The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#1
Aangezien het deze week slecht gaat, richt ik me alvast op volgende week. Het heeft afzeggingen geregend in Monte Carlo de afgelopen dagen, waaronder die van Verkerk :cry: .

Agassi, Blake, Ancic, Dent, Ginepri, Hewitt, T.Johansson, Roddick, Verkerk.

Alle Amerikanen laten dit toernooi dus links liggen. Goldstein staat nog op de ALT lijst maar zal ook wel afzeggen als hij nog in de main draw komt.

Met Agassi, Blake, Ginepri, Hewitt, Johansson en Roddick al 6 geplaatste spelers. Ook Gasquet is niet fit en zal waarschijnlijk afzeggen.

Ik denk een overduidelijke finale: Federer-Nadal. De andere gravelaars zijn of niet in vorm of niet in staat de favorieten te kloppen.
Reply
#2
Van al die afzeggingen is er geen een goed op gravel. Er doen echter wel graveltoppers als Nalbandian, Coria, Gaudio, Ferrero, Davydenko, Ferrer, Gonzalez, Robredo, Volandri en Haas mee. Nog steeds een toptoernooi dus.

En van bijvoorbeeld Blake snap ik de afzegging echt niet. Roddick kan heel goed dit toernooi winnen en dan snap ik het, maar Blake verliest in Houston in de eerste ronde. Hij kan wel wat wedstrijdjes op gravel gebruiken, wil hij een beetje punten pakken dit gravelseizoen. En hij heeft tijd zat om uit te rusten. Top 10 onwaardig :razz:
Reply
#3
volandri wint de 1e set met 6-4 van zib.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
centre court Wrote:volandri wint de 1e set met 6-4 van zib.

Hoe kan dat nou.... :roll:

Ze beginnen zaterdag toch pas met spelen in MC... \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
centre court Wrote:verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?

Undecided
Reply
#7
Matador! Wrote:
centre court Wrote:verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?

Undecided

Rot op!!!!!!!!!!
Ga in je nest!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Matador! Wrote:
centre court Wrote:verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?

Undecided
Ik ben er inmiddels mee opgehouden, stierenvechter. Anders heb je er een dagtaak aan.
Reply
#9
Matador! Wrote:
centre court Wrote:verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?

Undecided

Ik geloof dat er iemand, niet heel erg lang geleden, nog zei tegen CC dat ie terug moest gaan naar z'n eigen feurum?? Kan jij je daar dan ook niet aan houden? Dan heb ik tenminste op 1 forum geen last van je..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
Ach, zo vaak vertoont hij zich hier toch niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#12
harry_bierdop Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:verkeerd topic! :oops:

Klote dat verkerk afzegd weer. en hoe gaat 't met schalken?

Undecided

Ik geloof dat er iemand, niet heel erg lang geleden, nog zei tegen CC dat ie terug moest gaan naar z'n eigen feurum?? Kan jij je daar dan ook niet aan houden? Dan heb ik tenminste op 1 forum geen last van je..

Ach, als hij zich niet meer op het voetbalforum laat zien dan hebben jullie hier geen last meer van me.
Reply
#13
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.
Reply
#15
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.

Bij deze kan ik je zeggen dat CC een echt een SK'tje heeft van de feyenoorders... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Haggie Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.

Bij deze kan ik je zeggen dat CC een echt een SK'tje heeft van de feyenoorders... :wink:

Een rasFeyenoorder, en dat kan je niet van elke supporter zeggen. CC heeft dus wel degelijk recht van spreken
Reply
#17
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.

Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij. daarnaast stond er voor feyenoord niet zo heel veel op 't spel en kon zodoende wel een keer missen. kijk de rest van thuiswedstrijden maar eens na of ik toen ook wat heb gepost. en volgende week zit ik ook gewoon in 't uitvak van de arena als ik kaarten krijg. passepartou voor de 2 thuiswedstrijden is al binnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
kijk, fanatiek is ie wel, alleen jammer dat het voor de verkeerde club is...
Reply
#19
Wat is een SK'tje?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Seizoenkaart, tevens Silvercard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.

Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij. daarnaast stond er voor feyenoord niet zo heel veel op 't spel en kon zodoende wel een keer missen. kijk de rest van thuiswedstrijden maar eens na of ik toen ook wat heb gepost. en volgende week zit ik ook gewoon in 't uitvak van de arena als ik kaarten krijg. passepartou voor de 2 thuiswedstrijden is al binnen.

Je bent op een feest en gaat daar een bericht posten? :crazy:
Reply
#22
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!

Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:

En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).

En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.

Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij. daarnaast stond er voor feyenoord niet zo heel veel op 't spel en kon zodoende wel een keer missen. kijk de rest van thuiswedstrijden maar eens na of ik toen ook wat heb gepost. en volgende week zit ik ook gewoon in 't uitvak van de arena als ik kaarten krijg. passepartou voor de 2 thuiswedstrijden is al binnen.

Je bent op een feest en gaat daar een bericht posten? :crazy:

nooit thuis een groot feest gehad? of woon je 3 hoog achter in neerlands grootste poel des verderfs?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Hohoho, laat Amsterdam erbuiten hè!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ik begrijp de frustratie niet helemaal van Matador!. Kan je het nou niet hebben dat er mensen zijn die wel regelmatig naar hun club gaan? Ik ben tv/teletekst supporter van Ajax en dat vind ik prima. Ik heb vrienden met een seizoenkaart van Feyenoord en ik zou er zelf niet aan moeten denken om eens in de twee weken een paar uur lang in een stadion te zitten. Het is je eigen keus om Ajax-fan te zijn zonder regelmatig de ArenA te bezoeken, so what? CC gaat vaak/bijna altijd en nu lijkt het wel of je daar jaloers op bent, nou ik kan daar niet bepaald jaloers op zijn, gezien het aantal wanvertoningen dat in de Kuip te zien is.

En even over je logica;
Bij deze zin toon je aan wel begrijpend te lezen en merk je terecht op dat deze zin logisch gezien niet klopt.
centre court Wrote:Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak.

Maar uit deze zin valt toch duidelijk op te maken dat hij bij de verjaardag bleef en dat dit dus kennelijk in zijn eigen huis gevierd werd.
centre court Wrote:Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij.
Reply
#25
Matador moet idd niet zeuren

Even weer on topic, ik denk ook dat er in Monte Carlo weinig verrassingen gaan plaatsvinden. Die afzeggingen zijn zoals Ad zegt niet zo heel dramatisch voor het toernooi: weinig gravelspelers.. Ik denk dat Nadal, Federer, Nalbandian en Haas de lakens uit gaan delen in Monaco
Reply
#26
En Juan Monaco natuurlijk \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Scholten! Wrote:Matador moet idd niet zeuren

Even weer on topic, ik denk ook dat er in Monte Carlo weinig verrassingen gaan plaatsvinden. Die afzeggingen zijn zoals Ad zegt niet zo heel dramatisch voor het toernooi: weinig gravelspelers.. Ik denk dat Nadal, Federer, Nalbandian en Haas de lakens uit gaan delen in Monaco

Haas? Ik denk het niet hoor.
Reply
#28
Even weer offtopic, wat ik niet snap, Rick, is dat je voor Feyenoord bent. Je komt toch uit de Ahcterhoek. Daar hebben ze toch genoeg clubs? Ik wist niet dat Feyenoord ook zoveel provincie-supporters had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Even weer offtopic, wat ik niet snap, Rick, is dat je voor Feyenoord bent. Je komt toch uit de Ahcterhoek. Daar hebben ze toch genoeg clubs? Ik wist niet dat Feyenoord ook zoveel provincie-supporters had.

Er komen bij elke thuiswedstrijd zelfs bussen vol uit Friesland :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Ik hoor in de Arena ook meer provinciaals accent dan Amsterdams, maar ik dacht dat dat alleen bij Ajax zo was.
Ik kan me niet voorstellen dat je zover reist om zulk slecht voetbal te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: