The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#1
De loting van Madrid is bekend: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/1536/mds.pdf

Murray heeft afgezegd vanwege een rugblessure.
Reply
#2
Lekkere loting voor federer Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
(04-05-2012, 10:34 PM)Stille Wrote: Lekkere loting voor federer Smile

Lekker kwart ja!
Nadal weer walk over.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
Database is open, succes allemaal!

q's worden later nog ingevoerd, die moeten hun eerste ronde nog spelen
Reply
#5
Lijkt me vrij eenvoudig deze week, jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Weinig verschillen te verwachten inderdaad. Ik weet niet of er morgen al een paar 1R gespeeld worden, dan kun je de teams in de top 25 helemaal uittekenen.
Reply
#7
Wordt gelukkig niks gespeeld van de MD vandaag, wel zo leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(06-05-2012, 10:13 AM)Ad Wim Wrote: Wordt gelukkig niks gespeeld van de MD vandaag, wel zo leuk.

ik zie er wel 2 staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Je hebt gelijk, maar die zijn dan weer niet interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
(06-05-2012, 12:04 PM)Ad Wim Wrote: Je hebt gelijk, maar die zijn dan weer niet interessant.

Ik dacht 'dat kan niet waar zijn', maar je hebt gelijk. Winnaar Karlo/Davy is te duur voor 45 punten en is kansloos de volgende ronde, de winnaar van Bogo/Anderson heeft nog een hele kleine kans maar is net weer wat duurder en dus ook niet rendabel. Mooi.


Ik heb overigens de q's even onderaan het schema toegevoegd, voor wie zijn team al wil afmaken voor ze in de draw zijn geplaatst.

Let op dus, niet alle q's die daar staan komen in de MD.
Reply
#11
Ze doen er daar in Madrid wel lang over om die Q's te plaatsen. Bekend zijn dat Giraldo, Falla, Stakhovsky, Hanescu, Gimeno, Delbonis en Andreev geplaatst zijn. De OOP is ook al bekend maar daar staan ook nog geen Q in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Ik vind het nog helemaal nog niet zo makkelijk deze week.
Reply
#13
Giraldo-Almagro, Stakhovsky-Harrison, Falla-Chela, Q duel tussen Gimeno en Hanescu, Andreev-Ferrero, Delbonis-Ramos
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Ok ik gooi ze er wel even in.
Reply
#15
Easy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Toch nog wel lastig met de laatste paar euro's. Maar het grote verschil wordt niet gemaakt deze week.
Reply
#17
Dan ben ik de enige die het erg lastig vind. Dat kan natuurlijk.
Reply
#18
Idd, alleen de laatste euro's zijn lastig. Ik kom er nog niet echt uit iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
En de laatste euro's gaat om 100 punten dus dat kost je ook niet de kop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Hanescu of Gimeno, dat zijn de keuzes deze week.
Reply
#21
Ik ben er wel uit. Moet helaas 1 interessante quali laten liggen, anders kom ik niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik voorzie een saaie week met een aantal mensen van top 15 en lager die gokken om wat in te lopen.

Had Federer nog in mijn hoofd om te nemen maar met deze loting wordt dat ook een blinde gok...Nalbi...Ferrer....Djoko...Rafa
Reply
#23
Ik heb er ook over getwijfeld maar de finale halen is eigenlijk al te weinig om z'n alternatieven te compenseren. Met deze loting + het feit dat ik vermoed dat hij dit jaar eigenlijk volledig voor de OS gaat en deze graveltoernooien dus eigenlijk alleen maar doet om wedstrijdritme te houden vind ik het ook een te grote gok.
Reply
#24
Stats weer niet goed...
Reply
#25
Klopt was vorige week ook niet goed. Je kan wel op de teams in de stand klikken. IK heb een paar mooie en hopelijk rendabele keuzes. Hopen dat ze goed uitpakken. Hup Dolgopolov (ballen blijven laag op dit snelle gravel). Simon mag het laten zien voor 180 punten en JCF als gok omdat ik dacht dat Andreev als Q meer gekozen zou worden. Rest is naast Rafa en Delpo opvulling Q punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Hmm, wel jammer dat ik de stats niet kan zien en geen teams kan vergelijken.
Maar komt later wel dus.

Ik heb vrij standaard team. Enige keus was Kohl en Gimeno of Giraldo en Falla.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
stats staan weer goed.
Reply
#28
Seppi weinig gekozen zeg! On fire, makkelijke 1e ronde en prima 2e ronde ook.
En dan ook nog bij Tsonga.

Ook Kohl weinig gekozen, maar dat kan ik beter begrijpen. Al verwacht ik niet veel van Monfils, als ie al speelt, en heeft ie een makkelijke 2e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Pfffff doodsaaie week...

Kuiper mist Del Potro...Das dan ook echt het enige.
Ferrer kan nog wel wat verschil maken.
Reply
#30
Seppi heb ik niet gekozen. Gisteren nog in Belgrado gespeeld en de omschakeling van het trage rode gravel naar het snelle blauwe gravel voelt niet goed aan. Denk dat ie zelfs al van Llodra verliest. Die gaat gewoon serve volley spelen en services knallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: