot. Blush

Reply
#4
Sheet van Casablanca ook bekend: http://www.atpworldtour.com/Share/Ev...=360&Year=2012
Reply
#5
(07-04-2012, 12:39 PM)Atlanta Wrote:
(07-04-2012, 12:31 PM)buurs Wrote: Hopelijk Casablanca ook snel.
Kan ik iig nog een team maken :icon_smile:
Druk weekend? In Casablanca wordt er trouwens pas om 15.00 uur NL tijd geloot. Blush

Mijn vrouw is hoogzwanger. Ik weet dus niet of ik 1e of 2e paasdag thuis ben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
(07-04-2012, 09:07 PM)buurs Wrote:
(07-04-2012, 12:39 PM)Atlanta Wrote:
(07-04-2012, 12:31 PM)buurs Wrote: Hopelijk Casablanca ook snel.
Kan ik iig nog een team maken :icon_smile:
Druk weekend? In Casablanca wordt er trouwens pas om 15.00 uur NL tijd geloot. Blush

Mijn vrouw is hoogzwanger. Ik weet dus niet of ik 1e of 2e paasdag thuis ben.

Goh, spannend. Heel veel succes gewenst met de geboorte in ieder geval.

Reply
#7
Laatste-seconden-wissel: Paire voor Gimeno-Traver, hoop dat het goed uitpakt.
Reply
#8
5x een leeg team in de top 25 Sad

Klote pasen. Heb er ook voor het eerst tijdproblemen mee gehad, ik kreeg Monaco en Andujar niet lekker ingepast, en het was ineens tijd.
Reply
#9
80x Isner, gaat die spelen dan?
Zit nu in Monte Carlo en speelt daar volgende week een TMS. Gaat ie echt voor zo'n poeptoernooi op en neer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
(09-04-2012, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: 80x Isner, gaat die spelen dan?
Zit nu in Monte Carlo en speelt daar volgende week een TMS. Gaat ie echt voor zo'n poeptoernooi op en neer?

Ja, ik heb hem ook niet genomen. En zeker niet voor die prijs.....
Maar we zullen zien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#11
Haas retired, Soeda door.
Reply
#12
(09-04-2012, 10:01 PM)EB Sports Wrote: Laatste-seconden-wissel: Paire voor Gimeno-Traver, hoop dat het goed uitpakt.

Bij mij Sweeting voor Paire. Helaas gaat Paire winnen, maar denk dat Volandri hem wel pakt.

Sweeting kan niet veel, maar dat stukje is redelijk zwak en anders had ik wel heel weinig in Houston gehad.
(09-04-2012, 10:07 PM)kuiper Wrote:
(09-04-2012, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: 80x Isner, gaat die spelen dan?
Zit nu in Monte Carlo en speelt daar volgende week een TMS. Gaat ie echt voor zo'n poeptoernooi op en neer?

Ja, ik heb hem ook niet genomen. En zeker niet voor die prijs.....
Maar we zullen zien.

En als ie al speelt, wint ie ook niet zomaar van Berlocq en Monaco. Dus voor dat geld echt een no go voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Nu mag 1 van mijn qualifiers Gimeno-Traver pakken.
(09-04-2012, 10:08 PM)EB Sports Wrote: Haas retired, Soeda door.
Scholten heeft Haas. Smile
Reply
#14
(09-04-2012, 10:10 PM)EB Sports Wrote: Nu mag 1 van mijn qualifiers Gimeno-Traver pakken.
(09-04-2012, 10:08 PM)EB Sports Wrote: Haas retired, Soeda door.
Scholten heeft Haas. Smile

En Scholten heeft ook geen Monaco. Interessant...

Reply
#15
Sowieso een klein weekje, maar als Isner nou niet op komt dagen, kan het nog wel leuk worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(09-04-2012, 10:23 PM)Ad Wim Wrote: Sowieso een klein weekje, maar als Isner nou niet op komt dagen, kan het nog wel leuk worden.

Het wordt pas echt leuk als Isner het toernooi wint. Dubbel feest!
Reply
#17
En wat zou het mooi zijn als James 'gewoon' even Berlocq eruit slaat zometeen.
Reply
#18
James is zijn vorm helemaal kwijt. Hij wint tegenwoordig alleen maar hooguit een set per wedstrijd.
Reply
#19
(09-04-2012, 10:32 PM)EB Sports Wrote: James is zijn vorm helemaal kwijt. Hij wint tegenwoordig alleen maar hooguit een set per wedstrijd.

Hopelijk heeft James een goede dag, dan kan hij zeker winnen.
Reply
#20
Hij had bij mij in ieder geval zijn kansen verspeeld en ik had voorgenomen om Blake nooit meer te nemen, evenals Riba trouwens.
Reply
#21
Isner echt geen moment overwogen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ik wel een keer, maar gezien die Davis Cup heb ik hem achterwege gelaten.
Reply
#23
Isner is bij een finaleplaats al redelijk rendabel. Grote kans dat hij dat in ieder geval haalt (als hij speelt).
Reply
#24
Deadline op een feestdag. Lekker dan Confused Genoeg tijd gehad om mijn team neer te zetten, maar geen seconde gedacht dat de deadline vanavond zou zijn. Volgens mij zijn er maar 2 maandagen die op een feestdag vallen en dat is met Pasen en Koninginnedag, dus 2x een deadline naar dinsdag opschuiven lijkt me niet zo gek. In totaal 50 (van de 137) teams die vorige speelronde nog een team hadden neergezet en deze week niet meer. Dat komt grotendeels natuurlijk ook door een extra week in Miami en de Davis Cup week ertussen en als ik de enige ben die het raar vind, dan zal ik daar verder niet over zeuren, want uiteraard had ik het kunnen en moeten weten, maar ik heb er totaal geen rekening mee gehouden.
Reply
#25
Phau Phau
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
(10-04-2012, 03:47 AM)Genomico Wrote: Deadline op een feestdag. Lekker dan Confused Genoeg tijd gehad om mijn team neer te zetten, maar geen seconde gedacht dat de deadline vanavond zou zijn. Volgens mij zijn er maar 2 maandagen die op een feestdag vallen en dat is met Pasen en Koninginnedag, dus 2x een deadline naar dinsdag opschuiven lijkt me niet zo gek. In totaal 50 (van de 137) teams die vorige speelronde nog een team hadden neergezet en deze week niet meer. Dat komt grotendeels natuurlijk ook door een extra week in Miami en de Davis Cup week ertussen en als ik de enige ben die het raar vind, dan zal ik daar verder niet over zeuren, want uiteraard had ik het kunnen en moeten weten, maar ik heb er totaal geen rekening mee gehouden.

Dit is natuurlijk onzin. Ten eerste is de deadline altijd op maandag 22 uur, tenzij anders vermeld. Je kunt de deadlines ook gewoon in de spelregels vinden als je erover twijfelt. Je weet dat er nieuwe toernooien bezig zijn, dus dat er ook een nieuwe FTM-week aan komt. Dus een beetje eigen initiatief mag ook wel.
Ten tweede zou ik niet weten waarom een deadline aangepast moet worden, omdat het op 2e Paasdag valt.
Ten derde heeft iedereen gewoon op zaterdag een mail gekregen, die tevens als reminder kan gelden dat er weer een team gemaakt kan worden, met daarin ook nog eens de deadline vermeld. Dus dat eigen initiatief is eigenlijk niet eens nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Eindelijk begint het tennis weer. Hup Ungur.


Daarbij vind ik de layout van dit forum maar bagger, eerlijk gezegd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Pasen... competitietennis.... deadline gemist.


(10-04-2012, 08:14 AM)Ad Wim Wrote:
(10-04-2012, 03:47 AM)Genomico Wrote: Deadline op een feestdag. Lekker dan Confused Genoeg tijd gehad om mijn team neer te zetten, maar geen seconde gedacht dat de deadline vanavond zou zijn. Volgens mij zijn er maar 2 maandagen die op een feestdag vallen en dat is met Pasen en Koninginnedag, dus 2x een deadline naar dinsdag opschuiven lijkt me niet zo gek. In totaal 50 (van de 137) teams die vorige speelronde nog een team hadden neergezet en deze week niet meer. Dat komt grotendeels natuurlijk ook door een extra week in Miami en de Davis Cup week ertussen en als ik de enige ben die het raar vind, dan zal ik daar verder niet over zeuren, want uiteraard had ik het kunnen en moeten weten, maar ik heb er totaal geen rekening mee gehouden.

Dit is natuurlijk onzin. Ten eerste is de deadline altijd op maandag 22 uur, tenzij anders vermeld. Je kunt de deadlines ook gewoon in de spelregels vinden als je erover twijfelt. Je weet dat er nieuwe toernooien bezig zijn, dus dat er ook een nieuwe FTM-week aan komt. Dus een beetje eigen initiatief mag ook wel.
Ten tweede zou ik niet weten waarom een deadline aangepast moet worden, omdat het op 2e Paasdag valt.
Ten derde heeft iedereen gewoon op zaterdag een mail gekregen, die tevens als reminder kan gelden dat er weer een team gemaakt kan worden, met daarin ook nog eens de deadline vermeld. Dus dat eigen initiatief is eigenlijk niet eens nodig.

dat mensen met pasen een lang weekend vrij hebben en daardoor andere dingen doen dan alleen maar bezig zijn met een tennisteam..........
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
En normaal op zondag hebben ze niets te doen? Goed argument, man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Prima deze deadline, zeker voor de mensen die dagelijks met tennis bezig zijn geen enkel probleem Smoking
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: