The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#91
Paire, Nieminen en Bachinger moeten winnen uiteraard Big Grin

Kut Mayer en Malisse.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#92
Nieminen Angry

Ramos is ook aan het serveren voor de set
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#93
There we go Schwankie, there we go!
Reply
#94
Ongelofelijk, werkelijk alle uitslagen zitten tegen deze week (voor de 1e keer dit jaar, dat wel Smile)
Reply
#95
Achteraf gezien had ik toch wat klein grut moeten kiezen ipv Nadal. Maar goed, meer dan 150 punten zal het waarschijnlijk niet uitmaken.
Reply
#96
Lekker Brands, Malisse, Montanes, Nishi en Nieminen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Lopez lekker overuigend. Hele goede stats op eigen serve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Hoe dicht was Schwank erbij? Ik had een aardige combi staan bij bwin die hij nu waarschijnlijk verneukt Sad
Reply
#99
(25-04-2012, 07:08 PM)_Tampie Wrote: Hoe dicht was Schwank erbij? Ik had een aardige combi staan bij bwin die hij nu waarschijnlijk verneukt Sad

Schwank stond een break voor in de 3e set, bij 2-1. Daarna heb ik niet meer gekeken naar de live scores.
Reply
Om mijn FTM-dag nog enigszins aanzien te geven MOETEN Sousa en Troicki nu winnen. Respectievelijk: 'Sem essa!' en 'Idemo!'
Reply
Hanescu en Andujar mogen er wmb ook wel uit. Ik schat zo in dat Sousa-Gil een enorm Portugees wijvengevecht gaat worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-04-2012, 07:08 PM)_Tampie Wrote: Hoe dicht was Schwank erbij? Ik had een aardige combi staan bij bwin die hij nu waarschijnlijk verneukt Sad

Schwank stond 3-1 voor in de 3e set.
Hup Sousa, Farah en Troicki!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sousa is aardig los en heeft al een dubbele break te pakken. Nu vasthouden! Hanescu set en break achter. Prima!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Sousa!
Hup Farah!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Iemand die weet of Viktor en Matthias vandaag nog een balletje gaan slaan?
Reply
Verplaatst naar morgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi zo, set voor Sousa!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
HakkuhEusa_clap
Reply
Mooi dagje morgen ook met 8 3R partijen in Barcelona en 5 2R potjes in Boekarest. In Boekarest bij alle potjes 1 speler uit mijn team. Barcelona moet ook nog even geoogst worden met Verdasco, Almagro, Montanes, Nieminen en hopelijk Sousa. Vooral Almagro wel belangrijk daar. Nieminen, Montanes, Verdasco en Sousa zijn toch veel gekozen in de top. In Boekarest valt het verschil te maken denk ik, met het budget dat anderen in Ferrer hebben gestopt.
Reply
(25-04-2012, 12:57 PM)Mac Wrote: Ik voel een buursje aankomen, montanes wint na 6 mp's tegen te hebben gehad en wint vervolgens het toernooi

Hakkuh

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
lopez-nieminen wordt een belangrijke voor me vandaag. Verder moet almagro even winnen van Raonic en verdasco van Anderson.
Reply
Daar gaan we dan. Hup Almagro, Ramos en Seppi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-04-2012, 11:10 AM)Stille Wrote: Daar gaan we dan. Hup Almagro, Ramos en Seppi!

Hup Raonic, Nishikori, Stebe en Baghdatis!

Reply
Iemand met een stream van Raonic - Almagro?
Reply
Heeft Unibet hem niet? Ik kan sowieso geen streams meer kijken. Heb op mijn donder gehad dat ik teveel zooi binnen haal Sad
Ach aan een scorebord heb ik toch wel genoeg. Fog-Bagh kan ik geen partij kiezen (in top 10 nr 4,6,8,9,10 met fog en 2,3,8 met bagh) Elke uitslag bij deze pot is zowel goed als slecht
Volgens mij zendt Sport1 ook vanaf vandaag alle partijen in Barcelona live uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Milos Hakkuh
Reply
Lekker Milos Eusa_clap
(26-04-2012, 11:25 AM)Stille Wrote: Heeft Unibet hem niet? Ik kan sowieso geen streams meer kijken. Heb op mijn donder gehad dat ik teveel zooi binnen haal Sad
Ach aan een scorebord heb ik toch wel genoeg. Fog-Bagh kan ik geen partij kiezen (in top 10 nr 4,6,8,9,10 met fog en 2,3,8 met bagh) Elke uitslag bij deze pot is zowel goed als slecht
Volgens mij zendt Sport1 ook vanaf vandaag alle partijen in Barcelona live uit

Haha raar he tennis, serie A...En nog een pokertoernooitje of iets dergelijksSmile
Reply
Dit gaat die ene dag in de week worden waarop het fout gaat. Elke week is er wel zo'n dag bij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nice Seppi...Weg met die gozer en zelf de finale halen...
Reply
Fognini raakt echt alles momenteel; ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen Undecided
Reply


Forum Jump: